Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Trimite mesaj
CV-ul tău nu este complet

Completează-ți CV-ul în doar câteva minute.

După completarea CV-ului vei putea aplica rapid la job-uri cu un singur click.

Completează CV

Trimite mesaj
Aplică cu CV
Poți edita CV-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Angajam asistent manager

Valabil din 12/19/2025 8:47:54 AM
Specificații
Numele companiei
OPTIMEAT SRL
Tip job
full time
Descriere
Cerinte :
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte primare de contabilitate
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate,
- indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor;
- asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului;
- programeaz si primeste vizitatorii si sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general administrator;
- tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii;
- gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii;
- redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail;
- actualizeaza baza de date;
- face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si sau in strainatate;
- elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management;
- asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
- particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general administratorului;
- supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator director general administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social;
- p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate;
- arhiveaz documentele in conditii de sigurant ;
- asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile;
- manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.

ID anunț: 1696526896

Raportează

Anunțuri recomandate

Contactează vânzătorul
Aplică cu CV