Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Disponibil din: 2021-0-23 Tip job: Part time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Angajam expert contabil

    Angajam expert contabil . Program partime , salariu atractiv.

  • 5

    Angajam secretara -asistenta

    Loc de munca ca secretara asistenta personala job full time sau part time Rog cv

  • 1

    Atestat manager transport marfă

    Detin atestat manager transport marfă. Ofer servicii catre persoanele interesate pt. obtinerea licentei comunitare si a copiei conforme, cât și pt. colaborare pe termen cât mai lung 500 lei.

  • 13

    Secretara part-time

    Angajam secretara part-time, absolventa studii superioare. Detalii la nr.de telefon .

  • 6

    Curs Frizer-

    Pentru inscrieri si informatii va asteptam la sediul nostru din Mun. Craiova,Str. Calea Bucuresti ,bl.9,sc.2,ap.17, in spatele Teatrului National. Documente necesare pentru inscriere: -cerere de inscriere. -copie buletin carte de identitate. -copie certificat de nastere. -copie certificat de casatorie divort (in cazul doamnelor). -copie act de studiu. Programul cursului este structurat in trei sectiuni: -sesiuni de formare "FACE to FACE" cu prezenta in sala de curs. - sesiune de studiu - studiu individual si rezolvare de teme specifice, cu asistenta din partea lectorilor A.C.C.R.C Internațional, in perioadele premergatoare, pe parcursul cursului. - sesiune de elaborare a Proiectului de absolvire cu asistenta din partea specialistilor.

  • 24

    Angajam persoana pentru Controlul Calitatii

    SC Lipefra Tex SRL angajeaza persoana pentru Controlul Calitatii in domeniul textil/confectii. Se ofera pachet salarial atractiv. Selectie pe baza de Curriculum Vitae la adresa de e- mail: Detali la telefon:

  • 26

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • 29

    Deschide propriul business

    Iti doresti un loc de munca unde sa inveti lucruri interesante si sa te simti apreciat, sa simti ca apartii unei echipe care te ajuta? Aplica din timp! Formam o noua echipa de vanzari. Cerinte: - Dorinta si capacitatea de a invata informatii despre produsele Companiei. - Orientare spre indeplinirea obiectivelor - Bune abilitati de planificare, negociere si comunicare - Capacitatea de adaptare in diferite situatii de vanzare si de a veni cu cele mai bune solutii - Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu oamenii - Disponibilitate pentru deplasari Descrierea postului: - Identifica si intelege nevoile clientilor, cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia - Mentine si dezvolta relatiile cu clientii - Promoveaza serviciile companiei. - Dezvoltarea pietei prin patrunderea in noi locatii. Beneficii: - comisioane si bonusuri atractive - poti ajunge usor la un venit de 2000-3000 de lei pe luna - acces la traininguri in vanzari pentru a te dezvolta profesional - posibilitatea de a te integra intr-o echipa tanara, profesionista, motivata. - posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata Trimite CV-ul tau prin mesaj privat sau pe adresa de mail , sau la tel. .

  • 4

    Manager transport marfa (PDM) cu cunostinte de engleza si germana

    Sunt manager de transport marfa (PDM), cu certificat de competenta profesionala obtinut in anul 2021. Sunt angajat la doua intreprinderi de transport marfa din judetul Vrancea, dar am disponibilitatea sa lucrez si pentru firme din tara. Detin cunostinte atestate de engleza si germana nivel avansat, scris si vorbit. Detin cunostinte de utilizarea computerului atestate prin certificat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati telefonic.

  • 10

    Facturista

    Facturista SRL , Comert pal melaminat, accesorii mobilier angajam facturista, program L-V 08 - 17 , sambata 08 - 14 prin rotatie . cerinte cunotinte Saga. operare calculator.

  • 26

    Angajare administrator asociatie locatari

    Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).

  • 1

    Asistenta manager

    Angajez asistenta manager cu disponibilitate , fără obligații, discreta și devotata companiei. Cunoștințe PC nivel mediu , studii liceale cu sau fără diploma de bacalaureat sau universitare cu sau fără diploma . Prezenta agreabila , sociabila ,comunicativa cu sau fără experiență. Oferim salariu atractiv ,bonusuri, cazare și diurna pentru toată perioada de lucru . CV , scrisoare de intenție și maxim 5 fotografii la adresa de mail . Vârstă maxima 29 ani De preferat localități limitrofe Iași și Botosani

  • 1

    Secretariat Asistenta manager vanzari

    CERINTE : Gandire analitica creativitate pentru a creea un continut promotional captivant Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan Experienta in domeniul social media si raportare la tendintele actuale Experienta domeniul vanzarilor constituie un avantaj Cunostinte in utilizarea computerului si software-ului de birou pentru a gestiona documentele si corespondenta RESABILITATI : Identificarea posibililor cumparatori din online si atragerea lor cu diferite oferte Monitorizarea activitatii social media Organizare calendar campanii postari lansari Adaptarea continutului in functie de reteaua sociala impreuna cu echipa de marketing Realizarea de clipuri cu produsele noi lansate si postarea lor pe retele sociale (tiktok , youtube ..etc) Update la ultimile practici in social media

  • Persoana fizica, experienta peste 15 ani administrez imobile

    Persoana fizica, experienta peste 15 ani, administrez imobile, apartamente, case, pensiune, acte, etc. Ma pot ocupa de orice tine de chirie. tel.

  • 12

    Angajăm Operator Introducere Date Part-Time (Remote)

    Descrierea postului: Suntem în căutarea unei persoane organizate și atente la detalii pentru poziția de Operator Introducere Date. Acest job part-time se desfășoară în regim remote, oferindu-vă flexibilitatea de a lucra de acasă. Responsabilități: Introducerea și actualizarea datelor în baze de date interne Verificarea acurateței și completitudinii datelor introduse Identificarea și corectarea erorilor din date Colaborarea cu echipa pentru a asigura integritatea informațiilor Respectarea termenelor limită și a standardelor de calitate Cerințe: Experiență anterioară în introducerea și gestionarea datelor (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie) Abilități excelente de tastare și atenție la detalii Cunoștințe de bază în utilizarea programelor de calcul tabelar (Excel, Google Sheets) Capacitatea de a lucra independent și de a respecta termenele limită Conexiune stabilă la internet și un calculator personal Oferim: Program flexibil, potrivit pentru studenți sau persoane care doresc să completeze veniturile Posibilitatea de a lucra din confortul propriei case Instruire și suport continuu din partea echipei noastre Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Cum să aplici: Dacă ești interesat ă de această oportunitate, te rugăm să trimiți un mesaj și te vom contacta în cel mai scurt timp. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru continuu!

  • 9

    Angajăm Operator Introducere Date Part-Time (Remote)

    Descrierea postului: Suntem în căutarea unei persoane organizate și atente la detalii pentru poziția de Operator Introducere Date. Acest job part-time se desfășoară în regim remote, oferindu-vă flexibilitatea de a lucra de acasă. Responsabilități: Introducerea și actualizarea datelor în baze de date interne Verificarea acurateței și completitudinii datelor introduse Identificarea și corectarea erorilor din date Colaborarea cu echipa pentru a asigura integritatea informațiilor Respectarea termenelor limită și a standardelor de calitate Cerințe: Experiență anterioară în introducerea și gestionarea datelor (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie) Abilități excelente de tastare și atenție la detalii Cunoștințe de bază în utilizarea programelor de calcul tabelar (Excel, Google Sheets) Capacitatea de a lucra independent și de a respecta termenele limită Conexiune stabilă la internet și un calculator personal Oferim: Program flexibil, potrivit pentru studenți sau persoane care doresc să completeze veniturile Posibilitatea de a lucra din confortul propriei case Instruire și suport continuu din partea echipei noastre Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Cum să aplici: Dacă ești interesat ă de această oportunitate, te rugăm să trimiți un mesaj și te vom contacta în cel mai scurt timp. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru continuu!

  • 4

    Angajăm Operator Introducere Date Part-Time (Remote)

    Descrierea postului: Suntem în căutarea unei persoane organizate și atente la detalii pentru poziția de Operator Introducere Date. Acest job part-time se desfășoară în regim remote, oferindu-vă flexibilitatea de a lucra de acasă. Responsabilități: Introducerea și actualizarea datelor în baze de date interne Verificarea acurateței și completitudinii datelor introduse Identificarea și corectarea erorilor din date Colaborarea cu echipa pentru a asigura integritatea informațiilor Respectarea termenelor limită și a standardelor de calitate Cerințe: Experiență anterioară în introducerea și gestionarea datelor (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie) Abilități excelente de tastare și atenție la detalii Cunoștințe de bază în utilizarea programelor de calcul tabelar (Excel, Google Sheets) Capacitatea de a lucra independent și de a respecta termenele limită Conexiune stabilă la internet și un calculator personal Oferim: Program flexibil, potrivit pentru studenți sau persoane care doresc să completeze veniturile Posibilitatea de a lucra din confortul propriei case Instruire și suport continuu din partea echipei noastre Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Cum să aplici: Dacă ești interesat ă de această oportunitate, te rugăm să trimiți un mesaj și te vom contacta în cel mai scurt timp. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru continuu!

  • Disponibil online

    Asistenta juridica

    Consilier juridic cu experiență în avizare plus reprezentare in instante de toate gradele ofer asistenta juridica pentru persoane juridice și fizice cu contract de colaborare part-time

  • 12

    JOB FLEXIBIL 3-4 ore ASISTENTĂ MANAGER SALARIU 2.000-3.000 IDEAL DEZVOLTARE ȘI PROGRES PERSONAL

    ATENȚIE ! SUPER JOB ! SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - Studentă Elevă Sau alte Doritoare cu aspect plăcut și varstă 18-38 Program Flexibil. DISPONIBILĂ LA ANUMITE DEPLASĂRI pentru achiziții , închirieri sau licitații. Cu Sau Fără Experientă 3-4 ore pe zi. Salariu-2.000-3.000 lei. (este un salariu FOARTE BUN raportat la nr. de ore , la sarcini și pregătirea necesară jobului) Dornică SĂ ÎNVEȚE SĂ ORGANIZEZE ȘI SĂ PLANIFICE PRIORITĂȚILE UNEI COMPANII . Este un JOB SIMPLU. Notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocaziionale etc... Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate , NUMAI ALE COMPANIEI NOASTRE. Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor VĂ AȘTEPTĂM ÎN COLECTIVUL NOSTRU. TRIMITEȚI PE WHATS APP la nr. doar STUDII, VARSTĂ ȘI INTERVALUL ORAR ÎN CARE PUTEȚI PARTICIPA LA JOB-FĂRĂ ALTE DATE PERSONALE și vă vom programa imediat la un interviu.

Salvează căutarea