Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Disponibil din: 2021-02-03 Tip job: Part time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 28

    STUDENTĂ pentru activități de secretariat

    Administrator unic, al unei firme de producție ,caut o tânără, studentă sau absolventă de liceu , eventual,din altă localitate,pentru activități de secretariat ușor de îndeplinit,part time. Experiența nu se cere,doar înțelegere deplină în colaborare. Oferta de angajare : salarizare atractivă și, dacă este necesar, asigur cazare. CV.cu fotografie actuală.

  • Caut job part-time

    Fost militar cu o bogată experiență în domenii administrative, securitate și sănătate în muncă, secretariat, coordonare, concepere și gestionare documente clasificate și ordinare, caut job part-time, în activități incidente categoriilor enumerate, dar și altor domenii administrative.

  • 25

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • 4

    Asistent manager

    Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision

  • 65

    JOB SUPLIMENTAR, part/full-time, Recruiter, valabil toata tara

    Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:

  • 5

    Consultant Financiar Team Manager

    Cautam persoane pentru posturile de Consultant Financiar sau Team Manager. Dorim persoane entuziaste, gata sa invete lucruri noi si sa formeze o echipa unita. Posturile sunt part-time sau full-time si se adreseaza in special persoanelor dornice sa se afirme intr-o companie in ascensiune. Beneficii oferite: - Educatia si experienta specifica se capata in cadrul companiei; - Program de training adaptate fiecarui nivel de cariera in tara si strainatate; - Venituri lunare de 300-500 Euro pentru o implicare part-time (20-30 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Venituri lunare de 1.000-1.500 Euro pentru o implicare full-time (40-60 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Program flexibil (part-time / full-time);

  • 4

    Asistentă manager

    Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.

  • 25

    Angajare administrator asociatie locatari

    Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).

  • Angazez Asistent Manager Secretara

    Doresc sa angajez o persoana tanara cu dorinta de a invata. Cerinte minime pentru angajare: - operare word, xls, email, cunostinte medii limba engleza. Activitate : intocmire lunara cashflow(incasari si plati), devize lucrari( urmarire organizare procese verbale de lucrari), facturare, procesare urmarire comenzi piese. Nu solicit experienta anterioara, in schimb imi doresc o persoana organizata, punctuala si dornica sa invete. Program de lucru 4-6-8 ore zi , de luni pana vineri. Salariul se va discuta in functie de program. Telefon contact: -Lavinia Barbu

  • caut o studenta, secretara personala,flexibil.

    doresc sa ofer cu program part-time,flexibil,in zona centrala,secretara personala,o studenta finuta,ingrijita,aspect fizic placut,ofer 4000ron pe luna,domn serios,manierat,prezentabil,discretie,seriozitate.

  • 4

    Angajam secretara -asistenta

    Loc de munca ca secretara asistenta personala job full time sau part time Rog cv

  • 9

    Facturista

    Facturista SRL , Comert pal melaminat, accesorii mobilier angajam facturista, program L-V 08 - 17 , sambata 08 - 14 prin rotatie . cerinte cunotinte Saga. operare calculator.

  • Disponibil online

    Asistentă

    Caut tânără cu aptitudini de comunicare.Nu e necesară exeperintă.

  • Firmă administrare imobile angajează

    Firma de administrare imobile angajează cu jumătate de normă personal pentru muncă în birou si teren cu cunoștințe în domeniu administrării imobilelor ( curs administrare imobile absolvit), permis categoria B, abilități în comunicare, punctualitate, seriozitate, cunostinte Office și Internet -Web. Contact:

  • 43

    Secretara care vorbeste italiana si romana

    Dorite la Secretara care vorbeste italiana si romana pentru companie import-export. Cercasi una segretaria che parli italiano e rumeno per una societ di import-export. Lavoro part-time. Si richiede la massima seriet . Stipendio da trattare sul luogo.

  • 31

    Start up - asistenta pe probleme tehnice si administrative

    Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".

  • 1

    Disponibil online

    Manager transport marfa (PDM), Manager transport persoane (PDP), Manager TAXI/Regim inchiriere

    Detin certificat de competenta profesionala manager transport marfa (PDM), persoane (PDP) si TAXI/Regim inchiriere(BOLT, UBER), cu experienta in domeniu. Doar part-time, de la distanta. Cunosc engleza si germana, scris si vorbit, nivel avansat, atestate. Detin cunostinte de utilizare a calculatorului, atestat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati! 0 .7 .3 .6 .4 .7 .7 .9 .1 .3

  • 9

    Secretara part-time

    Angajam secretara part-time, absolventa studii superioare. Detalii la nr.de telefon .

  • 5

    Curs Frizer-

    Pentru inscrieri si informatii va asteptam la sediul nostru din Mun. Craiova,Str. Calea Bucuresti ,bl.9,sc.2,ap.17, in spatele Teatrului National. Documente necesare pentru inscriere: -cerere de inscriere. -copie buletin carte de identitate. -copie certificat de nastere. -copie certificat de casatorie divort (in cazul doamnelor). -copie act de studiu. Programul cursului este structurat in trei sectiuni: -sesiuni de formare "FACE to FACE" cu prezenta in sala de curs. - sesiune de studiu - studiu individual si rezolvare de teme specifice, cu asistenta din partea lectorilor A.C.C.R.C Internațional, in perioadele premergatoare, pe parcursul cursului. - sesiune de elaborare a Proiectului de absolvire cu asistenta din partea specialistilor.

Salvează căutarea