Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Disponibil din: 2021-04-04

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajam coordonatoare si voluntar fundatie umanitara

    Fundatie umanitara angajeaza coordonatoare angejeaza coordonatoare și voluntara cu mașina personala

  • Teren agricol irigat Badalani Galati

    Vind 2 Hectare teren agricol irigat, zona Badalani, Galati, tarlaua 234, pret 15000 Hectarul.

  • 3

    Caut office assistent

    URGENT! Firma selectie si plasare personal cauta o persona pentru Pozitia De office assistant. -cunostinte De Engleza, operare PC (Word, Excel), -avantaj experienta anteriora procesare documente imigrari. -program Luni-Vineri 8hr zi -salariu 3500 ron -zona 1 Decembrie, Sector 3 Puteti trimite CV-ul la sadia.asst2012 at Gmail. Com Pentru mai multe detalii sunati la nr zero sapte sapte unu unu unu opt unu sapte unu

  • 10

    secretar/operator calculator notarial

    Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilități de comunicare și cu o prezenă agreabilă; Cunostine foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Respoonsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului pentru cei interesati asteptam CV-ul pe adresa de mail sau la tel

  • 15

    Angajam Operatori Mase Plastice

    Beneficii: -Salariu fix; -Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; -Sporuri. Program lucru : 12 24 12 48

  • Angajez manager service auto

    Angajez manager service auto. Experienta în mecanica obligatoriu Șalariu fix plus comision. Detalii la nr de tel:

  • 31

    Start up - asistenta pe probleme tehnice si administrative

    Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".

  • 6

    Inter-ship in tehnologii optice

    Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.

  • 10

    Angajam agenti imobiliari

    TE CREZI CAPABIL DE PERFORMANTA? VREI SA DEMONSTREZI TIE SI CELOR DIN JUR CA POTI? DORESTI CASTIGURI PE MASURA MUNCII ? Angajam agenti imobiliari cu sau fara experienta indiferent de varsta. Se cauta persone ambitioase, dornice de castig, capabile de a se adapta colectivului. Lejeritatea in comunicare, exprimarea fluenta , spontaneitatea, rezistenta la stres, disponibilitatea asupra programului in functie de client sunt conditii esentiale. Oferim comision progresiv incepand de la 50%, program flexibil, absolut toate sursele de informare si publicitate imobiliara.

  • 62

    responsabil recepție clinica medicala

    Suntem in căutarea unei colege pentru recepție, clinică situată in Drumul Taberei. Dorim o persoană sociabilă, deschisă, veselă, cu experiență in comunicarea cu pacienții. Programul este de o zi cu o cu zi, 2 week.end-uri se lucrează 2 libere. Se oferă contract de munca pe perioada nedeterminata, bonuri de masa, decontare transport, majorări salariale punctuale si comision, după perioada de proba.

  • Secretara assistant manager

    Firma dinamica, cauta secretara asistenta. Sunt necesare cunoștințe de bază PC, dinamism, dorință de a face lucruri și deschidere totală. raportând direct proprietarului Se prefera varsta de maxim 30 de ani, trimite cv aici oferim un salariu semnificativ și beneficii

  • 29

    STUDENTĂ pentru activități de secretariat

    Administrator unic, al unei firme de producție ,caut o tânără, studentă sau absolventă de liceu , eventual,din altă localitate,pentru activități de secretariat ușor de îndeplinit,part time. Experiența nu se cere,doar înțelegere deplină în colaborare. Oferta de angajare : salarizare atractivă și, dacă este necesar, asigur cazare. CV.cu fotografie actuală.

  • 4

    Assistant Manager

    BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Assistant Manager. Persoana potrivita este activa, joviala, cu simt analitic si operativ, cu initiativa si creativitate, cu bun gust si atitudine eleganta, cu dorinta de afirmare si dezvoltare personala pe un nivel inalt. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Descrierea jobului La dispozitia managerului pentru sarcini generale in organizare, planificare, supervizare, public relations, marketing, vanzari, contractare. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing

  • 42

    Asistent manager (secretara)

    Firma autorizata de "Terapii Complementare" angajeaza Asistent manager (secretara), cu permis categoria B, punem la dispozitie autoturism. program de luni pana vineri 8 ore Fara experienta. Salariu minim la inceput.

  • 8

    Angajam Lacatus-sudor ( doua posturi )

    Metabet CF SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza : Lacatus-sudor( doua posturi ) locatie : Pitesti, program de lucru:8 ore, salariu atractiv +tichete de masa Cv-urile se transmit la sediul societatii METABET CF SA, str. Tudor Vladimirescu, Nr. 115, Pitesti . Relatii : PREOTEASA CARMEN

  • 6

    Grand Cotton angajeaza Coordonator Magazin

    Firma Grand Cotton , angajeaza COORDONATOR MAGAZIN STIVUITORIST GESTIONAR pentru punctul de lucru din Voluntari, salariu foarte motivant . Pentru detalii , va rog sunati de luni pana vineri intre orele 9-17 la numarul de tel

  • Artesana isi mareste echipa - Manager logistica

    Cerinte: - studii medii superioare; - experienta de minim 3 ani in departamentul de logistica depozit ; - cunoasterea regulilor de transport si a principiilor de logistica; - abilitati excelente de leadership, comunicare si rezolvare a problemelor; - capacitatea de a lucra sub presiune si de a gestiona eficient multiple proiecte si prioritati; - cunostinte PC: MS Office si a sistemelor IT relevante pentru activitatea de logistica. Responsabilitati: - Supervizarea si coordonarea activitatilor din depozit, asigurandu-se ca toate operatiunile sunt efectuate in conformitate cu standardele interne de calitate si siguranta; - Elaborarea si implementarea planurilor strategice pentru gestionarea eficienta a lantului logistic; - Gestionarea eficienta a costurilor de transport, inclusiv evaluarea si optimizarea rutelor de distributie pentru a minimiza cheltuielile si a imbunatati eficienta logistica; - Dezvoltarea si implementarea strategiilor pentru eficientizarea procesului de transport, inclusiv utilizarea tehnologiei si a sistemelor de monitorizare pentru a asigura o planificare eficienta si o gestionare optima a livrarilor; - Dezvoltarea si implementarea procedurilor si a standardelor pentru asigurarea integritatii si sigurantei produselor in timpul transportului si a livrarii; - Supravegherea procesului de livrare si asigurarea respectarii termenelor si a conditiilor stabilite, colaborand cu departamentul de vanzari pentru a asigura satisfactia clientilor. - Conducerea si motivarea echipei logistice, asigurandu-ne ca fiecare membru isi indeplineste rolul in mod eficient si contribuie la atingerea obiectivelor. - Analiza constanta a performantei operationale si identificarea oportunitatilor de imbunatatire in procesul logistic, inclusiv reducerea timpilor de livrare si optimizarea costurilor asociate. - Gestionarea si mentinerea acuratetii stocurilor si gestionarea proceselor de inventariere - Dezvoltarea si urmarirea indicatorilor cheie de performanta (KPI-uri) pentru a evalua si imbunatati constant performanta logistica a companiei. - Identificarea si gestionarea riscurilor potentiale din lantul logistic, precum si dezvoltarea si implementarea planurilor de gestionare a situatiilor neprevazute. Descrierea companiei Artesana este un producător local de lactate, iaurturi și brânzeturi din lapte de vacă și capră din Tecuci. Produsele Artesana fac parte din categoria premium și se disting de mass-market prin procesele artizanale și non-invazive de procesare a laptelui, ingredientele naturale și rețetele tradiționale folosite.

  • Analiza risc securitate fizica

    Analiza de risc la securitate fizica, conf L333 si Instructiunii nr 9 a MAI. Procesul de evaluare a riscului cuprinde, in principal, urmatoarele faze: 1. stabilirea contextului 2. identificarea riscului 3. analiza riscului 4. estimarea riscului 5. tratarea riscului. Documentatia pentru serviciul Evaluare risc securitate fizica cuprinde: - raportul de evaluare si tratare a riscurilor la securitatea fizica. - grila de evaluare, specifica obiectului de activitate. - documentele suport. Se pot executa lucrari in toata tara!

  • 3

    Angajez Asistent manager - Secretara

    Angajez Asistenbt manager, full time, entry level sau experienta 1-3 ani Solicitam cunostinte PC, notiuni de contabilitate, Limba engleza nivel mediu, cel putin, Capacitate de lucru in echipa, abilitati de comunicare, Progran L-V- 8 ore Salariu motivant in functie de abilitati, Bonuri de masa. Trimiteti Cv si Scrisoare motivationala la adresa de e-mail:

Salvează căutarea