Anunțuri
Administratie Disponibil din: 2021-05-24 Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilier Juridic asigur si reprezint Societate Comerciala in fata Institutiilor Statului si a Instantelor de Judecata in consens cu Interesele acesteia . .
-
Promovat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez urgent personal operator calculator birou public asigurari-inmatriculari in Arad .....7 ore zilnic...2500 .....cv+foto
-
apartament coresi,super ok,te invit 3,4...7 nopti pe saptamana,pentru companie frumoasa,sunt domn ok,1 83,manierat,doresc d-na finuta,sensibila,aspect fizic placut,5000 ron- luna,ofer seriozitate,te astept !
-
Facturista SRL , Comert pal melaminat, accesorii mobilier angajam facturista, program L-V 08 - 17 , sambata 08 - 14 prin rotatie . cerinte cunotinte Saga. operare calculator.
-
Oferta de colaborare legislație drepturile omului Rog seriozitate Telefon pentru contact Telefon pentru contact Contact e mail
-
Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision
-
Iti doresti un loc de munca unde sa inveti lucruri interesante si sa te simti apreciat, sa simti ca apartii unei echipe care te ajuta? Aplica din timp! Formam o noua echipa de vanzari. Cerinte: - Dorinta si capacitatea de a invata informatii despre produsele Companiei. - Orientare spre indeplinirea obiectivelor - Bune abilitati de planificare, negociere si comunicare - Capacitatea de adaptare in diferite situatii de vanzare si de a veni cu cele mai bune solutii - Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu oamenii - Disponibilitate pentru deplasari Descrierea postului: - Identifica si intelege nevoile clientilor, cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia - Mentine si dezvolta relatiile cu clientii - Promoveaza serviciile companiei. - Dezvoltarea pietei prin patrunderea in noi locatii. Beneficii: - comisioane si bonusuri atractive - poti ajunge usor la un venit de 2000-3000 de lei pe luna - acces la traininguri in vanzari pentru a te dezvolta profesional - posibilitatea de a te integra intr-o echipa tanara, profesionista, motivata. - posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata Trimite CV-ul tau prin mesaj privat sau pe adresa de mail , sau la tel. .
-
Sunt manager de transport marfa (PDM), cu certificat de competenta profesionala obtinut in anul 2021. Sunt angajat la doua intreprinderi de transport marfa din judetul Vrancea, dar am disponibilitatea sa lucrez si pentru firme din tara. Detin cunostinte atestate de engleza si germana nivel avansat, scris si vorbit. Detin cunostinte de utilizarea computerului atestate prin certificat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati telefonic.
-
Manager general angajez asistenta manager full time sau part time pentru activitate de birou, redactarea documentelor la calculator, primit si trimis mailuri, răspuns la telefon, etc. Experienta nu este necesara, se oferă training. Domeniu de activitate: consultanta fonduri europene. Sediu birou: zona Victoriei Cerinte: ușurință în comunicare, seriozitate, aspect fizic plăcut, dorința de evoluție, open minded. Se oferă: -salariu Net (în mana): 3000 - 4000 lei + bonusuri. -ore suplimentare plătite când este cazul -posibilitate cazare dacă este nevoie -masina de serviciu Va rog, trimiteți CV sau descriere pe WhatsUp sau în aplicație.
-
Administrator unic, al unei firme de producție ,caut o tânără, studentă sau absolventă de liceu , eventual,din altă localitate,pentru activități de secretariat ușor de îndeplinit,part time. Experiența nu se cere,doar relaționare foarte bună în colaborare. Oferta de angajare : salarizare foarte bună și, dacă este necesar,cazare gratuită. CV.cu fotografie actuală.
-
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.
-
Agenția de publicitate și marketing angajează doua fete pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore și pentru program part time - 4 ore, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția, vânzarea și promovarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.
-
Suntem o agentie de organizari evenimente si dorim sa angajam fete pentru urmatoarele posturi: asistenta manager, hostess, call center. Nu e nevoie de experienta, oferim training. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei + comision sau se negociaza la interviu. Biroul firmei este in zona Unirii. Acceptam si studente. Posibilitate de cazare pentru o perioada de doua- trei luni. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Va rugam sa trimiteti un CV sau o descriere + numar de telefon.
-
Loc de munca ca secretara asistenta personala job full time sau part time Rog cv
-
Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).
-
Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".
-
Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail
-
Promovat
-
Promovat
Disponibil online
Consilier Juridic
Consilier Juridic asigur si reprezint Societate Comerciala in fata Institutiilor Statului si a Instantelor de Judecata in consens cu Interesele acesteia . .
-
Angajam Secretara Operator calculator pentru birou de consultanta in inginerie. Persoana trebuie sa fie responsabila, serioasa, punctuala, cu aspect fizic placut, cunostinte MS Office si sa aiba un scris caligrafic. Preferabil absolvent 2023,2024,elev,student.
-
Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza persoana pentru resurse umane. Prezenta fizica la sediu este obligatorie. Este necesara experienta. Zona Piata Iancului, sector 2. Cv-ul se poate transmite la adresa de email inscrisa pe site-ul societatii.