Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Disponibil din: 2021-07-13 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 52

    angajez

    Am nevoie de o persoană doamna domnisoara care să răspundă la mesaje Ofer salariu de 2500 lei în funcție de capacități care le are acea persoană, posibilitate de a avansa la locul de muncă și nu se cere experiența. Totul se realizeaza de acasa ofer telefon de serviciu!! Aștept CV-UL dumneavoastră pe whatssap

  • 2

    Angajez Asistent Manager

    Importator, distribuitor si magazin de jucarii, angajeaza: ASISTENT MANAGER Persoana responsabila, organizata, cu abilitati de administrare , coordonare , comunicare si negociere. - rabdator a si abil a sa asculte, sa intrebe si sa inteleaga activitatea sa zilnica -capabil a sa compuna un email catre parteneri, respectand ortografia limbii romane; -dornic a de a invata cum sa depasesti provocarile unui magazin de jucarii -este familiarizat cu activitatea de realizare a descrierii unei pagini de produs; -a lucrat anterior in cadrul unor site-uri de tip marketplace; interesat a pentru un job in care nicio zi nu seamana cu alta; * capacitate analitica si spirit de initiativa * capacitate de a lucra in echipa * cunoştinţe medii avansate operare PC (MS Office avansat Word, Excel, etc) si disponibilitate de a invata programele utilizate; * cunoştinţe de contabilitate primară * permis auto - poate fi un avantaj * cunoasterea limbii engleze nivel mediu avansat * Prelucrarea, centralizarea si procesarea de date (necesita cunostinte medii avansate in Excel (aplicarea de formule - Vlookup, etc) * Facturare si gestionare documente contabilitate primara * Introduce, intretine si defineste produse in magazinul online (descrieri, preturi, promotii, stocuri, etc) * Se implica si coordoneaza activitatea de zi cu zi in cadrul firmei cit si in cea a magazinului online * gestioneaza relatia cu partenerii (clienti, furnizori, contabil) * intervine si mediaza eventuale probleme care apar in cadrul firmei pentru buna functionare a acesteia Programul de lucru este de 8h, de Luni pana Vineri, de la 9 la 17:30, cu pauza de masa. Locul de munca se desfasoara la locatia noastra in Str Baicului nr 80, sector 2, Bucuresti CV se trimite la

  • 12

    Director de magazin

    Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.

  • Angajez urgent secretara personala

    Om de afaceri potent financiar angajez urgent secretara personala pentru biroul propiu.Salariul începe de la 8000 RON lunar și variază în funcție de studii, experienta și limba engleza. SE CERE DISCRETIE MAXIMA ȘI SA FIE O PERSOANA FĂRĂ OBLIGAȚII, OPEN. La semnarea contractului se acorda un bonus consistent. Se face contract de munca pe o perioada nedeterminata. Domiciliul permanent București, vârstă maxima 55ani. Se pune la dispoziție mașină și sofer personal. Discretie maxima se cere și se ofera.

  • 23

    angajam agent marketing publicitate

    angajam agent marketing publicitate,asistent manager. relatii la telefon intre orele 8-18

  • Angajam

    Societate comerciala,angajam persoana ordonata,comunicativa,organizata în rezolvarea task- urilor,atenta la detalii și cu gândire logica,cu cunoștințe de contabilitate primara și resurse umane,dornica de învățare, afirmare și promovare.Program de lucru de luni pana vineri de la 8:00 la 16:00.Asteptam CV urile d-voastra la adresa de e-mail

  • 2

    Angajam

    Societate comerciala,angajam doamna cu studii superioare,cu minime cunoștințe în resurse umane și in domeniul achizițiilor,dornica de a învața.Program de lucru de luni pana vineri,8 ore zilnic,salar negociabil.Informatii la tel.

  • 4

    SC ROMCONFORT angajeaza, Jurist / Menajera full time

    Firma ROMCONFORT angajeaza, Menajera / Jurist , full time, cu / fara experienta. Salariu 2.200- 2500 lei. CV la Relatii intre 8.00-17.00 la tel de Luni pana Vineri CV la email

  • 7

    Angajez asistenta manager

    Firma in domeniu constructiilor,angajeaza asistenta manager cu permis auto,cunostinte operare Pc.[excel,word],este munca de birou si de teren,trebuie sa aveti disponibilitate si la delegatii in tara in interes profesional,mai multe detalii la un interviu sau la numarul de telefon,cv de angajare se trimit aici pe aceasta platforma,pe pub 24.Ofer si cer seriozitate.

  • 1

    Operator call center preluare comenzi telefonice

    Echipa eGospodarul.ro din Voluntari se mareste Salut! Te invitam sa te alaturi echipei eGospodarul.ro Ce ne dorim de la tine? - Foarte bune abilitati de comunicare verbale si scrise - Stapanirea limbii romane la nivel impecabil - Abilitatea de a invata lucruri noi intr-un timp relativ scurt. Inclinarea catre tehnologie este un plus. - Abilitatea de a asculta si intelege contextul unei situatii - Abilitatea de a oferi solutii intr-o maniera simpla, eleganta, profesionala - Adaptabilitate si entuziasm pentru rezolvarea task-urilor zilnice, dar si creativitate pentru a gasi solutii rapide in situatii noi. Descrierea jobului - Preluarea comenzilor telefonice si a sesizarilor din partea clientilor - Consilierea clientilor cu profesionalism si promovarea produselor din magazinul online - Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online, operarea facturii, generarea si transmitere AWBului; - Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. - Colectarea feedback-ului clienților pentru a ne ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Beneficii: - Pachetul salarial net 2800- 3000 lei - Prime sarbatori, - Posibilitate de crestere salariala in functie de competente si implicare - Discount la produsele comercializate de firma - Echipa tanara si mediu familiar de lucru Atentie! Locatia punctului de lucru este in comuna Voluntari Judetul Ilfov Complex Smart Flora Expo - POSTUL NU ESTE REMOTE CATALIN

  • Angajam secretara

    Angajam secretara pentru fabrica de mobila + alte 2 activitatii Informatii si cv-uri la numarul de telefon

  • Angajare nla garnian srl

    NLA GARNIAN SRL angajeaza persoana cunoscatoare de limba germana pe postul de functionar administrativ

  • 4

    Angajam Quality Manager

    Companie multinationala ce activeaza in domeniul auto, angajeaza Manager al sistemelor de management al calitatii. Cunostintele in domeniul IATF 16949 reprezinta avantaj. Programul de lucru este luni - vineri de la 08:00 - 16:30. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr de telefon si sau sa ne trimiteti CV-ul la adresa de e-mail Va asteptam cu drag!

  • 6

    Picker, incarcator descarcator

    Agentia de Recrutare Adecco, angajeaza pentru unul din colaboratorii sai din Tg. Mures, persoane potrivite pentru postul de: Picker, incarcator descarcator. Suntem in cautarea unor persoane dedicate si motivate sa se alature unei echipe dinamice. Daca ai abilitati organizatorice excelente si esti atent la detalii, ai capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a gestiona prioritatile, ai dorinta de a contribui la un mediu de lucru pozitiv si colaborativ. Se ofera :-salariu fix -tichete de masa -contract de lucru pe perioada nedeterminata -concediu de odihna -asigurare medicala Te asteptam la o discutie!

  • 10

    secretar/operator calculator notarial

    Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilități de comunicare și cu o prezenă agreabilă; Cunostine foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Respoonsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului pentru cei interesati asteptam CV-ul pe adresa de mail sau la tel

  • 3

    Angajez contabil

    Angajez contabil. Relatii ;CV

  • 8

    Angajez vorbitoare de limba franceza

    Dorim să angajăm absolvent de învă ământ superior, care cunoa te limba franceză atât scris cât si vorbit, pentru activitatea de birou. Munca este în Cluj Napoca. Activitatea desfă urată este reala ia cu clien ii no rtii, cu architec i, cu designeri.Poate să fie student, absolvent sau masterand. Persoană disponibilă i dornică să muncească. Este un avantaj cunoa terea utilizării calculatorului la nivel mediu. Dacă sunte i interesa i vă rugăm să ne contacta i pe numărul de telefon .

  • Angajam agent vanzari cu experienta in domeniul confectiilor textile pentru casa si HORECA

    Angajam agent vanzari cu experienta in domeniul confectiilor textile pentru casa si HORECA. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .

  • Consilier Juridic Junior

    Echipa tânără dar cu experienta profesionala, cautam un nou coleg, proaspat absolvent al facultății de Drept, pe poziția de Consilier juridic (Junior). CANDIDATUL IDEAL: - studii superioare juridice (obligatoriu) finalizate; - persoana serioasa, muncitoare, cu capacitate de persuasiune, dornica sa se realizeze profesional, cu foarte foarte mare atentie la detalii si capacitate de analiza; - cunostinte foarte bune de operare MS Office (Word, Excel); RESPONSABILITATI: - asigura intocmirea contractelor cadru; - urmareste aparitia oricaror acte normative (legi, ordonante, hotarari, etc.) care reglementeaza activitatea societatii si informeaza conducerea; - face demersurile necesare, la institutiile statului, pentru obtinerea tuturor avizelor, autorizatiilor, etc; - mentinerea legaturii cu birourile notariale; Ce va oferim: Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței; Salariu motivant corelat cu experienta profesionala; Tichete de masă în suma maximă conform legii; Prime de sărbători (Crăciun, Paște); Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei; Locatia Bucuresti, sector 2 langa Mega Mall. Program Full time, L-V 9-18( o ora pauza de masa). Dacă e cineva interesat sa se dezvolte profesional alături de noi, așteptăm CV.ul pe adresa:

Salvează căutarea