Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Disponibil din: 2022-01-25

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam Specialist Achizitii

    Responsabilitati Intreține relațiile cu furnizorii, efectuează comenzi, urmărește termenele de livrare Intocmește și transmite cererile de informații, oferte și cotații în legatură cu respectivele achiziții Calculează necesarul materialelor ce trebuiesc achizitionate pentru a îndeplini planurile de producție - material requirements planning (MRP) Folosește sistemele informatice puse la dispoziție, le mentine actualizate Imbunătățește condițiile comerciale (preț achiziție, bonus, termen de plată, termen de livrare, mostre gratuite, garanții); Verifică și analizează stocurile, transmițând comenzi de rulaj pentru evitarea situațiilor out of stock. Studii superioare Experiență în domeniul achizițiilor pentru productie Abilități de negociere, analiză, sinteză, previziuni și planificare Cunoaşterea limbii engleze scris si vorbit Abilități de rezolvare a situațiilor neprevăzute, rapiditate, promptitudine Atitudine pozitiva, orientata spre rezolvarea problemelor si lucrul in echipa Microsoft Office, in special Excel Salariu fix plus beneficii Tichete de masă - 40 lei zi Bonus 8 Martie - 150 lei Bonus Paști - 300 lei Bonus Crăciun - 300 lei Bonus aniversare companie - 150 lei Bonus 1 Iunie - 150 lei Al 13-lea salariu în luna Decembrie Bonus anual de distriburie a profitului Spor de vechime din al treilea an în cadrul companiei O masă caldă platită integral de companie Abonament medical Transport gratuit Detalii la numărul

  • 4

    Asistent manager

    Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision

  • 2

    Angajam instalatori tehnico-sanitari

    Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada Nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii (consum alcool). Salariu atractiv se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri de la 7.30-16.30. Pentru interviu sunati la .

  • 8

    Angajăm personal recepție Clinica Veterinara Calvaria

    Program: Luni-Vineri de la 12 la 20 Ce ne dorim să faci: întâmpinare clienți, răspunde la telefoane, emailuri, face programări în programul de gestiune al cabinetului, mesagerie social media, postări social media, încasează manoperele produsele efectuate recomandate de medicii din cadrul clinicii, încasează produsele vândute în cadrul pet-shopului din clinică, se ocupă de partea de contabilitate primara prin preluarea și recepționarea mărfurilor, are grijă de organizarea și curățenia din cadrul clinicii. Orice îndatoriri pe care nu le stăpânești, ne asigurăm că le înveți și crești împreună cu noi. Cerințe: Să fie empatic, să îi placă animalele, și cu două și cu mai multe picioare, în special cele cu mai multe, să îi placa să comunice, să aibă răbdare, să fie cu bun simț. Ce oferim: un colectiv fain, spatiu larg, frumos, nou renovat, fără mirosuri neplăcute, încălzit, cafea la discreție și fructe ca gustare, promisiunea că lumea de aici te ascultă și îți ascultă părerile și este dispusă să te ajute și să te învețe ce ai de făcut.

  • 7

    Recrutare si selectie personal

    Activăm de 9 ani pe piaţa de resurse umane şi oferim servicii de recrutare şi selecţie personal. Deținem experiența, cunoștințele și instrumentele necesare pentru a găsi candidații potriviţi pentru dumneavoastră. Ne ajutăm partenerii să ia cele mai bune decizii de angajare, suntem alături în fiecare pas al recrutării și oferim rezultate prompte, de durată și adaptate culturii organizaționale. Contactează-ne şi hai să discutăm despre nevoile companiei tale !

  • 3

    Angajam operator calculator comenzi magazin online, full time, fara experienta, in Timisoara

    Angajam operator calculator comenzi magazin online, fara experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, fara experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 2089lei ( NET ), in functie de abilitati, cu posibilități de creștere bazate pe performanța individuală CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi

  • 8

    Lucrator de birou - Limba Sarba

    Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 700-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!

  • 32

    Start up - asistenta pe probleme tehnice si administrative

    Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".

  • 6

    Inter-ship in tehnologii optice

    Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.

  • 5

    Angajam Quality Manager

    Companie multinationala ce activeaza in domeniul auto, angajeaza Manager al sistemelor de management al calitatii. Cunostintele in domeniul IATF 16949 reprezinta avantaj. Programul de lucru este luni - vineri de la 08:00 - 16:30. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr de telefon si sau sa ne trimiteti CV-ul la adresa de e-mail Va asteptam cu drag!

  • 7

    Manager zona Call-Center, salariul 4.000 lei + tichete!

    Cerințe: Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj); Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate; Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa; Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare; Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor; Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diverse situatii; Bune cunostinte de lucru in Word si Excel; Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari. Condiții: Salariu motivant + tichete de masa; Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale. Responsabilități: Monitorizeaza si dezvolta activitatea si rezultatele personalului din subordine; Se asigura ca solicitarile clientior sunt tratate intr-o maniera profesionista si se solutioneaza reclamatiile; Planifica si monitorizeaza prezenta la serviciu a angajatilor din subordine; Intocmeste raportarile interne; Asigura legătura între echipa coordonata si celelalte departamente ale companiei; Verifica respectarea regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru ale angajatilor din subordine; Formeaza personalul din subordine, propune sanctiunile in cazul neindeplinirii responsabilitatilor; Participa la preluarea apelurilor telefonice; Realizeaza sarcinile de inchidere zi.

    Repostat automat
  • Oportunitate de angajare asistent manager

    Locație: Ramnicu Valcea. Suntem în căutarea unui tanar Asistent Manager Agent de vanzari dinamic și dedicat să se alăture echipei noastre în Ramnicu Valcea. Dacă sunteți o persoană organizată, orientată către rezultate și dornică să se implice într-un mediu de lucru dinamic, aceasta ar putea fi o oportunitate ideală pentru dumneavoastră. Responsabilități: - Asistență în gestionarea activităților zilnice ale biroului și sprijinirea managerului în îndeplinirea obiectivelor. - Coordonarea eficientă a programărilor și întâlnirilor. - Elaborarea și gestionarea documentelor administrative. - Comunicare eficientă cu clienții, partenerii și membrii echipei. - Îndeplinirea sarcinilor administrative, inclusiv gestionarea corespondenței și organizarea materialelor de birou. - Participarea la întâlniri și redactarea rapoartelor necesare. Cerințe: Studii superioare - Experiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantaj. - Abilități remarcabile de organizare și gestionare a timpului. - Excelente abilități de comunicare orală și scrisă. - Cunoștințe solide de operare a calculatorului. - Atitudine proactivă și orientată către rezultate. - Abilitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă. Beneficii: - Oportunitatea de a evolua profesional într-un mediu de lucru dinamic. - Pachet salarial atractiv și beneficii adiționale. - Dezvoltare continuă și susținere pentru avansarea în carieră. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să vă dezvoltați cariera într-un mediu stimulant, vă rugăm să trimiteți CV-ul menționând subiectul "Asistent Manager - Ramnicu Valcea

  • 1

    Secretara assistant manager

    Firma dinamica, cauta secretara asistenta. Sunt necesare cunoștințe de bază PC, dinamism, dorință de a face lucruri și deschidere totală. raportând direct proprietarului Se prefera varsta de maxim 30 de ani, trimite cv aici oferim un salariu semnificativ și beneficii

  • 5

    Asistentă manager

    Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.

  • 2

    Asistent-manager

    Societate cu activitate in domeniul constructiilor selecteaza in vederea angajarii ASISTENT MANAGER! Dacă ai studii superioare, ești persoană organizată și atentă la detalii, orientată spre rezolvarea task-urilor și situațiilor pe care le întâmpini la job ,te vrem in echipa noastra. De asemenea, contează cunoștințele de contabilitate primară și abilitățile de lucru în Office (Word, Excel, PowerPoint), gestionarea corespondenței, intocmire si redactare contracte, cunoștințe foarte bune de limba engleză rusa (avantaj); Se ofera pachet salarial atractiv! Asteptam CV-urile Dvs.. Relatii la sediul societății din Botoșani, Calea Națională 233, între orele 8.00 - 16.00.

  • 5

    Consultant Financiar Team Manager

    Cautam persoane pentru posturile de Consultant Financiar sau Team Manager. Dorim persoane entuziaste, gata sa invete lucruri noi si sa formeze o echipa unita. Posturile sunt part-time sau full-time si se adreseaza in special persoanelor dornice sa se afirme intr-o companie in ascensiune. Beneficii oferite: - Educatia si experienta specifica se capata in cadrul companiei; - Program de training adaptate fiecarui nivel de cariera in tara si strainatate; - Venituri lunare de 300-500 Euro pentru o implicare part-time (20-30 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Venituri lunare de 1.000-1.500 Euro pentru o implicare full-time (40-60 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Program flexibil (part-time / full-time);

Salvează căutarea