Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Disponibil din: 2022-05-23 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajez secretar secretara

    Angajez secretar secretara cunoștințe limba engleza și operare calculator aptitudini de comunicare și organizare

  • 39

    RPG Security angajeaza dispeceri video si centru alarma sisteme efractie

    RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video si centru alarma sisteme efractie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture 12 24 - 12 48; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074

  • 7

    Angajam

    Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Loialitate, atitudine pozitiva. Descrierea jobului: - Contabilitate primara (constituie un avantaj cunoasterea programului saga) ,introducere documente, verificare,validare date,etc.- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabil. - Relationarea cu clientii furnizorii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 08 -17 (1 ora pauza) 2 Sambete pe luna 9-14 Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa:

  • 6

    Angajez personal administrativ

    Angajez personal birou Contract de munca din prima zi de lucru, instruire la locul de munca,salarizare deosebita, program flexibil. Cerințe: minime cunoștințe operare calculator,răbdare,capacitate de a învăța lucruri noi Pentru detalii va așteptăm la sediul nostru din Bd Republicii Nr 39, la parterul clădirii Arges Tv ( in spatele librăriei Eminescu) . Detalii la Nr de telefon: zero șapte șase doi patru unu trei patru doi patru

  • 2

    Agent recrutare crewing

    Queen Liz angajeaza agent recrutare crewing avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :

  • secretara asistent manager

    Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.

  • 10

    secretara asistent manager

    Descriere Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.

  • 1

    Operator Date Back Office - Energie Electrica- Miercurea Ciuc

    Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word, SAP, ERP - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate: - Asigura gestionarea contractelor de distributie a energiei electrice. - Monitorizeaza solicitarile de contracte de distributie energie electrica. - Opereaza in SAP rezilierile si contractele noi precum si alte documente aferente contractelor. Emite ordine de serviciu (OS) Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, dezvoltare personala si a carierei - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.

  • 10

    Team Manager-Targoviste

    Cerinte Excel nivel mediu-avansat Cunoştinţe de gestionare arhivare documente Cunoştinţe de management Responsabilitati Comunicarea permanentă cu personalul din subordine dar şi cu superiorii. Verificarea calităţii muncii reprezentanţilor furnizorilor. Menţinerea relaţiilor cu reprezentanţii brandurilor. Raportarea către sediu a oricăror evenimente ce influenţează sau pot influenţa desfăşurarea activităţii specifice. Menţinerea unui mediu de lucru plăcut. Alte informatii Locatie:Dambovita Mall Program : 5 zile din 7 (8:00-16:30 si 13.30-22:00) 3000 lei net 600 lei tichete de masa 500-1000 lei bonus lunar Al 13-lea salariu Contract perioada nedeterminata

  • 1

    Sef Atelier

    Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate sau studii superioare tehnice (electrica, mecanica, electro-mecanica); Experienta minim 5 ani in domeniul electric, mecanic sau electro-mecanic; Experienta in coordonarea unei echipe; Cunostiinte solide in: operare calculator (MS Office, ERP), scheme si simboluri electrice, desen tehnic; ISO 9001:2008; Experienta in lucrarile de santier pentru punere in functiune ansamble subansamble. Responsabilitati: Îndrumă, coordonează, organizează şi răspunde de buna desfăşurare a activităţii de producţie; Asigurarea, urmărirea mentenanţei echipamentelor din santier potrivit planificarii (intern sau extern); Stabileşte programul de intrare în procesul de fabricaţie a comenzilor noi în funcţie de gradul de aprovizionare cu materialele necesare şi de personalul disponibil; Răspunde de încadrarea în norma de ore stabilită prin fişa de manopera; Efectuează instructajul periodic de SSM şi PSI pe santier pe baza planificarii si a tematicii puse la dispozitie de catre consultantul extern. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom are peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.

  • 1

    Secretara Director

    Persoana tanara dinamica dornica de acumulare cunostinte si experienta Aspect fizic placut Tinuta office eleganta Cunostinte secretariat Disponibilitate program Sociabila amabila si maleabila Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv insotit de 1-2 fotografii in intregime Se ofera salariu net 5000 DIverse bonusuri

  • 9

    Angajam studenti in diferite departamente

    Cerinte: - studii medii sau superioare ( finalizate sau in curs de finalizare) - atentie sporita la detalii - cunostinte operare calculator Avem posturi disponibile in diferite departamente: - Inginerie - Financiar - Mentenanta - Logistica - Achizitii Oferta - Program de lucru de la 8:00 la 16:30 (de Luni pana Vineri) - Salariu discutat in cadrul unui interviu - Decont transport - Tichete de masa - Al 13 lea salariu - Contract pe perioada determinata ( pentru inceput 3 luni cu posibilitate de prelungire) - Alte beneficii. Descrierea companiei Purem by Eberspacher este unul dintre principalii lideri mondiali în ceea ce privește dezvoltarea și fabricarea de sisteme de eșapare, produsele și serviciile oferite contribuind la protecția mediului, securitatea și confortul din vehicule.

  • 1

    Manager de Echipa

    Cautam un Manager de Echipa dedicat pentru a se alatura echipei noastre! Daca ai abilitati manageriale, capacitatea de a forma si dezvolta o echipa de vanzari, atunci aceasta oportunitate ar putea fi perfecta pentru tine. Ce ai nevoie : -Abilitati de comunicare ,negociere si luarea de decizii -Orientarea catre dezvoltare si atingerea obiectivelor stabilite -Crearea si conducerea unei echipe de succes,cu un accent pe dezvoltarea competentelor si motivarea membrilor ei Beneficii: -salariu fix; - bonusuri lunare, trimestriale si semestriale, in functie de performata; -tichete de masa; -asigurare privata de sanatate in reteaua Regina Maria; -zile de concediu suplimentare; -cadou aniversar; -evenimente corporate si team building uri; Pe langa beneficiile mentionate,oferim si un mediu de lucru stimulant,oportunitati de invatare continua si sustinere pentru evolutia ta profesionala si posibilitatea de avansare rapida in cadrul companiei. Daca esti un lider pasionat ,te asteptam in echipa Icredit!

  • Asistent relatii clienti- Centru educational

    Suntem in cautarea pentru clientul nostru, un centru educational de limbi straine, un Asistent administrativ. Program de lucru : L-V, in intervalul orar 11:00-19:00 sau 12:00-20:00. Cerinte: - Bune abilitati de comunicare si relationare; - Competente digitale; - Organizare; - Limba engleza- B2 Responsabilitati Realizari - Sa ofere suport clientilor atat fata in fata cat si pe email; - Sa sprijine coordonatorul departamentului de vanzari si relatii clienti; - Gestionarea reclamatiilor venite din partea clientilor; - Oferirea de informatii privind produsele centrelui de predare. - Realizarea de campanii telefonice catre clienti sau potentiali clienti. Beneficii Training-uri Cursuri

  • 8

    Angajam Lacatus-sudor ( doua posturi )

    Metabet CF SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza : Lacatus-sudor( doua posturi ) locatie : Pitesti, program de lucru:8 ore, salariu atractiv +tichete de masa Cv-urile se transmit la sediul societatii METABET CF SA, str. Tudor Vladimirescu, Nr. 115, Pitesti . Relatii : PREOTEASA CARMEN

  • 2

    CERERE de angajare, ca operator calculator

    Solicit angajare, ca operator introducere, centralizare date, evidență, arhivarea documentelor și alte activități de birou. Dacă știți că nu respectați programul de lucru și salarizarea, conform legii, vă rog să nu mă contactați. Mulțumesc. Locație: Focșani.

  • 9

    Angajam Receptionera - Secretara

    Vino in #kynesysteam ! Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys! Ce fel de persoană căutăm? -energică și căreia îi place să se implice în activități diverse -organizată și conștiincioasă -dornică de a învăța lucruri noi -cu memorie bună -comunicativă, empatică-căreia îi face plăcere să îi ajute pe cei din jur -înfățișare plăcută Care vor fi îndatoririle tale? -primirea și comunicarea cu pacienții clinicii -programarea pacienților -încasarea contravalorii tratamentelor -oferirea de informații către diferite persoane, telefonic sau în scris -sprijin pentru echipa medicală pentru diferite activități -trimiterea/ primirea/ urmărirea coletelor -înregistrarea de informații în calculator sau în scris -diferite activități de secretariat. NU conteaza daca ai experienta sau esti absolventa promoția 2023 de studii superioare, atitudinea face diferenta! Trimite CV-ul la: Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 3

    Angajez secretara

    Societate de constructi angajeaza secretara,aspect fizic,open,comunicare,operare PC,salariu atractiv,contract. Relati,CV,pe whatsapp sau pe sait

Salvează căutarea