Anunturi
Administratie Arad Companii Tip job: Full time-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
6
Recrutăm Administrative Officer în Curtici pentru o firmă cu experiență de peste 15 ani în industria prelucrării materialelor plastice și cu capital integral Italian. Descrierea job-ului: Desfășoară activitățile administrative curente la nivel de companie Pune la dispoziție informațiile pentru redactarea documentelor administrative/contabile Asigură existența și completarea registrelor obligatorii Asigură gestiunea resurselor umane (angajări, lichidări, pontaj, concedii medicale, etc) Trimite lunar consultantului extern toate informațiile necesare pentru determinarea corectă a drepturilor salariale ale personalului Ține legătura cu terții, asigurând o bună colaborare în vederea desfăşurării activităţilor administrative Ține legătura cu toate entităţile (de stat sau private) care au legătură cu angajarea şi administrarea personalului extracomunitar Candidatul ideal: Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat Cunoștințe: Utilizare PC (Word, Excel, Outlook) Cunoștințe bune de limba engleză Cunoștințe minime de limba italiană Permis conducere categoria B Atitudine pozitivă și cooperantă, seriozitate, răbdare și autocontrol Bune abilități de comunicare, atentie la detalii și spirit organizatoric Capacitate de prioritizare a activităților și adaptabilitate la schimbare Autonomie pentru deplasarea la/de la locul de muncă Se oferă: Salariu corelat cu responsabilitățile, cunoștințele și experiența Bonus de performanță la sfârșitul anului Tichete de masă Transport decontat Abonament medical Contract de muncă pe perioadă nedeterminată
-
9
Agentie imobiliara Sc.PROFI IMOBILIARE GROUP Srl Bulevardul Revolutiei 65, ap.2, Arad, web profiimobiliare.ro, caută colaboratori in domeniul Imobiliar. Conditiile ce se oferă : -Procent atractiv intre 30-50% -Conditii foarte bune într-un ambient plăcut si o locație buna pe Bulevardul Revolutiei, birouri bine dotate Cerinte: - program de la 9-18 -Cunostinte PC, abilitati in folmurare-redactare oferte -abilitati in vănzări si de comunicare cu clientii -perseverenta si seriozitate -targhet 1 oferta/ zi Daca esti interesat de acest job trimite-ne CV-ul tau pe mail, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp, telefon 0722273759 sau 0752113316 o f f i c e @ p r o f i i m o b i l i a r e . r o Multumim!
-
6
Technostar Group angajeaza baiat cu varsta intre 20-40 de ani, pentru munca de birou respectiv munca de teren in domeniul administratiei imobilelor. Experienta in domeniu nu este necesara. (pe sediul din centru: str.George Cosbuc nr.34 ) Cerintele noastre: Abilitati de comunicare, de gestionare a numerarului, relationare si atitudine orientata catre clienti si colaboratori Carnet de conducere categoria B Masina personala Cunostiinte utilizare PC Cunoasterea pachetului Microsoft Office (constituie avantaj) Diploma Bacalaureat Ce oferim: Salariu atractiv Program flexibil Diurna combustibil Mediu de lucru ideal Pentru detalii despre job ne puteti contacta la numarul afisat intre orele 09:00 - 17:00 de luni pana vineri, de asemenea ne puteti trimite CV-ul dumneavoastra aici sau pe adresa de e-mail: si va vom contacta noi.
- Salveaza cautarea