Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Arad Disponibil imediat

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 72

    Angajam personal relatii clienti ,barbati si femei, maxim 19-35 de ani cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul muncii de birou este un avantaj dar nu obligatoriu. Program de lucru fix 8 ore, sambata-duminica liber. Salariu 1500 lei net Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri,

  • 16

    Cautam urgent barbati si femei pana in 35 de ani pentru postul de operator Call Center Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoasterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenta verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate confidenialitate. Se lucreaza 8 ore de la 9-17 luni-vineri. C.V.-ul se depune la sediul firmei. Experienta in domeniul in munca de birou este un avantaj. Salariu net 1500 lei.plus bonusuri saptamanale.Relatii la elefon numai intre orele 9-17 luni-vineri

  • 14

    Angajm personal cu limba germana (scris, citit, vorbit) pentru firma de recrutare, cu sau fara experienta, urgent, cu program redus de 4 ore/zi. Program de lucru luni-vineri 9-13. Detalii la telefon:

  • 12

    Angajatorul are ca activitati principale prestarea de servicii de curatenie. Compania este prezenta in judetele Bihor, Arad, Timis si Sibiu, cu peste 300 de angajati. Descrierea postului: -inregistreaza consumurile reale pe fiecare lucrare si intocmeste facturi pentru lucrarile executate -intocmeste bonuri de consum pentru materialele consumabile, bonuri de transfer, avize, etc -factureaza serviciile prestate conform contractelor -colaboreaza cu alti angajati implicati in activitati contabile si/sau de prestari servicii -mentine si actualizeaza arhiva contabila, asigurand accesul facil la documente -asigura receptionarea / transmiterea corespondentei (telefon, e-mail, fax, curier, flux intern) -rezolva eficient si rapid situatiile curente Cerinte: -experienta intr-un post similar constituie avantaj; -cunoasterea pachetului Office (Word, Excel) si navigare Internet. Beneficii: - salariu fix; - tichete de masa; - contract pe perioada nedeterminata; - program de lucru: luni-vineri ora 8-16.

  • Salveaza cautarea