Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Arad Tip job: Part time

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Experiențe trainice SRL angajează: Asistent manager (1 post) Scopul general al postului: Coordonează activitatea socială a întreprinderii și desfășoară activități de suport a managerului întreprinderii sociale. Cunoștințe/studii: studii medii sau superioare (preferabil în domeniul educației, management); specializări conexe domeniului economiei sociale vor constitui un avantaj (ex. certificat de Antreprenor în economia socială sau Manager întreprindere socială) sau domeniului educației/formării și/sau tineretului (cursuri de formator, animator socio-educativ, lucrător de tineret etc.); Abilități preferate: - experiență în domeniul educației, formării, tineretului sau experiență în lucrul cu grupul țintă vizat de activitatea întreprinderii sau dorința de implicare/dezvoltare pe un asemenea post; - abilități de comunicare și relaționare cu diverse grupuri sociale (în special grupul nostru țintă, beneficiarii programelor sociale, dar și membri ai comunităților locale etc.) - abilități de lucru în echipă; - abilități de lucru cu diverse grupuri sociale (în special grupul nostru țintă, beneficiarii programelor sociale, dar și membri ai comunităților locale etc.) - abilități de operare de bază a PC-ului: pachetul Office, Internet etc. - cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație europeană (ex. limba engleză), cel puțin la nivel de bază; - flexibilitate; - abilități de management al conflictelor și capacitate de rezolvare a problemelor; - capacitate de lucru cu persoane vulnerabile, tineri cu oportunități reduse. Atitudini dorite: - atitudine generală pozitivă; - orientare către soluții, rezultate; - creativitate, sociabilitate; - prezență plăcută; - toleranță, inclusiv la ambiguitate; - interes pentru domeniul social și aducerea de schimbări pozitive în comunitate; Responsabilități specifice postului: - identificarea grupului țință pentru programele sociale ale întreprinderii; - selecția participanților la sesiunile de formare sub formă de tabere pentru tineri cu oportunități reduse; - asigurarea tuturor aspectelor de natură organizatorică și logistică cu privire la pregătirea și implementarea acțiunilor și programelor sociale ale întreprinderii; - pregătire și facilitarea unor sesiuni de formare în contextul taberelor de formare pentru tinerii cu oportunități reduse (în funcție de tematicile propuse anual); - stabilirea de parteneriate/colaborări cu actori interesați din comunitatea locală pentru buna desfășurare a programelor și inițiativelor sociale ale întreprinderii; - identificarea de potențiale locuri de campare/parcare a autorulotelor în curți sau pe alte terenuri amenajate în acest sens de către localnici (prin realizarea de vizite locale); - stabilirea și menținerea contactului cu reprezentanți ai diverselor comunități locale precum și cu localnicii pentru aplicarea conceptului de Van Home Stay și a experiențelor locale conexe, împreună cu localnicii; stabilește parteneriate și colaborări în acest sens (dacă și unde e cazul); - încurajarea și sprijinirea micilor producători, localnici în conceperea de experiențe locale pentru turiști și promovarea acestora pe website-ul întreprinderii; stabilirea de parteneriate și colaborări în acest sens cu GAL-uri etc. - încurajarea reprezentanților diverselor afaceri sociale în asigurarea promovării activității lor pe website-ul întreprinderii; oferirea de potențiale formule de activități de voluntariat pentru turiști care să ajute în același timp și afacerile lor sociale pe partea de dezvoltare, auto-susținere;

  • 3

    Angajm personal cu limba germana (scris, citit, vorbit) pentru firma de recrutare, cu sau fara experienta, urgent, cu program redus de 4 ore/zi. Program de lucru luni-vineri 9-13. Detalii la telefon:

  • Operatoare video ,fete doamne intre 18-45 ani.salariul 25000-50000 lei.

  • 1

    Angajez asistenta personala/ secretara, cu aspect fizic placut, varsta cuprinsa intre 18-45 de ani, salariu avantajos, program flexibil.

  • Salveaza cautarea