Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Calarasi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Domn tânăr, bine situat financiar caut fată /doamnă fără obligații pentru colaborare personală cu beneficii pe termen lung. Rog seriozitate.

  • 4

    Angajez persoana cu experienta in vanzari, facturare/relatii-client/furnizor. De preferat o persoana care locuieste in zona - punct de lucru Tamadau Mare.

  • 3

    Infinity cauta colaboratori-reprezentanti. Daca sunteti o persoana careia ii plac lucrurile frumoase, atunci acest mesaj vi se adreseaza cu precadere. In mod sigur ati folosit sau aveti cunostinte care folosesc produse similare cu ale noastre . Este vremea sa faceti o schimbare, sa nu mai fiti doar client. Toate visele dumneavoastra se pot implini daca aveti curajul sa le urmati. Acum puteti avea propria afacere ! Fiti propriul dumneavoastra sef ! Naviga?i pe site ?i nu ezita?i să intra?i în contact cu noi pentru a ne adresa orice întrebare sau comentariu.

  • ATRIBUTIILE PRINCIPALE SI SARCINILE AFERENTE: Realizeaza pontajul saptamanal si lunar pentru angajatii societatii, pastrează evidenta concediilor medicale; Intocmeste centralizatoare de concedii conform programarilor de concediu individuale primite de la sefii de compartimente si sunt supuse aprobarii conducerii; Actualizarea permanenta a informatiilor din baza de date privind situatiile de personal; Verifica si intocmeste documentele de decont pentru diurna angajatilor ; Ajuta la desfasurarea procesului de recrutare si selectie a personalului; Asigura intocmirea anunturilor de angajare si publicarea acestora; Realizeaza selectia de personal in colaborare cu sefii de departamente, directori sau alte persoane care pot solicita si efectua angajari in cadrul firmelor; Urmareste evidenta documentatiei privind angajari, promovari, detasari, plecari din societate fluctuatia de personal, salarizare, asigurarile sociale; dosare de pensionare etc; Opereaza in SAP noile intrari de personal, precum si incetarile de contract; Opereaza in SISQUAL diverse modificari legate de program lucru, schimb tura, concedii odihna; Realizează si raportează o serie de situatii statistice cerute de conducerea societatii, privind structura personalului pe diverse categorii de varstă, sex, socio-profesionale, fluctuatia de personal, absenteismul, cauzele acestora etc; Eliberează, la cerere, documente care atestă calitatea de angajat a lucrătorilor companiei: diverse tipuri de adeverinte, imputerniciri, recomandari, delegatii etc; Tine evidenta fiselor de aptitudine, precum si organizarea controalelor periodice care trebuie efectuate in cadrul sociatatii; Transmiterea la timp si corect a informatiilor si documentelor necesare catre institutille publice precum ITM, ANOFM, CASS, Casa de Pensii; SPECIFICATIILE POSTULUI: NIVEL DE STUDII: studii medii EXPERIENTA: 1 an pe post administrativ. CUNOSTINTE NECESARE: MS Office (Word, Excel, ) Cunostinte de operare a unei baze de date Proceduri si legislatia în vigoare, specifice administrării resurselor umane (constituie avantaj) Limbi straine: engleza nivel mediu Pentru detalii apelati numarul din anunt!

  • 1

    intocmire facturi, operare chitante, intocmire intrari marfa furnizori, facturi de retur, etc.

  • Vitall SRL este in cautarea unui nou coleg / colega pentru postul de Gestionar, pentru punctul de Lucru FNC Lehliu. Cerinte: Responsabilitate si atentie la detalii Corectitudine Absolvent de liceu Cunostinte Excel Minim 6 luni experienta in gestiune Reprezinta avantaj utilizarea Sap sau alt program de gestiune Responsabilitati: Cantarire Evidenta stoc Raportare perioadica stoc- utilizare Excel Urmarirea depozitarii Introducere informatii in aplicatii Oferim: Pachet salarial avantajos + 20% bonus performanta Tichete de masa

  • 6

    Caut asociere pt dezvoltarea oricarui tip de afacere profitabila cu cineva care nu poate face fata singur. Mentionez ca am administrat din anul 1999 si pana in prezent trei societati comerciale. Acestea aflandu-se in Top K si la Camera de Comert pe locurile 1 si 2 pe obiectul de activitate principal ( se poate dovedi ). Detin auto , birou si logistica necesara pentru dezvoltarea oricarui tip de afacere. De asemenea pot veni si cu aport propriu in firma pana la 40 000 Euro in functie de investitia firmei respective. Astept mesaj la nr. (Paul ) si va voi contacta eu. Multumesc!

  • Salveaza cautarea