PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA --
O793 doi70 opt51--***
RASPUNDEM LA MESAJE DOAR PE WHATSAPP!
Descriere job Operator comenzi online Tie-Me-Up:
Emiterea facturilor (automat, din program) comandate de clienti
Emiterea rapoartelor de comenzi si verificarea adreselor, ...
PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA --
O793 doi70 opt51--***
RASPUNDEM LA MESAJE DOAR PE WHATSAPP!
Descriere job Operator comenzi online Tie-Me-Up:
Emiterea facturilor (automat, din program) comandate de clienti
Emiterea rapoartelor de comenzi si verificarea adreselor, ...
Dorim să angajăm absolvent de învă ământ superior, care cunoa te limba franceză atât scris cât si vorbit, pentru activitatea de birou. Munca este în Cluj Napoca. Activitatea desfă urată este reala ia cu clien ii no rtii, cu architec i, cu designeri.Poate să fie student, absolvent sau masterand. Persoană ...
Echipa Eurosanclinic cauta secretara cu abilitati de comunicare, empatie pentru pacientii nostri si cunostinte de operare pe calculator.
Esti secretara si doresti sa lucrezi intr-un mediu profesionial si armonios, alaturi de noi si pacientii nostri?! Contacteaza-ne!
Clinica Eurosan este situata in Cluj-Napoca, ...
Angajam lider in devenire
intr-o organizatie care pune pret pe a face ce este corect, din motive corecte si in care vei avea provocari si responsabilitati care vor creste pe baza rezultatelor tale
Candidatul ideal:
Studii superioare finalizate economice sau tehnice;
Minim 2 ani experien ă pe ...
Echipa Centrul Medical Sina cauta secretara cu abilitati de comunicare, empatie pentru pacientii nostri si cunostinte foarte bune de operare pe calculator.
Doresti sa lucrezi intr-un mediu profesionial si armonios, alaturi de noi si pacientii nostri?! Contacteaza-ne!
Centrul nostru este situata in Sannicoara, ...
Cerinte
- Personalitate energică, cu atitudine pozitivă ;
- Cunoştinţe avansate de limba engleză;
- Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet);
- Permis de conducere categoria B
-Fara cazier
Responsabilitati
- emitere de acte contracte auto
-reprezentare clienti la serviciul ...
Angajam Asistent Manager in sprijinirea Managerului General in administrarea eficienta a operatiunilor zilnice ale companiei si in atingerea obiectivelor strategice.
Cerinte:
Cunostinte avansate de utilizare a computerului, inclusiv Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
Diploma de licenta ...
Reset Imobiliare-Agenție Imobiliara cu o inițiativa complet noua pe piața de a reprezenta interesele clientului Vânzător sau Cumpărător. Rolul angajatului este de a ajuta agentul agenții la o mai buna reprezentare a interesului clientului în crearea contractelor, dar antecontractelor și a întocmirii ...
Suntem în căutarea unui Manager de Echipa dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă ești o persoană orientată către rezultate, cu abilități excelente de comunicare și leadership, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități:
Coordoneaza echipa de ...
Casa Dacilor angajeaza manager restaurant.
Cerinte :
* disponibilitate program de dupamasa si weekend.
*carnet categoria B.
*contabilitate primara
*studii superioare reprezinta prioritate
*bun organizator
*capacitate de lucru in echipa.
Va rugam sa trimiteti cv-urile pe email Cei selectati vor fi ...
Postul este unul de suport pentru Product Manager. Presupune lucrul cu baze de date si este o buna rampa de lansare pentru cei care isi doresc o cariera in acest domeniu.
Este necesar sa:
- ai o buna abilitate de a lucra cu date numerice
- interes pentru domeniul de vanzare piese auto
- cunostinte de ...
Descriere Cerinte candidat ideal:
- Studii medii liceu
- Fire comunicativa, sociabila, empatica.
- Bune cunostinte de operare PC ,
- Capacitate de analiza, atentie la detalii, rigurozitate in munca cu cifrele,
- Abilitati de comunicare, initiativa, spirit de echipa,
Descriere activitate:
-Introduc, ...
Vrei să te alături unei echipe dinamice și să fii parte din succesul unei afaceri în plină expansiune? Căutăm un Asistent Manager pentru a ne sprijini în activitățile administrative, call center și contabilitate primară la .
Responsabilități:
Preluarea apelurilor telefonice și oferirea de suport clienților ...