Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Dolj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 3

    Pentru inscrieri si informatii va asteptam la sediul nostru din Mun. Craiova,Str. Calea Bucuresti ,bl.9,sc.2,ap.17, in spatele Teatrului National. Documente necesare pentru inscriere: -cerere de inscriere. -copie buletin / carte de identitate. -copie certificat de nastere. -copie certificat de casatorie / divort (in cazul doamnelor). -copie act de studiu. Programul cursului este structurat in trei sectiuni: -sesiuni de formare "FACE to FACE" cu prezenta in sala de curs. - sesiune de studiu - studiu individual si rezolvare de teme specifice, cu asistenta din partea lectorilor A.C.C.R.C Internațional, in perioadele premergatoare, pe parcursul cursului. - sesiune de elaborare a Proiectului de absolvire cu asistenta din partea specialistilor. Plata cursului se poate face si in rate!!! Pret - 1200 lei Durata cursului: 4,5 luni

  • 1

    A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSALA CRAIOVA organizează cursuri de formare profesională acreditate. Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tele-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu

  • 6

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • Ofer servicii ca persoana fizica (angajare in cadrul firmei clientului) in domeniul SSM si PSI.

  • Societate comerciala angajeaza consilier juridic cu minim 5 ani experienta in domeniu.

  • 4

    angajez urgent o persoana pentru identificarea pieselor auto noi si sh,programul este full time,

  • Căutăm un manager relații clienți cu experiență care să ofere servicii excelente clienților noștri și să promoveze această idee în întreaga organizație. Scopul este de a menține departamentul funcționând într-o manieră eficientă și profitabilă, de a crește satisfacția, loialitatea și păstrarea clienților și de a răspunde așteptărilor acestora. RESPONSABILITĂȚI: * Îmbunătățirea experienței serviciilor pentru clienți, formarea de clienți implicați și dezvoltarea relației cu aceștia * Preluarea solicitărilor și problemelor clienților și urmărirea problemelor până la rezolvare * Stabilirea unei misiuni clare și implementarea strategiilor axate către misiunea respectivă * Dezvoltarea procedurilor, politicilor și standardelor serviciilor * Păstrarea documentației, acțiunilor și discuțiilor privind serviciul clienților * Analizarea statisticilor și alcătuirea de rapoarte precise * Recrutarea, îndrumarea și dezvoltarea de agenți de servicii pentru clienți și crearea unui mediu în care aceștia pot excela prin încurajare și mentorat * Urmărirea noutăților din domeniu și aplicarea celor mai bune practici în domenii de îmbunătățire * Controlarea resurselor și utilizarea potențialului pentru a atinge obiective calitative și cantitative * Respectarea și gestionarea bugetului aprobat * Menținerea unui flux de lucru ordonat în funcție de priorități CERINŢE * Experiență profesională dovedită în calitate de manager servicii clienți, manager de retail sau asistent manager * Cunoștințe solide Excel (formule, tabele, etc) * Experiență în furnizarea de asistență pentru clienți * Cunoaștere excelentă a metodelor și tehnicilor de management * Cunoaștere foarte bună a limbii engleze * Cunoștințe de lucru despre software, baze de date și instrumente pentru serviciul clienți * Conștientizarea ultimelor tendințe și a aplicaților tehnologice din industrie * Abilitatea de a gândi strategic și de a conduce * Abilități puternice de orientare către client și comunicare * Abilități de remediere imediată a problemelor și abilități multi-tasking * Orientarea către serviciul relații clienți * Licență în Administrarea Afacerilor sau domeniu conex Cei interesați pot trimite CV-ul în engleză, cu foto, la Pentru informații suplimentare, putem fi contactați la 0755.99.55.99

  • 1

    Căutăm un coordonator responsabil de proiecte care să administreze și să organizeze toate tipurile de proiecte, de la activități simple la planuri mai complexe. Responsabilitățile coordonatorului de proiect includ colaborarea strânsă cu managerul nostru pentru a pregăti planuri de acțiune cuprinzătoare, inclusiv resurse, perioade de timp și bugete pentru proiecte.Pentru a reuși în acest rol, ar trebui să aveți abilități excelente de gestionare a timpului și de comunicare, deoarece veți colabora cu clienții și echipele interne pentru a oferi rezultate la termenele limită. În cele din urmă, coordonatorul de proiect se asigură că toate proiectele sunt finalizate la timp, în limitele bugetului și respectând standarde de înaltă calitate. RESPONSABILITĂŢI: * Coordonează activitățile de gestionare a proiectelor, resurselor, echipamentelor și informațiilor * Distribuie proiectele în acțiuni realizabile și setează perioadele de timp * Menține legătura cu clienții pentru a identifica și defini cerințele, scopul și obiectivele * Distribuie sarcini echipelor interne și asigură suport în gestionarea programului * Se asigură că nevoile clienților sunt satisfăcute pe măsură ce proiectele evoluează * Acordă sprijin la pregătirea bugetelor * Analizează riscurile și oportunitățile * Supraveghează managementul achizițiilor de proiect * Monitorizează progresul proiectului și tratează orice problemă apărută * Acționează ca punct de contact și comunică starea proiectului tuturor participanților * Lucrează cu Managementul pentru a elimina problemele * Folosește instrumente pentru a monitoriza orele de lucru, planurile și cheltuielile * Emite toate documentele legale adecvate (de exemplu, contracte și condiții de acord) * Creează și menține documentația proiectelor, planurilor și rapoartelor complete ale proiectului * Se asigură că standardele și cerințele sunt îndeplinite prin efectuarea de teste de asigurare a calității CERINŢE * Experiență de muncă dovedită ca coordonator de proiect sau rol similar * Cunoștinte solide Excel (formule, tabele, etc) *Cunoașterea limbii engleze scris și vorbit * Experiență în management de proiect, de la concepție până la livrare * Abilitatea de a pregăti și interpreta diagramele de flux, planificările și planurile de acțiune pas cu pas * Abilități solide de organizare, inclusiv multi-tasking și gestionarea timpului * Abilități puternice de rezolvare a problemelor cu care se confruntă clienții și abilități de lucru în echipă * Familiaritatea cu managementul riscului și controlul asigurării calității * Experiență practică cu instrumente de management de proiect * Licențiat în administrarea afacerilor sau în domeniul aferent CV in engleza la info@vvc. Pentru informații suplimentare, ne puteti contacta la 0755.99.55.99

  • 2

    O șansă pentru toți în anul 2020. Nu necesită experiență. Asigurăm instruire GRATIS la distanță și online. Cerem: cunoștinte minime de utilizare a calculatorului (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Pentru a aplica la ofertă, trimiteți mesajul ,,APLIC’’ la adresa de e-mail sau la numărul de telefon 0761885798,împreună cu adresa dvs. de e-mail.

  • Salveaza cautarea