Vei fi notificat de câte ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Companii

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 7

    Angajam Operator Calculator

    Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati la nr de telefon:

  • 3

    Asistent manager

    Candidatul Ideal Corectitudine, seriozitate, atitudine etica in relatiile cu oamenii, Absolvent al unei forme de invatamant superioare sau in curs de finalizare Aptitudini de comunicare orala si scrisa, Cunostinte de limbi straine: Engleza Descrierea jobului Functia de asistent manager este subordonatadirect Directorului General, iar rolul este de a asigura conducerii firmei asistenta manageriala.

  • 6

    Director de magazin

    Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.

  • 15

    Angajare casa schimb valutar

    Angajez casiera pentru casa de schimb valutar,cu sau fara experienta .Program 8 0re,Se ofera posibilitatea formarii in domeniul bancar.informatii la tel .0744167067,Multumesc.

  • 2

    Angajam consilier juridic

    Asociatia Municipiilor din Romania, cu sediul in Bucuresti, str. Matei Basarab nr. 63, sector 3, angajeaza consilier juridic. Nr posturi: 2 Cerinte : - Studii superioare juridice - vechime : 1 post min 3 ani in specialitatea studiilor; - experienta anterioara in servicii/ directii juridice din cadrul autoritatilor locale sau institutiilor publice centrale sau locale . - Vechime : 1 post debutant . Descrierea posturilor : - Acorda asistenta, consultanta si reprezentare juridica asociatiei si angajatilor acesteia/ participa la activitatea de asistenta, consultanta si reprezentare juridica asociatiei si angajatilor acesteia. - Rezolva/participa la rezolvarea de cereri cu caracter juridic in toate domeniile dreptului. - Se preocupa de permanenta actualizare a bazei informationale legislative a asociatiei. -Elaboreaza/participa la elaborarea de puncte de vedere asupra modificarilor legislative aflate in consultare publica. -Reprezinta interesele si apara drepturile legitime ale asociatiei in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina. - Asigura consultanta si informarea permanenta a conducerii asociatiei in ceea ce priveste modificarile legislative. CV-urile se vor trimite pe mail la adresa pana la data de 31 oct 2023. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic pentru programarea unui interviu.

  • Assistant Manager Tehnic

    Cerințe: Cunoștinte avansate a pachetului Microsoft Office; Abilitați de utilizare a echipamentului de birou (telefon, laptop, imprimantă, scanner, etc.); Cunoștinte juridice minime necesare desfășurării activităților; Absolvent al Facultății de Arhitectură sau a unei Facultăți Tehnice ( constituie un avantaj); Carnet de conducere: Categoria B. (OBLIGATORIU) Cunoștinte avansate de limba engleză, în special conversațional; (OBLIGATORIU) Abilitați și aptitudini necesare: Abilitați excelente de comunicare scrisă și verbală; Persoană responsabilă cu o bună capacitate de a lucra organizat; Atitudine deschisă, interes și dorință de a învăța; Atitudine matură și profesionistă; Loialitate și seriozitate. Responsabilități: Administrarea și relaționarea bazei de date a companiei; Întocmirea și administrarea documentelor (facturi, contracte, scrisori, e-mailuri) și a bazelor de date din cadrul companiei, menținând ordinea și disciplina; Relaționarea cu partenerii , inclusiv presa. Întocmirea facturilor și a altor documente rezultate pe parcursul activităților; Transmitere e-mailuri, newslettere la baze de date categorizate; Demersuri și relaționare cu autoritățile ca: Ministere, INS, ISC, judecătorie, tribunal etc. Administrarea site-ului companiei, întocmirea și postarea articolelor pe site, cât și pe rețelele de socializare ( Facebook, LinkedIn, Instragram etc.) Sarcini specifice în cadrul organizărilor evenimentelor (ședințe, conferințe, workshop-uri, gale festive); Eventuale deplasări în București și în teritoriu cu ocazia evenimentelor organizate; Întocmirea și supervizarea documentelor tehnice; Beneficii: Colaborare pe termen lung; Oportunitatea de a interacționa cu clienți cu o excelentă reputație; Șansa de a face parte dintr-o echipă profesionistă care oferă servicii de cea mai înaltă calitate; Program de 8 ore de luni până vineri; Pachet salarial motivant începând de la 4000 Lei Net. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfășurarea procesului de recrutare.

  • 3

    Administrator Imobile si Casier

    Firma administrare imobile cu activitate in Bucuresti si Ilfov angajeaza Electrician, Instalator sanitar, Administrator Imobile, Casier si Gospodar Persoanele interesate pot transmite CV pe adresa de mail sau pot suna la numerele de telefon:

  • Angajam Secretar Economic

    Firma Confrasilvas SRL, cu activitate in domeniul constructiilor pe piata din Romania din anul 2007, angajeaza personal cu varsta maxima de 35 ani pe postul de secretar economic. Programul este de 8 ore/zi (interval 9:00 - 18:00 cu pauza 12:00 - 13:00) de Luni pana Vineri.

  • 5

    Angajam cu noram intreaga lucrator comercial/vanzatoare

    Magazin in Cluj Napoca, Centru Comericial Central, magazin de perdele angajeaza cu norma intreaga, lucrator comercial pentru vanzare perdele. Nu se cere experienta in vanzari, si nu este limita de varsta. Atributii: preluare comenzi(nu se taie materiale), seriozitate si o buna comunicare cu clientii. Se ofera salariu fix (3500lei - 4200 lei) + comision vanzari(comisionul se discuta la interviu). Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata. Programari interviu si informatii suplimentare la tel.

  • 17

    Angajăm Administrator Resurse Umane

    Lara Accounting caută o persoană motivată, entuziastă, dispusă să învețe lucruri noi care să facă parte din echipa de HR. Responsabilitățile tale: Gestionarea dosarelor de personal; Întocmirea documentelor și operarea tuturor modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetari etc) în sistemul informatic și în programul Revisal, corect și în termenele legale); Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, a cererilor de învoire, evenimente deosebite sau a oricăror altor documente aferente activității salariaților; Centralizarea și verificarea pontajelor; Întocmirea adeverințelor, de orice tip, pentru salariaţii activi, respectiv salariaţii încetaţi; Întocmirea şi transmiterea comenzii pentru tichete de masa; Întocmirea şi depunerea dosarelor pentru recuperare CM din FNUASS/Casa de Pensii; Îndeplinirea altor sarcini specifice activităţii de resurse umane. Dacă ce ți-am prezentat mai sus prezintă interes pentru tine, așteptăm CV-ul tău la adresa de email din anunț.

  • 5

    Angajez vorbitoare de limba franceza

    Dorim să angajăm absolvent de învă ământ superior, care cunoa te limba franceză atât scris cât si vorbit, pentru activitatea de birou. Munca este în Cluj Napoca. Activitatea desfă urată este reala ia cu clien ii no rtii, cu architec i, cu designeri.Poate să fie student, absolvent sau masterand. Persoană disponibilă i dornică să muncească. Este un avantaj cunoa terea utilizării calculatorului la nivel mediu. Dacă sunte i interesa i vă rugăm să ne contacta i pe numărul de telefon .

  • Angajez vanzatoare produse lactate/branzaturi

    Angajez vanzatoare produse lactate/branzaturi Experienta constitutie un avantaj. Program : luni vineri 10:00 18:00 Salariu atractiv Sambata si duminica liber. Locatia: calea mosilor 199 langa restaurantul Burebista Rog seriozitate! Telefon :

  • 71

    Disponibil online

    Angajam personal pentru introducere baza de date

    Platformă imobiliară care funcționează la nivel național caută personal care sa lucreze part-time de acasă pentru introducerea de anunțuri în baza de date. Nu este necesara experiența, deoarece alaturi de noi veți învăța tot ceea ce aveți nevoie pentru acest job.Pentru detalii mă puteți contacta la Nr. de telefon 0729004287

  • 2

    angajam functionar receptie clienti

    Angajam cu norma intreaga functionar informatii clienti - clinica medicala in Brasov persoana dinamica, empatica, bune cunostine operare PC, limba engleza constituie un avantaj Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV la adresa email :

  • Asistent manager

    ASPROM SRL - firma ce isi desfasoara activitatea in domeniul constructiilor de drumuri si autostrazi si relocari utilitati (gaze, apa si canalizare), angajeaza Asistent Manager. Profilul candidatului: studii superioare experienta in domeniu cunostinte Pachet MS Office (Excel, Word) Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; Atenție către detalii Descrierea jobului: - elaborarea de situatii ce tin de activitatea departamentului de productie/aprovizionare; - achizitionare de materiale - monitorizare status livrari si achizitii pentru materialele comandate - intocmire formulare de aprobare a materialelor necesare; - intocmire situatii, centralizari si referate pe care le supune spre aprobare sefului ierarhic Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; Va rugam sa trimiteti cv-urile pe adresa de email , cu o fotografie atasata. Detalii la telefon:

  • Angajez asistenta manager

    Angajez o studenta,fara experienta,care vrea sa invete cum se manageriaza o copanie,aspect fizic,open mind,program flexibil,salariu atractiv,contract. Poze,scurta descriere pe whatsap

  • 20

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • Salveaza cautarea