Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Producator de produse de patiserie angajeaza Asistent Manager -activitati de contabilitate/secretariat - participa la operatiuni de vanzari, marketing atunci cand este cazul - va avea si atributii de marketing: actualizarea bazei de date a clientilor, trimiterea de newslettere/oferte clientilor/promotii, actualizarea informatiilor de pe site-ul companiei/blog, realizarea pliantelor Cunostinte de contabilitate primara. Persoana agreabila, comunicativa cu capacitate mare de relationare. Cunostinte bune PC-Word, Excel etc. Capabilitate in a-si insusi cunostinte intr-un domeniu cu produse de patiserie. Persoana cu spirit practic pronuntat si cu inclinatie catre frumos. Salariu adaptat la competente. Accesul la diverse programe de pregatire. Locul de munca va fi in Petrachioaia / Dascalu IF CV la info%unitedbrands.ro

  • Cu toții căutăm confort financiar, am dreptate? Vești bune! Acest lucru este posibil la Studio20 dacă doriți să vă îmbunătățiți viața. Candidatul ideal: - abilitatea de a socializa cu ușurință - carismă - fluență în limba engleză Daca ești interesată, aplică acum!

  • firma mixta romano - saudita angajeaza asistenta manager, prezentari oferte, reprezentare.Salariul atractiv.

  • Angajez sofer taxi masini bune cu gpl , pentru cine este interest mai multe detalii la telefon.

  • Companie din domeniul vazarii de instalații industriale angajeaza 1 persoana pentru postul de Responsabil Achizitii in Bucuresti, sector 6! Localitate Bucuresti sector 6, platforma Grantmetal Contract Nedeterminat + proba 3 luni | direct cu angajatorul Program Luni-Vineri 9-18, cu pauza de masa 1 ora Beneficii 2500 RON Net/luna + 15 RON/zi tichete de masa Cerinte Experienta similara in achizitii | Studii superioare | Limba engleza avansat | Germana constituie avantaj Responsabilitati Responsabil cu toate procesele de achizitii | Interactiune activa cu ceilalti colegi din departamentele: ofertare, achizitii, proiectare, vanzari si depozit

  • Companie din domeniul vazarii de instalații industriale angajeaza 1 persoana pentru postul de Responsabil Comercial in Bucuresti, sector 6! Localitate Bucuresti sector 6, platforma Grantmetal Contract Nedeterminat + proba 3 luni | direct cu angajatorul Program Luni-Vineri 9-18, cu pauza de masa 1 ora Beneficii 2500 RON Net/luna + 15 RON/zi tichete de masa Cerinte Experienta similara in intocmirea de oferte | Cunostinte SAP sau similar | Studii superioare | Limba engleza avansat Responsabilitati Intocmirea ofertelor catre clienti | Interactiune activa cu clientii, telefonic / e-mail | Utilizarea unui program intern (similar cu SAP) | Facturarea comenzilor | Interactiune activa cu ceilalti colegi din departamentele: ofertare, achizitii, proiectare, vanzari si depozit

  • Angajam mecanic de intretinere cu experienta in domeniile sanitar, electric, lacatuserie posesor permis categ. B pentru Scoala si Gradinita private in sector 3 Buc. cu varsta cup. intre. Abilitati de comunicare si lucrul in echipa, eventual nefumator. Pentru orice detaliu va rugam sa trimite-ti Cv-ul pe adresa de e-mail : si va vom contacta noi sau daca intampinati greutati prin trimiterea mailu-lui puteti suna pe nr.0722-503.503. Salariul se negociaza la interviu in functie de abilitati si cunostine.

  • Societate de securitate din Arad , infiintata in 2016 fara activitate cauta asociat care sa participe atat financiar cat si din punct de vedere al relatiilor pentru dezvoltarea societatii sau doar ca investitor. Pt cei interesati o pot si vinde cu un pret de 2000 euro negociabil Telefon de contact 0755.141.122

  • Persoana licentiata, cu experienta in domeniul administrativ, financiar-contabil, turism, posesoare carnet conducere cat. B, caut colaborare cu societati comerciale interesate. Administrez locatii inchiriate in regim hotelier. Tel 0745 031 063

  • Clinica privata angajazeaza analist relatii/servicii clienti. Viitorul coleg are rolul de a asigura planificarea, organizarea şi coordonarea activitaţii pentru buna relaţionare a firmei cu pacientii/clienţii. Cautam o persoana serioasa si responsabila cu atitudine pozitiva,viteza de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu,capacitate de comunicare si gestionare a problemelor aparute.

  • Clinica privata angajeaza operator call center

  • FIRMA DISTRIBUTIE PIESE AUTO , ANGAJAM REPREZENTANT VANZARI , IN OTOPENI, JUD ILFOV. PERMIS CONDUCERE CATEGORIA B OBLIGATORIU.CV-URILE LE TRIMITETI PE ADRESA CONTABILITATE@ROYAL-AUTOMOTIVE.RO

  • Dorim să ne mărim echipa de gestionari și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture pentru manipularea marfii si organizarea produselor in depozit. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor pe baza documentelor contabile Asigura pregatirea pieselor in baza informatiilor transmise. Asigura inventarul la final de saptamana/luna. -CERINTE: -Cunostinte medii de operare PC Absolvent/a drept, cu/fara licenta; Studii medii și/sau superioare absolvent in cadrul Liceului/Universității. - Cunoștințe de limba engleză reprezinta un avantaj; OFERTA (bonusuri, beneficii) - Salariu motivant; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. CV se trimit la adresa mentionand numele postului dorit - Relatii la telefon 0751111344

  • Administrator imobile , cu atestat doresc colaborare in Sectorul 3 .Tel.0722886966

  • Administrator bloc ,cu atestat,doresc colaborare cu asociatii de proprietari. tel.0722886966

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 2 ore. Preferam pensioner pensionar din invatamant, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Serviciu extern de prevenire si protectie, caut reprezentati zonali (ptr tara) pentru promovarea si prestarea serviciilor de ssm si psi ( obligatoriu cursuri minime in domeniul ssm, eventual si psi)

  • Angajam persoana serioasa,indemanatica, administrator spalatorie auto self-service str. Autogarii, Sibiu, program part - time flexibil. Constituie avantaj domiciliu aproape de str Autogarii si cunostiinte tehnice generale. 0747508450 ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente): 1. Asigura aprovizionarea cu consumabile • Centralizeaza necesarul de consumabile si monitorizeaza consumul lor; • Comanda si receptioneaza consumabilele; 2. Asigura serviciile/utilitatile firmei • Asigura curatenia din incinta punctului de lucru din Sibiu, Str. Autogarii, nr 6; • Asigura remedierea situatiilor neprevazute pentru o buna functionare a spalatoriei; 3. Administreaza sediul firmei • Asigura buna functionare a mijloacelor fixe de uz comun; 4. Asigura asistenta administrativa pentru clienti • Ajuta clienti la nevoie cu indicatii si sfaturi despre functionarea eficienta a aparatelor.

  • Ofer serviciul meu pentru vila din Bucuresti sectorul 1 si supraveghere pentru copii de minim 3 ani;detaliez prin CV,contact telefonic si cel mai bine printr-un interviu.

  • Firma Transport Locatie stabila Facturare, e-mail, operare PC si tot ce inplica munca de office Limba engleza obligatoriu!!! Salariu 1800-2200 RON

  • Salveaza cautarea