Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Companii

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 8

    Rasig Imobiliare, angajeaza Asistenta Personala pentru Directorul General Aptitudini candidata: - tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, disponibila deplasari, cunostinte PC, limba romana, limba engleza, carnet sofer categoria B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid. Beneficii: - salariu fix, bonusuri de performanta, carte de munca, cazare(unde este cazul), posibilitate masina. Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • 1

    DESCRIERE LOC DE MUNCA Spitalul Sfantul Sava din orasul Pantelimon - jud. Ilfov angajeaza RECEPTIONISTA. Locatie- Orasul Pantelimon Se asigura transport de la statia de metrou Republica pana la spital . SALARIU BRUT LUNAR = 4.000 RON plus sporuri de noapte ,sporuri de weekend,sporuri sarbatori legale. Se lucreaza pe ture zi noapte . Cerinte- Cunoscatoare programe operare calculator. Prezentabila si cu spirit de observatie. Mediu de lucru atractiv si colectiv de exceptie. Rugam seriozitate.. Asteptam cv ul dvs.

  • Bună seara ma scuzați ca va deranjez acuma dacă se poate sa ma ajutați pentru un loc de muncă acuma ca să știu. As dori sa va întreb acuma trebuie sa ai studii superioare cumva. Trebuie sa ai experiență în domeniu cumva. Îi muncă de birou se lucrează pe calculator acuma ca să știu. Eu am lucrat în combinat la o arhiva munca de birou și am terminat un curs de operator prelucrare validare și introducere date în calculator. Aștept un răspuns aici din partea dumneavoastră acuma cât mai urgent dacă se poate. Vă mulțumesc frumos. Vă doresc o seară frumoasă și plăcută acuma. Numai bine.

  • Pro Job Consulting recrutează Specialist recrutare cu experiență pentru clientul său, o companie din Oradea. Cerințe: Studii medii sau superioare, Experiență în recrutare minim 2 ani ( recrutare pe diferite domenii), Foarte bune cunoștințe ale pachetului MS Office, Foarte bune abilități de comunicare și organizare, Persoană focusată pe rezultate. Responsabilități: Responsabil cu recrutarea pozițiilor deschise în cadrul companiei, Realizarea anunțurilor de angajare și postarea lor pe diferite platforme de specialitate, Programarea și susținerea interviurilor cu candidații potriviți. Oferim: Salariu net între 2500-3000 lei , Contract pe perioadă nedeterminată.

  • 1

    Federația sindicală COLUMNA angajează consilier juridic cu experiență în Administrație publică și dreptul muncii. Pachet salarial motivant. Permis auto constituie un avantaj. Așteptăm CV-urile dvs.

  • 16

    Candidatul ideal -persoana serioasa cu spirit de echipa -dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera -dinamic,perseverent -abilitati de comunicare verbala -putere de convingere Descrierea jobului -promoveaza produsele si imaginea companiei -contactarea potentialilor clienti,dar si mentinerea relatiilor stranse cu acestia -implementeaza strategia de vanzare Se ofera: -bonusuri si comisioane in functie de rezultatul individual -posibilitatea de promovare permanenta in functie de rezultate -training-uri in tara si in strainatate -dezvoltarea profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si strainatate -mediu de lucru placut si munca in echipa Va asteptam cu drag in echipa noastra!

  • Societate romaneasca , din industria alimentara , angajeaza secretara. Se ofera salariu atractiv , bonuri masa , transport .

  • 29

    Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:

  • Ekol cauta logistician depozit la km 23, A1, Bolintin Deal. Absolvent liceu/facultate cunoscator limba engleza, MSOffice.

  • 2

    Producator de produse de patiserie angajeaza Asistent Manager -activitati de contabilitate/secretariat - participa la operatiuni de vanzari, marketing atunci cand este cazul - va avea si atributii de marketing: actualizarea bazei de date a clientilor, trimiterea de newslettere/oferte clientilor/promotii, actualizarea informatiilor de pe site-ul companiei/blog, realizarea pliantelor Cunostinte de contabilitate primara. Persoana agreabila, comunicativa cu capacitate mare de relationare. Cunostinte bune PC-Word, Excel etc. Capabilitate in a-si insusi cunostinte intr-un domeniu cu produse de patiserie. Persoana cu spirit practic pronuntat si cu inclinatie catre frumos. Salariu adaptat la competente. Accesul la diverse programe de pregatire. Locul de munca va fi in Petrachioaia / Dascalu IF CV la info%unitedbrands.ro

  • 2

    Conditii: - Cunostinte PC (e-mail, word, excel) - NIVEL MINIM - Program de lucru in ture (12/24, 12/48) - Seriozitate Beneficii: - Salarizare peste medie; - Tichete de masa; - Decont de transport; - Scolarizare; si alte beneficii, care se discuta la angajare. Atestatul de paza constituie avantaj, dar nu este obligatoriu. CV-urile se depun la CAMERON PLOIESTI, la poarta fabricii, din str. Conului, nr. 20, AICI pe SITE sau pe whatapp la numarul 0720273824. Pentru alte detalii, am rugamintea sa ma contactati de L-V, intre orele 08 - 21, la numarul de telefon: 0720273824. Multumesc!

  • 3

    Pentru inscrieri si informatii va asteptam la sediul nostru din Mun. Craiova,Str. Calea Bucuresti ,bl.9,sc.2,ap.17, in spatele Teatrului National. Documente necesare pentru inscriere: -cerere de inscriere. -copie buletin / carte de identitate. -copie certificat de nastere. -copie certificat de casatorie / divort (in cazul doamnelor). -copie act de studiu. Programul cursului este structurat in trei sectiuni: -sesiuni de formare "FACE to FACE" cu prezenta in sala de curs. - sesiune de studiu - studiu individual si rezolvare de teme specifice, cu asistenta din partea lectorilor A.C.C.R.C Internațional, in perioadele premergatoare, pe parcursul cursului. - sesiune de elaborare a Proiectului de absolvire cu asistenta din partea specialistilor. Plata cursului se poate face si in rate!!! Pret - 1500 lei Durata cursului: 4,5 luni

  • 8

    Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • Ofer servicii ca persoana fizica (angajare in cadrul firmei clientului) in domeniul SSM si PSI.

  • 34

    Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • 72

    Operator comert on line sex feminin cu abilitate si agilitate in folosire Laptop si comunicatii mobile - relatii cu clientii, telefonic si messenger - preia comenzi - emitere Awb - cantarire produs - calcularea factura - relatii curierat - instintare curierat

  • 85

    Caut doamne/domnisoare ptr postul de secretara sau agent vanzari servicii - program de lucru de luni pana vineri 9-17.30 - se face contract de munca - se ofera salariu plus comision din a doua luna Pentru mai multe detalii sunati de luni pana duminica intre orele 8-22

  • 6

    Caut secretara personala detalii in privat.

  • 13

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • Salveaza cautarea