Anunțuri
Gestionari Tip job: Full time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ești candidatul ideal dacă te identifici printre următoarele: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau într-un rol similar este preferabilă. Abilități de lucru cu computere și experiență în utilizarea programelor informatice, inclusiv experiență cu sistem de tip ERP sau cu alte programe de gestionare a depozitelor reprezintă un avantaj. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiple sarcini și priorități. Abilități excelente de comunicare și cooperare în echipă. Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a asigura acuratețea datelor. Orientare către rezultate și capacitatea de a se adapta rapid la schimbări. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionează Intrările și Ieșirile de Materiale: Înregistrează cu precizie toate intrările și ieșirile de materiale din depozit utilizând softul ERP. Verifică și confirmă corectitudinea datelor înregistrate în sistem, asigurându-se că informațiile sunt actualizate și precise. Administrare Documente: Organizeaza documentele avize de expediție, și alte documente asociate cu intrările și ieșirile de materiale pentru a asigura o accesibilitate și o recuperare ușoară a informațiilor. Operațiuni de Încărcare și Descărcare: Efectueaza procesele de încărcare și descărcare a materialelor, oferind suport logistic și asigurându-se că operațiunile sunt efectuate în conformitate cu standardele de siguranță și eficiență. Monitorizare a Stocurilor: Urmează procedurile stabilite pentru monitorizarea și raportarea stocurilor de materiale din depozit. Participă la inventare și reconcilieri periodice ale stocurilor pentru a asigura precizia datelor. Colaborare și Comunicare: Comunică și colaborează cu colegii din departamentul de logistică și alte departamente relevante pentru a asigura un flux de lucru eficient și o coordonare corespunzătoare a activităților depozitului.
-
Firmă de construcții din Iași angajează inginer ă birou tehnic. Dacă sunteți o persoană serioasă, ambițioasă, dornică de perfecționare vă așteptăm în echipa noastră! :-) Beneficii Avantaje: 1. Pachet salarial negociat stabilit în urma interviului; 2. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; 3. Program de lucru Luni-Vineri 09 - 17; 4. Oferim seriozitate și stabilitate. Cerințe: 1. Pregătire de specialitate - studii superioare finalizate te cu licență în domeniile construcțiilor civile, industriale, agricole sau căi ferate, drumuri, poduri; 2. Experiență d minim un an; 3. Atitudine proactivă, spirit dinamic, organizatoric și analitic, deschis pentru lucrul în echipă, aptitudini tehnice; 4. Capacitatea de a lucra în echipă; 5. Cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office (Word, Excel) și Autocad; 6. Urmărește execuția lucrărilor din punct de vedere al cantității executate și al calității (CQ); 7. Întocmește și verifică atașamentele, situațiile de lucrări, rapoarte de lucru, procese verbale și orice altă documentație cu caracter tehnic (cartea tehnică a construcție); 8. Urmărește ca aprovizionarea cu materiale comandate să se facă în timpul stabilit și se verifică existența documentelor de calitate la livrarea acesteia; 9. Dorința de a stabili o colaborare pe termen lung. Responsabilități: Comunicarea cu departamentele de execuție pentru a asigura buna funcționare a execuției și decontării lucrărilor. Asigură suport tehnic șefilor de șantier, pentru lucrările ofertate și executate. Pentru mai multe detalii Mulțumesc!
-
Societatea D & H Best Car Wash Company srl cu sediul în București sector 2, angajaza 5 persoane ca manager Salariul de baza + diferite sporuri în funcție de performante ! Pentru angajari și CV-uri scrieti-ne pe adresa ... shakyacamino94 arund gmail.com
-
Societate comerciala cu obiect de activitate in domeniul auto , angajeaza personal Cerinte: studii superioare (experienta in domeniu constituie un avantaj) bune cunostinte de operare PC; abilitati d comunicare, rezolvarea problemelor, organizare, planificare, lucru in echipa; atentie la detalii. Responsabilitati: comandarea pieselor prelucrarea tututor documentelor ce tin de birou Punctul de lucru se afla in Ramnicul Valcea, strada Ferdinand 49A ( in sensul giratoriu de la mall-ul nou) , pentru mai multe detalii va rog sa contactați numarul de telefon
-
Firma SICLOG, din Sfantu Gheorghe angajeaza asistent manager(secretara) Cautam persoane comunicative, dinamice, deschise. Asteptari: facturare, contabilitate primara, relatii cu clientii, sarcinile zilnice. - aptitudini de comunicare, planificare si negociere - seriozitate, dinamism, si adaptabilitate - Cunoasterea limba Maghiara Romana Engelza - Salariu atractiv plus bonusuri. Responsabilitati: - Relationare cu clientii existenti si potentiali in primirea si rezolvarea cererilor de transport marfa - Urmarirea primirii si corectitudinii facturilor de la furnizori si identificarea acestora in relatie cu transportul pentru care au fost efectuate serviciile respective ; - Intocmirea de evidente si rapoarte pentru transporturile efectuate. - Foarte buna capacitate de comunicare si planificare, orientare catre client si catre rezultat, atitudine proactiva si dorinta de dezvoltare - Cunoasterea la nivel conversational scris vorbit limba Romana Maghiara - Utilizarea calculatorului la nivel avansat Beneficii Oferite : parte dintr-o echipa tanara si dinamica; - Pachet salarial motivant.- Stres redus Asteptam CV la speditie arond gmail.com
-
SC GRANIT SRL angajeaza agent de paza pentru cladirea GRANIT BUSINESS CENTER din Iasi, Bd. Socola, nr.206A-208. Detaliile despre program de lucru si salarizare se vor discuta la interviu ! Asteptam CV-urile la sediul firmei din cladirea GRANIT BUSSINES CENTER.