Anunțuri
Administratie Iasi Tip job: Part time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Administrator unic, al unei firme de producție ,caut o tânără, studentă sau absolventă de liceu , eventual,din altă localitate,pentru activități de secretariat ușor de îndeplinit,part time. Experiența nu se cere,doar înțelegere deplină în colaborare. Oferta de angajare : salarizare atractivă și, dacă este necesar, asigur cazare. CV.cu fotografie actuală.
-
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.
-
Secretara part full time. Poate fi si cu studiile neterminate, liceu facultate. Se cauta o tanara de maxim 39 ani fara obligatii, dezinvolta, volubila, pozitiva, disponibila la insotire in rare deplasari de 1-2 zile in afara localitatii in interes de servici pt cunoastere clienti furnizori si uneori la prgr prelungit.Se va depune aici sau pe whapp CV cu poza recenta, studii,eventuale locuri de munca si alte informatii considerat necesare. Salarizare ff buna negociabila.
-
Disponibil online
Broker In asigurari cu contract de intermediar
Ti-ar placea sa lucrezi de acasa? COD GALBEN: ploaie de joburi disponibile în ASIGURĂRI DestineBroker! Grăbește-te să-ți ocupi locul! Fii propriul tău șef! Fără target. Part-time sau full-time. TU hotărăști cât câștigi. Te pot ajuta să-ți transformi timpul în BANI! Persoanele care au cod RAF, au prioritate! Ps: studii minime diploma de BAC Detalii:
-
Disponibil online
Manager transport marfa (PDM), Manager transport persoane (PDP), Manager TAXI/Regim inchiriere
Detin certificat de competenta profesionala manager transport marfa (PDM), persoane (PDP) si TAXI/Regim inchiriere(BOLT, UBER), cu experienta in domeniu. Doar part-time, de la distanta. Cunosc engleza si germana, scris si vorbit, nivel avansat, atestate. Detin cunostinte de utilizare a calculatorului, atestat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati! 0 .7 .3 .6 .4 .7 .7 .9 .1 .3
-
ANUNT COMPANIE: NLP Research platform SRL, CUI 46254333; Nr. Reg. Com. J22/1960/2022 DESCRIERE SIMPLIFICATA: Companie cu domeniul de activitate Studii psihologice tip market research, scoate la concurs urmatoarele posture. POST: Consilier clienti / 1 persoana SALARIU FIX: brut 2192 lei DURATA: nedeterminata (sau 18 luni) PROGRAM: 4 ore / zi CERINTE: Studii superioare. Minim 1 an de experiență de lucru. RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Utilizează instrumentele de marketing puse la dispozitie de companie pentru atragerea de noi clienti; Actualizează informa iile de pe platforma online; Preia solicitările clien ilor de pe platformă i de la sediu; Promovează produsele companiei; Prospectează piata pentru identificarea de noi clienti; Consiliază clien ii cu privire la aspectele financiare i de desfă urarea practică a activită ilor; Propune clien ilor solu iile i modul de lucru transmise de către Cercetător; Realizează vânzarea directă; Stabileste si dezvoltă bune relatii profesionale cu colegii si cu clientii; Întocme te materiale de sinteză (rapoarte, statistici) si de prezentare; Acordă asistenta clientilor; Participarea la sedintele interne;
-
ANUNT COMPANIE: NLP Research platform SRL, CUI 46254333; Nr. Reg. Com. J22/1960/2022 DESCRIERE SIMPLIFICATA: Companie cu domeniul de activitate Studii psihologice tip market research, scoate la concurs urmatoarele posture. POST: Asistent manager / 1 persoana SALARIU FIX: brut 2192 lei DURATA: nedeterminata (sau 18 luni) PROGRAM: 4 ore / zi CERINTE: Studii medii. Fără experiență de lucru RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Raspunde cu profesionalism si amabilitate solicitarilor clientilor email, telefonic si/ sau celor care se prezinta direct la receptie; Desfasoara activitati de receptie si protocol (primirea clientilor si anuntarea persoanelor de contact din societate); Tine evidenta proiectelor in desfasurare prin raportare zilnică / săptămânală / lunară; Transmite cereri si oferte clientilor, in conformitate cu rapoartele Cercetatorului, Consilierului si conform pregatirii realizata in cadrul companiei; Actualizeaza bazele de date cu clienti, parteneri , etc (nume, date de contact, servicii, evolutie programe, grafice, analize, rapoarte, cheltuieli, incasari, plati); Organizeaza, analizeaza și valideaza documentatiile proiectelor si serviciilor; Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor; Redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Receptioneaza si transmite mesaje telefonice si e-mailuri; Asigura transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; Elaboreaza si redacteaza documente și rapoarte cerute de management; Comanda consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului; Convoca participantii la sedinte, intalniri, evenimente; Participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor; Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei; Utilizează softurile specializate si calculează indicatori, statistici si raportari interne; Colecteaza feedback-ul clientilor pentru a ne ajuta sa imbunatatim constant calitatea serviciilor oferite.
-
Dacă ai între 18 și 45 de ani, pedichiură impecabilă și obișnuiești să porți dres lycra, putem colabora. Deralii pe WhatsApp.
-
Disponibil online
Operator calculator (msn racolta)
Caut operator calculator, cu experienta in domeniul "RACOLTA" (neaparat), locul de munca este remote, comision 20%, bonusuri in funcție de performanta.
-
Formez echipa, activitate noua. Se poate lucra de oriunde. Este nevoie de telefon, computer și internet, lucru inclusiv de acasă. Mai multe amănunte si CV mail