Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Juristi Companii

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Jurist minim 5 ani experienta

    Kazinst Grup srl angajeaza jurist : Descrierea postului Postul de jurist are ca obiectiv principal acordarea de suport în realizarea obiectivelor firmei. Are în responsabilitate: - gestionarea administrativă a dosarelor civile alocate, - gestionarea dosarelor de consultanță clienți persoane juridice, - gestionarea portofoliilor de creanțe ale clienților, - analiza și raportarea rezultatelor, - gestionarea relației cu celelalte posturi ale firmei - inițierea și implementarea de proiecte privind îmbunătățirea rezultatelor activității postului, - inițierea de proiecte având ca scop creșterea imaginii Cabinetului, - dezvoltarea abilităților și competențelor profesionale. Postul exclude desfășurarea de activități din cele prevăzute în art. 3 din Legea Avocaturii. Cerințele de bază ale postului 1. Studii necesare: superioare drept 2. Certificări necesare: licență în studii juridice 3. Experiența necesară postului: constituie un avantaj experiența anterioară pe posturi similare 4. Alte cerințe: permis de conducere categoria B experiență de cel puțin 5 ani, cunoștințe operare OS Windows și IOS, Office, Office tools. Competențele tehnice și comportamentale necesare postului 1. Competențe digitale 2. Competențe organizatorice managementul timpului 3. Competențe juridice 4. Atitudine pozitivă 5. Competențe de comunicare și relaționare 6. Orientare către client 7. Lucru în echipă 8. Rezistență la stres 9. Orientare către acțiune și rezultate Obiectivele strategice ale postului 1. Realizarea obiectivelor cantitative și calitative ale postului 2. Gestionarea relației cu superiorii ierarhici 3. Gestionarea relației cu celelalte posturi 4. Gestionarea relației cu clienții firmei 5. Dezvoltarea și consolidarea afacerii. Condițiile oferite de compania angajatoare 1.Mediu de lucru deschis și profesional 2. Salariu fix pentru perioada de integrare organizațională + bonus suplimentar (sistem performant de bonusare), după perioada de integrare organizațională.

  • 1

    Angajare consilier juridic

    Banca Cooperatista DELTACOOP Tulcea, angajeaza urgent consilier juridic.Experinta minim 1 an.Asteptam cv si scrisoare de intentie pe adresa de email ,, ''

  • 2

    Cab.av.Panaitescu Ciprian-Alexandru(Sinaia)

    Asigur asistenta juridica in domeniul dreptului ;civil,penal(inclusiv la Politie si Parchet),mediez orice disputa permisa de lege.Tel.0722.801793 intre orele 16-19.

  • Angajam Jurist

    Angajam jurist cu experienta in imobiliare, constructii , litigii comerciale. Salariu atractiv, program fulltime

  • Angajez secretar notarial/ operator calculator

    Angajez secretar notarial/ operator calculator. Cerinte: studii medii sau superioare, rezistenta la stres, capacitate de a lucra în echipa, capacitate de învățare rapida a profesiei, onestitate, loialitate, fire dinamica

  • 1

    Angajam jurist

    Angajam jurist cu experienta , salarizare avantajoasa

  • 4

    Angajam Consilier juridic

    Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza Consilier juridic in domeniul constructiilor, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 2 ani. Responsabilitati: - acorda asistenta, consultanta si reprezentarea juridica a societatii (redactare acte cu continut juridic, cereri de chemare in judecata, intampinari, cereri de executare silita etc); - solutioneaza cereri cu caracter juridic in toate domeniile dreptului; - redacteaza contracte si negociaza clauzele contractuale; - redacteaza acte juridice, verifica identitatea partilor, consimtamantul, continutul si data actelor incheiate ce privesc societatea; - verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primit; - se preocupa de permanenta actualizare a bazei informationale legislative a firmei; - efectueaza inregistrari modificari la Registrul Comertului; - executa alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept; - executa sarcini suplimentare legate de activitatea sa, doar daca acestea sunt stabilite de persoane autorizate, pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale; - colaboreaza cu serviciul financiar-contabil si administrativ; - pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces prin exercitarea atributiilor; Cerinte minime: - nivel de studii: superioare juridice - 2 ani de experienta in calificarea de consilier juridic - cunostinte de PC pachet Office (Word, Excel, etc) Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie.

  • Disponibil online

    Consultant fonduri europene

    Recrutam pentru o gama diversa de roluri, selectand o paleta diversa de candidati: Absolventi fara experienta Persoane care desi au experienta profesionala, doresc sa schimbe domeniul si se indreapta spre zona de consultanta fonduri europene. Consultanti experti accesare Fonduri Europene Absolvent de studii superioare; Persoana serioasa si responsabila; Abilitati de comunicare si organizare; Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook; Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Atentie la detalii; Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj; Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj; Permis de conducere cat B constituie avantaj; Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor proiectelor de finantare nerambusabila; Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj. Descrierea jobului Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; Insusirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); Asistenta acordata potentialilor clienti in identificarea programelor de finantari nerambursabile adecvate domeniului de activitate desfaurat; Intocmirea cererilor de finantari nerambursabile, a studiilor de fezabilitate, planurilor de afaceri si a analizelor economico-financiare; Depunerea Inregistrarea planurilor de afaceri; Intocmeste si realizeaza corespondenta comunicarea dintre clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Elaborarea documentatiilor de atribuire si verificarea procesului de achizitii; Intocmirea documentatiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform planului de afaceri; Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc Organizeaza si participa in cadrul vizitelor de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor finantatorilor altor institutii, atunci cand situatia o impune Beneficii:Se ofera un pachet salarial alcatuit din salariu fix, plus bonusuri - care recompensează performanța; Prime cu ocazia sarbatorilor legale Pentru a aplica, trimite un CV actualizat cat mai recent la adresa , gabifkt yahoo.com, office arhidorconsult.ro

  • 8

    Disponibil online

    Avocat executare silita (Onorarii accesibile)

    Avocat cu experienta in procedurile de executare silita asigur consultanta juridica, asistare si reprezentare in: - proceduri de executare silita civila si fiscala; - redactare si reprezentare in contestatii la executare; - validare popriri; - suspendari de executare silita; - intoarceri de executare; - reprezentare sau asistare la organul de executare/ANAF. Onorarii foarte accesibile, activitate in toata Romania!

  • 1

    Disponibil online

    Pra blockchain srl recruteaza jurist 1 pozitie.

    CERINTE: - Licenta in drept; - Persoana responsabila, serioasa, motivata, rezistenta la un program sustinut de munca; - Foarte bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; - Acuratete in rationamentul juridic, in exprimare si in redactarea de documente juridice; - Cunostinte de limba engleza (limbaj juridic); - Cunostinte in domeniul GDPR si drept societar; - Experienta de minim 2 ani in domeniu. Societatea noastra, PRA BLOCKCHAIN S.R.L., a luat fiinta in anul 2018 odata cu intrarea in vigoare a Regulamentului 2016 679 GDPR, deoarece ne-am propus sa oferim o solutie sigura si accesibila de implementare a normelor GDPR pentru operatorii de date din Romania. In momentul de fata, asiguram prestarea serviciilor de consultanta si implementarea prevederilor GDPR pentru peste 1.100 de clienti prin intermediul platformei MyBiz GDPR ( www.mybiz.eu ) si servicii personalizate de audit, implementare si monitorizarea proceselor de prelucrare de date pentru operatori mari din domenii precum: invatamant superior, domeniul medical si farmaceutic, producatori de software, consultanta si operatori din industria jocurilor de noroc. Candidatii interesati sunt invitati sa ne contacteze la numarul afisat sau sa ne transmita CV-ul prin WhatsApp sau prin adresa de mail

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Salvează căutarea