Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Manageri doar cu poze Disponibil din: 2021-03-18

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Pensionar studii superioare tehnice sau economice

    Descrierea jobului: Are cunostiinte de MS-Office(Word, Excel, Outlook). Studii superioare in domeniul economic /tehnic reprezinta un avantaj. Este o persoană organizată, perseverentă, amabilă si flexibilă. Manifesta siguranta de sine, capacitati metodice de lucru. Este o persoana creativa, cauta mereu sa isi eficientizeze modul de lucru.

  • 1

    Angajam asistent manager

    Torb Logistic SRL angajeaza Asistent Manager. Suntem o firma de import-distribuție produse alimentare. NU necesită experiență! Pentru detalii sună la (

  • Manager Activitate Autoservire

    ANA ELITE SERVICES, societate comercială cu profil catering, autoservire și hrănire colectivă angajează: - MANAGER ACTIVITATE AUTOSERVIRE Cerinte: - Experiență anterioară în industria ospitalității; - Abilități excelente de comunicare și leadership; - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiplele sarcini; - Orientare către clienți și atenție la detalii; - Capacitatea de a lucra în echipă; - Diploma de studii superioare în domeniul ospitalității sau echivalentă reprezintă un real avantaj. Responsabilități: - Supervizarea operațiunilor zilnice ale restaurantului, inclusiv gestionarea personalului și asigurarea unui serviciu de calitate pentru client; - Dezvoltarea și implementarea strategiilor pentru creșterea vânzărilor și a profitabilității; - Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară; - Recrutarea, formarea și motivarea echipei pentru a atinge obiectivele stabilite; - Menținerea unei relații excelente cu clienții și rezolvarea eficientă a oricăror probleme sau plângeri. Beneficiile vor fi comunicate si negociate in cadrul interviului. Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon:

  • 1

    Manager de Echipa

    Cautam un Manager de Echipa dedicat pentru a se alatura echipei noastre! Daca ai abilitati manageriale, capacitatea de a forma si dezvolta o echipa de vanzari, atunci aceasta oportunitate ar putea fi perfecta pentru tine. Ce ai nevoie : -Abilitati de comunicare ,negociere si luarea de decizii -Orientarea catre dezvoltare si atingerea obiectivelor stabilite -Crearea si conducerea unei echipe de succes,cu un accent pe dezvoltarea competentelor si motivarea membrilor ei Beneficii: -salariu fix; - bonusuri lunare, trimestriale si semestriale, in functie de performata; -tichete de masa; -asigurare privata de sanatate in reteaua Regina Maria; -zile de concediu suplimentare; -cadou aniversar; -evenimente corporate si team building uri; Pe langa beneficiile mentionate,oferim si un mediu de lucru stimulant,oportunitati de invatare continua si sustinere pentru evolutia ta profesionala si posibilitatea de avansare rapida in cadrul companiei. Daca esti un lider pasionat ,te asteptam in echipa Icredit!

  • angajam Inginer Subinginer - Maistru

    SINCRON SIB cu o experienta de 32 de ani in: - productia de SCAUNE RABATABILE si AMENAJARI INTERIOARE pentru Sali de spectacol si conferinta - tapitari, reamenajari si recarosari interioare pentru autocare, microbuze, autoturisme - productie de tapiterie si mobilier tapitat caută: - un Inginer, Subinginer sau Maistru pentru gestionarea productiei - un Inginer, Subinginer sau Maistru asistent manager Responsabilități: Supervizarea și coordonarea activităților tehnice în productie ofertare. Optimizarea proceselor de fabricație și asigurarea calității produselor. Colaborarea cu diverse departamente pentru implementarea de soluții tehnice eficiente. Respectarea și implementarea normelor de sănătate și securitate în muncă. Contribuția la dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a proceselor și produselor. Cerințe: - Diplomă de inginer, subinginer sau calificare echivalentă în domeniul tehnic. - Experiență în productia de mobilier industria auto sau într-un domeniu similar. - Abilități solide de organizare, planificare și managementul timpului. - Cunoștințe tehnice avansate și abilitatea de a lucra cu tehnologii moderne. - Excelente abilități de comunicare și lucrul în echipă. Oferim: Pachet salarial motivant, competitiv în industrie. Bonusuri de performanță și recunoașterea meritelor. Oportunități de avansare profesională și dezvoltare continuă. Mediu de lucru sigur, cu echipament modern și tehnologii avansate. PENTRU A APLICA: trimiteți C.V.-ul și o Scrisoare de intenție la sau contactează-ne la telefon ALTE CERINȚE SPECIFICE POSTULUI: Permis de conducere categoria B Asigură un flux informaţional eficient între unitatea de producție și management Redactează documente oferte, rapoarte, informări, comunicări generale. Propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii de producție şi implementează schimbările aprobate de managerul general

  • Transilvania Broker SA Tulcea angajeaza Asistent manager

    TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE SA Tulcea, angajeaza!!! Cautam o persoana amabila,sociabila pentru un post de Asistent Manager. Cerinte: -studii universitare sau in curs; -cunostinte operare PC ( Microsoft Office,navigare internet); - permis conducere categoria B; -capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor la locul de munca; -atentie catre detalii; -placere si abilitate de a invata lucruri noi; -responsabilitate,ordine,corectitudine si seriozitate. Responsabilitati: - gestionarea portofoliului actual de clienti; -transmiterea de oferte de asigurare; -emitere si administrare a politelor de asigurare; -relationarea cu angajatii Transilvania Broker de Asigurare si cu Asiguratorii; -operare baze de date; -consilierea clientilor in domeniul asigurarilor; Oferim salariu fix,tichete de masa,tichete cadou de sarbatori. Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie financiara,traininguri de specialitate,comisioane in functie de realizarile proprii, promovare rapida!!! Daca vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica si serioasa, asteptam CV-ul tau pe adresa de mail Pentru alte detalii suplimentare ne poti suna la numarul de telefon sau

  • Bonus 35 euro la inscriere! Retragere instanta

    Fara verificare Fara depunere retragere instanta in Revolut sau paypal bonusul este de 35 euro la inscriere Link in poza.. sa primim amandoi bonusul

  • 1

    Rond Alba Iulia Bucuresti Apartament comercial pretabil orice , birouri , cabinete 2200 e

    Apartament comercial , se poate lua autorizare nefiind in bloc de locuinta , Rond Alba iulia , pretabil clinica , birouri , gradinita , notar 6 camere terasa mare 2200 euro

  • DirectDemocracyS Stagiu Plătit Bucuresti Urgent

    DirectDemocracyS, cea mai bună organizație politică, inovatoare și alternativă la toate celelalte forțe politice, selectează în București și zonele învecinate, 2 reprezentanți oficiali, cetățeni români, adulți, de preferință studenți la științe politice, cu cunoștințe excelente de limba engleză, scris și vorbit. Cele 2 persoane selectate, eventual un bărbat și o femeie, vor trebui să reprezinte DirectDemocracyS, la Forumul Global al Democrației Directe Moderne , care este cea mai importantă, și cea mai mare activitate politică de acest tip, la nivel mondial, cu peste 600 de participanți, din peste 60 de țări, ce se va desfășura în București, România, de miercuri, 15 după-amiază și seara, până în dimineața zilei de sâmbătă, 18 mai 2024. Joi și vineri, sunt ședințe dimineața, iar toată după-amiaza, cu diverse pauze, pentru a lua masa. Activitățile au loc în diferite părți ale zonei centrale, în apropierea universității: Casa Universitarilor , Aula Magna de la Librăria Universitară și Teatrul de Revista . Toate accesibile în câteva minute de mers pe jos. Persoanele selectate vor participa la diferitele sesiuni de lucru, la diferitele evenimente organizate si vor avea diverse sarcini reprezentative. Stagiul include o rambursare a cheltuielilor, un premiu substanțial în bani, bunuri de diferite feluri și posibilitatea de a lucra cu noi în mod continuu pe viitor. Informatii, la acest link: https: www.directdemocracys.org law news events external-events global-forum-on-modern-direct-democracy 2024-bucharest we-are-looking-for-official-representative si la acest link: https: www.directdemocracys.org law news events external-events global-forum-on-modern-direct-democracy 2024-bucharest proposals-and-message-for-the-2024-forum pentru depunerea cererilor (o scurtă prezentare), cu CV atașat cu fotografie, în fișier .pdf, la Toate informațiile despre DirectDemocracyS, pe site-ul nostru oficial, ne găsiți și pe principalele rețele de socializare, cu câteva pagini si grupuri de prezentare. https: www.directdemocracys.org

  • 1

    Atestat manager transport marfă

    Detin atestat manager transport marfă. Ofer servicii catre persoanele interesate pt. obtinerea licentei comunitare si a copiei conforme, cât și pt. colaborare pe termen cât mai lung 500 lei.

  • Manager pensiune,Delta dunarii

    Experienta în turism, doresc angajare.

  • Exclusiv Catering angajeaza organizator evenimente

    Cerinte: Absolvent studii superioare; Experienta anterioara in vanzari si relatii cu clientii; Experienta in organizarea de evenimente reprezinta un avantaj; Simt estetic; Disponibilitate pentru program flexibil; Cunostinte foarte bune de operare MS-Office; Persoana motivata atat de rezultate, cat si de coordonarea unei echipe; Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: Organizarea evenimentelor, inclusiv ofertarea produselor, negocierea cu clientii, conceperea meniului, lansarea comenzilor, pregatirea logisticii necesare in functie de tipul de eveniment care are loc; Participarea la targuri de specialitate; Organizarea, coordonarea si asigurarea controlului activitatii la evenimentele de care raspunde, astfel incat sa se asigure incadrarea in timp, satisfactia clientilor si realizarea obiectivelor companiei; Stabilirea mentinerea unor relatii adecvate cu clientii si rezolvarea reclamatiilor, indiferent de natura acestora; Prospectarea pietei, vizitarea clientilor in vederea ofertarii si realizerea de baze de date cu potentiali clienti; Cunoasterea produselor, serviciilor si ofertelor firmei. Oferta, beneficii: Societatea asigura training specific pe postul ocupat; Pachet salarial motivant; Avantajul de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.

  • 5

    Manager vanzari Piese Accesorii Auto, Autoutilitare, Utilaje Agricole, Industriale, Vanzare directa

    Postul este disponibil in urmatoarea zona: - Satu Mare Domeniu de activitate: Comert cu piese auto Descrierea si responsabilitatile postului: Vanzare piese auto Identifica si contracteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale Vizite clienti Prezinta si promoveaza produsele Urmareste realizarea targetului de vanzari Intocmeste rapoarte de vanzari Cerinte: Experienta in vanzari Studii medii superioare Cunostinte generale in domeniul auto Abilitati de comunicare verbala si scrisa, relationare si negociere Cunostinte operare PC, Pachetul Office Beneficii: Masina de serviciu dupa primele 3 luni, laptop, telefon Contract perioada nedeterminata Training tehnic si comercial specializat Standard de lucru modern Venituri financiare motivante + bonus in functie de performante Bonusuri pentru recomandari candidati Descrierea companiei: O afacere romanească, de familie, un vis devenit realitate care se concentrează pe dezvoltarea unui business în domeniul automotive. Deviza noastră este relații de calitate, afaceri de succes. Misiunea noastra este sa contribuim la dezvoltarea economică, socială și spirituală a României. Prin etică, profesionalism și rezultate, ne dorim să influențăm pozitiv mediul de afaceri din judetul nostru si nu numai. Viziunea noastra este să dezvoltam un business de succes care să se situeze în topul vanzarii de piese auto din judetul Satu Mare. Visul nostru este ca afacerea să fie continuată cu pasiune și succes peste generații de către membrii familiei. Echipa noastra este una ambițioasă și dinamică, cu multă energie și motivație. Ne place să comunicăm deschis, într-un climat de încredere și respect reciproc. Managerii acționează bazat pe un mare principiu biblic cel mai mare este slujitorul celui mai mic , însemnând că ei caută intenționat dezvoltarea persoanală și profesională a celor din subordine. Daca si tu te regasesti in aceasta descriere nu mai astepta si aplica acum !

  • Office Manager assistent

    HADEC Group Industries SRL, cauta asistent de birou. Conținutul de locuri de muncă: Crearea cardurilor de producție Înregistrarea orelor de lucru Creați formulare de comandă bone de livrare Asistarea managerului operational cu tot felul de sarcini administrative înregistrarea timpului personalului introducerea materiilor prime în programul de contabilitate Cerințe: Engleza este obligatorie Strict, confidențial și punctual Cunoașterea desenelor tehnice reprezintă un plus. General: * Abilitati de conformare cu salariul atractiv * Luni vineri 8:00 - 16:30 * Tichete de masa 40 lei zi * Abonament serviciu medical * Transport asigurat Pentru mai multe informații, vă rugăm să sunați la numărul meu de mobil CV-urile pot fi trimise prin e-mail la

  • 1

    Assistent Manager Office

    HADEC Group Industries SRL, cauta asistent de birou. Conținutul de locuri de muncă: Crearea cardurilor de producție Înregistrarea orelor de lucru Creați formulare de comandă bone de livrare Asistarea managerului operational cu tot felul de sarcini administrative înregistrarea timpului personalului introducerea materiilor prime în programul de contabilitate Cerințe: Engleza este obligatorie Strict, confidențial și punctual Cunoașterea desenelor tehnice reprezintă un plus. General: * Abilitati de conformare cu salariul atractiv * Luni vineri 8:00 - 16:30 * Tichete de masa 40 lei zi * Abonament serviciu medical * Transport asigurat Pentru mai multe informații, vă rugăm să sunați la numărul meu de mobil CV-urile pot fi trimise prin e-mail la

  • vopsitor pentru tablă

    Vopsim orice tip de tablă pe acoperisuri la case vile biserici, structuri metalice, garduri, porți și alte suprafețe. Materialul pe care il folosesc se numește Protecta 3in1 sau Oskar si conține: - spuma de zinc - întăritor - deruginol Avem o gama variata de culori precum: maro(ciocolatiu), rosu, argintiu, verde, albastru, dar si alte culori cerute de client. Mod de aplicare pe tabla: - se curăță tabla de rugină - se curăță de praf - se degreseaza - se aplica un strat de grund - se aplica vopseaua

  • 6

    Office manager clinica medicala

    CLINICA HOPE este o clinică specializata in tratamentul tulburarilor emotionale. Oferim toate tipurile de servicii necesare recuperării complete a minții și sufletului atât pentru adulți, cât și pentru copii. Suntem cea mai mare clinică ambulatorie de sănătate mintală din România, avand un numar de 7 clinici. Persoana pe care o cautam va trebuisa indeplineasca doua roluri principale: - va trebui periodic sa ia legatura cu medicii de familie si cei cu specializare asociata cu a noastra pentru a asigura colaborari si un flux continuu de pacienti. - Asigura partea administrativa cat si de management al echipei si a clinicii in sine. alificări: Abilități dezvoltate de comunicare: - Experienta in asistenta administrativa - Abilități de serviciu clienți - Excelente abilități organizatorice și atenție la detalii - Abilitati de vanzare - Abilitati de leadership Abilitățile și calificările relevante care ar fi benefice includ cunoașterea terminologiei medicale, competența în utilizarea Microsoft Office și Google Suite, experiența în domeniul sănătății și capacitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid. Experienta in roluri de representant medical constituie avantaj. Preferabil si permis de conducere.

  • 1

    Junior Manager - salon coafor

    Angajam Junior Manager in salon - coafor Cautam o persoana serioasa, muncitoare, implicata, care sa coordoneze o echipa de 10-15 persoane Salariu fix + bonusuri de performanta + servicii de infrumusetare gratuite Oferim traininguri si seminarii, stabilitate si crestere periodica a salariului pe baza implicarii

  • 1

    Angajam asistent manager

    Compania noastra isi mareste echipa! Daca esti energetic a, ai spirit de echipa si dormica de afirmare asteptam apelul tau!

  • Consultant strategii proiecte

    Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 04 aprilie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor sociale, științelor politice, administrației, științelor economice sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 09 aprilie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 04.04.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara sau prin email la adresa Pentru îndrumare, contactează Biroul de Resurse Umane, Comunicare și Administrativ, Carmen Stojanovi la: sau Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.

Salvează căutarea