Anunțuri
Manageri Disponibil din: 2022-12-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Promovat
Angajam Quality Manager la o fabrica din Brasov. CERINTE: - absolvent studii superioare - experienta pe un post similar minim 1 an - cunostinte de APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC - cunostinte de lb engleza si italiana nivel avansat - constituie avantaj RESPONSABILITATI: - conduce si dezvolta echipa de calitate (specialisti asigurarea si controlul calitatii) in vederea respectarii standardelor de calitate, a celor de livrare, pentru incadrarea in costuri si respectarea termenelor limita - organizeaza si coordoneaza strategia si procesele departamentului de calitate la nivelul companiei - gestioneaza activitatile de audit intern, extern si de certificare - coordoneaza monitorizarea planurilor de validare a produselor - se asigura de rezolvarea cu maxima operativitate a reclamatiilor aparute de la clienti - gestioneaza actiunile corective si preventive in domeniul calitatii - se asigura de implemetarea indicatorilor de calitate la nivel de companie - participa la diverse proiecte din domeniul calitatii si a productiei la nivel de companie si de grup BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala privata - program de lucru: 08:30-17:00 - bonuri de masa in valoare de 25 lei - asiguram transport din Brasov si imprejurimi Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
- Cunostinte operare calculator: program de devize INTERSOFT si E-DEVIZE, Microsoft Office(Word, Excel,). - lntocmeste devize si atasamente; - lntocmeste situatii de lucrari si verifica devizele de lucrari ; -Urmareste progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; - Reface calculul cantitatilor de lucrari acolo unde apar diferente intre valorile inscrise in devize si in rapoartele de lucru; - Sesizeaza si analizeaza diferentele care apar intre devize, masuratori si situatia din teren; - lntocmeste documentatia pentru notele de renuntare si comenzile suplimentare pentru fiecare categorie de lucrari in parte; - Colaboreaza cu departamentele companiei pentru realizarea activitatii
-
Studii superioare tehnice ; Experienta in domeniul tehnic ; minim 3-4 ani experienta in marketing sales sau product management sau suport pre-sales ; Limbi straine: Engleza nivel avansat, a doua limba reprezinta avantaj Competente: Cunostinte in ceea ce priveste procesele de productie; desen tehnic ; Orientare spre rezultate si imbunatatire procese ; Abilitati dezvoltate de comunicare; Abilitati pachet office ( excel si power point) Noi iti oferim: Tichete de masă, Bonus anual de performanță, Bonuri cadou de sarbatori,Salariu platit la timp;
-
CANDIDATUL IDEAL: Experienta relevanta intr-o pozitie de coordonare management Foarte bună cunoaștere și înțelegere a businessului in care activează (furnizori, tipuri de servicii proiecte) Cunoștințe financiare și de business Cunostinte limba engleza Permis de conducere cat. B Cunoștințe si experiență in utilizarea suitei de aplicații MS Office Experiență în gestionarea de proiecte complexe, cu bugete mari Orientare spre rezultate Capacitate de prioritizare si previzionare a task-urilor Abilitati foarte bune de comunicare Capacitatea de a-si asuma responsabilitatea propriilor decizii Gandire analitica si capacitate de sinteza Initiativa Persuasiune Diplomatie Atitudine pozitiva in rezolvarea problemelor Capacitatea de a motiva echipa in vederea atingerii obiectivelor DESCRIEREA JOBULUI: Asigura administrarea cladirilor si a terenurilor aferente Organizeaza, coordoneaza si se implica in toate activitatile care tin de investitiile in construirea de cladiri, amenajari, spatii inchiriate Initiaza, obtine aprobarile si asigura executarea lucrarilor de reparatii curente, igienizari si intretinere in spatiile companiei Asigura derularea contractelor de utilitati, reparatii, aprovizionare cu produse si materiale consumabile in bune conditii Coordoneaza activitatea de arhivare la nivel de companie astfel incat sa fie indeplinite cerintele legale Organizeaza, coordoneaza si controleaza modul in care este asigurata curatenia in interiorul cladirilor si in exteriorul acestora Monitorizeaza si coordoneaza executia lucrarilor de revizie, intretinere si reparatii a parcului de masini Coordoneaza si se asigura de exploatarea în condiţii optime a instalaţiilor de aer condiţionat, centralelor şi aparatelor telefonice fixe şi mobile Solicită firmelor cu care sunt încheiate contracte de service, intervenţii atunci când este cazul şi urmăreşte respectarea programelor de revizii Identifica nevoile de reparatii si de amenajari si face propuneri in acest sens superiorului direct Urmareste derularea la termen a comenzilor si contractelor incheiate Avizeaza si supervizeaza activitatea de colectare a deseurilor industriale si neindustriale, de evacuare, de depozitare si de predare a acestora spre valorificare Se asigura ca s-a realizat aprovizionarea din timp pentru tot personalul societatii cu rechizitele si celelalte consumabile, precum si echipamentele necesare desfasurarii activitatii in bune conditii Fundamenteaza si intocmeste documentatiile pentru bugetul de venituri si cheltuieli si planul de investitii Se asigura de respectarea standardelor de control intern managerial si a procedurilor operationale in departamentul coordonat Realizeaza evaluarea anuala a performantelor angajatilor din subordine cu respectarea procedurii de evaluare a performantelor Intocmeste graficele lunare cu programul de lucru si pontajele angajatilor din subordine BENEFICII OFERITE: Pachet salarial motivant + sporuri Posibilitatea dezvoltarii profesionale Abonament la o retea medicala private Tichete de masa Prime in functie de performanta , prime de sarbatori
-
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp; - capacitate de a respecta termene limită; - atenție către detalii; - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi; - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate; - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; - preluarea și direcționarea apelurilor telefonice; - primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate; - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice; - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați; - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice; - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail; - actualizarea bazei de date documente; - rezervări hotel parteneri externi, etc.; - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management; - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.