Administrator societate 7 ani experienta minim(studii superioare)
Specificații
Numele companiei
Termo Serv TASCA
Tip job
full time
Descriere
A N U N Ţ
PRIMĂRIA COMUNEI TAȘCA, în calitate de Autoritate Publică Tutelară, asistată de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L., anunţă începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru 1 (una) poziţie de administrator al Societăţii TERMO SERV COM TAȘCA S.R.L.
Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:
1. Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc Lista lungă.
2. Evaluarea finală a Candidaţilor selectaţi în Lista scurtă. Interviul.
Condiţiile generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:
a) Administratorul trebuie să aibă studii superioare și experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderii publice de cel puţin 7 ani;
b) Admninistratorul este persoană fizică sau juridică, cu experienţă în conducerea Societăţilor sau regiilor autonome;
c) În mod obligatoriu, în selecţia candidaţilor se va avea în vedere evitarea situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi.
d) mandatul administratorilor este stabilit prin actul constitutiv, neputând depăşi 4 ani;
e) o persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de administrator în Societăţi sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României;
f) selecţia se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei;
g) candidaţii care vor fi selectaţi pentru a fi înscrişi pe Lista scurtă vor fi ulterior înştiinţaţi să depună o Declaraţie de intenţie realizată conform scrisorii de aşteptări.
Condiţiile generale de participare sunt:
studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puţin 7 ani;
experiență de conducere administrare a unor Societăți sau regii autonome;
cunoaşterea limbii române (scris şi vorbit) şi cetăţenia română sau cetăţenia altor state membre ale Uniunii Europene cu condiţia să aibă domiciliul în România;
capacitate deplină de exerciţiu;
stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale;
să nu fie destituit ă dintr-o funcţie publică, să nu îi fi fost revocat contractul de mandat sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
nu au înscrieri în cazierul judiciar;
nu au înscrieri în cazierul fiscal;
nu se află în conflict de interese care să îl o facă incompatibil ă cu exercitarea funcției de membru în Consiliul de administrație al Societății;
îndeplinește criteriile conform prevederilor art. 4 din O.U.G. nr. 109 2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, actualizată;
Criteriile minime de selectie sunt:
cunoștințe despre obiectul de activitate al Societății, cunoașterea proceselor tehnologice și operaționale, cunoașterea pieței în care acționează Societatea;
gândire strategică și previziuni;
finanțe și contabilitate;
managementul proiectelor;
tehnologia informației;
legislație;
cunoștințe de guvernanță corporativă a întreprinderii publice;
competențe sociale și personale: luarea deciziilor, relații interpersonale, negociere, capacitate de analiză și sinteză;
participarea în organizații profesionale naționale și internaționale relevante pentru obiectul de activitate;
trăsături: reputație, integritate, independență, abilități de comunicare interpersonală.
Criteriile de evaluare selecţie finală a candidaţilor INTERVIU:
1. Dosarul de candidatură.
2. Matricea Profilului de Candidat.
3. Declaraţia de intenţie a Candidatului.
Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:
Curriculum Vitae;
Copie act identitate;
Copie documente care atestă educația și pregătirea profesională (carnet de muncă, extras Revisal, contract de mandat, adeverințe angajator);
Cazier judiciar completare Formular Declarație pe proprie răspundere conform Formular 1
Cazier fiscal completare Formulat Declarație pe proprie răspundere conform Formular 2;
Adeverință medicală din care rezultă starea de sănătate corespunzătoare completare Declarație pe proprie răspundere conform Formular 3;
Declarație pe proprie răspundere privind statutul de independent conform Formular 4;
Declaraţie pe proprie răspundere că datele cuprinse în dosarul de candidatură corespund experienței profesionale, conform Formular 5;
Declaraţie pe proprie răspundere privind calitatea de membru în Consilii de administraţie ale întreprinderilor publice, altele decât cel în care urmează a fi numit, conform Formular 6;
Declaraţie de consimţământ prin care Candidatul îşi exprimă acordul de a i se procesa datele personale, în scopul Procedurii de recrutare şi selecţie, conform Formular 7;
Declarație pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situația unui c
Raportează
PRIMĂRIA COMUNEI TAȘCA, în calitate de Autoritate Publică Tutelară, asistată de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L., anunţă începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru 1 (una) poziţie de administrator al Societăţii TERMO SERV COM TAȘCA S.R.L.
Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:
1. Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc Lista lungă.
2. Evaluarea finală a Candidaţilor selectaţi în Lista scurtă. Interviul.
Condiţiile generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:
a) Administratorul trebuie să aibă studii superioare și experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderii publice de cel puţin 7 ani;
b) Admninistratorul este persoană fizică sau juridică, cu experienţă în conducerea Societăţilor sau regiilor autonome;
c) În mod obligatoriu, în selecţia candidaţilor se va avea în vedere evitarea situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi.
d) mandatul administratorilor este stabilit prin actul constitutiv, neputând depăşi 4 ani;
e) o persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de administrator în Societăţi sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României;
f) selecţia se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei;
g) candidaţii care vor fi selectaţi pentru a fi înscrişi pe Lista scurtă vor fi ulterior înştiinţaţi să depună o Declaraţie de intenţie realizată conform scrisorii de aşteptări.
Condiţiile generale de participare sunt:
studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puţin 7 ani;
experiență de conducere administrare a unor Societăți sau regii autonome;
cunoaşterea limbii române (scris şi vorbit) şi cetăţenia română sau cetăţenia altor state membre ale Uniunii Europene cu condiţia să aibă domiciliul în România;
capacitate deplină de exerciţiu;
stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale;
să nu fie destituit ă dintr-o funcţie publică, să nu îi fi fost revocat contractul de mandat sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
nu au înscrieri în cazierul judiciar;
nu au înscrieri în cazierul fiscal;
nu se află în conflict de interese care să îl o facă incompatibil ă cu exercitarea funcției de membru în Consiliul de administrație al Societății;
îndeplinește criteriile conform prevederilor art. 4 din O.U.G. nr. 109 2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, actualizată;
Criteriile minime de selectie sunt:
cunoștințe despre obiectul de activitate al Societății, cunoașterea proceselor tehnologice și operaționale, cunoașterea pieței în care acționează Societatea;
gândire strategică și previziuni;
finanțe și contabilitate;
managementul proiectelor;
tehnologia informației;
legislație;
cunoștințe de guvernanță corporativă a întreprinderii publice;
competențe sociale și personale: luarea deciziilor, relații interpersonale, negociere, capacitate de analiză și sinteză;
participarea în organizații profesionale naționale și internaționale relevante pentru obiectul de activitate;
trăsături: reputație, integritate, independență, abilități de comunicare interpersonală.
Criteriile de evaluare selecţie finală a candidaţilor INTERVIU:
1. Dosarul de candidatură.
2. Matricea Profilului de Candidat.
3. Declaraţia de intenţie a Candidatului.
Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:
Curriculum Vitae;
Copie act identitate;
Copie documente care atestă educația și pregătirea profesională (carnet de muncă, extras Revisal, contract de mandat, adeverințe angajator);
Cazier judiciar completare Formular Declarație pe proprie răspundere conform Formular 1
Cazier fiscal completare Formulat Declarație pe proprie răspundere conform Formular 2;
Adeverință medicală din care rezultă starea de sănătate corespunzătoare completare Declarație pe proprie răspundere conform Formular 3;
Declarație pe proprie răspundere privind statutul de independent conform Formular 4;
Declaraţie pe proprie răspundere că datele cuprinse în dosarul de candidatură corespund experienței profesionale, conform Formular 5;
Declaraţie pe proprie răspundere privind calitatea de membru în Consilii de administraţie ale întreprinderilor publice, altele decât cel în care urmează a fi numit, conform Formular 6;
Declaraţie de consimţământ prin care Candidatul îşi exprimă acordul de a i se procesa datele personale, în scopul Procedurii de recrutare şi selecţie, conform Formular 7;
Declarație pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situația unui c
ID anunț: 1744354732
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!