Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Manageri Arad Persoane

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Caut o tanara serioasa, cu capul pe umeri care stie ce vrea de la viata. Cer: Incredere; respect; seriozitate; sinceritate; cmunicare; intelegere. Nu vreau aventuri si nici bataie de joc. Astfel ca astept mesajul tau in privat, daca doresti sa iesim la o eventuala cafea pentru a ne cunoaste. P.S. Am 30 de ani, nu consum alcool si nici nu am animale de companie.

  • Căutăm să recrutam Coordonator Logistică pentru clientul nostru, o companie românească cu capital austriac, având ca obiect de activitate importul și distribuția de produse alimentare și nealimentare reprezentând branduri recunoscute internațional. Descrierea job-ului: Răspunde de aprovizionarea cu marfă, astfel încât să evite situații de ruptură de stoc și de supra stoc și să minimizeze costurile de transport Urmărește livrările de marfă către clienți și păstrează un nivel scăzut al incidentelor de livrare, urmărind eliminarea/evitarea cauzelor care le generează Coordonează activitatea curentă în relație cu furnizorii de marfa și de servicii logistice Controlează modul cum este ținută evidența operativă în toate gestiunile societății Coordonează modul de desfășurare a activității de inventariere și urmărește valorificarea rezultatelor inventarierii, participând la inventarierea mărfurilor din depozite Efectuează analize și emite rapoarte pe diferiți indicatori, propune i fundamentează analize financiare ce au drept scop rentabilizarea costurilor logistice Elaborează, implementează și actualizează procedurile de lucru Candidatul ideal: Studii superioare absolvite Experiență pe un post similar - minim 3 ani Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook) Cunoștințe foarte bune de limba engleză (citit/scris/vorbit) Permis de conducere Se oferă: Salarizare competitivă Bonus în funcție de performanță Tichete de masă în valoare de 15 lei/zi Primă de sărbători (tichete cadou) Voucher de vacanță Concediu de odihnă funcție de vechimea în companie, plus zile suplimentare Decontarea transportului Zile de home office

  • Experiențe trainice SRL angajează: Manager de întreprindere socială (1 post) Scopul general al postului: Coordonează activitatea generală a întreprinderii sociale. Cunoștințe/studii: studii superioare (preferabil în domeniul management); specializări conexe domeniului economiei sociale vor constitui un avantaj (ex. certificat de Antreprenor în economia socială sau Manager întreprindere socială, manager de proiect etc.). Abilități preferate: - experiență profesională în management sau într-o poziție de conducere anterioară; specializări sau experiență conexe domeniului economiei sociale și/sau a serviciilor sociale vor constitui un avantaj; - experiență în procese de planificare, control, supervizare, evaluare etc. - experiență în coordonarea unor echipe sau conducerea unor angajați; - experiență în lucrul cu persoane aparținând unor grupuri vulnerabile va constitui un avantaj; - abilități de operare de bază a PC-ului: pachetul Office, Internet, programe de bază etc. - abilități de comunicare și relaționare cu diverse grupuri sociale (persoane fizice, reprezentanți ai altor companii/firme/întreprinderi sociale, furnizori de servicii, autorități publice, organizații non-guvernamentale etc.) - abilități de lucru în echipă; - abilități de operare de bază a PC-ului: pachetul Office, Internet etc. - cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație europeană (ex. limba engleză), cel puțin la nivel de bază; - flexibilitate; - abilitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită; - abilități de management al conflictelor și capacitate de rezolvare a problemelor; - putere de decizie și asumarea responsabilității; - capacitate de delegare. Atitudini dorite: - atitudine generală pozitivă; - orientare către soluții, rezultate; - toleranță, inclusiv la ambiguitate; - interes pentru domeniul social și aducerea de schimbări pozitive în comunitate. Responsabilități specifice postului: - asigurarea managementului general al întreprinderii sociale; - coordonarea și implementarea proiectului de investiții, inclusiv realizarea achizițiilor planificate; - reprezentarea întreprinderii sociale în toate demersurile necesare implementării prezentului proiect, în comunicarea cu finanțatorii și alte terțe persoane; - coordonarea și asigurarea îndeplinirii tuturor cerințelor privind autorizarea întreprinderii sociale și dobândirea atestatului de întreprindere socială; - redactarea și transmiterea rapoartelor de activitate dpdv. tehnic privind implementarea proiectului către finanțator; - respectarea principiilor economiei sociale în procesul general de management al întreprinderii sociale; - asigurarea și menținerea relației cu membrii întreprinderii, echipa de proiect și cu partenerii și colaboratorii acesteia, reprezentând în exterior, în mod legal întreprinderea socială; - planificarea și monitorizarea activității principale a întreprinderii sociale (închirierea de autorulote către clienți), precum și întregul proces de furnizare al serviciilor; - stabilirea, împreună cu ceilalți membrii ai întreprinderii sociale a obiectivelor pe termen scurt, mediu și lung precum și a direcțiilor de dezvoltare, a indicatorilor de atins și a măsurilor care trebuie implementate atât dpdv. al activității economice, cât și a misiunii sociale; - supervizarea activității celorlalți angajați și monitorizarea eficientă a activității acestora; - conceperea și implementarea politicii de motivare, evaluare, sancționare și recompensare a personalului angajat; - stabilirea de potențiale parteneriate cu instituții publice, organizații non-guvernamentale, alți furnizori de servicii/companii/firme/întreprinderi sociale etc. care conduc la atingerea scopului sau misiunii sociale a întreprinderii; - asigurarea aplicării la nivel intern a tuturor previziunilor Codului Muncii, a legii economiei sociale și a principiilor economiei sociale, în raport cu angajații, profitul întreprinderii sociale etc. - asigurarea respectării normelor de Securitate și Sănătate în Muncă (SSM) și a normelor de Prevenire și Stingere a Incendiilor (PSI); - redactarea și asigurarea aplicării Regulamentului Intern al Întreprinderii Sociale; - pregătirea și depunerea documentației necesare solicitată în cazul obținerii unor avize și autorizații cu privire la desfășurarea activității întreprinderii sociale; - realizarea oricărei alte activități utile și necesare pentru buna funcționare a întreprinderii sociale.

  • Salveaza cautarea