Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Arad Persoane

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Angajez personal facturare, relatii clienti, experienta minim 3 ani. Cunoasterea programului saga constitue un avantaj. Va rugam cv la adresa de email

  • 12

    Ca i membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci i institu ii financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, Germania si United Kingdom. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare i de consum personal, a poli elor de asigurare de via ă, casă, auto i moto, dar i alte servicii, cum ar fi compararea online de pre uri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clien ilor, se utilizează un sistem de gestionare a documenta iei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate i analizate, iar comunicările i informa iile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 32

    Ca i membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci i institu ii financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, Germania si United Kingdom. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare i de consum personal, a poli elor de asigurare de via ă, casă, auto i moto, dar i alte servicii, cum ar fi compararea online de pre uri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clien ilor, se utilizează un sistem de gestionare a documenta iei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate i analizate, iar comunicările i informa iile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 6

    Angajm personal cu limba germana (scris, citit, vorbit) pentru firma de recrutare, cu sau fara experienta, urgent, cu program redus de 4 ore/zi. Program de lucru luni-vineri 9-13. Detalii la telefon:

  • 83

    Angajam personal relatii clienti ,barbati si femei, maxim 19-35 de ani cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul muncii de birou este un avantaj dar nu obligatoriu. Program de lucru fix 4 ore( 9-13).sambata-duminica liber. Salariu 750 lei lei net plus bonusuri saptamanale.Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri,

  • Suntem in cautarea unor persoane vorbitoare de limba germana B2-C1 pentru un rol de Customer Support in cadrul unei companii multinationale din Timisoara. Cerinte: -Nivel limba germana: B2-C1 -Experienta anterioara intr-o multinationala -Motivatia de a invata lucruri noi -Atitudine business -Experienta anterioara pe relatia cu clientii reprezinta un avantaj Beneficii; -Pachet salarial atractiv: salar fix+bonuri de masa in valoare de 20 lei pe zi+bonusuri -Se lucreaza de acasa, este necesara prezenta la birou de 2 ori pe luna dupa pandemie -Dezvoltare profesionala continua in cadrul companiei Daca aceasta oportunitate profesionala reprezinta interes pentru tine, astept CV-ul tau!

  • Abilitati si caracteristici personale: - Abilitati deosebite de comunicare si negociere; - Capacitatea de a coordona un numar mare de informatii; - Gandire analitica, orientare spre rezultate; - Capacitatea de a lua decizii rapide; - Perseverenta si organizare. -Cunostinte operare PC 9 MS Office) - Limba engleza (scris si vorbit) nivel avansat; Sarcini / activitati/responsabilitati - Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; - Negocierea contractelor de furnizare; - Gestionarea eficienta a stocurilor; - Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala. -Respectarea timpului si bugetelor stabilite conform planului de achizitie - Identifica noi furnizori de produse in scopul largirii portofoliului comercial; - Mentine si dezvolta relatia cu furnizorii traditionali ai companiei; - Mentine si dezvolta relatii optime cu toti furnizorii si potentialii furniori, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale si a situatiilor critice; - Prospecteaza in permanenta piata de profil; - Evalueaza si selecteaza potentiali furnizori; - Evalueaza periodic furnizorii in baza criteriilor specifice stabilite la nivel de companie (ex. Conditii de livrare, preturi etc.); - Identifica nevoile de aprovizionare si planifica comenzile, pe baza prognozelor, studierea istoricului de vanzari, urmarirea comenzilor curente, propuneri de aprovizionare. În domeniul import-export: - intocmirea documentației necesară pentru operațiuni de import-export, facturi interne și externe și specificații de transport - urmarirea comenzilor trimise către furnizori interni și externi -afișează comenzile livrate și în curs - efectuează operațiuni vamale cu comisarii vamali cu care compania colaborează -contractează transportatorii și negociază tarifele pentru transportul extern și intern - Responsabil de primirea și livrarea produselor semifabricate și a produselor finite de la import și export Oferim angajatilor nostri: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu atractiv cu bonusuri de performanta Program de lucru de 8 ore / zi, Un mediu de lucru placut, o echipa omogena si implicata in activitate Posibilitati de formare si dezvoltare profesionala prin participarea la diverse cursuri de specializare CV-URILE SE TRIMIT DOAR LA ADRESA DE MAIL hr @ verbitatruck. ro

  • Salveaza cautarea