Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Dolj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Angajam operator call center! Responsabilitățile postului sunt preluarea comenzilor primite telefonic, online sau prin aplicatiile partenere, introducerea corectă în calculator a adresei de livrare și a produselor cerute de client, cunoașterea meniului și a ofertelor, comunicarea cu clientul si rezolvarea problemelor intampinate cu acesta. Job-ul este de tip fulltime, 2 zile de munca cu 2 zile libere dupa aceea. Salariul este de 3000 de lei + tips + mese incluse. Trimite-ne CV-ul tau la numarul de Whapp din poza si hai in echipa noastra!

  • 1

    Angajam operator call center! Responsabilitățile postului sunt preluarea comenzilor primite telefonic, online sau prin aplicatiile partenere, introducerea corectă în calculator a adresei de livrare și a produselor cerute de client, cunoașterea meniului și a ofertelor, comunicarea cu clientul si rezolvarea problemelor intampinate cu acesta. Job-ul este de tip fulltime, 2 zile de munca cu 2 zile libere dupa aceea. Salariul este de 3000 de lei + tips + mese incluse. Trimite-ne CV-ul tau la numarul de Whapp din poza si hai in echipa noastra!

  • 1

    Descrierea companiei: SC IDYS PROJECT SRL este o societate de consultanță în afaceri și management specializată în accesarea și implementarea proiectelor de finanțare din fonduri nerambursabile, activand din anul 2015. Este una dintre principalele companii de consultanta in domeniul proiectelor cu finantare europeana nerambursabila si management de proiect din Romania, cu o gama completa de servicii de consultanta. Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate: diploma de licenta/master in domeniul economic/managementul afacerilor/studii europene - Certificate sau calificari in domeniu (constituie un avantaj) - Minim 1 an experienta in scrierea si implementarea proiectelor din fonduri europene nerambursabile - Cunostinte de operare PC (Word, Excel) Cerinte privind competentele candidatului: - Relationare cu clientii si negociere - Atentie la detalii - Bun organizator - Capacitate de analiza si sinteza - Proactivitate - Capacitatea de a lucra organizat cu termene limita; - Orientarea spre rezultate si dorinta de perfectionare in domeniul consultantei in management; - Abilitati de comunicare si organizare; - Spirit de echipa, deschidere spre schimbare; - Corectitudine, flexibilitate, perseveren ă; - Punctualitate; - Capacitate de asimilare informatii noi intr-un timp cat mai scurt. Descrierea jobului Responsabilitati: - Intocmirea documentatiei necesare obtinerii fondurilor nerambursabile: planul de afacere, studiul de marketing, formularul cererii de finantare, anexe, declaratii si alte documente prevăzute în ghidul solicitantului; - Consilierea clien ilor privind accesarea de fonduri ce corespund nevoilor acestora; - Evaluarea criteriilor privind respectarea condi iilor de eligibilitate; - Informarea clientilor si sprijinirea in alcatuirea unui dosar complet si corect (verificare documente). Analiza criteriilor de selectie si eligibilitate. Oferta (bonusuri, beneficii): - Lucrul intr-un mediu competitiv; - Salariu atractiv. Va fi negociat la interviu; - Bonusuri de performanta.

  • Absolventă, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, solicit angajare part-time, în zilele de sâmbătă si duminică ale săptămânii.

  • 3

    Pentru inscrieri si informatii va asteptam la sediul nostru din Mun. Craiova,Str. Calea Bucuresti ,bl.9,sc.2,ap.17, in spatele Teatrului National. Documente necesare pentru inscriere: -cerere de inscriere. -copie buletin / carte de identitate. -copie certificat de nastere. -copie certificat de casatorie / divort (in cazul doamnelor). -copie act de studiu. Programul cursului este structurat in trei sectiuni: -sesiuni de formare "FACE to FACE" cu prezenta in sala de curs. - sesiune de studiu - studiu individual si rezolvare de teme specifice, cu asistenta din partea lectorilor A.C.C.R.C Internațional, in perioadele premergatoare, pe parcursul cursului. - sesiune de elaborare a Proiectului de absolvire cu asistenta din partea specialistilor. Plata cursului se poate face si in rate!!! Pret - 1500 lei Durata cursului: 4,5 luni

  • 1

    Munca online. Lucrezi in timpul liber 1-2 ore/zi. Nu necesita experienta, oferim instruire gratis si online. Daca iti doresti un sistem deschizator de bani si vrei sa afli despre ce este vorba, trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 16

    Network Contacts.RO recruteaza Agenti relatii clienti, limba italiana. Cerinte: -Cunoasterea limbii italiene la nivel mediu-avansat; -Cunostinte si experienta de lucru cu pachetul Microsoft Office( Excel, Word) sau alte programe similare; -Abilitati de comunicare si relationare. Se ofera: - Program full-time sau part-time; - Mediu de lucru modern si profesionist, in zona centrala a orasului Craiova; - Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare; - Pachet salarial motivant, compus din salariu fix, tichete de masa si alte beneficii. Te asteptam in echipa noastra!

  • 5

    Marum Smart System angajeaza operator call center,locatie fixa Ce ne dorim de la tine: Abilitati de comunicare Atitudine pozitiva Punctualitate Seriozitate Ce iti oferim? Salariu fix + comision Traininguri de specialitate Program flexibil Daca te incadrezi in cerintele mai sus mentionate, asteptam cu drag Cv-ul tau pe adresa noastra de

  • Salveaza cautarea