Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 5

    Angajam dispecer taxi, de preferat doamne peste 50 de ani, cu abilitati de comunicare si cunostinte minine de operare calculator. Tel contact. 0755377481.

  • 4

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Funcţionar informaţii clienţi pentru sediul central. Responsabilităţi: - preluarea apelurilor telefonice şi înregistrarea informaţiilor în baza de date - transmiterea tuturor informaţiilor, sesizărilor şi reclamaţiilor înregistrate către persoanele responsabile cu soluţionarea acestora - întocmirea de situaţii sintetice pe baza înregistrărilor efectuate Cerinţe: - studii medii finalizate - operare PC (Word, Excel) - nivel mediu - foarte bune abilităţi de comunicare şi mediere în situaţii de criză - disponibilitate de lucru intr-un program de 12/36 (1zi/1zi) Oferta si beneficii: - salariul atractiv - tichete de masa - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare si indeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru si a va dezvolta in cadrul unei companii de top pe piata serviciilor de profil. Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • 9

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Lucrător gestionar pentru depozitul Punctului de lucru Chitila. Responsabilităţi: • Organizează și răspunde de activitatea din depozitul în care își desfaşoară activitatea • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă • Păstrează documentele justificative legate de stocuri • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă • Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă în gestiune de minim 1 an • Operare PC – nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP – constituie avantaj • Cunoștințe privind piesele auto • Gândire clară, raționament logic • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de organizare • Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficienţă Ofertă şi beneficii: - salariul fix - tichete de masă - transport asigurat către şi de la punctul de lucru - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • 8

    Descriere SC DAB MOBILE PARTS SRL ( parc dezmembrari) angajeaza operator PC pt a pune anunturi pe anumite site-URI . Mai exact operatorul o sa aibe un telefon/aparat foto si o sa fotografieze diferite piese auto si o sa le salveze in calculator si o sa le puna spre vanzare pe diferite site-uri. . 1500 ron pe luna pentru 2000 anunturi . VARSA MAXIMA 40 de ani , preferabil baiat , zona preferabila aproape de PLOIESTI

  • 7

    Job Overview Căutăm un Trainer care să consolideze competențele modelelor noastre prin elaborarea și desfășurarea de programe de formare care să stimuleze performanța modelelor la locul de muncă în concordanță cu valorile companiei. Veți fi responsabil pentru efectuarea evaluărilor necesităților de formare și pentru gestionarea tuturor fazelor . Responsibilities and Duties To identify training needs by evaluating strengths and weaknesses. To supervise the online models. To discover training needs and provide coaching. To submit reports on training activities and results. To provide technical support. To resolve issues as they arise onsite. To attend weekly meetings. Qualifications High school diploma Strong communication skills Fluent in English Advanced organizational skills with the ability to handle multiple assignments. Working knowledge in Google Docs

  • 12

    Civitas PSG angajeaza Operator Dispecer centru de alarmare si CCtv Candidatul ideal - minim studii medii; - cunostiinte minime operare pc - abilitati de comunicare telefonica; - experienta anterioara si atestatul profesional de "Dispecer Centru Alarmare" reprezinta un avantaj; Descrierea jobului - program de lucru in ture zi/noapte; - opereaza si intretine aparatura din dotare; - coordoneaza deplasarea echipajelor de interventie in teren; - mentine legatura telefonica cu Inspectorii; - editeaza si updateaza periodic baza de date a dispeceratului; - mentine legatura cu echipele tehnice prezente in teren; - salariu platit la timp; - 12 lei/ora (intre 1900 si 2500 lei, in functie de ore) - - contract de munca in conditiile legii; 0727 730 762

  • 28

    Companie multinationala din Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de FRANCEZA+ENGLEZA,ITALIANA+ENGLEZA , GERMANA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, <nivel cunostinte B2-C1 ( se cere cunoasterea limbii engleze la nivel mediu,conversational ) -Descriere job: Suport Tehnic pe voce, chat si email -Pentru moment se lucreaza remote, de acasa -Se lucreaza in doua ture L-D, 5 zile/saptamana, ture de 8 ore -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu, 3000-5000 lei NET, in functie de limba straina)), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Vouchere de vacanta de 2800 NET -Contract de munca permanent -PENTRU MOMENT SE LUCREAZA REMOTE -Abonament medical clinica privata -Perioada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu -Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati prin mesaj privat.Va multumesc

  • 90

    Angajam agenti vanzari call-center- limba romana pentru promovarea serviciilor VODAFONE Ce iti garantam? Work from home in aceasta perioada Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time 9-18/11-20, Luni-Vineri Bonusuri de performanta; Tichete de masa (15 RON/tichet) Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;

  • 3

    Locul de muncă: Remetea Mare Se oferă: • un contract de muncă (lucrul în schimburi conform unui program comun); • bonus discreționar în funcție de rezultatele muncii, • instruirea de implementare a postului, • posibilitatea dezvoltării profesionale, • lucru într-o echipă tânără, Atribuţii: Sarcinile persoanei angajate în această funcție vor include controlul calității cat si intocmirea documentatiei conform standardelor ISO • banane în toate etapele de coacere, • ananas, • luând în considerare standardele de calitate în vigoare la nivelul companiei. • Pregătirea rapoartelor privind controlul calității livrărilor și transporturilor. • Efectuarea plângerilor de calitate în cazul nerespectării de către furnizor. •-analizeaza si avizeaza din punct de vedere al cerintelor de asigurare a calitatii,conform standardelor ISO; -coordoneaza si urmareste intocmirea programului de audit anual,chestionare de audit,rapoarte de audit/rapoartelor de neconformitate audit; -urmareste efectuarea de auditari si implementarea actiunilor corective; -urmareste intocmirea programelor de pregatire audituri supraveghere si/sau audituri de certificare/recertificare,autorizare,completarea chestionarelor conform cerintelor codurilor /standardelor aplicabile si verificari privind respectarea cerintelor programelor de pregatire; Monitorizarea stării de sănătate a bunurilor depozitate în depozit și a condițiilor în care sunt stocate. -participa la auditarile efectuate de reprezentantii organismelor de certificare/autorizare; -urmareste implementarea in documentele de calitate specifice serviciului asigurarea calitatii a modificarilor rezultate in urma auditarii; -participa la instruirea auditorilor interni; -coordoneaza si urmareste intocmirea ,revizuirea ,distribuirea controlata,mentinerea reviziilor a documentatiei HACCP,IFS Food; procedurile de sistem,instructiunilor generale,instructiunilor de lucru si al altor documente specifice serviciului asigurarea calitatii; -tine evidenta instruirii personalului serviciului asigurarea calitatii,personalului de conducere ,auditorilor interni; -tine evidenta documentelor ce atesta efectuarea analizei bianuale a managementului privind eficienta sistemului calitatii; -isi asuma intreaga responsabilitate privind derularea proiectelor in cadrul serviciului de asigurare a calitatii; Așteptările noastre: • învățământ secundar/superior • experiența într-o poziție similară este necesara • disponibilitate (lucrul in schimburi și weekend) • responsabilitatea pentru sarcinile încredințate, acuratețea, capacitatea de a lucra într-o echipă, abilitățile de comunicare, • independența în luarea deciziilor, • rezistență la stres, • cunoștințe de bază despre Word, Excel. *limba engleza -nivel conversational

  • 1

    Angajam operator facturare-vanzari, cunostinte program gestiune Gestpro , Gestiune 3.0 ,Data Light , minime cunostinte contabilitate primara . Full time sau part time. Asteptam mesajul sau cv -ul dvs.

  • Angajez persoana cu experienta in vanzari, facturare/relatii-client/furnizor, punct de lucru Tamadau Mare.

  • 1

    Disponibil online

    Director Adjunct Snagov

    Candidatul ideal Căutăm persoane cu experienta, cu dorinta de a se dezvolta si a prelua managementul unui magazin care desfasoara vanzare cu amanuntul / magazin alimentar. Profil: - Experienta in coordonarea echipei sau dorinta reala de dezvoltare personala si profesionala, de a deveni un manager bun; - Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului; - Proactivitate si o atenţie distributivă pentru ca magazinului sa nu ii lipseasca nimic; - Rezistenţa la sarcini repetitive şi stres; - Capacitate de a face fata momentelor tensionate cu clientii in perioadele aglomerate; - Orientare catre clienti si nevoile lor; - Capacitate de a conduce prin exemplu, de a motiva și dezvolta personalul; - Capacitate de a programa și executa mai multe sarcini simultan; - Orientat spre obiectiv; - Flexibilitate și capacitate de rezolvare a problemelor; - Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate; - Excelente abilități de comunicare și interpersonale; - Capacitatea de a lucra autonom și ca parte a unei echipe; - Cunostinte PC, MS OFFICE - Obligatoriu. Descrierea jobului - Organizeaza si coordoneaza activitatea magazinului din subordine ca pe un centru de profit; - Coordoneaza, motiveaza si instruieste personalul din subordine; - Planifica, monitorizeaza, evalueaza si sustine activitatea personalului; - Asigura atingerea obiectivelor magazinului; - Urmareste si analizeaza indeplinirea targeturilor; - Raspunde de mentinerea stocurilor de marfa la un nivel optim; - Verifica constant stocurile de marfa existente in magazine si in depozit; - Responsabil cu recrutarea, selectia si evaluarea personalului; - Obtine o imagine comerciala in magazine menita sa faciliteze clientului decizia de cumparare. Descrierea companiei Suntem parte din rețeaua internațională de magazine de tip discount din Rusia care opereaza sub marca „Svetofor“, prezenta în Rusia, Kazahstan, Belarus si China. In țările din UE suntem cunoscuti prin supermarketurile sub denumirea “MERE", iar in Romania suntem prezenti in 5 locatii importante.

  • 18

    Colaborare dupa ora de program pt intregii veniturile,contract cu firma Romana Americana, cunostinte pe calculator,sistem franciza fara investitii, pers peste 30 ani...., detalii la tel 0722610408

  • 5

    J@M APPEAL ANGAJEAZA PERSONAL pentru BACK OFFICE si OPERATORI TELEFONICI! Oferim: -Salariu atractiv si premii motivante; -Ambient de munca placut, echipa unita si determinata; -Avantajul de a lucra intr-o companie tanara, in plina dezvoltare. - Se lucreaza doar de Luni pana Vineri Cerinte: - Atentie distributiva; - Abilitati de comunicare; - Cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba italiana scris si vorbit, la nivel mediu-avansat; Relatii la telefon: 0755.018.064

  • 4

    Castiga bani online. Castiguri asigurate pe o perioada de 20 de ani. Nu necesita experienta. Asiguram instruire gratis. Cerinte minime de utilizare internet, pdf, email. Doar 1-2 ore/zi dupa propriul program. Valabil in toata tara. Pentru detalii trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 2

    Oportunitate online,bani de acasa. Cautam operatori pe internet, care sa fie ambitiosi, seriosi, responsabili si atenti la detalii. Lucrati de la dvs de acasa de pe calculator/telefon, iar instruirea este gratuita, se primesc materiale pentru a invata metoda de lucru. Acesta este un mini job. Pentru a aplica, trimite mesaj la adresa de mail castigoportunitate @gmail .com

  • 2

    Oportunitate online,bani de acasa. Cautam operatori pe internet, care sa fie ambitiosi, seriosi, responsabili si atenti la detalii. Lucrati de la dvs de acasa de pe calculator/telefon, iar instruirea este gratuita, se primesc materiale pentru a invata metoda de lucru. Acesta este un mini job. Pentru a aplica, trimite mesaj la adresa de mail castigoportunitate @gmail .com

  • 5

    Oportunitate online,bani de acasa. Cautam operatori pe internet, care sa fie ambitiosi, seriosi, responsabili si atenti la detalii. Lucrati de la dvs de acasa de pe calculator/telefon, iar instruirea este gratuita, se primesc materiale pentru a invata metoda de lucru. Acesta este un mini job. Pentru a aplica, trimite mesaj la adresa de mail castigoportunitate @gmail .com

  • 3

    Distribuitor dispozitive medicale angajam operatoare calculator import si distributie dispozitive medicale inclusiv proteze auditive Cunostiinte temeinice limba engleza si avansat calculator Reprezentant firma in relatia cu furnizorii si clientii

  • Angajam personal pentru internet cafe, puncte de lucru in zona Piata Sudului si Piata Romana. Programul de lucru este in ture atat ziua cat si noaptea. Interviul se stabileste doar in urma unei convorbiri telefonice. 769258900 - Dl. Gheorghe Alexandru. Apelati in intervalul orar 13-19.

  • Salveaza cautarea