Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Angajam operator facturare-vanzari, cunostinte program gestiune Gestpro , Gestiune 3.0 ,Data Light , minime cunostinte contabilitate primara . Full time sau part time. Asteptam mesajul sau cv -ul dvs.

  • 1

    Candidatul ideal Abilități crescute de comunicare, organizare și planificare; Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic; Experiență anterioară în domeniul transporturilor/ logisticii; Cunoștințe pachet Office, Excel – nivel mediu; Cunoștințe bune de geografia României; Atestat ISCIR - constituie avantaj. Descrierea jobului Organizarea zilnică a activității de distribuție; Optimizarea rutelor de distribuție; Alocarea mărfurilor clienților pe camioane; Recuperarea documentelor de transport și redirecționarea către alte departamente; Planificarea necesarului de autovehicule și coordonarea acestora; Participarea activă la procesul de încărcare/ descărcare, scanare și sortare a mărfurilor; Verificarea încărcării pe autocamionul corect a mărfurilor expediate. Oferta noastra Pachet atractiv de beneficii; Sediu usor accesibi - str. Interioara, nr. 2, Constanta; Program de lucru de luni pana vineri, in intervalul 11:30 - 20:00; Mediu de lucru dinamic, echipa tanara si implicata. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa de e-mail sau sa sune la tel. 0728.133.253. Despre companie Gebrüder Weiss este una dintre cele mai importante companii la nivel global din industria de logistica şi transporturi. Este reprezentata la nivel mondial de peste 6.500 de angajati, in 150 de filiale din 27 de tari, avand reprezentante regionale in Europa, Europa de Est, Asia si SUA. Prezenta in Romania inca din anul 1994, Gebrüder Weiss ofera solutii integrate de logistica, precum si o gama completa de servicii de transport rutier international si domestic, in regim de grupaj, camioane complete sau partiale, transport feroviar, aerian si maritim. Gebrüder Weiss opereaza prin 8 terminale logistice de cross-docking si puncte de lucru situate in Bucuresti, Arad, Sibiu, Cluj, Bacau, Craiova, Constanta si Brasov, performantele sale fiind sustinute de o echipa de peste 550 de specialisti in domeniu. Pentru mai multe informatii puteti vizita site-urile noastre www.gw-world.com si www.gw-world.ro.

  • 1

    Infinity cauta colaboratori-reprezentanti. Daca sunteti o persoana careia ii plac lucrurile frumoase, atunci acest mesaj vi se adreseaza cu precadere. In mod sigur ati folosit sau aveti cunostinte care folosesc produse similare cu ale noastre . Este vremea sa faceti o schimbare, sa nu mai fiti doar client. Toate visele dumneavoastra se pot implini daca aveti curajul sa le urmati. Acum puteti avea propria afacere ! Fiti propriul dumneavoastra sef ! Naviga?i pe site ?i nu ezita?i să intra?i în contact cu noi pentru a ne adresa orice întrebare sau comentariu.

  • 761929678 Execut desene pe calculator(Autocad).Lucrez DE ACASA. 761929678

  • Oferta acasa. Lucru la calculator 1-2 ore/zi dupa propriul program. Nu necesita experienta. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator:internet, email,pdf. Valabil in orice localitate. Pentru detalii trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 24

    Operator comert on line sex feminin cu abilitate si agilitate in folosire Laptop si comunicatii mobile - relatii cu clientii, telefonic si messenger - preia comenzi - emitere Awb - cantarire produs - calcularea factura - relatii curierat - instintare curierat

  • Descriere Locuri de munca Candidatul ideal - Cunostinte si experienta in operare PC - Cunostinte pachet Office (Obligatoriu!) - Cunostinte platforma SEAP/SICAP - Abilitati excelente de comunicare scrisa - Studii medii - Viteza mare de lucru pe calculator - Persoana ordonata si responsabila Responsabilitati: - Opereaza comenzile pentru clienti - Trimite facturi catre client - Opereaza retururi in sistemul de operare - Arhiveaza si tine evidenta exacta a documentelor operate - Urmareste si se asigura ca situatiile preluate au fost solutionate/inchise Locatie job: Buzau. Asteptam CV-urile dumneavoastra in mesaj sau pe str Transilvaniei, nr 115-121 (Complex OMI- langa standul Legume-Fructe).

  • 5

    De peste 15 ani oferim servicii de calitate in domeniul securitatii private clientilor nostri din Cluj-Napoca si imprejurimi si stabilitate angajatilor nostri. Suntem in cautarea de colegi noi, de aceea angajam dispecer centru alarma in dispecerate dotate cu echipamente de ultima generatie. Suntem o echipa dinamica, formata din colegi cu vechime in domeniul securitatii private precum si colegi noi cu abilitati excelente. Daca iti doresti: - un mediu de lucru stabil intr-o echipa tanara si comunicativa, - salarii achitate la timp, Noi iti oferim toate acestea, plus stabilitate si respect. Iti cerem doar seriozitate, responsabilitate, comunicare permanenta si respect in relatia cu beneficiarii si colegii nostri. Daca esti interesat si doresti mai multe informatii, ti le oferim la sediul nostru situat in Cluj-Napoca, Str. Taietura Turcului, Nr. 47 (incinta Parcului Industrial Tetarom I) sau asteptam CV-ul tau pe adresa: Te asteptam in echipa!!!

  • 33

    Call center in Bucuresti isi mareste echipa ! Suntem o echipa unita, ambitiosa, talentata si ne place performanta ! Cautam colegi care sa-si doreasca sa munceasca, sa fie punctuali, ambitiosi, cu bun simt si dornici de performanta. Oferim: - salariu fix - comision atractiv din vanzari- bonus - o masa pe zi - mediu de lucru placut, echipa tanara, atmosfera prietenoasa Trimite C.V si hai sa ne cunoastem !

  • 17

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Luxemburg. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • Oportunitate profesionala! Iti doresti un loc de munca stabil, intr-un mediu placut, in care se va pune accent pe dezvoltarea ta profesionala? Cunosti limba italiana la nivel avansat? Iti doresti sa fii intr-o echipa multinationala? Ai nevoie de un venit stabil competitiv si beneficii? Atunci acesta este jobul pe care il cauti! Responsabilitati: - oferirea de suport prin email, telefon in limba italiana clientilor companiei - rezolvarea situatiilor cu care se confrunta clientii - mentinerea comunicarii cu partenerii Programul de lucru este pe ture, de luni pana vineri. Se va discuta in cadrul interviului. Locatia: Timisoara

  • 8

    Cautam colaboratori care sa posteze si sa reinnoiasca anunturi online. Programul este flexibil. Plata este in functie de realizari. Ex: pentru o ora de reinnoit anunturi pe zi se castiga aproximativ 100 euro pe luna.

  • 10

    Responsabilitati: - Identificarea noilor clienti prin contact telefonic; - Mentinerea relatiei comerciale cu actualii clienti; - Promovarea activa a produselor si serviciilor companiei; - Realizarea planului de vanzari; - Obtinerea si gestionarea documentelor necesare; - Asigurarea de consultanta si suport clientilor din portofoliu; - Actualizarea bazei de date. Cerinte: - Experienta anterioara in vanzari prin telefon B2B /relatii clienti; - Experienta in domeniul logistic/al industriei de transport ar reprezenta un plus; - Competente avansate de comunicare scrisa si verbala; - Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational; - Cunostinte avansate de operare in Excel; - Abilitati crescute de negociere si organizare; - Orientare catre client. Beneficii: • Salariu motivant si bonusuri de performanta; • Program de 8ore/zi, L-V; • Posibilitatea de a lucra si de acasa in anumite zile. Daca esti o persoana motivata,orientata catre rezultat si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa entuziasta, care asigură mobilitate comercială, contacteaza-ne sau trimite-ne CV-ul tau !

  • 34

    Angajez secretara - operator calculator , valabil si fara experienta , important capacitatea de adaptare si insusire , punere in practica sarcini de serviciu .

  • 13

    Operatori call center italiana+engleza , franceza+engleza,spaniola, germana, Multinationala din Bucuresti angajam operatori call center (back office), vorbitori de limba italiana/franceza+engleza Cerinte : -Nivel mediu de limba engleza (B1) (se cere cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze , obligatoriu ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Disponibilitate de lucru in ture L-D -Se lucreaza 5 zile /saptamana, program de 8 ore -Cunostinte minime de utilizare a calculatorului Se ofera : -Salariu atractiv, 3000-5000 lei NET ( in functie de limba straina) -Vouchere de vacanta de 2800 lei NET -Bonuri de masa, bonusuri lunare de performanata precum si alte beneficii lunare -Perioada de training platita integral -Contracte de muncă permanente -Locatie : Afi Cotroceni -Pentru moment se lucreaza REMOTE, de acasa -Abonament medical Medlife -Reduceri cumparaturi Afi -Decontare transport -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu telefonic. Va multumim!

  • 12

    Companie multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de , FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , GERMANA,,SPANIOLA, nivel cunostinte minim B2 ( se cere cunoasterea ambelor limbi straine la nivel minim B2 ). - Dorinta să lucreze cu normă întreagă in schimburi de program, după-amiaza, seara și schimburi de noapte - Aptitudini de bază de navigare pe calculator și internet - Bune abilități de comunicare cu accent puternic pe client - Abilități de rezolvare a problemelor -Salariul NET ; 3000-5000 ( in functie de limba straina) -Creșterea salariului , dupa 12 luni de la data angajării -Vouchere de vacanta de 2800 lei net - Bonusuri multiple: bazate pe performanță, bonus de limbă, precum si alte bonusuri lunare, bonus de instalare -Se lucreaza in ture L-D, 5 zile/saptamana,, ture de 8 ore si 30 de minute, cu pauza de masa si pauza de relaxare incluse (o ora) -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Pentru moment se lucreaza REMOTE, de acasa -Perioada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu

  • 5

    Angajam dispecer taxi, de preferat doamne peste 50 de ani, cu abilitati de comunicare si cunostinte minine de operare calculator. Tel contact. 0755377481.

  • 4

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Funcţionar informaţii clienţi pentru sediul central. Responsabilităţi: - preluarea apelurilor telefonice şi înregistrarea informaţiilor în baza de date - transmiterea tuturor informaţiilor, sesizărilor şi reclamaţiilor înregistrate către persoanele responsabile cu soluţionarea acestora - întocmirea de situaţii sintetice pe baza înregistrărilor efectuate Cerinţe: - studii medii finalizate - operare PC (Word, Excel) - nivel mediu - foarte bune abilităţi de comunicare şi mediere în situaţii de criză - disponibilitate de lucru intr-un program de 12/36 (1zi/1zi) Oferta si beneficii: - salariul atractiv - tichete de masa - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare si indeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru si a va dezvolta in cadrul unei companii de top pe piata serviciilor de profil. Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • 9

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Lucrător gestionar pentru depozitul Punctului de lucru Chitila. Responsabilităţi: • Organizează și răspunde de activitatea din depozitul în care își desfaşoară activitatea • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă • Păstrează documentele justificative legate de stocuri • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă • Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă în gestiune de minim 1 an • Operare PC – nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP – constituie avantaj • Cunoștințe privind piesele auto • Gândire clară, raționament logic • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de organizare • Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficienţă Ofertă şi beneficii: - salariul fix - tichete de masă - transport asigurat către şi de la punctul de lucru - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • Salveaza cautarea