Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Birou Individual Notarial cu sediul în com. Niculesti, jud. Dâmbovița angajeaza operator introducere, validare si prelucrare date, text și imagini. Cerinte: studii medii sau superioare, cunoașterea limbii române scris și vorbit, bună relaționare cu clienții, prezența agreabilă. Salariu negiciabil în urma interviului. Cei interesați pot transmite CV la email:

  • 117

    Cerinte: - EXPERIENȚA în domeniu NU este necesară ! - perseverență și să te simți confortabil în rezolvarea problemelor prin telefon, zâmbind; - să-ți placă să lucrezi independent. Descrierea jobului - Procesarea comenzilor online (din browser); - Gestionarea mesajelor clientiilor (persoane juridice); - Comunicare cu clientii: informatii, inregistrare comenzi, rezultat convorbire; - Poti incepe imediat. Pentru toate acestea, noi iti oferim: • salariu incepand cu 1600 lei net ( in mana ) + bonificatii pentru realizarea targetului, la program Full Time (uzual 2000 - 2750 lei) - contract de munca pe perioada nedeterminata; • mediu de lucru restrans (putini colegi); • fara ore suplimentare; - zile libere oficiale (toate) si concediu de odihna; • alte beneficii: bonusuri de performanta pe baza rezultatelor evaluate. Punct de lucru - zona Bucuresti Mall (Calea Vitan) - Sector 3 Program de lucru: Luni - Vineri 9:00 - 17:00 sau (part-time, minim 4 ore/zi) Luni - Vineri 10:00 - 16:00 Niciodata sambata, duminica sau alte zile libere. Fara limita sau intervale de varsta, ANGAJĂM ȘI PENSIONARI (dar si persoane sub 40 ani) și nici cerința de a avea studiile terminate, insa diploma de bacalaureat sau o calificare profesionala este o conditie de baza. Trimite-ne C.V.-ul tau si hai sa ne cunoastem ! Intelegerea cerintelor formulate in anunt sunt primul criteriu de evaluare in selectia candidatilor. Selectia candidatilor pentru interviu face abstractie de ordinea primirii CV-urilor/datelor de inscriere, primordiale fiind criteriile de compatibilitate cu fisa postului. Anuntul este valabil atat timp cat este vizibil online. ! ! ! Toate mesajele vor primi feedback ! ! !

  • Lucru acasa part time. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Castiguri motivante pe o perioada de 20 de ani. Valabil in toata tara. Pentru a aplica la oferta, trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 26

    Firma in continua expansiune cauta sa isi mareasca echipa !!!! Noi oferim: - un mediu de lucru placut - un colectiv format dintr-o echipa tanara si dinamica - posibilitati de dezvoltare - instruire constanta - un program de lucru stabil - un pachet salarial super atractiv Cautam o persoana care : -Are cel putin studii medii ( studiile superioare pot constitui un avantaj ) -Are bune abilitati de comunicare -Cunoaste limba engleza la un nivel conversational ( mediu scris si vorbit) -Are cunostinte bune de operare pe calculator -Cautam persoane care isi doresc un loc de munca stabil , placut si dinamic si care ne pot incanta cu seriozitatea , dorinta de lucru, perspicacitatea si mai presus de toate bunul lor simt ! Domeniul nostru de activitate se desfasoara pe ramura transporturilor respectiv incheierea si intermedierea contractelor de transport , este unul placut ce poate stimula dorinta de dezvoltare a oricarui angajat iar activitatea se desfasoara in cadrul sediului nostru impreuna cu toata echipa noastra. Daca ti-am atras atentia te rugam sa ne trimiti CV-ul la adresa de email afisata in datele noastre de contact sau ne poti lasa mesaj chiar aici , te asteptam cu drag !!!

  • Angajam absolvent 2019 de preferinta vorbitor de germana sau engleza.

  • Caut colege pentru un proiect online.Ai nevoie de un telefon sau laptop.Postezi anunturi,dai detalii si esti platita.Pentru detalii lasati mesaj.

  • 3

    Pentru unul dintre clientii nostri, unul dintre liderii din industria jocurilor virtuale, cautam Dealer Casino Online. Locatie – sector 5, Bucuresti. Pentru persoanele din afara Bucurestiului se asigura un pachet de relocare. Pachet salarial motivant. Responsabilitati: - Prezinta jocul intr-o maniera profesionala; - Efectueaza toate operatiunile din jocuri, in conformitate cu standardele cerute de eficienta, securitate si satisfactie a clientilor; - Implica jucatorii in experienta jocurilor live. Candidatul ideal - Abilitati de prezentare; - Atitudine pozitiva si entuziasta; - Buna comunicare si orientare catre client; - Disponibilitate de a lucra in schimburi de zi si de noapte (4 zile cu 2 libere) 6-14/ 14-22/ 22-6; - Cunostinte operare calculator si Internet. Experienta anterioara nu este necesara! Asteptam CVul tau!

  • Bună seara ma scuzați ca va deranjez acuma dacă se poate sa ma ajutați pentru un loc de muncă acuma ca să știu. As dori sa va întreb acuma trebuie sa ai studii superioare cumva. Trebuie sa ai experiență în domeniu cumva. Îi muncă de birou se lucrează pe calculator acuma ca să știu. Eu am lucrat în combinat la o arhiva munca de birou și am terminat un curs de operator prelucrare validare și introducere date în calculator. Aștept un răspuns aici din partea dumneavoastră acuma cât mai urgent dacă se poate. Vă mulțumesc frumos. Vă doresc o seară frumoasă și plăcută acuma. Numai bine.

  • 24

    Institut Privat de Invatamant - Scoala de limba Engleză/Germana Dacă vrei să faci parte dintr-un colectiv profesionist și să lucrezi într-un mediu plăcut, în care te poți dezvolta, te invităm să ne trimiți CV-ul tău, pentru a te înregistra în baza noastră de date. Te așteptăm să fii colegul nostru! info@0761606070 Se fac angajări pentru urmatoarele posturi: -OPERTOR CALL CENTER (PART TIME -FULL TIME ) -PROFESOR DE LIMBA ENGLEZA https://www.facebook.com/englishcenterTM/

  • 5

    CAUTAM COLEGA/COLEG....Operator Facturare RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI: Preluarea apelurilor telefonice; • Consilierea telefonică a clienţilor - sincer, dispus la colaborare, amabila, atitudine proactiv cunoștințe bune operare PC: WORD, EXCEL, navigare internet capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă atenție către detalii plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate

  • Spoken languages: advanced French and English (B2/C1) Aptitude for providing positive customer service, interpersonal skills, listening skills, analytical skills and team spirit Availability to work in shifts. Provide first line IT technical support with accurate and creative solutions to customer problems - Research, resolve, and respond to general issues (office, windows, outlook, internet, specific applications) received via telephone calls and e-mails from different kinds of customers - Assist in the resolution of customer and support issues to ensure a positive impact on customer satisfaction - Demonstrate excellent customer service at all times

  • Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.

  • 7

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Lucrător gestionar pentru depozitul Punctului de lucru Chitila. Responsabilităţi: • Organizează și răspunde de activitatea din depozitul în care își desfaşoară activitatea • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă • Păstrează documentele justificative legate de stocuri • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă • Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă în gestiune de minim 1 an • Operare PC – nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP – constituie avantaj • Cunoștințe privind piesele auto • Gândire clară, raționament logic • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de organizare • Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficienţă Ofertă şi beneficii: - salariul fix - tichete de masă - transport asigurat către şi de la punctul de lucru - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • 1

    Angajam Specialist / Tehnician Ofertare cu experienta, pentru calcul oferte Constructii metalice industriale, Conducte, Constructii civile Cerinte: - Absolvent de studii superioare, de preferat tehnice; - Experienţă profesională într-un post similar; - Cunostinte avansate de operare in programul specific de devize Doclib; - Cunoasterea materialelor si constructiilor metalice si industriale; - Abilităţi organizatorice in realizarea sarcinilor atribuite; - Abilitati de comunicare; - Capacitatea de a lucra sub presiune, de a respecta termenele limită si de a îndeplini sarcinile la timp; - Siguranţă de sine, capacitate de comunicare si relationare foarte buna, cu initiativa. Responsabilitati: - realizeaza oferte tehnico-economice complete pe baza proiectelor primite de la beneficiari, respectând cerințele tehnice din proiect și raportul calitate-preț; - întocmește bugetul de cost al proiectului, in forma tabelara in programul specific de devize Doclib; - certifica bugetul de cost cu Managerul de Proiect; - elaborează situații de lucrări parțiale și finale; - solicită oferte de preț furnizorilor si producatorilor agreati si alege produsul / materialul conform proiectului și al pretului corespunzător; - negociaza ofertele de pret; - organizează și dezvoltă o bază de date cu furnizori și prețuri. BENEFICII: - salariu motivant; Va rugam sa trimiteti CV-urile dvs la adresa:

  • 3

    Responsabilitati si sarcini: 1. Intocmeste, contabilizeaza si verifica lunar facturile fiscale emise; 2. Introduce si verifica in programul de contabilitate primara; inregistrarile documentelor efectuate de catre alte posturi; 3. Supravegheaza intocmirea facturilor de decontare pentru plati in numele clientului; 4. Indosariaza documentele cu care lucreaza si supervizeaza arhivarea lor; 5. Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile, precum si la salvarea datelor informatice; 6. Efectueaza operatiunile bancare (plati furnizori, ordine de plata etc) si intocmeste setul de documente pentru platile electronice, licitatii si ridicarile de numerar in lei; 7. Inscrie in registre operatiunile efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari); 8. Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora; 9. Tine legatura cu bancile, clientii si furnizorii interni, in ceea ce priveste atributiile ce-i revin; 10. Preia si verifica seturile de documente din departamentele comerciale, intocmeste deconturile estimative si deconturile pentru deplasarile externe; 11. Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica

  • Operator SAP , facturare, productie . Experienta in programul SAP.

  • 6

    Civitas PSG angajeaza Operator Dispecer centru de alarmare si CCtv Candidatul ideal - minim studii medii; - cunostiinte minime operare pc - abilitati de comunicare telefonica; - experienta anterioara si atestatul profesional de "Dispecer Centru Alarmare" reprezinta un avantaj; Descrierea jobului - program de lucru in ture zi/noapte; - opereaza si intretine aparatura din dotare; - coordoneaza deplasarea echipajelor de interventie in teren; - mentine legatura telefonica cu Inspectorii; - editeaza si updateaza periodic baza de date a dispeceratului; - mentine legatura cu echipele tehnice prezente in teren; - salariu platit la timp; - 12 lei/ora (intre 1900 si 2500 lei, in functie de ore) - - contract de munca in conditiile legii; 0727 730 762

  • 29

    Angajam personal asistent relatii clienti pentru firma de recrutare personal, cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta obligatorie in domeniu recrutarii sau a muncii de birou. Program de lucru fix de 8 ore, luni-vineri 9-17, nu se fac ore suplimentare.Salariu 1400 lei,+ bonusuri Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri

  • 11

    Angajm personal cu limba germana pentru firma de recrutare, cu sau fara experienta, urgent, cu program redus de 4 ore/zi. Program de lucru luni-vineri 9-13. Detalii la telefon: 0768554248

  • 2

    Recrutam doamne si domni care sa foloseasca o crema la clinica . Participarea dumneavoastra va fi remunerata in functie de numarul de vizite la clinica si durata studiului. La finalul studiului incasati intre 65-700 RON! Veti beneficia de un consult dermatologic gratuit! Locatie : Bucuresti Durata studiu: intre 1-3 zile sau 3 saptamani(doar 8 vizite la clinica) Durata vizita la clinica: intre 1-5 h Program : L-V in intervalul 09:00-17:00 CRITERII : - locuiti in Bucuresti sau puteti ajunge fiindca transportul nu se deconteaza si nu se ofera cazare; - cetatenie romana,carte de identitate romana valabila; - femei si barbati; - varsta intre 18-70 ani; - pigment deschis sau usor masliniu la culoare; - sunteti clinic sanatos/a si nu figurati in evidenta cu boli cronice; - fara tratament medical zilnic; - nu ati fost la solar sau plaja in ultimele 3 luni; - in ultimele 3 luni ati luat antibiotice,vitamine,anticonceptionale sau alte medicamente ? - sa nu fie cazul de pilozitate excesiva pe spate; - nu aveti pe spate cicatrici,tatuaje,iritatii,pete pigmentare,alunite,acnee; - nu primiti ajutor social,indemnizatie pentru somaj,pensie anticipata,pensie medicala de gradul 1 sau 2; - nu sunteti insarcinata; - nu alaptati; - nu sunteti alergic/a la medicamente sau produse dermato-cosmetice; - puteti avea venturi suplimentare fiindca se declara impozitul. Cei interesati sunt rugati sa trimita numele,prenumele,numarul de telefon,varsta,tip de ten (deschis sau masliniu) pe adresa de e-mail .

  • Salveaza cautarea