Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Suntem în căutare de noi colegi. ce ne dorim de la tine? pasiune pentru clienti sa îți dorești să te dezvolti sa îți placa sa pui întrebări și sa împărtășești cunostinte sa cunoști limba Italiană ce îți oferim noi: un mediu prietenos dezvoltare continua siguranță locului de munca salariu motivant bonuri de masa prima de Paste si Crăciun bonusuri suplimentare suntem pregătiți sa te sustinem te asteptam in echipa noastră.

  • 2

    Tehnoredactez profesional (fără greșeli de exprimare și folosind diacriticele adecvate, așezarea corectă în pagină, evidențierea punctelor/subiectelor principale) diverse referate sau licențe; introduc date de pe hârtie în calculator folosind Microsoft Word 2007. Dacă se dorește, tot ce s a scris pe calculator, se poate scoate și pe hârtie, rămânând ca proiectul să fie îndosariat de client la un centru specializat.

  • 4

    Angajam dispecer taxi, de preferat doamne peste 50 de ani, cu abilitati de comunicare si cunostinte minine de operare calculator. Tel contact. 0755377481.

  • 31

    Angajez secretara - operator calculator , valabil si fara experienta , important capacitatea de adaptare si insusire , punere in practica sarcini de serviciu .

  • 6

    Angajăm operator pariuri sportive. Pachet salarial atractiv. Detalii la nr. telefon 0746212101 sau 0770299445. Puteti depune si CV la magazinul La doi pasi situat pe B-dul Nicolae Titulescu BL L37 sau pe adresa de mail

  • 3

    Magazin instalatii termice si sanitare Tg -Neamt ,angajeaza personal Sediul firmei-str.Radu Teoharie nr.18( langa liceul Vasile Conta)

  • 1

    OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie eliminatorie • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi Bune abilitati de comunicare cu • clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Piata Progresul

  • Spoken languages: advanced French and English (B2/C1) Aptitude for providing positive customer service, interpersonal skills, listening skills, analytical skills and team spirit Availability to work in shifts. Provide first line IT technical support with accurate and creative solutions to customer problems - Research, resolve, and respond to general issues (office, windows, outlook, internet, specific applications) received via telephone calls and e-mails from different kinds of customers - Assist in the resolution of customer and support issues to ensure a positive impact on customer satisfaction - Demonstrate excellent customer service at all times

  • Monitorizarea sistemelor antiefractie instalate in diferite sedii si locatii , proprietati , precum si gestionarea semnalelor de alarma primite in dispecerat. Coordonarea echipajelor de interventie catre obiective. Întocmirea si actualizarea rapoartelor de evenimente Servicii de call center Operare PC Diploma de bacalaureat Se lucreaza in ture de 12/24 ,12/48 . Detalii la telefon 728998841

  • 3

    CIVITAS PSG isi mareste echipa!! Suntem in cautarea unor agentii de securitate pentru magazinul Decathlon Constanta! Oferta: - salariu atractiv + tichete de masa -toate sporurile + orele suplimentare calculate conform legii - plata la timp a salariului - echipament de lucru adecvat solicitarilor si cerintelor beneficiarilor - contract de munca in conditiile legii - alte beneficii in functie de performanta Cerinte post: • atestat profesional de agent securitate, reprezinta un avantaj Program: 10-22 (12 ore) (din 2 in 2 zile) Pentru mai multe informatii: 0726593476

  • 7

    Contract legal afacerea anului 2019/ Operatori calculator Primesti instructiuni gratuite intr-un timp scurt. Pentru detalii, trimite un mesaj cu textul - Info -, la adresa de e-mail : claudiu.capitanu.1@gmail,com

  • 1

    Doresc angajare ca operator calculator (preluare comenzi,facturare) program 8 ore/zi, 1/1 zi,2/2 zile..... sa lucrez intr-o unitate serioasa, cu personal respectat,si retributia platita la timp. Am studii superioare, curs de contabilitate asistata de calculator, (programe word-excel.atlas) experienta in sistemul delivery. Retributia minima neta de 2200 lei /luna.

  • 12

    Angajm personal cu limba germana pentru firma de recrutare, cu sau fara experienta, urgent, cu program redus de 4 ore/zi. Program de lucru luni-vineri 9-13. Detalii la telefon: 0768554248

  • 27

    Angajam personal asistent relatii clienti pentru firma de recrutare personal, cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta obligatorie in domeniu recrutarii sau a muncii de birou. Program de lucru fix de 8 ore, luni-vineri 9-17, nu se fac ore suplimentare.Salariu 1600 lei,+ bonusuri Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri

  • 7

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Lucrător gestionar pentru depozitul Punctului de lucru Chitila. Responsabilităţi: • Organizează și răspunde de activitatea din depozitul în care își desfaşoară activitatea • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă • Păstrează documentele justificative legate de stocuri • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă • Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă în gestiune de minim 1 an • Operare PC – nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP – constituie avantaj • Cunoștințe privind piesele auto • Gândire clară, raționament logic • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de organizare • Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficienţă Ofertă şi beneficii: - salariul fix - tichete de masă - transport asigurat către şi de la punctul de lucru - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • 5

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Operator date GPS in cadrul Dispeceratului companiei . Responsabilităţi: • Monitorizează activitatea utilajelor în traseu, privind respectarea programului stabilit • Împreună cu dispecerul de serviciu, verifică şi corectează informaţiile primite din teren cu cele din sistemul GPS • Verifică datele şi menţiunile înscrise pe documentele primite de la sectorul operaţional • Întocmeşte situaţii/rapoarte cu privire la activitatea utilajelor societăţii aflate în program, cerute de către şefii ierarhici sau de alte structuri din cadrul societăţii • Selectează şi verifică datele înainte de a le introduce în calculator • Corectează erorile întâlnite şi/sau le raportează şefului direct, în cazul în care nu le poate rezolva singur Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă pe un post similar (operator date) • Cunoştinţe foarte bune de operare PC • Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbatoare, situaţii de criză • Atenţie la detalii Ofertă şi beneficii: - pachet salarial atractiv, incluzând tichete de masă şi spor de noapte - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • Companie multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de FRANCEZA+ENGLEZA,nivel cunostinte minim B2 ( se cere cunoasterea ambelor limbi straine la nivel minim B2 ). - Franceză și Engleză nivel B2 - Dorinta să lucreze cu normă întreagă in schimburi de program, după-amiaza, seara și schimburi de noapte - Aptitudini de bază de navigare pe calculator și internet - Bune abilități de comunicare cu accent puternic pe client - Abilități de rezolvare a problemelor - Experiența în sectorul Wireless sau Telecom poate fi un avantaj. -Creșterea salariului , dupa 12 luni de la data angajării - Bonusuri multiple: bazate pe performanță, bonus de limbă, precum si alte bonusuri lunare, bonus de instalare -Se lucreaza in ture L-D, 5 zile/saptamana, in intervalul orar 16.00-07.00, ture de 8 ore si 30 de minute, cu pauza de masa si pauza de relaxare incluse (o ora) -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Perioada de training este platita integrala -Locatie : Afi Cotroceni -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu

  • 3

    Companie multinationala din Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de FRANCEZA+ENGLEZA,GERMANA+ENGLEZA ,nivel cunostinte B2-C1 ( se cere cunoasterea limbii engleze la nivel mediu,conversational ), pentru un proiect de suport tehnic de gaming -Descriere job: Suport Tehnic pe chat si email -Pentru moment se lucreaza remote, de acasa -Se lucreaza in doua ture L-D, 5 zile/saptamana, in intervalul orar 7.00-22.30, ture de 8 ore -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Periada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu -Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati prin mesaj privat.Va multumesc

  • Companie multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de FRANCEZA+ENGLEZA,nivel cunostinte minim B2 ( se cere cunoasterea ambelor limbi straine la nivel minim B2 ). - Franceză și Engleză nivel B2 - Dorinta să lucreze cu normă întreagă in schimburi de program, după-amiaza, seara și schimburi de noapte - Aptitudini de bază de navigare pe calculator și internet - Bune abilități de comunicare cu accent puternic pe client - Abilități de rezolvare a problemelor - Experiența în sectorul Wireless sau Telecom poate fi un avantaj. -Creșterea salariului , dupa 12 luni de la data angajării - Bonusuri multiple: bazate pe performanță, bonus de limbă, precum si alte bonusuri lunare, bonus de instalare -Se lucreaza in ture L-D, 5 zile/saptamana, in intervalul orar 16.00-07.00, ture de 8 ore si 30 de minute, cu pauza de masa si pauza de relaxare incluse (o ora) -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Perioada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu

  • Oferta de munca pentru persoane serioase, care au cunostinte de lucru cu fisiere, internet, mail. Nu este necesara experienta, se ofera cursuri de instruire. Cerinte: - utilizare PC, nivel mediu - implicare - seriozitate Rog CV atasat.

  • Salveaza cautarea