Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 5

    Job Overview Căutăm un Trainer care să consolideze competențele modelelor noastre prin elaborarea și desfășurarea de programe de formare care să stimuleze performanța modelelor la locul de muncă în concordanță cu valorile companiei. Veți fi responsabil pentru efectuarea evaluărilor necesităților de formare și pentru gestionarea tuturor fazelor . Responsibilities and Duties To identify training needs by evaluating strengths and weaknesses. To supervise the online models. To discover training needs and provide coaching. To submit reports on training activities and results. To provide technical support. To resolve issues as they arise onsite. To attend weekly meetings. Qualifications High school diploma Strong communication skills Fluent in English Advanced organizational skills with the ability to handle multiple assignments. Working knowledge in Google Docs

  • Oferta de munca pentru persoane serioase, care au cunostinte de lucru cu fisiere, internet, mail. Nu este necesara experienta, se ofera cursuri de instruire. Cerinte: - utilizare PC, nivel mediu - implicare - seriozitate Rog CV atasat.

  • Caut persoane carora le place sa citeasca, sa se informeze, sa invete lucuri noi, au foarte multa rabdare si au cunostinte de operare PC, in vederea unei colaborari. Cerinte: - utilizare PC, nivel mediu - implicare - seriozitate Daca indeplinesti aceste conditii, te vrem in echipa noastra. Poti incepe chiar de azi. Rog CV atasat.

  • 1

    Oportunitate pentru toate localitatile in anul 2020. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Rog CV atasat.

  • Activitate la calculator. Câștiguri asigurate pentru o perioadă de 20 de ani, după încheierea unui contract special și semnat numai cu pixul, în original, trimis prin poștă. Vă selectează unul din membrii echipei noastre, după ce Trimiteți mesajul: ACTIVITATE COMPLET ONLINE

  • 17

    Colaborare dupa ora de program pt intregii veniturile,contract cu firma Romana Americana, cunostinte pe calculator,sistem franciza fara investitii, pers peste 30 ani...., detalii la tel 0722610408

  • Activitate la calculator. Câştiguri asigurate pentru o perioadă de 20 de ani, după încheierea unui contract special şi semnat numai cu pixul, în original, trimis prin poştă.Vă selectează unul dintre membrii echipei noastre, după ce trimiteţi mesajul: ACTIVITATE COMPLET ONLINE

  • Activitate pe net. Câștiguri asigurate pentru o perioadă de 20 de ani, după încheierea unui contract special și semnat numai cu pixul, în original, trimis prin poștă. Vă selectează unul dintr membrii echipei noastre, după ce Trimiteți mesajul: ACTIVITATE COMPLET ONLINE

  • 27

    Angajam personal asistent relatii clienti pentru firma de recrutare personal, varsta minima 19 ani, cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta obligatorie in domeniu recrutarii sau a muncii de birou. Program de lucru fix de 8 ore, luni-vineri 9-17, nu se fac ore suplimentare.Salariu 1500 lei, + bonusuri. Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri

  • 12

    Angajm personal cu limba germana pentru firma de recrutare, cu sau fara experienta, urgent, cu program redus de 4 ore/zi. Program de lucru luni-vineri 9-13. Detalii la telefon: 0768554248

  • 11

    Candidatul ideal - Studii superioare - Persoana foarte organizata, atenta la detalii, capabila sa lucreze cu termene limita - Cunostinte Microsoft Office - in special Excel, Word, Outlook - Cunostinte limba engleza nivel mediu - Permis de conducere cat B – experienta min 2 ani Trimite cv-ul tau +poza la adresa de mail office@awstehnik.ro, daca esti candidatul ideal cu siguranta te vom contacta.

  • 4

    Echipa RECREX SRL este in cautarea unui coleg pentru Departamentul dе Call-Center. Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara, sa inveti lucruri noi si sa-ti perfectionezi abilitatile dе comunicare, aplica un CV! Iti oferim posibilitatea sa cresti profesional alaturi dе noi! Cerinte: - cunostinte operare PC si Internet; - cunostiinte dе operare programe office: Word, Excel; - atitudine pozitiva; - seriozitate; - gestionarea mai multor taskuri in acelasi timp; - aptitudini dе comunicare foarte bune, determinare, abilitate multi-tasking și esti orientarea spre rezultate; -perseverență, autocontrol, răbdare și capacitate dе învățare rapidă. Descrierea jobului Responsabilitati: - preluarea apelurilor telefonice; - raspundе cеrеrilor cliеntilor pе е-mаil; - preluarea si rezolvarea operativa a solicitarilor clientilor; - rezolvarea cеrеrilor cu аmabilitаtе și аcuratețe, respectând standardele de calitate a serviciilor; - feedback continuu către superior cu privire la activitatea zilnică sau alte probleme; - efectuarea oricăror alte activități noi în conformitate cu procedurile departamentului. Descrierea companiei Suntem o echipa tanara si entuziasta care construieste parteneriate durabile bazate pe incredere si profesionalism, in beneficiul tuturor, promovand principii sanatoase pentru o societate aflata in continua dezvoltare. E-mail:

  • 5

    angajam doamna domnisoara ptr postul de operator facturare disponibila la program prelungit si deplasari in tara se ofera salar cazare si masa cand se pleaca din oras ptr mai multe detalii sunati de luni pana duminica intre orele 8-22

  • Companie multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de FRANCEZA+ENGLEZA,nivel cunostinte minim B2 ( se cere cunoasterea ambelor limbi straine la nivel minim B2 ). - Franceză și Engleză nivel B2 - Dorinta să lucreze cu normă întreagă in schimburi de program, după-amiaza, seara și schimburi de noapte - Aptitudini de bază de navigare pe calculator și internet - Bune abilități de comunicare cu accent puternic pe client - Abilități de rezolvare a problemelor - Experiența în sectorul Wireless sau Telecom poate fi un avantaj. -Creșterea salariului , dupa 12 luni de la data angajării - Bonusuri multiple: bazate pe performanță, bonus de limbă, precum si alte bonusuri lunare, bonus de instalare -Se lucreaza in ture L-D, 5 zile/saptamana, in intervalul orar 16.00-07.00, ture de 8 ore si 30 de minute, cu pauza de masa si pauza de relaxare incluse (o ora) -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Perioada de training este platita integrala -Locatie : Afi Cotroceni -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu

  • Companie multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de FRANCEZA+ENGLEZA,nivel cunostinte minim B2 ( se cere cunoasterea ambelor limbi straine la nivel minim B2 ). - Franceză și Engleză nivel B2 - Dorinta să lucreze cu normă întreagă in schimburi de program, după-amiaza, seara și schimburi de noapte - Aptitudini de bază de navigare pe calculator și internet - Bune abilități de comunicare cu accent puternic pe client - Abilități de rezolvare a problemelor - Experiența în sectorul Wireless sau Telecom poate fi un avantaj. -Creșterea salariului , dupa 12 luni de la data angajării - Bonusuri multiple: bazate pe performanță, bonus de limbă, precum si alte bonusuri lunare, bonus de instalare -Se lucreaza in ture L-D, 5 zile/saptamana, in intervalul orar 16.00-07.00, ture de 8 ore si 30 de minute, cu pauza de masa si pauza de relaxare incluse (o ora) -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Perioada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu https://telusinternational.avature.net/careers/PipelineDetail?pipelineId=12272&userId=83577&source=Referral%20portal&network=fbreferral&fbclid=IwAR1yDGfpaqR5owOOYIPlSUib6-K1eSWj0KiKP3nY5bKaUyqDbqCN0Dknv-A

  • 3

    Companie multinationala din Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de FRANCEZA+ENGLEZA,GERMANA+ENGLEZA ,nivel cunostinte B2-C1 ( se cere cunoasterea limbii engleze la nivel mediu,conversational ), pentru un proiect de suport tehnic de gaming -Descriere job: Suport Tehnic pe chat si email -Pentru moment se lucreaza remote, de acasa -Se lucreaza in doua ture L-D, 5 zile/saptamana, in intervalul orar 7.00-22.30, ture de 8 ore -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Periada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu -Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati prin mesaj privat.Va multumesc

  • Operatori call center italiana+engleza Multinationala din Bucuresti angajam operatori call center (back office), vorbitori de limba italiana+engleza Cerinte : -Nivel avansat de limba italiana (C1) si nevel mediu de limba engleza(B1) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Disponibilitate de lucru in ture L-D in intervalul orar 9.30-22.30 -Se lucreaza 5 zile /saptamana, program de 8 ore -Cunostinte minime de utilizare a calculatorului Se ofera : -Salariu atractiv -Bonuri de masa, bonusuri lunare de performanata precum si alte beneficii lunare -Perioada de training platita integral -Contracte de muncă permanente -Locatie : Afi Cotroceni -Abonament medical Medlife -Reduceri cumparaturi Afi -Decontare transport -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu telefonic. Va multumim! https://telusinternational.avature.net/careers/PipelineDetail?pipelineId=12102&userId=83577&source=Referral+portal&network=fbreferral&fbclid=IwAR1LQS7EleS7S1Pp2a5pHaZEWxgfNtY0O4GV790L8bd2K3CRkkjzXoxlB9o

  • 5

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Operator date GPS in cadrul Dispeceratului companiei . Responsabilităţi: • Monitorizează activitatea utilajelor în traseu, privind respectarea programului stabilit • Împreună cu dispecerul de serviciu, verifică şi corectează informaţiile primite din teren cu cele din sistemul GPS • Verifică datele şi menţiunile înscrise pe documentele primite de la sectorul operaţional • Întocmeşte situaţii/rapoarte cu privire la activitatea utilajelor societăţii aflate în program, cerute de către şefii ierarhici sau de alte structuri din cadrul societăţii • Selectează şi verifică datele înainte de a le introduce în calculator • Corectează erorile întâlnite şi/sau le raportează şefului direct, în cazul în care nu le poate rezolva singur Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă pe un post similar (operator date) • Cunoştinţe foarte bune de operare PC • Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbatoare, situaţii de criză • Atenţie la detalii Ofertă şi beneficii: - pachet salarial atractiv, incluzând tichete de masă şi spor de noapte - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • 6

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Lucrător gestionar pentru depozitul Punctului de lucru Chitila. Responsabilităţi: • Organizează și răspunde de activitatea din depozitul în care își desfaşoară activitatea • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă • Păstrează documentele justificative legate de stocuri • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă • Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă în gestiune de minim 1 an • Operare PC – nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP – constituie avantaj • Cunoștințe privind piesele auto • Gândire clară, raționament logic • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de organizare • Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficienţă Ofertă şi beneficii: - salariul fix - tichete de masă - transport asigurat către şi de la punctul de lucru - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • 1

    Angajam Specialist / Tehnician Ofertare cu experienta, pentru calcul oferte Constructii metalice industriale, Conducte, Constructii civile Cerinte: - Absolvent de studii superioare, de preferat tehnice; - Experienţă profesională într-un post similar; - Cunostinte avansate de operare in programul specific de devize Doclib; - Cunoasterea materialelor si constructiilor metalice si industriale; - Abilităţi organizatorice in realizarea sarcinilor atribuite; - Abilitati de comunicare; - Capacitatea de a lucra sub presiune, de a respecta termenele limită si de a îndeplini sarcinile la timp; - Siguranţă de sine, capacitate de comunicare si relationare foarte buna, cu initiativa. Responsabilitati: - realizeaza oferte tehnico-economice complete pe baza proiectelor primite de la beneficiari, respectând cerințele tehnice din proiect și raportul calitate-preț; - întocmește bugetul de cost al proiectului, in forma tabelara in programul specific de devize Doclib; - certifica bugetul de cost cu Managerul de Proiect; - elaborează situații de lucrări parțiale și finale; - solicită oferte de preț furnizorilor si producatorilor agreati si alege produsul / materialul conform proiectului și al pretului corespunzător; - negociaza ofertele de pret; - organizează și dezvoltă o bază de date cu furnizori și prețuri. BENEFICII: - salariu motivant; Va rugam sa trimiteti CV-urile dvs la adresa:

  • Salveaza cautarea