Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 41

    Companie multinationala din Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de DANEZA/FRANCEZA+ENGLEZA,ITALIANA+ENGLEZA , GERMANA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, <nivel cunostinte B2-C1 ( se cere cunoasterea limbii engleze la nivel mediu,conversational ) -Descriere job: Suport Tehnic pe voce, chat si email -Pentru moment se lucreaza remote, de acasa -Se lucreaza in doua ture L-D, 5 zile/saptamana, ture de 8 ore -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu, 3000-5000 lei NET, in functie de limba straina)), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Vouchere de vacanta de 2800 NET -Contract de munca permanent -PENTRU MOMENT SE LUCREAZA REMOTE -Abonament medical clinica privata -Perioada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu -Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati prin mesaj privat.Va multumesc

  • 18

    Operatori call center daneza,italiana+engleza , franceza+engleza,spaniola, germana, Multinationala din Bucuresti angajam operatori call center (back office), vorbitori de limba italiana/franceza+engleza daneza Cerinte : -Nivel mediu de limba engleza (B1) (se cere cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze , obligatoriu ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Disponibilitate de lucru in ture L-D -Se lucreaza 5 zile /saptamana, program de 8 ore -Cunostinte minime de utilizare a calculatorului Se ofera : -Salariu atractiv, 3000-5000 lei NET ( in functie de limba straina) -Vouchere de vacanta de 2800 lei NET -Bonuri de masa, bonusuri lunare de performanata precum si alte beneficii lunare -Perioada de training platita integral -Contracte de muncă permanente -Locatie : Afi Cotroceni -Pentru moment se lucreaza REMOTE, de acasa -Abonament medical Medlife -Reduceri cumparaturi Afi -Decontare transport -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email hr.paul.daniel (@) gmail.com in vederea programarii unui interviu telefonic. Va multumim!

  • 18

    Companie multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de , DANEZA+ENGLEZA,FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , GERMANA,,SPANIOLA, nivel cunostinte minim B2 ( se cere cunoasterea ambelor limbi straine la nivel minim B2 ). - Dorinta să lucreze cu normă întreagă in schimburi de program, după-amiaza, seara și schimburi de noapte - Aptitudini de bază de navigare pe calculator și internet - Bune abilități de comunicare cu accent puternic pe client - Abilități de rezolvare a problemelor -Salariul NET ; 3000-5000 ( in functie de limba straina) -Creșterea salariului , dupa 12 luni de la data angajării -Vouchere de vacanta de 2800 lei net - Bonusuri multiple: bazate pe performanță, bonus de limbă, precum si alte bonusuri lunare, bonus de instalare -Se lucreaza in ture L-D, 5 zile/saptamana,, ture de 8 ore si 30 de minute, cu pauza de masa si pauza de relaxare incluse (o ora) -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Pentru moment se lucreaza REMOTE, de acasa -Perioada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email hr.paul.daniel (@) gmail.com in vederea programarii unui interviu

  • 11

    Oportunitate pe net. Cauti o modalitate de a castiga un venit suplimentar lucrand in timpul liber 1-2 ore/zi. Nu este nevoie de experienta. Cerem cunostinte minime calculator: internet, pdf, email. Pentru mai multe detalii trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • ALLSYS ENERGY SA-PL SIBIU angajează operator date pentru Electrica Furnizare Săliște, salariu brut 2230 lei. Nu se oferă tickete de masă.

  • 3

    Ca agent de asistență pentru clienți, veți stăpâni abilitățile de comunicare eficientă, rezolvarea problemelor, servicii pentru clienți și o conștientizare culturală puternică. Veți avea ocazia să faceți parte din ceva mai mare , international și să schimbați viețile cu tehnologia noastră, oameni uimitori și un brand puternic pentru a servi societatea modernă. Vei fi fața unora dintre brandurile de top din lume! Profilul tau : Capacitatea de a scrie și vorbi fluent, clar și concis în daneza / franceză și engleză Disponibilitate pentru un program cu normă întreagă, în ture cuprinzând 10:00 - 00:00, luni - duminică, 5 zile / săptămână, luni - vineri, 10:00 - 19:30 sau disponibilitate pentru a lucra la normă întreagă sau parte orar, luni - sâmbătă, între 9:00 - 22:00, în funcție de proiectul ales. Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj Lucrul confortabil cu calculatoare și capacitatea de a lucra cu mai multe sisteme și capacitatea de a învăța și de a se adapta la altele noi Noi oferim: - Loc de muncă stabil - contracte de muncă permanente - Program flexibil - schimburi rotative și weekenduri - Creșterea salariului - Bonuri lunare de masă in valoare de 15 lei/zi - Rambursarea abonamentelor la transportul public ( in cazul in care proiectul nu este remote) și la sală - Bonusuri lunare de performanță - Cariera internațională - instruire periodică și oportunități de carieră internațională - Expunere multilingvă - îmbunătățiți-vă abilitățile de limbă vorbită și scrisă - Mediu inspirator și distractiv - birourile noastre au devenit cunoscute pentru designul lor inovator, distractiv și plăcut. Bucurați-vă de zonele noastre de relaxare și joc! - Proiecte comunitare - doriți să faceți lumea un loc mai bun? Desfășurăm evenimente CSR (Corporate Social Responsibility) pe tot parcursul anului - Asigurare medicală privată - lucrăm cu unul dintre cei mai buni furnizori, Medlife Medical Center, unde veți beneficia de un pachet profesional - Reduceri speciale la o varietate de centre bancare, telecomunicații, gimnastică și altele Imi puteti trimiteCv-urile dumneavoastra in mesaj privat sau pe adresa de email hr.paul.daniel (@) gmail.com .Va multumesc!

  • 116

    Angajam agenti vanzari call-center- limba romana pentru promovarea serviciilor VODAFONE Ce iti garantam? Work from home in aceasta perioada Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time 9-18/11-20, Luni-Vineri Bonusuri de performanta; Tichete de masa (15 RON/tichet) Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;

  • 11

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Lucrător gestionar pentru depozitul Punctului de lucru Chitila. Responsabilităţi: • Organizează și răspunde de activitatea din depozitul în care își desfaşoară activitatea • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă • Păstrează documentele justificative legate de stocuri • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă • Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă în gestiune de minim 1 an • Operare PC – nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP – constituie avantaj • Cunoștințe privind piesele auto • Gândire clară, raționament logic • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de organizare • Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficienţă Ofertă şi beneficii: - salariul fix - tichete de masă - transport asigurat către şi de la punctul de lucru - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • 15

    Candidatul ideal -persoana serioasa cu spirit de echipa -dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera -dinamic,perseverent -abilitati de comunicare verbala -putere de convingere Descrierea jobului -promoveaza produsele si imaginea companiei -contactarea potentialilor clienti,dar si mentinerea relatiilor stranse cu acestia -implementeaza strategia de vanzare Se ofera: -bonusuri si comisioane in functie de rezultatul individual -posibilitatea de promovare permanenta in functie de rezultate -training-uri in tara si in strainatate -dezvoltarea profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si strainatate -mediu de lucru placut si munca in echipa Va asteptam cu drag in echipa noastra!

  • 40

    Operator comert on line sex feminin cu abilitate si agilitate in folosire Laptop si comunicatii mobile - relatii cu clientii, telefonic si messenger - preia comenzi - emitere Awb - cantarire produs - calcularea factura - relatii curierat - instintare curierat

  • 67

    Atributii Posteaza anunturi in mediul online de la domiciliu. Face conturi pe niste cartele pe care le primeste prin curier. Candidatul ideal Este rapid, precis si constiincios. lucreaza minim 2 ore de la domiciliu. Salariu: 1500-5000 LEI

  • 40

    Angajam secretare pentru firma de recrutare personal, cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul recrutarii sau a muncii de birou. Program de lucru fix de 7 ore, sambata-duminica liber, salariu 1600 lei plus bonusuri. Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri, doar la telefon, nu se raspunde la mesaje. tel;

  • 6

    • OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA • Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA / FGO reprezinta un avantaj. • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi • Bune abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii • Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere • Propune reduceri de costuri / optimizarea de fluxuri Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Piata Progresul Pentru a aplica, trimite un email la si explica-ne de ce tu poti fi unul dintre liderii pe care ii cautam. Spune-ne experienta si abilitatile pe care le ai, pentru responsabilitatile din rolul pe care ti l-ai ales, si ce te face remarcabil. Poti sa ne atasezi si CV-ul dar nu el este important, ci experienta si abilitatile in raport cu responsabilitatile mentionate. Cu stima, Director Vanzari Mihaela Stancu

  • 46

    Descrierea jobului part time: • Monitorizare magazine online, Emag.ro, Cel.ro, Domo.ro etc. • Actualizare magazin online – adaugare produse, prelucrare fotografii, actualizare / adaugare descrieri, realizare bannere pentru prezentarea promotiilor actuale, adaugare/modificare preturi • Alte activitati specifice, necesare bunei desfasurari a activiti, prezenta obligatorie la birou, programul de lucru este de 5 ore, cu posibilitatea de lucru la 8 ore. Se lucreaza de la biroul societatii, sector 5, linga piata Progresului Salariul 800 ron Adresa pentru depunere cv-uri: 0722518840 0213117001

  • 5

    DETALII Candidatul ideal - Experienta in logistica si in coordonarea unei echipe; - Limba engleza nivel conversational; - Experienta 1 an pe o pozitie ce implica activitate in conditii speciale (temperatura controlata); - Persoana organizata , atenta la detalii , responsabila; Descrierea jobului - Vei coordona activitatea de pregatire fizica a comenzilor plasate de magazinele noastre; - Vei aloca sarcini persoanelor din subordine, impartind angajatii pe zone de preparare; - Vei gestiona documentele de prezenta si vei stabili programul pentru angajatii din tura; - Vei urmari si vei fi responsabil de buna exploatare a echipamentelor (scannere, transpalete electrice, stivuitoare, echipamente de lucru, etc); - Te vei asigura ca prepararea marfii este realizata conform regulilor FIFO/FEFO; - Vei fi responsabil de performantele echipei si de atingerea targetului; Beneficii : - Pachet salarial 2800 lei net; - Sansa unei cariere într-o companie in expansiune; - Training profesional; - Bonus temperatura controlata 200 lei net; - Spor ore noapte 25%; - Spor weekend; - Transport asigurat; Locatie : Bolintin Vale , km 23 pe Autostrada Bucuresti – Pitesti, cu transport asigurat de la statia de metrou Pacii Program de lucru : Duminica-Vineri, Sambata libera + o zi din cursul saptamanii 13: Detalii

  • 7

    job de informare si reclama produse de top cu suport al indrumatorului cerinte;seriozitate, perseverenta,munca in echipa,instruibil Oferim; fara investitii instruire gratuita,perseverent,bonus pt recomandare,plan activitate unic incearca si vei reusii!

  • Ne dorim sa ai: Bune abilitati de comunicare; Dorinta de dezvoltare in sfera gaming-ului; Cunoasterea limbii Germane la nivel C1 – C2; Cunoasterea limbii engleze la nivel minim B2; Persoana comunicativa, orientata catre client, proactiva si care poate prioritiza sarcinile. Descrierea jobului Experienta anterioara NU este necesara! Se va asigura training. Locatie: Calea Rahovei, vizavi de Liberty Center Mall; Program:In 3 ture - dimineata, pranz si seara. Turele de noapte si weekend sunt platite suplimentar.

  • 11

    Descriere SC DAB MOBILE PARTS SRL ( parc dezmembrari) angajeaza operator PC pt a pune anunturi pe anumite site-URI . Mai exact operatorul o sa aibe un telefon/aparat foto si o sa fotografieze diferite piese auto si o sa le salveze in calculator si o sa le puna spre vanzare pe diferite site-uri. . 1500 ron pe luna pentru 2000 anunturi . VARSA MAXIMA 40 de ani , preferabil baiat , zona preferabila aproape de PLOIESTI

  • 19

    Colaborare dupa ora de program pt intregii veniturile,contract cu firma Romana Americana, cunostinte pe calculator,sistem franciza fara investitii, pers peste 30 ani...., detalii la tel 0722610408

  • 19

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Luxemburg. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 1

    CUNOSTINTE SEO, VORBITOR DE LIMBA ENGLEZA,CUNOSTINTE MINIME DE PROGRAMARE

  • 3

    Distribuitor dispozitive medicale angajam operatoare calculator import si distributie dispozitive medicale inclusiv proteze auditive Cunostiinte temeinice limba engleza si avansat calculator Reprezentant firma in relatia cu furnizorii si clientii

  • 40

    Call center in Bucuresti isi mareste echipa ! Suntem o echipa unita, ambitiosa, talentata si ne place performanta ! Cautam colegi care sa-si doreasca sa munceasca, sa fie punctuali, ambitiosi, cu bun simt si dornici de performanta. Oferim: - salariu fix - comision atractiv din vanzari- bonus - o masa pe zi - mediu de lucru placut, echipa tanara, atmosfera prietenoasa Trimite C.V si hai sa ne cunoastem !

  • 5

    Angajam dispecer taxi, de preferat doamne peste 50 de ani, cu abilitati de comunicare si cunostinte minine de operare calculator. Tel contact. 0755377481.

  • 1

    Candidatul ideal - Studii superioare (de preferat tehnice); - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare dar si in echipa; - Cunostinte operare PC ( Word, Excel ) nivel avansat; - Cunosterea limbii engleze nivel conversational. Descrierea jobului - La solicitarea directorului de productie intocmeste o serie de rapoarte specifice (cantitate, verificare comenzi, confirmari comenzi); - Colaboreaza cu serviciile externe de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii si inspectorii de munca in vederea coordonarii masurilor de prevenire şi protectie; - Asigura activitatea de gestionare a deseurilor si tine legatura cu clientii companiei;

  • Ca operator introducere date/ cunostinte Excel nivel incepator. Va rog sa nu ma contactati daca aveti alte oferte de angajare. Va multumesc!

  • 48

    Cauţi un job full-time sau part-time? Mercury Research angajează operatori call center în Bucureşti. Program flexibil, castiguri pana la 3500 lei brut. Suntem la 5 minute de metrou Grivița. Aplică şi tu! tel: 0212246600 sau 0729880179 email: web: https://bit.ly/operator-cati-call-center-mercury

  • 2

    Cautam colegi pentru echipa de call center, pentru realizarea telefonica a sondajelor de opinie. Daca ai peste 50 ani, esti o fire comunicativa si ai minime cunostinte de utilizare PC, te asteptam alaturi de noi. Oferim un program flexibil, castiguri motivante si contract de munca pe perioada nedeterminata. Detalii la 0729.880.179

  • 1

    Cautam fete pentru colaborare activitate de tip call center. Vei avea sansa sa iti faci prieteni in intreaga lume si sa iti castigi independenta financiara. Vei beneficia de training, suport IT, program flexibil, castiguri de minimum 1000 euro si vei face parte dintr un colectiv tanar si dornic sa te indrume in acest job. Te invitam la locatie pentru a ne cunoaste asa ca nu ezita. Lasa ne un numar de telefon si te contactam pentru a stabili data interviului.

  • 19

    Cautam colaboratori pentru a posta anunturi online. Plata in euro. Pentru mai multe detalii va rog trimiteti mesaj.

  • 32

    Suntem in cautare de colaboratori care sa posteze anunturi de la domiciliu, online. Pentru alte detalii va rog trimiteti mesaj.

  • 2

    Cautam persoane pentru a posta anunturi online. Este vorba despre o colaborare part-time online. Se poate lucra de oriunde exista internet. Trimite-ti mesaj pentru alte detalii.

  • Oferta limitata si online. Activitate in totalitate acasa. Castiguri asigurate pentru o perioada de 20 de ani, dupa incheierea unui contract special si semnat numai cu pixul, in original, trimis prin posta. Va selecteaza unul dintre membrii echipei noastre, dupa ce trimiteti mesajul: ACTIVITATE COMPLET ONLINE, la adresa de email

  • 18

    Internet caffe 2 locatii,Romana,Piata Sudului, angajeaza operatori/supraveghetori,varsta minima 18 ani.

  • Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.

  • 27

    Angajez operator calculator, secretara, contabil fără experiența, cunoștințe calculator

  • 15

    Angajez casiera pentru casa de schimb valutar situata in targu jiu.Rovinari,Carbunesti..Relatii la tel,0744167067

  • 46

    Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:

  • 5

    Angajam operatori pariuri sportive cu sau fara experienta. tel0733102670

  • 17

    Pentru unul dintre clientii nostri, unul dintre liderii internationali din industria jocurilor virtuale, cautam Dealer Casino Online. Activitatea se desfasoara live, dе la sediul companiei (nu din casino) din Bucuresti - Sector 5. Pentru persoanele din afara capitalei se ofera si pachet de relocare. Se lucreaza in schimburi de zi si de noapte (4 zile cu 2 libere) 6-14/ 14-22/ 22-6. Pachet salarial motivant 3 lei net.

  • Angajez persoana cu experienta in vanzari, facturare/relatii-client/furnizor, punct de lucru Tamadau Mare.

  • 2

    Candidatul ideal cunoştinţe operare PC dactilografiere seriozitate, atenție sporită la detalii respectarea termenelor de predare și organizare eficientă capacitate de lucru în echipă Descrierea jobului procesarea materialelor text asigurarea calității materialelor text urmarirea fluxului de materiale si respectarea termenelor de livrare program de 8 ore, la birou bonusuri de performantă tichete de masă asigurare medicală privat Asteptam CV-urile (cu poza) pe adresa recrutarejouve@gmailcom

  • 38

    Ne marim echipa! Cautam cateva fete sociabile pentru postul de operatoare call center part-time. Ce oferim? Un loc de munca stabil, într-o echipa tanara,dinamica și unita. Programul de lucru este 10:30-15:00, si include pauza de masa de jumatate de ora. NU se lucreaza REMOTE!!! Pentru a ne motiva colegii oferim salariu fix + comision. Reprezinta un avantaj experienta intr-un call center. Te asteptam in echipa noastra! *Disclaimer. Daca trimieti CV- ul dumneavoastra la acest anunt, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare strict in scopul procesului de selectie a candidatilor pentru a putea fii contactati. Datele cu caracter personal transmise de catre candidati care nu au fost selectati vor fi sterse din evidentele noastre. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitare si in deplina confidentialitate.

  • Oferta urgenta. Activitate in intregime pe net. Castiguri asigurate pentru o perioada de 20 de ani, dupa incheierea unui contract special si semnat numai cu pixul, in original, trimis prin posta. Va selecteaza unul dintre membrii echipei noastre, dupa ce trimiteti mesajul: ACTIVITATE COMPLET ONLINE, la adresa de email

  • 4

    Societate comerciala cu activitate in domeniul cadastru/topografie/GIS/inginerie angajeaza persoana cu aptitudini in domeniul tehnic/operare PC pentru pozitia de prelucrare date cadastrale/infiintare baze de date/editare harti si planuri. Pentru indeplinirea atributiilor postului sunt necesare cunostinte de utilizare MS OFFICE,AUTOCAD,ADOBE. Oferim salarizare initiala de 2000-3000 RON net,in functie de performante,cu posibilitati de crestere ulterioara, Anuntul de adreseaza persoanelor serioase,dinamice cu varsta peste 30 de ani. Asteptam CV pe adresa

  • Cerchiamo un'impiegata per fissare appuntamenti Si richiede: - ottima padronanza della lingua italiana - buone doti comunicative -ottimo uso del pc Si offre: -massima serietà Stipendio fisso, contratto a norma di legge

  • 2

    RESPONSABILITATI: * Elaborеаzа ofertа tеhnicа si finаnciаrа si o trimitе in formаt pdf responsаbililor de vаnzаri ; * Tine legatura cu аgentii de vаnzаrii pentru clarificаrea еventulаlеlor nеconcordantе intre cotele masurate si cele ce reies din calculul matematic (geometric ) ; BENEFICII: * Pachet salarial motivant corelat cu performanta; .Salariu negociabil * Mediu de lucru profesionist. Va rog sa trimite-ti cv la adresa office[arond]marcosconstruct.ro

  • Activitate la calculator. Nu necesita experienta. Vei intelege usor ceea ce ai de facut. Daca vrei un venit suplimentar, trebuie sa investesti timp (1-2 ore/zi dupa propriul program), sa navighezi pe internet, sa folosesti email, pdf. Pentru detalii trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 5

    OLT-ALERT.RO angajează, pe perioadă nedeterminată, absolvenți de liceu sau facultate, șomeri, cu vârsta de până în 25 de ani pe posturi de redactori/reporteri. Condiții: • O bună stăpânire a limbii române • Cunoștințe de lucru la computer (programele cele mai uzuale) • Abilități jurnalistice, o bună comunicare, curiozitate despre ce se întâmplă în jur • Domiciliul în Slatina • Posesor de permis de conducere, categoria B Deși nu sunt condiții obligatorii, studiile și/sau practica în domeniul mass-media ar putea reprezenta un avantaj. Se oferă salariul minim pe economie, cu posibilitatea majorării, în funcție de performanțele profesionale. Trimite CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail redactia@olt-alert.ro sau la costelmirea626@gmail.com.

  • Disponibil online

    Activitate numai pe net

    Oferta noua si online. Activitate numai pe net. Castiguri asigurate pentru o perioada de 20 de ani, dupa incheierea unui contract special si semnat numai cu pixul, in original, trimis prin posta. Va selecteaza unul dintre membrii echipei noastre, dupa ce trimiteti mesajul: ACTIVITATE COMPLET ONLINE, la adresa de email

  • Salveaza cautarea