Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 5

    J@M APPEAL ANGAJEAZA PERSONAL pentru BACK OFFICE si OPERATORI TELEFONICI! Oferim: -Salariu atractiv si premii motivante; -Ambient de munca placut, echipa unita si determinata; -Avantajul de a lucra intr-o companie tanara, in plina dezvoltare. - Se lucreaza doar de Luni pana Vineri Cerinte: - Atentie distributiva; - Abilitati de comunicare; - Cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba italiana scris si vorbit, la nivel mediu-avansat; Relatii la telefon: 0755.018.064

  • 4

    Service auto multimarca autorizat RAR - angajeaza operator calculator. Rog seriozitate.

  • Oportunitate online,bani de acasa. Cautam operatori pe internet, care sa fie ambitiosi, seriosi, responsabili si atenti la detalii. Lucrati de la dvs de acasa de pe calculator/telefon, iar instruirea este gratuita, se primesc materiale pentru a invata metoda de lucru. Pentru a aplica, trimite mesaj la adresa de mail castigoportunitate @gmail .com

  • 1

    Oportunitate online,bani de acasa. Cautam operatori pe internet, care sa fie ambitiosi, seriosi, responsabili si atenti la detalii. Lucrati de la dvs de acasa de pe calculator/telefon, iar instruirea este gratuita, se primesc materiale pentru a invata metoda de lucru. Pentru a aplica, trimite mesaj la adresa de mail castigoportunitate @gmail .com

  • 5

    Operatori call center italiana+engleza , franceza+engleza,spaniola, germana, rusa ,poloneza, portugheza Multinationala din Bucuresti angajam operatori call center (back office), vorbitori de limba italiana/franceza+engleza Cerinte : -Nivel avansat de limba italiana sau franceza (C1) si nevel mediu de limba engleza(B1) (se cere cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze , obligatoriu ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Disponibilitate de lucru in ture L-D -Se lucreaza 5 zile /saptamana, program de 8 ore -Cunostinte minime de utilizare a calculatorului Se ofera : -Salariu atractiv, 3000-5000 lei NET ( in functie de limba straina) -Vouchere de vacanta de 2800 lei NET -Bonuri de masa, bonusuri lunare de performanata precum si alte beneficii lunare -Perioada de training platita integral -Contracte de muncă permanente -Locatie : Afi Cotroceni -Pentru moment se lucreaza REMOTE, de acasa -Abonament medical Medlife -Reduceri cumparaturi Afi -Decontare transport -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu telefonic. Va multumim!

  • 1

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti de engleza + spaniola Cerinte: -nivel foarte bun de cunoastere a limbii engleza si spaniola -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare corespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 2500 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 3500 lei Pentru detalii sunati la 0726614351 Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -Germana si engleza -portugheza si engleza -franceza si engleza

  • 13

    Operator comert on line sex feminin cu abilitate si agilitate in folosire Laptop si comunicatii mobile - relatii cu clientii, telefonic si messenger - preia comenzi - emitere Awb - cantarire produs - calcularea factura - relatii curierat - instintare curierat

  • 7

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Lucrător gestionar pentru depozitul Punctului de lucru Chitila. Responsabilităţi: • Organizează și răspunde de activitatea din depozitul în care își desfaşoară activitatea • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă • Păstrează documentele justificative legate de stocuri • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă • Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă în gestiune de minim 1 an • Operare PC – nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP – constituie avantaj • Cunoștințe privind piesele auto • Gândire clară, raționament logic • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de organizare • Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficienţă Ofertă şi beneficii: - salariul fix - tichete de masă - transport asigurat către şi de la punctul de lucru - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • Spoken languages: advanced French and English (B2/C1) Aptitude for providing positive customer service, interpersonal skills, listening skills, analytical skills and team spirit Availability to work in shifts. Provide first line IT technical support with accurate and creative solutions to customer problems - Research, resolve, and respond to general issues (office, windows, outlook, internet, specific applications) received via telephone calls and e-mails from different kinds of customers - Assist in the resolution of customer and support issues to ensure a positive impact on customer satisfaction - Demonstrate excellent customer service at all times

  • Bună seara ma scuzați ca va deranjez acuma dacă se poate sa ma ajutați pentru un loc de muncă acuma ca să știu. As dori sa va întreb acuma trebuie sa ai studii superioare cumva. Trebuie sa ai experiență în domeniu cumva. Îi muncă de birou se lucrează pe calculator acuma ca să știu. Eu am lucrat în combinat la o arhiva munca de birou și am terminat un curs de operator prelucrare validare și introducere date în calculator. Aștept un răspuns aici din partea dumneavoastră acuma cât mai urgent dacă se poate. Vă mulțumesc frumos. Vă doresc o seară frumoasă și plăcută acuma. Numai bine.

  • 40

    casa schimb valutar angajeaza casieri valuta baieti /fete inclusiv Moldova . Conditii: operare P.C., experienta in relatia cu clientul . Program de lucru 8.00-19.30 doua zile si doua libere sau 9.00-18, Luni-Vineri , ore suplimentare la cererea salariatului. Salariul 2000 roni net -Angajare Part time -daca dovediti cu adeverinta ca sunteti angajatul altei firme cu norma intreaga. rog cv pe adresa e-mail sau telefon 0787757663

  • 22

    andidatul ideal: Avem nevoie de un (o) coleg (a) a ne intregii echipa, apreciem atat tineretea cat si maturitatea ! NU ITI TREBUIE EXPERIENTA ! Te invatam noi insa trebuie sa stii limba engleza si sa fii o persoana creativa. Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa dinamica aplica la job-ul nostru Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - salariu fix si bonusuri de performanta - tichete de masa : cate unul in valoare de 15 lei pentru fiecare zi lucratoare din luna - spor pentru orele lucrate suplimentar; - te impulsionam sa vii la munca prin bonusuri de performanta; - program de lucru in ture/ flexibil, poti face schimb de tura cu colegii tai astfel sa mai poti face si alte lucruri A SA NU TE AMETIM ITI SPUNEM CA VEI PRIMI CU TOT CU SPORURI APROXIMATIV 2000LEI(dupa perioada de training, perioada de training vei intra pe un sistem de bonusare unde vei primi si bonusuri de performanta) - lucrul in ture : flexibil, astfel poti face schimb de zile - program de 5 zile lucratoare si 2 zile libere in functie de tura - poti sa faci schimb de tura cu colegii tai astfel mai poti face si alte lucruri intre timp Descrierea jobului: Ce vrem de la tine : - sa ai studii medii cu sau fara BAC- vrem sa ajuti; - vrem sa fii amabil, cald si prietenos cu toti colegii tai; - vrem sa fii corect.

  • 2

    Disponibil online

    Job part time

    Oferta noua in anul 2020. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC dupa ce ne contactati la adresa de mail:

  • 6

    Companie multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori dePOLONEZA+ENGLEZA,PORTUGHEZA+ENGLEZA, FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , GERMANA, RUSA,SPANIOLA, nivel cunostinte minim B2 ( se cere cunoasterea ambelor limbi straine la nivel minim B2 ). - Dorinta să lucreze cu normă întreagă in schimburi de program, după-amiaza, seara și schimburi de noapte - Aptitudini de bază de navigare pe calculator și internet - Bune abilități de comunicare cu accent puternic pe client - Abilități de rezolvare a problemelor -Salariul NET ; 3000-5000 ( in functie de limba straina) -Creșterea salariului , dupa 12 luni de la data angajării -Vouchere de vacanta de 2800 lei net - Bonusuri multiple: bazate pe performanță, bonus de limbă, precum si alte bonusuri lunare, bonus de instalare -Se lucreaza in ture L-D, 5 zile/saptamana,, ture de 8 ore si 30 de minute, cu pauza de masa si pauza de relaxare incluse (o ora) -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Pentru moment se lucreaza REMOTE, de acasa -Perioada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu

  • Operator SAP , facturare, productie . Experienta in programul SAP.

  • Asociatia Standarde Pentru Baia Mare, angajează persoane cu experienţă în implementarea fondurilor europene. Cerinte: -studii superioare; -foarte bune cunostinte operare PC(pachet office ). -bune abilitati de comunicare si lucru in echipa,dispusa sa invete lucruri noi. -experienta obligatorie in implementarea proiectelor cu finantare europeana. -capacitatea de a lucra in echipa; -capacitatea de a rezolva eficient problemele; -amabilitate si constiinciozitate. -pastrarea confidentialitatii si securitatii datelor si informatiilor rezultate din activitatea pe care o desfasoara. Asteptam CV-ul in format Europass pe adresa de email:

  • ANGAJAM CONSILIER VANZARI / OPERATOR FACTURARE SERVICE ROTI / TIRE HOTEL - daca esti tanar si in cautarea unui job - daca iti plac masinile si munca in echipa - daca vrei sa lucrezi intr-un mod profesionst - noi iti oferim un salariu avantajos Cerinte : Studii : minim studii medii Limba engleza - nivel mediu Abilitati de comunicare excelente Competente de operare calculator ( pac. OFFICE , INTERNET ,BAZA DE DATE ) Detalii la nr de tel : 0742200076 C.V -urile le asteptam pe adresa :

  • 32

    Firma in continua expansiune cauta sa isi mareasca echipa !!!! Noi oferim: - un mediu de lucru placut - un colectiv format dintr-o echipa tanara si dinamica - posibilitati de dezvoltare - instruire constanta - un program de lucru stabil - un pachet salarial super atractiv Cautam o persoana care : -Are cel putin studii medii ( studiile superioare pot constitui un avantaj ) -Are bune abilitati de comunicare -Cunoaste limba engleza la un nivel conversational ( mediu scris si vorbit) -Are cunostinte bune de operare pe calculator -Cautam persoane care isi doresc un loc de munca stabil , placut si dinamic si care ne pot incanta cu seriozitatea , dorinta de lucru, perspicacitatea si mai presus de toate bunul lor simt ! Domeniul nostru de activitate se desfasoara pe ramura transporturilor respectiv incheierea si intermedierea contractelor de transport , este unul placut ce poate stimula dorinta de dezvoltare a oricarui angajat iar activitatea se desfasoara in cadrul sediului nostru impreuna cu toata echipa noastra. Daca ti-am atras atentia te rugam sa ne trimiti CV-ul la adresa de email afisata in datele noastre de contact sau ne poti lasa mesaj chiar aici , te asteptam cu drag !!!

  • 16

    Companie multinationala din Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de FRANCEZA+ENGLEZA,ITALIANA+ENGLEZA , GERMANA+ENGLEZA,RUSA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA,POLONEZA+ENGLEZA<nivel cunostinte B2-C1 ( se cere cunoasterea limbii engleze la nivel mediu,conversational ) -Descriere job: Suport Tehnic pe voce, chat si email -Pentru moment se lucreaza remote, de acasa -Se lucreaza in doua ture L-D, 5 zile/saptamana, ture de 8 ore -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu, 3000-5000 lei NET, in functie de limba straina)), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Vouchere de vacanta de 2800 NET -Contract de munca permanent -PENTRU MOMENT SE LUCREAZA REMOTE -Abonament medical clinica privata -Perioada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu -Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati prin mesaj privat.Va multumesc

  • Salveaza cautarea