Anunturi
Operatori calculatorCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Munca in strainatate
Ofer cazare
Judete
- Bucuresti (52)
- Timis (21)
- Ilfov (14)
- Brasov (8)
- Bihor (6)
- Constanta (6)
- Iasi (6)
- Mures (6)
- Arad (5)
- Sibiu (5)
- Cluj (4)
- Galati (4)
- Hunedoara (4)
- Arges (3)
- Bacau (3)
- Buzau (3)
- Giurgiu (3)
- Gorj (3)
- Olt (3)
- Prahova (3)
- Calarasi (2)
- Dambovita (2)
- Satu Mare (2)
- Suceava (2)
- Vrancea (2)
- Alba (1)
- Bistrita-Nasaud (1)
- Botosani (1)
- Braila (1)
- Dolj (1)
- Ialomita (1)
- Neamt (1)
- Valcea (1)
- Vaslui (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
30
RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video si centru alarma/sisteme efractie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv, tarif intre 14-15 lei/ora; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture 12/24 - 12/48; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0728683074">07 arata numarul</a></span>
-
Promovat
20
RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon 0728683074
-
Promovat
3
Esti o persoana activa,dinamica si comunicativa? Te asteptam in echipa noastra! Firma de colectare deseuri industriale angajeaza responsabil mediu. Cerinte: -Experienta profesionala de minim 1 an in domeniu; -Studii medii/superioare; -Cunostiinte operare PC pachetul Office ; -Cunostinte legislative privind protectia mediului; -Abilităţi de planificare si organizare. Responsabilitati: -Documentarea activitatilor de mediu; -Elaborarea documentelor de mediu,a fiselor de evidenta si de securitate; -Etichetarea corespunzatoare a deseurilor; -Verificarea stocurilor , a deseurilor colectate si livrate; -Gestionarea relatiei cu autoritatile competente si participarea la controalele realizate de acestea. -Raportari in SIM si catre autoritatile competente; Beneficii: - Pachet salarial atractiv - Contract de munca pe perioada nedeterminata
-
Promovat
Cauti un job placut in care sa lucrezi cu produse frumoase si cu o echipa grozava? Cautam o colega/ un coleg pentru un post cu program de lucru de 8 ore (de luni pana vineri), care sa ne ajute cu pregatirea comenzilor venite din magazinul online si cu oferirea de informatii suplimentare clientilor care ne suna/ sau ne trimit mesaje, email-uri. Despre jobul de ambalare comenzi online: Post de 8 ore , luni-vineri, intre 9- 17 sau 9.30 -17.30, pe perioada nedeterminata Activitatea se desfasoara la sediul firmei, in Bucuresti, la 10 minute de mers pe jos de Piata Universitatii Comenzile sunt pe bijuterii si esarfe, prin urmare, jobul nu presupune ridicarea sau manipularea unor obiecte grele OBLIGATORIU! Amabilitate, rabdare, deschidere pentru a raspunde intrebarilor clientilor si a-i ajuta, atunci cand ne contacteaza. Exprimare ingrijita, corecta gramatical, atat in scris, cat si in conversatia libera Capacitate de organizare, buna dispozitie, zambet, placere pentru munca in echipa Obisnuinta de a scrie mailuri, de a lucra pe calculator/ laptop, telefon mobil (what s app, SMS). Cunostinte sumare excel Descrierea activitatilor pentru acest job: Emiterea facturilor (automat, din program) si pregatirea produselor comandate de clienti Emiterea rapoartelor de comenzi si verificarea adreselor, mesajelor, voucherelor, etc. Participarea la aranjarea produselor in cutiile de cadou, cu certificate de calitate si de garantie Pregatirea coletelor de transport si lipirea documentelor de transport Oferirea de informatii despre produse/ comenzi clientilor care suna sau ne trimit mesaje (mail, Facebook, Instagram, what s app, SMS) Contactarea clientilor pentru confirmarea adreselor (daca e cazul), a altor detalii legate de livrare sau pentru aflarea motivelor retururilor. Verificarea coletelor livrate in platforma curierului si rezolvarea celor nelivrate Verificarea produselor comandate, conform procedurii interne, pentru identificarea unor posibile defecte Participarea la receptii, stocuri, retururi Alte activitati operationale (etichete, ambalare, aranjarea facturilor, participarea la receptii, stocuri, transmiterea necesarului de consumabile, etc.) Participa la sedintele foto de produse si cu model Beneficii: Posibilitatea de a invata lucruri noi. Mediu de lucru placut si cu buna dispozitie, alaturi de o echipa mica, dar grozava. Program de lucru de 8 ore, la sediul companiei, de luni pana vineri. Salariu care poate ajunge pana la 3000 lei/ luna, cu posibilitatea de renegociere dupa 6 luni Training si suport pentru realizarea cat mai usoara si mai corecta a activitatilor Locatie centrala, in Bucuresti, la 10 minute de Piata Universitatii. De peste 10 ani in Romania, Tie-Me-Up este brandul numarul 1 in Romania pe accesorii premium realizate din matase naturala. In colectiile noastre se gasesc esarfe din matase naturala create de designeri italieni, bijuterii de argint de calitate italiana, accesorii pentru barbati. Toate produsele sunt aduse din Italia, in exclusivitate in Romania, de Tie-Me-Up. Cadourile noastre de lux sunt unice si ambalate perfect pentru a fi daruite cu mult drag. Puteti vizita magazinul nostru online pe www.tiemeup.ro
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
7
Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati la nr de telefon:
-
15
Angajez casiera pentru casa de schimb valutar,cu sau fara experienta .Program 8 0re,Se ofera posibilitatea formarii in domeniul bancar.informatii la tel .0744167067,Multumesc.
-
-Preluare comenzi -Itocmire facturi si niruri -Cunostinte program CIEL(NEXTUP ERP)
-
54
Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!
-
14
Cerinte: - Studii medii curs calificare dispecer sisteme alarmare sau similar (reprezinta avantaj) - Experienta minim 2 ani (reprezinta avantaj), dar acceptam si incepatori - Mod riguros de organizare - Perseverenta, tenacitate, abilitati de gandire spre latura tehnica a sistemelor de alarmare - Disponibilitate program de noapte, seriozitate, loialitate, dinamic, entuziasta - Spirit de echipa, rezistenta la stress, abilitati de comunicare si de prezentare - Gandire analitica, aptitudini de organizare a timpului delucru, atentie la detalii - Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine profesionala - Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonale. Descrierea postului: - Cunoasterea operarii pe calculator ( lucru efectiv cu instrumente Office_NU se cer cursuri de operare pe calculator) - Ofera suport in folosirea sistemelor de alarmare catre clienti; - Verifica sesizarile clientilor si propune solutii si masuri pentru rezolvare; - Cunoaste si respecta regulamentul si proceduriile din firma, - Cunoasterea legislatiei specifice in vigoare, - Colaboreaza cu toate departamentele din firma - Persoana trebuie sa fie de gen feminin.
-
22
Angajez arhivar cu experienta in domeniu pentru prelucrare arhivistica pe raza judetului Timis. Pentru detalii va rog sa ma contactati pe numarul de telefon .
-
71
Disponibil online
Angajam personal pentru introducere baza de date
Platformă imobiliară care funcționează la nivel național caută personal care sa lucreze part-time de acasă pentru introducerea de anunțuri în baza de date. Nu este necesara experiența, deoarece alaturi de noi veți învăța tot ceea ce aveți nevoie pentru acest job.Pentru detalii mă puteți contacta la Nr. de telefon 0729004287
-
Promovat
20
RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon 0728683074
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore/zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Nu este necesara experienta, ci doar dorinta de a invata, de a munci si de a dezvolta o cariera de succes. Pentru interviu te rog sa ne contactezi la telefon sau sa ne trimiti un CV. Salariul incepe de la 500 euro si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office / Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii - studii medii / universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea de facturi pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti - suport online
-
14
Va Rugam sa sunati la numarul din anunt pentru detalii si stabilire interviuri! Mesajele primite nu vor fi luate in considerare! FUNCTIONAR ECONOMIC ADMINISTRATIV Candidatul ideal: - Absolvent studii medii cu bacalaureat (studiile superioare economice constituie avantaj); - Experienta acumulata in activitatea profesionala minim 3 ani - Cunostinte privind contractele comerciale; - Cunostinte utilizare case de marcat; - Orientare carte client, prezentare servicii; - Capacitate buna de organizare; - Capacitate buna de comunicare si relationare cu colegii si partenerii; - Orientare carte rezolvarea problemelor; - Capacitate de analiza si sinteza; - Operare PC, e-mail, editare text etc.... Descrierea jobului: - Primeste clientii si prezinta serviciile si tarifele aferente, oferite de societate ; - Emite contracte de inchiriere spatii; - Emite facturi si chitante pentru incasare chirii si tarife pentru serviciile oferite clientilor, incaseaza contravaloarea acestora si le transmite la contabilitate; - Opereaza in programul informational contractele incheiate/reziliate etc...; - Sesizeaza sefului ierarhic abaterile constatate privind nerespectarea clauzelor contractuale in derularea contractelor cu clientii; - Intocmeste diverse situatii referitoare la activitatea desfasurata; - Tine evident contractelor, facturilor, chitantelor, rolelor martor incasari si le arhiveaza.
-
14
Disponibil online
Angajare operator calculator/secretar notarial
STUDII MEDII SAU SUPERIOARE TEHNOREDACTARE IN WORD RAPIDA CAPACITATE DE INTERPRETARE LOGICA A TEXTULUI RESPECTAREA REGULILOR GRAMATICALE SI DE PUNCTUATIE IN TEXT REZISTENTA LA STRES ADAPTABILITATE
-
1
Alatura-te echipei noastre! Esti in cautarea unui loc intr-un colectiv tanar, dinamic si carismatic? Noi te invitam sa ni te alaturi! Iti oferim posibilitatea sa cresti din punct de vedere profesional, sa beneficiezi de traing specific postului pentru care ai aplicat si multe alte oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul arhivarii documentelor, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la noi? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Ce așteptăm de la candidați? - seriozitate, organizare, punctualitate, spirit de echipă, capacitate de adaptare și de identificare a soluțiilor, disponibilitate de deplasare (la sediile / punctele de lucru ale clienților); Candidatul ideal Abilitati de comunicare si relationare -Fire dinamica, sociabila, gandire analitica, sistematica -Orientare catre rezultate si performanta -Competente informatice utilizator pachet MS Office -Abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate Noi iti oferim : -Echipă profesionistă și pasionată -Mediu de lucru plăcut -Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - Posibilitatea de dezvoltare personală și profesională
-
35
Angajam la FAN Medias, Operatori calculator fete sau baieti ,OPERATOR DATE SAU DISPECER CURIERAT !!!
OPERATOR DATE calculator la FAN Courier Medias. Asteptam tinere sau tineri care au cunostinte in domeniu sau stapanesc foarte bine , Calculatorul si alte deviceuri .Vreti sa lucrati la cea mai mare companie de curierat din Romania ? Va asteptam la sediul firmei sau pentru alte detalii la tel . .
-
4
Principalele cerinte sunt : -studii medii; -cunostinte foarte bune de utilizare PC (word, excel); -minime notiuni din domeniul transporturilor de mare tona; -deplasarea cu autoturismul propriu; -permis categoria B. Oferim un salariu atractiv pentru un program de munca de la 8.00 la 16.00. Persoana potrivita trebuie sa fie organizata, comunicativa, deschisa spre acumulare de noi cunostinte, organizata si neconflictuala. Se va opera dupa documente din domeniul transporturilor, tip CMR, foi de parcurs, avize de insotire etc.
-
12
Departamentul call center se dezvolta si are nevoie de persoane care doresc sa faca parte dintr-o echipa dinamica, sa se dezvolte profesional si sa-si imbunatateasca abilitatile. Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste toate operatiunile presupuse de job. Program în 2 ture, 9.00 - 17.00 și 13.00- 21.00. Jobul se desfasoara la sediul din Bucuresti, sector 2, intre Piata Unirii si Hala Traian.
-
5
Firma Grand Cotton , angajeaza Analista vanzari / Supervizor casa , Contabil primar, operator PC, Stivuitoristi , Gestionari pentru punctul de lucru din Voluntari, salariu foarte motivant . Pentru detalii , va rog sunati de luni pana vineri intre orele 9-17 la numarul de tel
-
9
Cerințe: - Cunoștințe de operare PC; - Capacitate de a desfășura mai multe activități (multitasking); - Seriozitate; - Atitudine și gândire pozitivă, proactivă, amabilitate, empatie; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipă; - Abilități deosebite de comunicare; - Persoană prezentabilă, ordonată, serioasă, punctuală; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri lunare in functie de performante; - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Training platit - Program 8 ore/zi in 2 ture - Posibilitatea dezvoltării într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evoluție;
-
5
DESCRIERE Force 1 Divizia de Securitate angajează tineri și tinere, cu sau fără experiență, pentru ocuparea poziției de DISPECER(Ă) CENTRU DE ALARMĂ, pentru Dispeceratul Național al companiei: CERINȚE MINIME: - 12 clase absolvite, fără antecedente penale. - Abilități de operare pe calculator și dexteritate în comunicare. - Experiența anterioară reprezintă un real avantaj. RESPONSABILITĂȚI: - Monitorizează obiectivele conectate în dispecerat. - Preia semnalele recepționate și acționează conform procedurilor interne de lucru. - Consemnează evenimentele în registrele specifice. PROGRAM DE LUCRU: In ture de zi si de noapte, 12h/24h - 12h/48h ALTE BENEFICII: - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată din prima zi de lucru. - Pregătirea profesională este asigurată în prima lună de activitate. - Suport pentru înscrierea la cursul de specialitate în vederea obținerii atestatului profesional de DISPECER CENTRU DE ALARMĂ și avizarea acestuia la Poliție, costurile fiind suportate de către companie. PUNCT DE LUCRU: - Adresa Dispeceratului Național este: București, B-dul Lacul Tei, Nr. 1-3, Etaj 3, in incinta Institutului de Studii și Proiectări Energetice, Sector 2; - Punct de reper: la circa 5-7 minute de stația de metrou Ștefan cel Mare, lângă stadionul "Dinamo", vis-a-vis de Biserica "Doamna Oltea"; - Mijloace de transport: metrou, autobuz 182 și 330, tramvai 1. Persoanele interesate sunt rugate să ne trimită CV-ul, urmând a fi contactate în cel mai scurt timp, în vederea stabilirii de comun acord a unui interviu.
-
5
Oferim unei persoane interesate postul de operator facturare la firma de distributie produse alimentare/nealimentare .Locatia este in Timisoara pe Strada Garii nr.2 langa Gara de Nord Programul aproximativ de la ora 13.00 pana la 19.00 de Luni pana Vineri. Cautam o persoana cu studii medii/superioare, cunostinte generale de lucru cu calculatorul, organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa. Responsabilitati: - Emiterea facturilor conform specificatiilor fiecarui client si a comenzilor de transport - Urmarirea incasarilor de la clientii - Arhivarea documentelor care au fost verificate și inregistrate
-
Angajam persoana pentru intocmire documente format tip Cunostinte word si excel Part time, in a doua parte a zilei, incepand cu orele 12:00-14:00. Adresa biroului este in sectorul 2, zona Calea Mosilor Pentru mai multe detalii va rog sunati la
- Salveaza cautarea