Anunturi
Operatori calculatorCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Munca in strainatate
Ofer cazare
Judete
- Bucuresti (68)
- Timis (22)
- Ilfov (17)
- Iasi (11)
- Bihor (9)
- Brasov (6)
- Cluj (6)
- Arad (5)
- Bacau (5)
- Constanta (4)
- Prahova (4)
- Vaslui (4)
- Arges (3)
- Galati (3)
- Hunedoara (3)
- Mures (3)
- Neamt (3)
- Sibiu (3)
- Suceava (3)
- Calarasi (2)
- Covasna (2)
- Maramures (2)
- Olt (2)
- Salaj (2)
- Teleorman (2)
- Valcea (2)
- Vrancea (2)
- Alba (1)
- Bistrita-Nasaud (1)
- Dambovita (1)
- Dolj (1)
- Gorj (1)
- Ialomita (1)
- Mehedinti (1)
- Satu Mare (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
12
RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0728683074">07 arata numarul</a></span>
-
Promovat
21
RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video si centru alarma/sisteme efractie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv, tarif intre 11-13 lei/ora; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture 12/24 - 12/48; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon
-
Promovat
Firma, din Sfantu Gheorghe Siclog.srl angajeaza colegi in domeniul coordonarii de transport. Cautam persoane comunicative, dinamice, deschise. Este necesar cunoasterea unei limbi straine si experinta in domeniu . Asteptam CV-ul Dvs. pe adresa:
-
Promovat
21
Introducere produse pe magazin on-line, actualizare preturi, stocuri, depunere oferte licitatii publice Sunt necesare - cunoasterea unei limbi straine ( de preferat engleza, minim nivel mediu ) - cunostiinte operare Microsoft Office - permis conducere cat. B - SERIOZITATE Beneficii Bonus de performanta Prime de sarbatori Tichete de masa Asigurare de viata si/sau accidente Traininguri de specializare Suport in reconversii profesionale interne Birouri/scaune ergonomice
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
22
Angajam personal pentru internet cafe, puncte de lucru in zona Piata Sudului si Piata Romana. Programul de lucru este in ture de 12 ore ziua si noaptea. Interviul se stabileste doar in urma unei convorbiri telefonice la numarul 0769258900. Va rugam apelati in intervalul orar 13-19 Multumim
-
1
Siclog S.R.L angajeaza coordonator transport. Necesar experienta in domeniul logistic - aptitudini de comunicare, planificare si negociere - seriozitate, dinamism, si adaptabilitate - Cunoasterea la nivel avansat unui limb starine - Salariu atractiv plus bonusuri. Responsabilitati: - Relationare cu clientii existenti si potentiali in primirea si rezolvarea cererilor de transport marfa - Cautarea si gasirea de solutii adecvate de transport de la furnizori ( transportatori) - Negocierea tarifelor de transport cu furnizorii in vederea obtinerii unor tarife cit mai convenabile pentru clientii companiei; - Crearea si completarea dosarului operational de import pentru fiecare transport conform normelor interne ale companiei ; - Urmarirea primirii si corectitudinii facturilor de la furnizori si identificarea acestora in relatie cu transportul pentru care au fost efectuate serviciile respective ; - Intocmirea de evidente si rapoarte pentru transporturile efectuate. Cerinte: - Foarte buna capacitate de comunicare si planificare, orientare catre client si catre rezultat, atitudine proactiva si dorinta de dezvoltare - Cunoasterea la nivel conversational scris / vorbit a cel putin o limba de circulatie internationala - Utilizarea calculatorului la nivel avansat - Bun negociator Beneficii Oferite : parte dintr-o echipa tanara si dinamica; - Pachet salarial motivant.- Stres redus Asteptam CV la speditie Aron gmail.com
-
3
Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.
-
42
Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 16 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!
-
10
Candidatul ideal - experienta in domeniu minim 1 an - bun cunoscator de programe de calculator,administrare site online - cunoscator al limbii engleze - priceput in relatiile cu publicul,o buna comunicare Descrierea jobului - colaborare - administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online - gestionarea comenzi electronice si telefonice - realizeaza documentele de livrare a marfurilor catre clienti (emite facturi aferente comenzilor, generare de note AWB,curierat) - promovarea si comercializarea produselor sau serviciilor oferite de companie - ofera informatii despre produse si modul lor de folosire - ofera clientilor consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile lor - alte sarcini legate de vanzarile online - participa la diverse activitati in cadrul magazinului (curatenie,inventariere) - participa la receptia cantitativa a produselor care intra in magazin Ce oferim: - salariu atractiv + bonus de performanta - program de lucru: luni - vineri, 09.00-17.30, cu pauza - achizitii de produse la pret de furnizor - locatie langa statia de metrou Piata Sudului
-
3
Infinity cauta colaboratori-reprezentanti. Daca sunteti o persoana careia ii plac lucrurile frumoase, atunci acest mesaj vi se adreseaza cu precadere. In mod sigur ati folosit sau aveti cunostinte care folosesc produse similare cu ale noastre . Este vremea sa faceti o schimbare, sa nu mai fiti doar client. Toate visele dumneavoastra se pot implini daca aveti curajul sa le urmati. Acum puteti avea propria afacere ! Fiti propriul dumneavoastra sef ! Naviga?i pe site ?i nu ezita?i să intra?i în contact cu noi pentru a ne adresa orice întrebare sau comentariu.
-
5
Clinicile private Medic Line din București angajează recepționeri pentru sediul din George Coșbuc. Candidatul ideal: - absolvent/ă studii superioare; - cunoștin e bune de operare PC; - excelente abilități de comunicare cu oamenii (claritate și coerență în exprimare) - persoană ambițioasă, plină de energie, organizată; - abilități de lucru în echipă; - răbdare, respect, disciplină în relația cu pacienții. Responsabilități: - întâmpină pacienții și vizitatorii clinicii și îi îndrumă către cabinetele/secțiile medicale sau persoanele aferente oferindu-le acestora toate informațiile de care au nevoie; - efectuează programări/reprogramări/confirmări la diferite consultații/investigații/servicii medicale; - încasează contravaloarea serviciilor medicale și completează documentele justificative aferente; - înregistrează corect biletele de trimitere și informațiile pacienților în baza de date; - eliberează diverse documente medicale; - oferă informații pacienților în ceea ce privește pregătirea necesară în vederea efectuării diferitelor investigații medicale; - efectuează alte task-uri secundare ce țin de bunul mers al activității recepției.
-
3
Caut o tanara,eventual studentă pentru secretariat și operare PC, part-time. CV cu foto.
-
28
Firma transport angajeaza personal operare pc, locatia Voluntari, salariu atractiv, bonusuri performanta, colectiv tanar. contact 0766 350 338
-
11
Firma de constructii angajeaza fata pentru servicii de secretariat. Oferim contract individual de munca si salariu motivant. Pentru detalii va rugam sa ne contactati la sau
-
TARELL imp-exp srl angajeaza operator calculator pentru birou vanzari in domeniul distributie bauturi.Birourile sunt situate in Manolache(Glina),str.Caminului nr.55. , ,
-
1
Descrierea jobului Cerinte: - cunostinte operare PC nivel mediu; - introducere produse în magazin online; - verificare stocuri/preturi magazin și platforme afiliate; - gestionare comenzilor din magazinul online și platformelor afiliate; - abilitati comunicare si copywriting; - cunostinte navigare pe retele de socializare; - gestionarea conturilor de curieri; - seriozitate si implicare, creativitate. - respectarea programului de lucru stabilit. Program de lucru full-time, cu contract de munca, salariu fix, pentru mai multe detalii se stabileste telefonic un interviu la sediul firmei Occident Design Radauti din Calea Bucovinei 89, Municipiul Radauti ( drumul Sucevei). Numar de telefon .
-
Systronics,(membra a grupului Cicor)producator de placute electronice,face angajari pentru posturile de operator masini/roboti SMT . Cerințe: -disponibilitate la munca pe 3 schimburi,in miscare -minim 10 clase -agilitate,capacitate de retinere -minime cunostinte de calculator si engleza Condiții salariale: -salariu incadrare 4300 ron brut=2450 net,posibilitate majorare dupa 3 luni +bonusuri prezenta si productie +tichete de masa 23 ron/zi aprox.460ron/luna +ore de noapte platite cu spor de 50% -ore suplimentare platite cel putin 200% -asigurare medicala privata -transport asigurat de pe rutele:Sanmartin/Curtici,Secusigiu,Nadlac,Santana/Zimand,Iratos,Barzava si municipiul Arad Responsabilități: -supravegherea masinilor de plantare automata a componentelor (SMT)pe PCB-uri-intervenire erori,imbunatatire proces Cererile de angajare se depun la sediul firmei Cicor: Zona Industriala de Vest,str.III,nr.14 ,prin email ,Facebook sau se pot completa telefonic la numarul afisat
-
193
Angajam Reprezentanti vanzari call-center- limba romana pentru promovarea serviciilor VODAFONE Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time 09-18, Luni-Vineri Bonusuri de performanta; Tichete de masa (20 RON/tichet) Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;
-
Va Rugam sa sunati la numarul din anunt pentru detalii si stabilire interviuri! Mesajele primite nu vor fi luate in considerare! FUNCTIONAR ECONOMIC ADMINISTRATIV Candidatul ideal: - Absolvent studii medii cu bacalaureat (studiile superioare economice constituie avantaj); - Experienta acumulata in activitatea profesionala minim 3 ani - Cunostinte privind contractele comerciale; - Cunostinte utilizare case de marcat; - Orientare carte client, prezentare servicii; - Capacitate buna de organizare; - Capacitate buna de comunicare si relationare cu colegii si partenerii; - Orientare carte rezolvarea problemelor; - Capacitate de analiza si sinteza; - Operare PC, e-mail, editare text etc.... Descrierea jobului: - Primeste clientii si prezinta serviciile si tarifele aferente, oferite de societate ; - Emite contracte de inchiriere spatii; - Emite facturi si chitante pentru incasare chirii si tarife pentru serviciile oferite clientilor, incaseaza contravaloarea acestora si le transmite la contabilitate; - Opereaza in programul informational contractele incheiate/reziliate etc...; - Sesizeaza sefului ierarhic abaterile constatate privind nerespectarea clauzelor contractuale in derularea contractelor cu clientii; - Intocmeste diverse situatii referitoare la activitatea desfasurata; - Tine evident contractelor, facturilor, chitantelor, rolelor martor incasari si le arhiveaza.
-
1
Site-ul Cartepedia isi mareste echipa! Scoatem spre ocupare postul vacant de Operator Call Center Progam Luni -Vineri 08:30-17:30
-
Cautam un coleg/colega pentru departamentul nostru Financiar: Acesta/aceasta ar trebui sa detina urmatoarele aptitudini: Experienta excel: functii ca Vlookup, Pivot, Concatenate, Sum, Subtotal; Atentie la cifre si operare cu cifre; Folosirea Outlook-ului, accesare platforme conturi online Comunicare distributiva atat la telefon cat si in program pentru oferirea detaliilor privind situatiile contabile. Experienta SAP constituie un avantaj, insa nu este obligatorie. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg/colega ar trebui sa indeplineasca urmatoarele sarcini: Ofera suport clientilor persoane juridice din baza de date pentru creare cont pe platforma online B2B; Validare incasari in programul de gestiune SAP, precum si inchiderea facturilor pe baza chitantelor; Inregistrarea incasarilor a Ordinelor de Plata zilnice in programul de gestiune SAP; Centralizarea zilnica a termenului de scandenta depasit de catre clienti si contactarea acestora pentru recuperarea datoriilor; Actualizarea bazei de date din SAP. Ofera suport agentilor din teren pentru transmiterea fiselor de sold, a facturilor restante si a stocurilor de marfa de la clienti. Beneficii: Salarizare o data pe luna. Lucru cu un soft avansat de Contabilitate (SAP). Echipa experimentata si profesionista. Decont transport. Tichete de masa 30 lei/zi. Prime de Paste si de Craciun. Cafea, apa Aquavia, Ceai. Petreceri de Craciun si Teambuilding Anual. Descrierea companiei Ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi surprindem plăcut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți furnizori, selectăm cele mai bune, cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design. Echipa noastra are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt niste profesionisti veritabili. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distribuție la nivel național de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitări, articole party, produse papetărie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucării sau home si deco. Compania noastră are un portofoliu de peste 3500 de clienți. Suntem de 10 ani pe piata si dorim sa ne extindem.
-
7
Angajez tanara din provincie (inclusiv din Moldova) pt postul de secretara si junior contabil (care vrea sa invete contabilitate). Se poate fara experienta. Preferabil, cu liceul economic sau scoala profesionala asemanatoare, dar nu e obligatoriu. Conditii: foarte serioasa, ambitioasa si dornica sa invete, prezenta placuta, harnica (curatenie birou etc). Obligatoriu doar interna (cazare asigurata). Bucuresti, Pacii. Astept CV, descriere si cateva poze pe e-mail. Salariu progresiv si posibilitati promovare. Nu ezita sa ma contactezi daca doresti sa progresezi profesional si daca te incadrezi in cerinte.
-
45
Disponibil online
Operator facturare
Cine suntem: SC RACRICOM SRL distribuitor al producătorilor : Heineken Romania SA, PepsiCO, Zarea SA, Apemin Tusnad, Red Bull SA, angajează OPERATOR FACTURARE. Ce oferim: - posibilitatea de a lucra intr-o companie cu potential, - mediu dinamic si performant, - salarizare in acord cu performantele tale, - training permanent si posibilitatea de a invata lucruri noi. Cerintele postului: - sa aiba spirit de observatie, rabdare, capacitate de comunicare, capacitate de analiza, - cunostinte operare program GestPro constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Emiterea facturilor pe baza comenzilor, - Invata si cunoaste produsele comercializate, - Indosariaza si arhiveaza facturile, avizele. CV -le se trimit la adresa de email: Pentru mai multe informatii tel.:
-
79
Angajez secretara - operator calculator , valabil si fara experienta , important capacitatea de adaptare si insusire , punere in practica sarcini de serviciu .
- Salveaza cautarea