Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 7

    Angajam personal pentru internet cafe, puncte de lucru in zona Piata Sudului si Piata Romana. Programul de lucru este in ture de 12 ore ziua si noaptea. Interviul se stabileste doar in urma unei convorbiri telefonice la numarul 0769258900. Va rugam apelati in intervalul orar 13-19 Multumim

  • 1

    Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.

  • 33

    Cautam sa angajam dispecer pentru preluarea comenzilor Mai multe detalii la numarul de telefon intre orele 8-16

  • Activitate part time. Lucrezi acasa la calculator in timpul liber. Nu este nevoie de experienta, doar cunostinte minime calculator: internet, email. Daca esti o persoana perseverenta, hotarata, serioasa iti vei construi un sistem deschizator de bani. Pentru detalii, trimite mesajul APLIC la email: loreiordache939 @ gmail.com

  • angajez operator pc agenție pariuri sportive salariul fix + tips. Cu sau fără experienta. Program de la 16 la 22, un weekend da unul nu

  • 2

    Angajam persoana secretariat asistent manager economist pentru intocmire acte birou si/sau contabilitate primara intrari iesiri evidente contabile necesare desfasurarii avtivitatii unei ferme de păsări/ firme de distributie produse proaspete. Postul necesită vizita la locația noastră Valea Mare Dâmbovița de 2 3 ori pe saptamana 1 2 ore. Programul fermei este de la 09 la 19. Persoană organizată, responsabilă, obișnuită să lucreze. Introducere documente in calculator si raportarea situatiilor: Preluare comnezi. Introducere intrari bonuri/facturi. Emitere facturi marfa produse finite. Transmitere facturi platforme online. Programări online descărcări recuperate ambalaj etc. Transmitere email. Arhivarea documentelor firmei. Evidentă stocuri / raportări Alte rapoarte si situatii solicitate de firma. Se ofera: Salariu competitiv. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Posibilitate avansare.

  • Civitas PSG angajeaza agenti securitate la Expur Slobozia Locatie: Slobozia Candidatul ideal: -Varsta minima reglementata de prevederile legale -Competente digitale -Abilitati operare date -Cunoastere pachet Microsoft Office - Program de lucru in ture zi/noapte12/24/12/48 _ Contract de munca in conditiile legi Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic.

  • 1

    Angajam operator introducere date / responsabil stoc produse alimentare si nealimentare pentru magazinul din Piata de Gros Berceni, Sector 4, Bucuresti.

  • 1

    Angajam urgent OPERATOR INTRODUCERE DATE pentru magazinul din Bucuresti, Sector 4. Candidatul ideal: - Studii: medii / superioare - Cunostinte de operare pe calculator; - Viteza buna de tastare; - Atentie sporita la detalii; - Adaptabilitate, flexibilitate, capacitatea de a lucra in echipa. - Persoana dinamica, perseverenta, cu atitudine proactiva, cu abilitati bune de comunicare Responsabilitati: - Experiența într-o poziție similara ( constituie avantaj) - Raspunde de inregistrarea corecta a datelor in sitemul informatic al companiei, date cu privire la tranzactiile de marfa, datele de intrate/stocare/iesire, emitere NIR, PV, alte documente specifice activitatii - Efectueaza operatiuni de intrare/iesire marfa prin sistem; - Controleaza si ahiveaza documentele aferente operatiunilor de depozitare si/sau de receptie/livrare marfa Oferim: - Salariu competitiv + bonuri de masa.

  • 2

    Candidatul Ideal studii medii, cunostinte si competente in operare PC cunostinte de limba maghiara gandire analitica si persoana organizata, atenta la detalii persoana dornica sa activeze intru-un domeniu profesionist Descrierea jobului prelucreaza date (efectueaza operatii de calcul avand la baza datele introduse,interogheaza, sorteaza, filtreaza date) completarea si intocmirea documentelor specifice activitatii desfasurate. mentinerea relatiei cu clientii suport acordat clientilor in obtinerea documentelor necesare solicitate institutiilor in vederea planificarii proiectelor Descrierea companiei Ensys Renewable Solutions este printre putinele companii care oferă servicii complete clienților in domeniul sistemelor fotovoltaice. Avem o experiență de peste 15 MW in Romania, din care 10 MW sisteme fotovoltaice tip auto-producător industrial si rezidențial. Suntem responsabili de la planificare, proiectare, autorizare pana la furnizare, montaj si mentenanța sistemelor fotovoltaice.

  • MANPOWER recruteaza Operator Call Center pentru clientul nostru, membru al unuia dintre cele mai grupuri bancare si financiare din Grecia. Cerinte: Absolvent liceu/ student/ absolvent studii superioare; Abilitati de lucru cu calculatorul; Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor; Rigurozitate; Atentie la detalii. Responsabilitati: Preia solicitarile adresate de catre clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti prin telefon, e-mail, online (website-ul bancii), Face demersurile necesare pentru solutionarea solicitarilor clientilor si comunica rezolutiile catre solicitanti; Poate participa la campanii de telemarketing (inbound si outbound) pentru promovarea produselor si serviciilor de retail ale Bancii; Prezinta clientului oferta bancii prin e-mail sau telefon; Efectueaza interviuri telefonice cu clientii (sondaje de satisfactie a clientilor, obtinerea de feedback din partea clientilor). Beneficii: Training asigurat; Salariu competitiv; Tichete de masa: 20 lei/ zi lucrata; Mediu de lucru dinamic si modern. Program de lucru: L V in 3 ture: 08:30 17:30/ 09: .

  • 4

    Candidatul ideal: - Persoana comunicativa, rezistenta la stres, bune abilitati de organizare si planificare - Abilitati de operare MS Office, Internet - Experienta in domeniul transporturilui constituie un avantaj Descrierea jobului: - Comunicarea detaliilor legate de incarcarea / descarcarea marfii; urmarirea transportului pana la destinatie. - Sa preia comenzile zilnice de transport din partea clientilor sau furnizorilor - Sa administreze si sa confirme executarea comenzilor de transport si sa tina evidenta acestora in registrele companiei, in format electronic. - Sa organizeze transporturile in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei. - Sa optimizeze costurile legate de transport. - Pastrarea legaturii cu clientii companiei, preluarea, transmiterea si centralizarea comenzilor de transport - Organizarea si coordonarea activitatii zilnice pentru flota si contractele alocate - Optimizarea rutelor, comunicarea cu conducatorii auto si supravegherea desfasurarii curselor - Supravegherea completarii de catre conducatorii auto a documentelor de transport, verificarea si ordonarea acestora - Instruirea permanenta a conducatorilor auto cu privire la normele legale specifice activitatii si modul de completare si pastrare a documentelor Beneficii: - Pachet salarial atractiv - Posibilitatea desfasurarii activitatii intr-un colectiv ambitios, in cadrul unei companii in continua crestere Descrierea companiei: Societate comerciala care activeaza in domeniul inchirierii si vanzarii de echipamente pentru constructii.

  • MANPOWER recruteaza Operator Call Center pentru clientul nostru, membru al unuia dintre cele mai grupuri bancare si financiare din Grecia. Cerinte: Absolvent liceu/ student/ absolvent studii superioare; Abilitati de lucru cu calculatorul; Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor; Rigurozitate; Atentie la detalii. Responsabilitati: Preia solicitarile adresate de catre clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti prin telefon, e-mail, online (website-ul bancii), Face demersurile necesare pentru solutionarea solicitarilor clientilor si comunica rezolutiile catre solicitanti; Poate participa la campanii de telemarketing (inbound si outbound) pentru promovarea produselor si serviciilor de retail ale Bancii; Prezinta clientului oferta bancii prin e-mail sau telefon; Efectueaza interviuri telefonice cu clientii (sondaje de satisfactie a clientilor, obtinerea de feedback din partea clientilor). Beneficii: Training asigurat; Salariu competitiv; Tichete de masa: 20 lei/ zi lucrata; Mediu de lucru dinamic si modern. Program de lucru: L V in 3 ture: 08:30 17:30/ 09: .

  • 91

    Tricoteri, bobinatori fire textile, calcatori, confectioneri, ambalatori, manipulanti, personal divers in firma de textile - tricotaje/confectii-

  • MANPOWER recruteaza Operator Call Center pentru clientul nostru, membru al unuia dintre cele mai grupuri bancare si financiare din Grecia. Cerinte: Absolvent liceu/ student/ absolvent studii superioare; Abilitati de lucru cu calculatorul; Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor; Rigurozitate; Atentie la detalii. Responsabilitati: Preia solicitarile adresate de catre clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti prin telefon, e-mail, online (website-ul bancii), Face demersurile necesare pentru solutionarea solicitarilor clientilor si comunica rezolutiile catre solicitanti; Poate participa la campanii de telemarketing (inbound si outbound) pentru promovarea produselor si serviciilor de retail ale Bancii; Prezinta clientului oferta bancii prin e-mail sau telefon; Efectueaza interviuri telefonice cu clientii (sondaje de satisfactie a clientilor, obtinerea de feedback din partea clientilor). Beneficii: Training asigurat; Salariu competitiv; Tichete de masa: 20 lei/ zi lucrata; Mediu de lucru dinamic si modern. Program de lucru: L V in 3 ture: 08:30 17:30/ 09: .

  • 20

    Ne mărim echipa, acceptă o nouă provocare și hai la FOXFORT Imobiliare. Recrutăm Operator Call Center Locație: Timișoara, Timiș Ce asteptăm de la tine: - Bune abilități de comunicare; - Dorință de dezvoltare profesională și personală; - Capacitate de a lucra individual și în echipă; - Abilități de organizare, planificare și raportare. Atribuțiile tale: - Preluarea apelurilor telefonice; - Menținerea și actualizarea bazei de date; - Gestionarea email-urilor; - Suport pentru echipa de vânzări; - Alte activități administrative dispuse de managementul companiei. Îți oferim în schimb: - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, tot timpul în mișcare; - Context de dezvoltare personală si profesională; - Mediu de lucru plăcut, birou cu grădina și zonă de relaxare; - Salariu fix + bonusuri de performanță; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea CALL CENTER. Vor fi luate în considerare doar CV-urile trimise la adresa menționată. Nota: Vor fi contactați doar candidatii selectați.

  • MANPOWER recruteaza Operator Call Center pentru clientul nostru, membru al unuia dintre cele mai grupuri bancare si financiare din Grecia. Cerinte: Absolvent liceu/ student/ absolvent studii superioare; Abilitati de lucru cu calculatorul; Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor; Rigurozitate; Atentie la detalii. Responsabilitati: Preia solicitarile adresate de catre clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti prin telefon, e-mail, online (website-ul bancii), Face demersurile necesare pentru solutionarea solicitarilor clientilor si comunica rezolutiile catre solicitanti; Poate participa la campanii de telemarketing (inbound si outbound) pentru promovarea produselor si serviciilor de retail ale Bancii; Prezinta clientului oferta bancii prin e-mail sau telefon; Efectueaza interviuri telefonice cu clientii (sondaje de satisfactie a clientilor, obtinerea de feedback din partea clientilor). Beneficii: Training asigurat; Salariu competitiv; Tichete de masa: 20 lei/ zi lucrata; Mediu de lucru dinamic si modern. Program de lucru: L V in 3 ture: 08:30 17:30/ 09: .

  • 1

    Un job în Call Center poate fi un start bun în carieră. Dacă esti vorbitor de limbă italiană si îți place să inițiezi sau să preiei apeluri, trimite-ne aplicația ta! https://debeojobs.com/job/operatori-call-center/

  • Salveaza cautarea