Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Activitate acasă. Câștiguri asigurate pentru o perioadă de 20 de ani, după încheierea unui contract special și semnat numai cu pixul, în original, trimis prin poștă. Vă selectează unul dintre membrii echipei noastre, după ce Trimiteți mesajul: ACTIVITATE COMPLET ONLINE

  • Angajam personal, pentru casa de pariuri GETS BET ! Cautam persoane, dinamice, resposabile, cunostinte minime PC, carora sa le placa munca in echipa. Pentru cei interesati adresati-va la tel :0744919514

  • 20

    - Medic Medicina de Familie; - Medic Medicina Generala; - Medic Specialist Recuperare medicala; - Asistenti medicali; - Infirmiere; - Dispeceri; - Soferi autosanitara; - Brancardieri; - Fiziokinetoterapeut

  • 30

    Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:

  • 3

    Pentru inscrieri si informatii va asteptam la sediul nostru din Mun. Craiova,Str. Calea Bucuresti ,bl.9,sc.2,ap.17, in spatele Teatrului National. Documente necesare pentru inscriere: -cerere de inscriere. -copie buletin / carte de identitate. -copie certificat de nastere. -copie certificat de casatorie / divort (in cazul doamnelor). -copie act de studiu. Programul cursului este structurat in trei sectiuni: -sesiuni de formare "FACE to FACE" cu prezenta in sala de curs. - sesiune de studiu - studiu individual si rezolvare de teme specifice, cu asistenta din partea lectorilor A.C.C.R.C Internațional, in perioadele premergatoare, pe parcursul cursului. - sesiune de elaborare a Proiectului de absolvire cu asistenta din partea specialistilor. Plata cursului se poate face si in rate!!! Pret - 1200 lei Durata cursului: 4,5 luni

  • Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti de engleza +italiana Cerinte: -nivel foarte bun de cunoastere a limbii engleza si italiana -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare corespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 2500 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 3500 lei Pentru detalii sunati la 0726614351 Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -Germana si engleza -franceza

  • 25

    Firma in continua expansiune cauta sa isi mareasca echipa !!!! Noi oferim: - un mediu de lucru placut - un colectiv format dintr-o echipa tanara si dinamica - posibilitati de dezvoltare - instruire constanta - un program de lucru stabil - un pachet salarial super atractiv Cautam o persoana care : -Are cel putin studii medii ( studiile superioare pot constitui un avantaj ) -Are bune abilitati de comunicare -Cunoaste limba engleza la un nivel conversational ( mediu scris si vorbit) -Are cunostinte bune de operare pe calculator -Cautam persoane care isi doresc un loc de munca stabil , placut si dinamic si care ne pot incanta cu seriozitatea , dorinta de lucru, perspicacitatea si mai presus de toate bunul lor simt ! Domeniul nostru de activitate se desfasoara pe ramura transporturilor respectiv incheierea si intermedierea contractelor de transport , este unul placut ce poate stimula dorinta de dezvoltare a oricarui angajat iar activitatea se desfasoara in cadrul sediului nostru impreuna cu toata echipa noastra. Daca ti-am atras atentia te rugam sa ne trimiti CV-ul la adresa de email afisata in datele noastre de contact sau ne poti lasa mesaj chiar aici , te asteptam cu drag !!!

  • Oferta de munca pentru persoane serioase, care au cunostinte de lucru cu fisiere, internet, mail. Nu este necesara experienta, se ofera cursuri de instruire. Cerinte: - utilizare PC, nivel mediu - implicare - seriozitate Rog CV atasat.

  • 1

    Caut persoane carora le place sa citeasca, sa se informeze, sa invete lucuri noi, au foarte multa rabdare si au cunostinte de operare PC, in vederea unei colaborari. Cerinte: - utilizare PC, nivel mediu - implicare - seriozitate Daca indeplinesti aceste conditii, te vrem in echipa noastra. Poti incepe chiar de azi. Rog CV atasat.

  • 2

    Oportunitate pentru toate localitatile in anul 2020. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Rog CV atasat.

  • 6

    Firma transport angajeaza personal operare pc, locatia Voluntari, salariu atractiv, bonusuri performanta, colectiv tanar. contact 0766 350 338

  • 7

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Lucrător gestionar pentru depozitul Punctului de lucru Chitila. Responsabilităţi: • Organizează și răspunde de activitatea din depozitul în care își desfaşoară activitatea • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă • Păstrează documentele justificative legate de stocuri • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă • Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă în gestiune de minim 1 an • Operare PC – nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP – constituie avantaj • Cunoștințe privind piesele auto • Gândire clară, raționament logic • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de organizare • Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficienţă Ofertă şi beneficii: - salariul fix - tichete de masă - transport asigurat către şi de la punctul de lucru - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • 6

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Operator date GPS in cadrul Dispeceratului companiei . Responsabilităţi: • Monitorizează activitatea utilajelor în traseu, privind respectarea programului stabilit • Împreună cu dispecerul de serviciu, verifică şi corectează informaţiile primite din teren cu cele din sistemul GPS • Verifică datele şi menţiunile înscrise pe documentele primite de la sectorul operaţional • Întocmeşte situaţii/rapoarte cu privire la activitatea utilajelor societăţii aflate în program, cerute de către şefii ierarhici sau de alte structuri din cadrul societăţii • Selectează şi verifică datele înainte de a le introduce în calculator • Corectează erorile întâlnite şi/sau le raportează şefului direct, în cazul în care nu le poate rezolva singur Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă pe un post similar (operator date) • Cunoştinţe foarte bune de operare PC • Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbatoare, situaţii de criză • Atenţie la detalii Ofertă şi beneficii: - pachet salarial atractiv, incluzând tichete de masă şi spor de noapte - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • 4

    Firma de distributie produse cosmetice angajam operator calculator pentru contabilitate primara / facturare. Locatie: Popesti-Leordeni. Program L-V orele 7:30 - 15:30 Cerinte: Cunostinte de contabilitate primara, Experienta pe un post similar, Studii superioare sau in curs, Cunostinte de limba engleza Cunostinte program de contabilitate Neomanager/Ciel/Saga sau orice alt program de contabilitate, Abilitati de relationare, organizare, spirit de echipa si responsabilitate, bun comunicator Descrierea jobului - evidenta contabila primara la zi - indosariere contracte si evidenta acestora - evidenta facturi fiscale - intocmire facturi - plati prin internet banking si evidenta extrase de cont; - intocmire situatii la zi referitoare la creante si datorii clienti - intocmire deconturi de cheltuieli - intocmire registru de casa - Atributii privind resursele umane (angajari, incetari, suspendari ale contracteor de munca, planificare concedii, pontaje, salarii, etc.). Oferta (bonusuri, beneficii): Bonuri de masa, Transport daca sunteti din Bucuresti

  • 1

    OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie eliminatorie • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi Bune abilitati de comunicare cu • clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Piata Progresul

  • 14

    Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu tanar si sa te dezvolti permanent? Alatura-te echipei Unik House si construieste-ti viitorul impreuna cu noi. Ce dorim noi de la tine? O atitudine proactivă, motivare si perseverenta in indeplinirea indatoririlor, permisul de conducere(cat B) este o conditie obligatorie, abilitati de comunicare si empatizare cu nevoile clientilor si, nu in ultimul rand, o doza ridicata de umor. Incurajam aplicatii atat de la candidati cu experienta, cat si de la incepatori in domeniul imobiliarelor. Alege si tu o cariera in domeniul imobiliar, cu rezultate materiale imediate si posibilitati crescute de afirmare. Te putem primi in echipa noastra daca esti: • Nice and open minded, • Bun comunicator, • Organizat, • Persoana care isi ia in serios responsabilitatile si vrea sa castige bani. Daca esti interesat sa faci parte din echipa noastra si vrei sa afli mai multe detalii asteptam CV-ul tau la adresa de mail

  • 3

    Cum ar fi să ai propria ta afacere în care: Alegi când, cât și de unde să lucrezi? Ai propriul tău business online de servicii financiare? Poți oferii servicii de calitate unui număr nelimitat de clienți? Poți dezvolta o rețea națională de parteneri? Inveți să contruiești o afacere care să-ţi aducă venituri anuale de cel puțin 50.000 de lei anual? Ești interesat să ai propria ta rețea de birou online de asigurări? Atunci scrie-mi un mesaj cu datele tale de contact la numărul de telefon 0754860618 şi îți voi prezenta contractul de colaborare cu cea mai inovatoare companie de brokeraj din România.

  • 9

    Network Contacts.RO recruteaza Agenti relatii clienti, limba italiana. Cerinte: -Cunoasterea limbii italiene la nivel mediu-avansat; -Cunostinte si experienta de lucru cu pachetul Microsoft Office( Excel, Word) sau alte programe similare; -Abilitati de comunicare si relationare. Se ofera: - Program full-time sau part-time; - Mediu de lucru modern si profesionist, in zona centrala a orasului Craiova; - Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare; - Pachet salarial motivant, compus din salariu fix, tichete de masa si alte beneficii. Te asteptam in echipa noastra!

  • 12

    Candidatul ideal: - cunostinte medii: Microsoft Word, Excel, Corel Draw, Abobe Photoshop; - experienta medie in lucrul cu programe de facturare: Saga, SmartBill; - reprezinta un avantaj experienta de lucru cu imprimante pentru textile DTG, cutter-plottere, prese termice pt. tricouri, cani si sepci; - reprezinta un avantaj experianta de lucru in domeniul productiei publicitare; Descrierea jobului: Responsabilitati: - procesarea pe calculator a comenzilor primite online si in magazin; - verificarea disponibilitatii produselor dintr-o comanda; - realizarea imprimarii produselor cu grafica aleasa de client: tricouri, cani, sepci, cadouri; - ambalarea produselor si pregatirea acestora pt. livrare prin curier sau posta;

  • 3

    Cerinte: - Studii medii curs calificare dispecer sisteme alarmare sau similar (reprezinta avantaj) - Experienta minim 2 ani (reprezinta avantaj), dar acceptam si incepatori - Mod riguros de organizare - Perseverenta, tenacitate, abilitati de gandire spre latura tehnica a sistemelor de alarmare - Disponibilitate program de noapte, seriozitate, loialitate, dinamic, entuziasta - Spirit de echipa, rezistenta la stress, abilitati de comunicare si de prezentare - Gandire analitica, aptitudini de organizare a timpului delucru, atentie la detalii - Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine profesionala - Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonale. Descrierea postului: - Cunoasterea operarii pe calculator ( lucru efectiv cu instrumente Office_NU se cer cursuri de operare pe calculator) - Ofera suport in folosirea sistemelor de alarmare catre clienti; - Verifica sesizarile clientilor si propune solutii si masuri pentru rezolvare; - Cunoaste si respecta regulamentul si proceduriile din firma, - Cunoasterea legislatiei specifice in vigoare, - Colaboreaza cu toate departamentele din firma De preferinta persoana trebuie sa fie de gen feminin

  • Salveaza cautarea