Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 8

    Atentie, oportunitate pentru toate localitatile. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC la adresa de email:

  • Salut ! Adaug produse, documentatii si fotografii in magazinele online. Sunt serios, atent la detalii, organizat, foarte corect si de incredere. Doresc o colaborare pe termen lung, part time / project based. Pe curand !

  • Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.

  • 6

    -Caut persoane descurcărețe, hotărâte și ambițioase , cărora le plac produsele de top în materie de frumusețe și sănătate pe bază de GEL PUR ALOE VERA de o calitate înaltă, și vor să câștige bani în timpul liberh/ zi , alături de o companie GERMANĂ : LR HEALTH & BEAUTY!!! Ai parte de : ➡️Catalog gratuit la înscriere! ➡️ Reducere de 28 % per produs ! ➡️Transport sigur la tine acasă : curier TNT! ➡️Fără obligații lunare ! Îți comanzi ce vrei , când vrei ! ➡️Susținere si îndrumare atât din partea mea cât și din partea companiei ! ➡️Îți poți dezvolta afacerea în 28 de țări din Europa! ⚠️Dacă te regăsești în descrierea mea , te rog să îmi lași un mesaj privat ! SUCCESUL E GARANTAT ! Lasă mesaj pe pagina mea de partener : https://www.facebook.com/Partener-Independent-Maria-Ic%C4%83-Compania-LR-Rom%C3%A2nia/

  • Daca iti doresti un venit suplimentar rezerva 1-2 ore/zi din timpul tau liber pentru a lucra la calculator. Nu necesita experienta. Cerem perseverenta,responsabilitae, seriozitate, doar in acest fel iti vei asigura castiguri din ce in ce mai mari. Pentru detalii, trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 132

    Cerinte: - EXPERIENȚA în domeniu NU este necesară ! - perseverență și să te simți confortabil în rezolvarea problemelor prin telefon, zâmbind; - să-ți placă să lucrezi independent. Descrierea jobului - Procesarea comenzilor online (din browser); - Gestionarea mesajelor clientiilor (persoane juridice); - Comunicare cu clientii: informatii, inregistrare comenzi, rezultat convorbire; - Poti incepe imediat. Pentru toate acestea, noi iti oferim: • salariu incepand cu 1600 lei net ( in mana ) + bonificatii pentru realizarea targetului, la program Full Time (uzual 2000 - 2750 lei) - contract de munca pe perioada nedeterminata; • mediu de lucru restrans (putini colegi); • fara ore suplimentare; - zile libere oficiale (toate) si concediu de odihna; • alte beneficii: bonusuri de performanta pe baza rezultatelor evaluate. Punct de lucru - zona Bucuresti Mall (Calea Vitan) - Sector 3 Program de lucru: Luni - Vineri 9:00 - 17:00 sau (part-time, minim 4 ore/zi) Luni - Vineri 10:00 - 16:00 Niciodata sambata, duminica sau alte zile libere. Fara limita sau intervale de varsta, ANGAJĂM ȘI PENSIONARI (dar si persoane sub 40 ani) și nici cerința de a avea studiile terminate, insa diploma de bacalaureat sau o calificare profesionala este o conditie de baza. Trimite-ne C.V.-ul tau si hai sa ne cunoastem ! Intelegerea cerintelor formulate in anunt sunt primul criteriu de evaluare in selectia candidatilor. Selectia candidatilor pentru interviu face abstractie de ordinea primirii CV-urilor/datelor de inscriere, primordiale fiind criteriile de compatibilitate cu fisa postului. Anuntul este valabil atat timp cat este vizibil online. ! ! ! Toate mesajele vor primi feedback ! ! !

  • 6

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă. După o experiență de 11 ani în Arad, FinProm a deschis un nou punct de lucru în Oradea!

  • 33

    Angajez secretara - operator calculator , valabil si fara experienta , important capacitatea de adaptare si insusire , punere in practica sarcini de serviciu .

  • Ideal candidate - Experience in usage of Internet-based applications - Confident MS-Office-User, especially MS Excel - MANDATORY - Basic telecommunication knowledge would represent an advantage - Language skills: very good English (verbal and written) - MANDATORY - Team player with excellent communication skills and goal driven work ethic - Organization and prioritization abilities - You like to work in a structured, independent way as well as part of a team - You are self-motivated and a goal-oriented, salary motivates you to top efficiency - Additional languages are a big plus (especially German) - Loyal, trustworthy and hard working. Job description - Testing of connection and audio quality of telephone-connections. - Processing of trouble tickets in our ticket-system and our own highly accessible administration-platform 42one - Assessment of the quality statistics by appropriate parameters (ACD, ASR, SC, PDD, Call Attempts) - Identification of problematic destinations - Autonomous development and implementation of optimizing courses of action - Testing and surveillance of the implemented optimizing measures - Cooperation with involved and affected departments - Documentation of procedures and measures - Build routing scenarios for the customers in order to establish the correct flow on a call; - Change or interconnect from Soft switch interface routing groups, equipment’s, accounts, customers, vendors - Enable or disable routes for a specific call/destination; - Make SIP Debug, searching the issue and solve it as soon as possible; - Periodically monitor the routes to different destinations 42COM offers - Maintain the costs on the routes as low as possible without affecting the quality Company details 42com Telecommunication GmbH was founded 2002 in Berlin. A significant year in the development of the European telecommunication market that had just recently created a sensation by the initiation of the so-called “Telecom Package”. The new laws for harmonization of electronic communications networks outlined new rules while lowering the entrance barriers for free providers and allowing open competition.

  • 29

    Institut Privat de Invatamant - Scoala de limba Engleză/Germana Dacă vrei să faci parte dintr-un colectiv profesionist și să lucrezi într-un mediu plăcut, în care te poți dezvolta, te invităm să ne trimiți CV-ul tău, pentru a te înregistra în baza noastră de date. Te așteptăm să fii colegul nostru! info@0761606070 Se fac angajări pentru urmatoarele posturi: -OPERTOR CALL CENTER (PART TIME -FULL TIME ) -PROFESOR DE LIMBA ENGLEZA https://www.facebook.com/englishcenterTM/

  • 13

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă. După o experiență de 11 ani în Arad, FinProm a deschis un nou punct de lucru în Oradea!

  • 19

    Call center in Bucuresti isi mareste echipa ! Suntem o echipa unita, ambitiosa, talentata si ne place performanta ! Cautam colegi care sa-si doreasca sa munceasca, sa fie punctuali, ambitiosi, cu bun simt si dornici de performanta. Oferim: - salariu fix - comision atractiv din vanzari- bonus - o masa pe zi - mediu de lucru placut, echipa tanara, atmosfera prietenoasa Trimite C.V si hai sa ne cunoastem !

  • Candidatul ideal Abilități crescute de comunicare, organizare și planificare; Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic; Experiență anterioară în domeniul transporturilor/ logisticii; Cunoștințe pachet Office, Excel – nivel mediu; Cunoștințe bune de geografia României; Atestat ISCIR - constituie avantaj. Descrierea jobului Organizarea zilnică a activității de distribuție; Optimizarea rutelor de distribuție; Alocarea mărfurilor clienților pe camioane; Recuperarea documentelor de transport și redirecționarea către alte departamente; Planificarea necesarului de autovehicule și coordonarea acestora; Participarea activă la procesul de încărcare/ descărcare, scanare și sortare a mărfurilor; Verificarea încărcării pe autocamionul corect a mărfurilor expediate. Oferta noastra Pachet atractiv de beneficii; Sediu usor accesibi - str. Interioara, nr. 2, Constanta; Program de lucru de luni pana vineri, in intervalul 11:30 - 20:00; Mediu de lucru dinamic, echipa tanara si implicata. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa de e-mail sau sa sune la tel. 0728.133.253. Despre companie Gebrüder Weiss este una dintre cele mai importante companii la nivel global din industria de logistica şi transporturi. Este reprezentata la nivel mondial de peste 6.500 de angajati, in 150 de filiale din 27 de tari, avand reprezentante regionale in Europa, Europa de Est, Asia si SUA. Prezenta in Romania inca din anul 1994, Gebrüder Weiss ofera solutii integrate de logistica, precum si o gama completa de servicii de transport rutier international si domestic, in regim de grupaj, camioane complete sau partiale, transport feroviar, aerian si maritim. Gebrüder Weiss opereaza prin 8 terminale logistice de cross-docking si puncte de lucru situate in Bucuresti, Arad, Sibiu, Cluj, Bacau, Craiova, Constanta si Brasov, performantele sale fiind sustinute de o echipa de peste 550 de specialisti in domeniu. Pentru mai multe informatii puteti vizita site-urile noastre www.gw-world.com si www.gw-world.ro.

  • RESPONSABILITATI Firma italiana , producatoare de sisteme de etanseizare pentru instalatii industriale chimice si petrochimice, cu sediul in Ploiesti. CERINTE Cunoștințe operare PC – pachet Microsoft Office, Outlook, Internet; Cunoștințe de limbă maghiara la nivel conversational scris si vorbit; Spirit de echipă; Atenție și concentrare distributivă; Autocontrol, atitudine pozitivă; Capacitate de organizare în muncă. BENEFICII OFERITE Salariul si alte beneficii se discuta la interviu, in functie de experienta, incepand cu 1800 lei net.

  • 14

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti de engleza + franceza Conditii de munca si salarizare foarte bune, Cerinte : -cunoasterea foarte buna a limbilor engleza si franceza -cunostiinte utilizare PC Salariu de debut incepe de la 2500 lei net+ bonuri de masa In timp , in functie de performante se poate ajunge la peste 4000-4500 lei net Se poate munci in ture de zi si de noapte, part-time sau full time Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -engleza -franceza -germana daca sunteti interesati va rog sa trimiteti un CV in limba straina pentru care aplicati la adresa mentionata sau cereti relatii la numarul de telefon afisat.

  • 1

    Infinity cauta colaboratori-reprezentanti. Daca sunteti o persoana careia ii plac lucrurile frumoase, atunci acest mesaj vi se adreseaza cu precadere. In mod sigur ati folosit sau aveti cunostinte care folosesc produse similare cu ale noastre . Este vremea sa faceti o schimbare, sa nu mai fiti doar client. Toate visele dumneavoastra se pot implini daca aveti curajul sa le urmati. Acum puteti avea propria afacere ! Fiti propriul dumneavoastra sef ! Naviga?i pe site ?i nu ezita?i să intra?i în contact cu noi pentru a ne adresa orice întrebare sau comentariu.

  • 13

    Candidatul ideal -persoana serioasa cu spirit de echipa -dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera -dinamic,perseverent -abilitati de comunicare verbala -putere de convingere Descrierea jobului -promoveaza produsele si imaginea companiei -contactarea potentialilor clienti,dar si mentinerea relatiilor stranse cu acestia -implementeaza strategia de vanzare Se ofera: -parte fixa -bonusuri si comisioane in functie de rezultatul individual -posibilitatea de promovare permanenta in functie de rezultate -training-uri in tara si in strainatate -dezvoltarea profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si strainatate -mediu de lucru placut si munca in echipa Va asteptam cu drag in echipa noastra!

  • 2

    Responsabilitati: secretariat Experienta: Nu este necesara; Cerințe: abilitați in lucru cu cifrele; Experiența in lucrul cu SAGA reprezintă un avantaj; Programul de lucru este de 8 ore/zi de luni pana vineri; Perioada contractuala nedeterminata; Posibilitati de promovare; Locatia biroului este in Mihailesti jud Giurgiu, transportul de la Cora Alexandriei pana la birou este asigurat de catre firma .

  • 10

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 7

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • Salveaza cautarea