Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Salaj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Angajam Operator Comenzi Magazin Online

    Vrei să faci parte dintr-o echipa tanără și dinamică? Vrei să te dezvolți personal i profesional într-un mediu plăcut? GimiHome poate fi soluția! GYM INVEST S.R.L. (brand GIMIHOME) este prezentă pe piată începând cu anul 1998, fiind specializată în comerțul en-gros și en-detail al produselor de uz casnic, menaj și jucării pentru copii. Compania noastră caută un coleg sau o colegă, pentru postul Full-Time de Operator Comenzi Magazin Online, pentru a se alătura echipei noastre www.gimihome.ro în localitatea Panic, jud. Sălaj. Descrierea jobului: - Procesarea comenzilor online, gestionarea livrărilor și retururilor; - Comunicarea cu clientii noștri prin email sau telefon în legătură cu problemele lor; - Gestionarea stocului și a inventarului magazinului online; - Emiterea de oferte comerciale; - Emiterea facturilor și documentelor de transport conform comenzilor; - Participarea la activități de ambalare/etichetare produse; - Verificarea informațiilor privind prețurile, descrierea produselor și stocurile; - Adăugarea produselor noi în platformă; - Verificarea periodică a corectitudinii informației prezentate pe platformele noastre. Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Contract de muncă pe perioada nederminată; - Bonuri de masă; - Program de 8 ore, de Luni până Vineri; - Posibilitatea de a te dezvolta într-un mediu de lucru plăcut; Cerințe: - Cunoștințe minime de operare PC (Word, Excel, Internet); - Persoană atentă la detalii, promptă în rezolvarea problemelor; - Abilități de comunicare cu clienții prin telefon; - Abilități de a scrie corect, din punct de vedere gramatical; - Experiența în domeniul e-commerce constituie un avantaj; - Cunoașterea limbii engleze sau maghiare constituie un avantaj; Dacă doriți să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să ne trimiteti CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail

  • Salveaza cautarea