Aplica pentru un post in Serviciul de CUSTOMER CARE la River Company SRL
Ce ai avea de facut:
-intampini clientii;
-aflii nevoia clientului si oferi solutii: oferi Informatii tehnice intr-un mod placut, dupa consultare acolo unde este cazul cu mecanicii din atelier;
-faci ofertare, in cazul ofertelor ...
Candidatul Ideal:
- Abilități organizatorice excelente (o persoană foarte organizată și atentă la detalii);
- Cunoștințe solide de utilizare a PC-ului;
- Experienta in domeniu;
- Persoană de încredere și onestă.
Descrierea Jobului:
Căutăm un coleg o colegă pentru postul de Asistent Manager care să ...
Agenția de marketing și publicitate REVOLUTION Hub, angajează personal part time și full time.
Nu este job remote, se lucrează de la sediul firmei minim 2 zile săptămâna.
1. Agenți de vânzări - 3 posturi pentru fete (răspund la telefon, discuta cu clienții, negociaza și vând serviciile și produsele ...
Restaurant din Zona Nordului, cautam pentru colaborare o fata tânără și cu aspect fizic placut pentru poziția de hostess, recepționeră și asistenta manager.
Programul este flexibil, poate fi full time sau part time. Experienta sau studiile nu contează, se oferă training.
Salariu zilnic între 500 și ...
deal candidate
University degree (Economics, preferably Accounting);
Experience in accounting would be a plus;
Good level of computer literacy in PC applications MS Office (Oracle will be a plus);
Problem solver, organized;
Ability to work in a team;
High attention to detail and accuracy.
Knowledge:
Knowledge ...
Societatea profesională notarială Călin & Tudose cu sediul în mun. Ploiești, jud. Prahova, angajează operator calculator.
Cerințe: Persoana reponsabilă, amabilă, cu bune abilitați de comunicare, atentă la detalii, cu o buna capacitate de organizare, bune cunostințe de operare microsoft word, capacitate ...
3000-8000lei luna Part Full
Descriere
Angajez Asistent Manager Personal Model
Candidatul ideal: Cunostinte foarte bune de operare PC: procesare text (Word), calcul tabelar (Excel) * Cunoasterea limbii engleze nivel mediu avansat; * Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva, cu un ...
Om de afaceri in domeniul managementului financiar, discret, elegant si generos, 37 de ani, caut pentru colaborare o tanară cu sau fără experiență pentru 2 zile săptămânal când vin în Bucuresti.
Post oferit: secretara, asistenta manager, manager adjunct. In functie de experienta si capacitate. Cu timpul ...
Agentie imobiliara angajeaza Asistenta manager - Secretara, cu sau fara experienta.
Program flexibil part time sau full time.
Salariu: - 7200 lei + bonusuri.
Domnisoara va lucra direct cu managerul general, care este un barbat de 36 de ani, discret, serios, generos.
Se cauta o fata tânără, inteligenta, ...
angajez secretara part full time cu fara experienta indiferent de studii pregatire. Poate fi si cu studiile neterminate. Se cauta o pers de sex feminin volubila, pozitiva, dezinvolta cu orizonturi largi spre dezvoltare personala ridicata si cu disponibilitate la posibil program pelungit si insotire ...
Dezvoltator imobiliar angajează în
BUCUREȘTI-SECTOR 2
Secretar ă-agent ă vânzări
Permis cat. B
Cunoștințe imobiliare
4000 lei lună + 500 lei comision vânzare.
Puteti lăsa și CV pe wtsp!
Om de afaceri generos, serios, discret, educat, angajez asistentă personală cu sau fără experiență.
Cerințe:
- aspect fizic plăcut și îngrijit
- open minded
- atentă la detalii
- deschisă la noi oportunități
Programul este part -time, negociabil.
Rog doar mesaj aici in privat
sau
email: eurus2021@ ...
Agentie imobiliara angajeaza Secretara - Asistenta manager cu sau fara experienta.
Program flexibil part time sau full time.
Salariu: - 7200 lei + bonusuri.
Domnisoara va lucra direct cu managerul general, care este un barbat de 36 de ani, discret, serios, generos.
Se cauta o fata tânără, inteligenta, ...
Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie.
Abilități foarte bune în relațiile cu publicul;
Cunoștințe foarte bune de limba română;
Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate;
Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilită si de comunicare ...
Post disponibil de Responsabil Administrativ pentru un importator și distribuitor de produse de birotica, papetărie, curățenie, igienă, protocol, rechizite școlare cu sediul în Mogoșoaia.
Va gestiona clienților, va , va menține la zi , va colabora cu departamentele Vânzări, Contabilitate și Logistică.
Căutăm ...
Societatea Profesională Notarială Sârbu Victor Mihai si Albu Florin-Alexandru angajează secretar birou notarial tehnoredactor. Căutăm persoane cu experiență în domeniul notarial, care își vor desfășura activitatea în principal la sediul secundar al societății din comuna Tărlungeni. Candidații pentru ...
Birou notarial, cu sediul în București, sector 2 (zona Mega Mall), angajează secretar secretară.
Sunt necesare cunoștințe de tehnoredactare, abilități de comunicare, spirit de echipă, responsabilitate, perseverență, dorință de a învăța.
Program de lucru
Luni-Joi 8,30-16,00
Vineri 8,30-13,00
Vă ...