Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Persoane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 11

    Companie multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza agenti back office ( doar din Bucuresti si Ilfov ),cunoscatori de GERMANA/DANEZA/OLANDEZA/POLONEZA/RUSA/ITALIANA/FRANCEZA+ENGLEZA,nivel cunostinte minim B2 ( se cere cunoasterea ambelor limbi straine la nivel minim B2 ). - Daneza/Franceză/Germana/Olandeza/Rusa/Poloneza/Italiana + Engleză nivel B2 - Se lucreaza in ture de 8 ore in intervalul orar 10.00-00.00, in functie de proiect - Aptitudini de bază de navigare pe calculator și internet - Bune abilități de comunicare cu accent puternic pe client - Abilități de rezolvare a problemelor -Creșterea salariului , dupa 12 luni de la data angajării - Bonusuri multiple: bazate pe performanță, bonus de limbă, precum si alte bonusuri lunare, bonus de instalare -Se lucreaza in ture L-D, 5 zile/saptamana, in intervalul orar 10.00-00.00, ture de 8 ore si 30 de minute, cu pauza de masa si pauza de relaxare incluse (o ora), in functie se proiect -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Perioada de training este platita integrala -Locatie : Afi Cotroceni -Pentru moment se lucreaza de acasa -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email hr.paul.daniel ( @ ) gmail .com sau catalix2010 ( at) yahoo com in vederea programarii unui interviu

  • 2

    Angajez secretara personală cu aspect fizic plăcut, comunicativă și sociabilă! Program flexibil în limita a 12 ore săptămânal. Ofer 5000 RON.

  • 3

    Angajam contabil contabilitate primara,domeniu patiserie. Locatia se afla in Brasov pe str.Iuliu Maniu nr.26 .Va asteptam la un interviu de luni-vineri intre orele 10 14 si sambata 10-11.

  • 2

    Angajez secretara personală pentru 12 ore săptămânal, program flexibil. Ofer 4500 RON.

  • 3

    Civitas PSG angajeaza Operator Dispecer la Garrett, in zona Militari PROGRAM IN TURE: 12/24, 12/48 /ZI/NOAPTE TARIF:13 RON/ORA Candidatul ideal: - minim studii medii; - cunostiinte minime operare pc - abilitati de comunicare telefonica; - experienta anterioara si atestatul profesional de "Dispecer Centru Alarmare" reprezinta un avantaj; Descrierea jobului: - program de lucru in ture zi/noapte; - opereaza si intretine aparatura din dotare; - coordoneaza deplasarea echipajelor de interventie in teren; - mentine legatura telefonica cu Inspectorii; - editeaza si actualizeaza periodic baza de date a dispeceratului; - mentine legatura cu echipele tehnice prezente in teren; - salariu platit la timp; - tichete de masa in valoare de 300 ron - contract de munca in conditiile legii;

  • 2

    Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate pentru Garrett, in zona Militari, Pacii PENTRU PERSOANELE DIN GIURGIU, ASIGURAM TRANSPORT GRATUIT!!! Oferta: - salariu platit la timp - toate sporurile + orele suplimentare calculate conform legii - plata la timp a salariului - echipament de lucru adecvat solicitarilor si cerintelor beneficiarilor - contract de munca in conditiile legii - alte beneficii in functie de performanta Cerinte post: disponibilitate de lucru in ture 12/24; sau 12 ore de luni pana vineri care sa aibe cunostinte de calculator atestat profesional de agent securitate, reprezinta un avantaj;

  • 3

    President hotel angajeaza ospatar. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze un cv aici sau la receptia hotelului.

  • 4

    President hotel angajeaza ospatar si agent de paza. Doar cv-urile trimise pe email vor fi luate in considerare. Pt mai multe detalii sunati la nr de tel

  • Sunt absolvent de drept stiinte juridice cu diploma, caut de munca ca jurist sau consilier juridic debutant. Pot fi contactat la adresa de email sau la telefon 0741705033

  • 2

    Caut tânără atrăgătoare, dinamică, consecventa, fără obligații, din Brașov pentru activitatea de secretariat part time.

  • 1

    Firma Comert exterior Bucuresti, sediu central pe Splaiul Unirii, export sticlarie menajera, angajam referent export pt. derulare Contracte externe. Cerinte : studii Medii sau Superioare, lb. engleza avansat scris si vorbit, germana este un plus, operare PC, Office: Outlook, Excel, munca in echipa. Rog seriozitate.

  • 2

    Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, o persoana pentru postul de Agent suport clienti, cunoscator de limba engleza si germana, nivel avansat- conversational. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si germana, nivel conversational - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa de e- mail office@clarismart. ro sau sa apeleze nr. de telefon 0730643789

  • 1

    Imi place sa scriu, am experienta in acest domeniu si ofer continut de calitate, original si optimizat SEO Fac descrieri pentru produsele pe care doriti sa le adaugati pe site, atat meta descriere, meta titlu si la cerere pot incarca produsele pe diferite platforme. Respect tremenele de livrare. Am SRL si va pot oferi factura.

  • Firma de contabilitate,dorim colaborari cu cabinete de avocatura indiferent de sector.Vizionati site-ul

  • 8

    Angajam arhivar : -oligatoriu curs de arhivar -studii liceale terminate(diploma de bacalaureat) -cunostiinte MS Office (Word,Excel) -experienta minim 1 an Program de 8 h , tichete de masa

  • 1

    Doresc angajare, Asistent manager cu experienta in administrativ, manager vanzari, transporturi - logistica, import -export, manager achizitii, office manager, contabilitate primara, lb. engleza avansat, italiana -mediu, germana - începător, experienta in gestionarea relatiei cu clientii, permis de conducere, doresc angajare in strainatate sau in tara. Rog oferte serioase.

  • 13

    HR Assistant Descrierea jobului Identificarea de noi colaboratori Participarea la intreg procesul de recrutare si selectie ( crearea anunturilor de recrutare, promovare, analizarea CV-urilor, planificarea candidatilor, sustinerea interviurilor) Pastrarea relatiei cu fiecare colaborator Consilierea angajatilor in probleme de resurse umane. Cerinte Studii superioare in domeniul psihologie, resurse umane constituie avantaj Bune cunostinte de operare PC. Cunoasterea unei limbi straine, engleza / germana Permis de conducere categoria B constituie avantaj Abilitati foarte bune de comunicare. Orientare catre rezultate. Atitudine proactiva si deschidere catre invatarea de lucruri noi. Abilitati de planificare, organizare, relationare si comunicare; Deschidere spre schimbare si identificare solutii; Integritate si etica. In conditiile actuale de distantare sociala activitatea se va efectua online. Trebuie sa aveti acces la internet, un laptop si un telefon mobil. Fiecare candidat eligibil va fi sunat pentru un interviu de informare.

  • 6

    Caut asistenta personala part time, preferabil o studenta.

  • 2

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti ale limbilor spaniola si engleza Cerinte: -nivel foarte bun de cunoastere a limbii spaniole si engleza -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare cosrespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 2.700 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 3500 lei Pentru detalii sunati la Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -Franceza si engleza  -rusa+engleza -olandeza -franceza -italiana + engleza

  • 8

    Manager HR, cu o experienta de 7 ani in domeniul resurselor umane, caut societati pt colaborare part-time. RESPONSABILITATI Realizarea calculului salarial conform cerintelor legale, proceduri interne si specifice companiei, intocmire/vericare pontaje, verificarea certificatelor medicale si completarea acestora conform cerintelor legale. Reprezentarea societatii la controalele cu institutiile statului. Intocmirea, gestionarea, verificarea si actualizarea documentelor de evidenta a personalului conform legislatiei in vigoare: dosar personal, contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare/suspendare, etc. Administrare bazei de date, de evidenta a personalului. Introducerea, actualizarea si verificarea permanenta a datelor din Registrul Electronic al Salariatilor si transmiterea lor in conformitate cu prevederile legale. Intocmirea si actualizarea fiselor de post, regulamentul intern, a altor decizii si proceduri interne ale companiei. Eliberarea adeverintelor salariatilor. Intocmirea documentelor necesare cercetarii disciplinare si participare activa in procesul de cercetare. tel. 0742.87.80.41

  • Salveaza cautarea