Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Carnet conducere: B

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 30

    POST LIBER SECRETARIAT IMOBILIAR Fata/Băiat Post secretariat: Angajăm persoana băiat/fata care să fie serios/a, punctual/a, dinamic/a, cu experienţa minimă de operare la calculator în word şi pentru promovare on-line. CERINŢELE sunt următoarele: Dorinţa de a lucra în domeniul imobiliar; Experienţa nu e necesară; Cunoştinţe de operare pe calculator, obligatoriu. Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare cu oamenii; Abilităţi de negociere, seriozitate şi iniţiativă; Rezistent/a la schimbări şi stres. RESPONSABILITĂŢI/BENEFICII: Prospectarea pieţei şi contactarea posibililor clienţi; Menţinerea relaţiilor cu clienţii actuali; Ofertare, primire şi prelucrarea cereri şi oferte, tranzacţionare; Crearea şi prezentarea ofertelor personalizate de produse şi servicii; Identificarea nevoilor clienţilor şi a soluţiei optime de îndeplinire a cerinţelor clientului; Trainingurile şi îndrumare profesională Bonusuri corelate cu performanţa şi o perioadă cât mai lungă alături de agenţia Matos. Program (de iarnă) Luni – Joi: 10.00 – 17.00 Vineri: 10.00 – 16.00 Sâmbătă: 9.00 – 12.00 Duminica: ÎNCHIS Pauză de masă: 30 min. La fiecare oră: 10 minute pauză Ziua de lucru este doar: 5 ore şi 40 min. Obligatoriu : Aplică cv-ul însoţit de poza ataşată pe această platformă sau pe dar mai ai posibilitatea si pe https://matosimobiliare.ro/cariera Vă rugăm nu mai sunaţi să cereţi detalii, interviul se ţine la sediul agenţiei. De preferabil persoane cu domiciliul în Campina dar nu mai departe de 10 km de aceasta localitate.

  • Se ofera salariu atractiv +bonusuri pentru ore suplimentare -un mediu de lucru curat si linistit -telefon si masina de serviciu - posibilitate de promovare -cursuri de specializare platite de angajator - posibilitate asigurare locuinta de serviciu Cerinte: -studii superioare economice si/sau tehnice finalizate -cunostinte operare PC -permis de conducere -disponibilitate program prelungit -disponibilitate deplasari trimiteti CV pe adresa :

  • 3

    Angajam Asistent Manager in cadrul unei firmei de Constructii .

  • 4

    Cautam o persoana in vederea angajarii pentru colaborare, activitate de gestionare si organizare a unui atelier de design vestimentar ce detine si un magazin online. Candidatul ideal: -Studii universitare finalizate sau in curs(licentiat in marketing/relatii publice/design vestimentar constituie avantaj); -Cunostinte foarte bune de operare PC(Office, Word, Excel, etc); -Permis conducere categoria B; -Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat; -Cunostinte editare foto/social media; -Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva,cu un sim al responsabilită ii crescut; -Atentie la detalii; -Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; -Abilită i de exprimare scrisă si orală; -Bune aptitudini organizatorice; -Abilită i de prioritizare; -Promptitudine in rezolvarea sarcinilor; -Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan; -Carismă i prezen ă agreabilă; -Punctualitate; -Aspect Placut; -Dorinta si disponibilitatea de a invata lucruri noi; -Pasiune pentru fashion si design vestimentar; -Disponibilitate pentru deplasare in oras si in tara. *Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj *Experienta pe un post asemanator constituie avantaj, insa nu este obligatorie Oferim: -Contract de munca full-time pe perioada nedeterminata -Salariu fix + bonusuri in functie de performanta -Colectiv format doar din persoane de sex feminin Descrierea postului: -Administrarea conturilor de social media si a website-ului -Preluarea comenzilor atat de pe platformele de social media cat si a celor primite pe website sau e-mail -Informarea clientilor cu privire la statusul comenzii, urmarirea comenzilor si solutionarea eventualelor probleme aparute in timpul sau dupa livrare. -Intocmirea de documente administrative, oferte de vanzari, -Listarea de produse electronice pentru vanzare -Pregatirea livrarilor conform comenzilor online primite -Emiterea facturilor conform comenzilor -Emiterea documentelor de insotire a expeditiilor -Realizarea rapoartelor, inventarierea si organizarea produselor -Ambalarea si pregatirea coletelor de expediat; -Preluarea retururilor si emiterea facturilor de retur; -Verificarea si evidenta stocului de marfa. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV in mesaj privat sau la adresa de email

  • Salveaza cautarea