Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca Secretariat

Filtre
Sortează
Filtre
Sortează
Filtre active: Locuri de munca Secretariat Doar munca in strainatate Șterge toate filtrele

Anunțuri promovate Vezi toate

Promovat
Secretara   Operator Calculator Birou Notarial 24

Secretara Operator Calculator Birou Notarial

- borderouri,statistica,verificari si inscrieri in registrele notariale - pregatirea documentelor pentru a fi arhivate -realizarea relatiei cu publicul intrun mod deschis,amabil si profesionist -buna experienta in interactiunea cu oamenii amabilitate -conceperea si tehnoredactarea ...

Sector 6, Bucuresti

Promovat
Angajez secretara pt.laborator dentar 5

Angajez secretara pt.laborator dentar

Angajez secretara pt.lab.de tehnica dentara,de preferat cu experiență in domeniu,mai multe detalii telefonic si la interviu,locația sect.3 Buc,

Sector 2, Bucuresti

Promovat
Angajam secretara in Râmnicu Vâlcea, centru 7

Angajam secretara in Râmnicu Vâlcea, centru

Birou Executor Judecătoresc Bălan Ovidiu, angajam secretară cu norma întreaga, singura condiție este să aibă examenul de bacalaureat promovat. Nu se cere experiență, urmând a fi instruita după angajare. CV-urile se depun online pe adresa oficială de mail - sau la sediul biroului din Rm. Vâlcea, str. ...

Ramnicu Valcea, Valcea

Anunțuri Anunțuri pe pagină: 20 50

Oferta loc munca

Oferta loc munca

MARAND ART S.R.L. cu sediul in Oraş Pantelimon, Str. Brandușei Nr. 123A, Județ Ilfov, CUI: 40054778, cu obiect de activitate: 9020 - Activități de interpretare artistică (spectacole), angajeaza ASISTENT MANAGER - cod COR 334303. Cerinte: studii liceale, limba engleza. Cei interesati pot depune CV-ul, ...

Pantelimon, Ilfov

Oferta loc munca

Oferta loc munca

ZAYMAX ARTIST S.R.L. cu sediul in Oraş Pantelimon, Str. Mehedinţi Nr. 9, Parter, Ap 1, Județ Ilfov, CUI: 32650478, cu obiect de activitate: 9002 - Activităţi suport pentru interpretare artistică (spectacole), angajeaza ASISTENT MANAGER - cod COR 334303. Cerinte: studii liceale, limba engleza. Cei interesati ...

Pantelimon, Ilfov

Secretariat administrativ 5

Secretariat administrativ

Abilitati, calitati, aptitudini necesare: capacitate de informare (din mijloace mass media, de la concurenta, de la personal, furnizori etc.) capacitate de analiza si sinteza; persoana ordonata si organizata ; usurinta in exprimarea ideilor capacitate de relationare interumana spirit de initiativa loialitate ...

Sector 2, Bucuresti

Receptioneră   clinică de înfrumusețare premium
1
12

Receptioneră clinică de înfrumusețare premium

Noblezza Beauty Clinique este un spațiu modern și elegant din zona Dorobanți, București, unde oferim clienților servicii premium de înfrumusețare. Căutăm o persoană pozitivă, organizată și comunicativă, care să devină prima impresie a clinicii noastre și să asigure o experiență plăcută pentru fiecare ...

Sector 1, Bucuresti

Angajam Asistent Manager
1
7

Angajam Asistent Manager

Ne completam echipa si cautam o persoana pasionată, dedicată și dornică să contribuie la succesul nostru! Candidatul ideal: - Cunostinte PC (Word, Excel, PowerPoint) - Bune abilitati de comunicare si relationare - O persoana ordonata, serioasa si implicata in toate aspectele legate de munca - Cunoasterea ...

Sector 3, Bucuresti

Munca de acasa 7

Munca de acasa

Munca de acasa in timpul dumneaviastra liber.

Bacau, Bacau

Caut persoane munca de acasa . 8

Caut persoane munca de acasa .

Cautam persoane pentru munca de acasa in timpul liber 2-3 ore pe zi , 1500 -2000 Leí Luna. Persoanele interesate lasatine un numar de telefon sí va contactam noi.

Calarasi, Calarasi

Asisten manager

Asisten manager

Cautam un asistent manager cu cunostinte de xls, word, saga(ar fi un plus) , cunoștințe COD UIT raportare și verificare corectă a tranzacțiilor, limba angleza la nivel mediu. Salariu atractiv.

Micesti, Arges

angajez responsabil de mediu 23

angajez responsabil de mediu

SC BEST NICMARINE SRL avand domeniul de activitate colectare deseuri periculoase, angajeaza responsabil de mediu, program part time. Postul necesita curs responsabil de mediu gestiune deseuri sau facultate specializarea Ingineria si protectia mediului. CV-urile pot fi depuse la adresa de e-mail:

Constanta, Constanta

Asistent Manager 41

Asistent Manager

Cautam o persoana dornica sa invete si sa ajute activ echipa. Contribuie la buna desfasurare si dezvoltare a companiei Asigura comunicarea între companie și client, promoveaza o imagine buna Asigura activitatile de protocol in conditii optime; Proceseaza in mod eficient convorbirile telefonice, inregistreaza ...

Galati, Galati

Secretar, Operator calculator 14

Secretar, Operator calculator

Societatea profesională notarială Călin & Tudose cu sediul în mun. Ploiești, jud. Prahova, angajează operator calculator. Cerințe: Persoana reponsabilă, amabilă, cu bune abilitați de comunicare, atentă la detalii, cu o buna capacitate de organizare, bune cunostințe de operare microsoft word, capacitate ...

Ploiesti, Prahova

 Asistenta part-time
1
5

Asistenta part-time

Persoană drăguță, sociabilă, discretă, fără obligații, disponibilă în special pentru activitate în weekenduri și deschisă la călătorii. Jobul este potrivit pentru studente, dar nu numai important este să fii serioasă, comunicativă și cu o atitudine pozitivă. Este compatibil cu studii sau un alt job. Experiența ...

Sector 6, Bucuresti

Angajam secretara-ticketing-limba turca

Angajam secretara-ticketing-limba turca

Firma de transport international de persoane cu punct de lucru in Sector 5 Bucuresti angajeaza full-time secretara- ticketing cu cunostinte de contabilitate primara si vorbitoare de limba engleza sau limba turca. Program Luni-Sambata 10:00-19:00 Pentru ziua de Sambata se poate plati suplimentar sau zi ...

Sector 5, Bucuresti

angajam secretara 28

angajam secretara

Suntem în căutarea unei persoane organizate, responsabile și comunicative pentru a se alătura echipei noastre pe postul de secretară. Cerințe: Studii medii superioare Cunoștințe bune de operare PC (Microsoft Office Word, Excel, Outlook) Abilități de comunicare și organizare Spirit de echipă și atitudine ...

Timisoara, Timis

Angajam secretara la societatea din Bucuresti 5

Angajam secretara la societatea din Bucuresti

Descrierea jobului Activitati de secretariat: preluare si redirectionare informatii, gestionarea documentelor la compartimentele implicate (inregistrarea si distribuirea corespondentei, arhivarea, actualizarea bazei de date), activitati de protocol, elaborarea raspunsurilor la diferite cereri primite, ...

Sector 2, Bucuresti

Asistent manager vorbitor de limba germana 3

Asistent manager vorbitor de limba germana

Firma romaneasca, parte a unui grup de firme din Germania, cautam o persoana dedicata si bine organizata pentru postul de Asistent Manager, cu bune cunostinte de limba germana . Responsabilitati: Gestionarea corespondentei electronice si telefonice Programarea si organizarea intalnirilor Comunicare ...

Sibiu, Sibiu

Recepționer(ă)   Program Part-Time (16:00   20:00)   Dumbrăvița 56

Recepționer(ă) Program Part-Time (16:00 20:00) Dumbrăvița

Căutăm o colegă responsabilă, organizată și cu atitudine pozitivă, care să se alăture echipei noastre. Cerințe: - Excelente abilități de comunicare și relaționare - Spirit organizatoric și atenție la detalii - Prezență agreabilă - Cunoștințe de contabilitate primară - Operare PC - Experiența pe ...

Timisoara, Timis

Angajem colega de incredere- vino in lumea turismului alaturi de nou 31

Angajem colega de incredere- vino in lumea turismului alaturi de nou

Firma noastra de transport persoane si servicii turistice isi mareste echipa si este in cautarea unei colege responsabile ,dinamice si pasionate de calatorii , pentru urmatoarele posturi; -Insotiotoare grupuri turistice -Asistent Manager -Coordonator transport -Responsabil relatii cu pasagerii Pentru ...

Constanta, Constanta

angajam ptr protocol 25

angajam ptr protocol

Angajam fata 40 45 ani ptr protocol sediu firma.Oferim și cerem seriozitate. Salariu motivant.

Sector 1, Bucuresti

Receptioner medical - Front desk officer
1
10

Receptioner medical - Front desk officer

Căutăm o persoană dinamică, organizată și cu abilități excelente de comunicare pentru a se alătura echipei noastre.    Cerințe:  - Experiență anterioară într-o clinică de recuperare sau cu specialitati asemanatoare este obligatorie;  - Atitudine pozitivă și profesionalism;  - Cunoștințe de operare PC ...

Iasi, Iasi

Salvează căutarea