Cautam ASISTENT MANAGER,
Acest post presupune munca la birou, raportand direct managerului.
Obiectivul principal al acestui rol este executarea sarcinilor pe diferite departamente: HR, Contabilitate, Secretariat - toate in cadrul unei firme care executa instalatii electrice.
Iar responsabilitatile ...
Candidatul Ideal
Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar
Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea orasului Timisoara.
- Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială)
- Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică
- Experienţa de minim ...
Candidatul Ideal
- studii medii superioare
- experienta minim 1 an pe o pozitie similara
- operare PC la nivel avansat
- cunostinte soft Excel , Word , PowerPoint la nivel avansat
- limba engleza nivel mediu avansat
- persoana dinamică, energică cu excelente aptitudini de comunicare
- orientare catre ...
Pentru acest post cautam persoane dinamice si comunicative.
Responsabilitatile postului:
-sa raspunda la telefon,sa comunice cu clientii.
-organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare.
-planificarile zilnice le trimite prin mail directorului.
Candidatul trebuie sa indeplineasca ...
Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...
Candidatul Ideal
Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar
Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea orasului Timisoara.
- Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială)
- Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică
- Experienţa de minim ...
Beneficii: - loc de muncă stabil, mediu de lucru curat și civilizat, echipă tânără și dinamică;
- locație ultracentrală;
-oportunitatea de a învăța lucruri noi;
-salariu competitiv, cu posibilitatea de majorare în funcție de experiență și responsabilități asumate;
- program zilnic 9-17, de luni până ...
Persoana fizica, experienta peste 15 ani, administrez apartament, casa, pensiune, acte, etc. Ma pot ocupa de orice tine de chirie, in relatia cu chiriasii, cer si ofer seriozitate, etc.
Pentru acest post cautam persoane dinamice si comunicative.
Responsabilitatile postului:
-sa raspunda la telefon,sa comunice cu clientii.
-organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare.
-planificarile zilnice le trimite prin mail directorului.
Candidatul trebuie sa indeplineasca ...
Descrierea jobului - exeprienta minim 2 ani in domeniul prescolar
- entuziasm, pasiune, creativitate și capacitate de relaționare cu copiii și părinții;
- asigura conducerea executiva a unitatii de invatamant prescolar, in conformitate cu atributiile conferite de legislatia in vigoare
- intocmeste ...
Buna ziua!
Doua prietene, persoane deosebite, cu aspect fizic ingrijit, cautam sa lucram ca receptionere in cabinet stomatologic.
Pentru oferte, asteptam mesajele dvs.
Multumim!
2 posturi asistent manager:
- experiența Excel și Word
- aptitudini de comunicare.
- Full Time
- asiguram cazare și auto de serviciu ( cheltuieli incluse)
-18-40 ani.
-seriozitate,punctualitate, dorința de a învață lucruri noi.
-prezenta plăcută
- CV- ul pe Whatapp sau
Manager Financiar (de preferat cu limba germană)
Brand cunoscut în industria de frumusețe și sănătate
Locație: Hybrid (3 zile de lucru la birou)
Despre rol:
Un brand de prestigiu din industria frumuseții și sănătății caută un Manager Financiar cu experiență, pentru a coordona o echipă de 15 profesioniști ...
Cautam ASISTENT MANAGER,
Acest post presupune munca la birou, raportand direct managerului.
Obiectivul principal al acestui rol este executarea sarcinilor pe diferite departamente: HR, Contabilitate, Secretariat - toate in cadrul unei firme care executa instalatii electrice.
Iar responsabilitatile ...
Pentru acest post cautam persoane:dinamice si comunicative
Responsabilitatiile postului:
-sa raspunda la telefon ,sa comunicii cu clientii .
-organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare.
-planificarile zilnice le trimite prin mail directorului.
Candidatul trebuie sa indeplineasca ...
Cunostinte de contabilitate primara.
Persoana agreabila, comunicativa cu capacitate mare de relationare.
Cunostinte bune PC-Word, Excel etc.
Capabilitate in a-si insusi cunostinte intr-un domeniu construcții.
Persoana cu spirit practic pronuntat si cu inclinatie catre frumos.
Salariu adaptat la competente.
Accesul ...
Cer angajare că și operator date,operator calculator,operator procesare și validare date,operator facturare,curs de operator calculator,curs de contabilitate.Ofer și cer seriozitate.