Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis Disponibil din: Nan-nan-nan

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • disponibile immediata

  • 6

    Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: -permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;

  • 4

    Cautam sa angajam inspector Resurse Umane

  • Firma de contabilitate, serioasă și eficienta preluăm firme pentru contabilitate, depunem declaratii, înregistrăm angajați, contracte de muncă, fișa postului, înregistrări mențiuni, balanța bilant. Pentru informatii va asteptam sa ne contactați!

  • 2

    Sunt specializat în înființarea de restaurante tip fast-food și shawarma. Ofer consultanta pentru amenajarea restaurantului, ofer consultanta pentru realizarea meniului și rețetelor. Ajut la crearea de produse alimentare noi pentru fast-food și shawarma, proiectarea produselor și prelucrarea corespunzătoare. De asemenea ofer consultata pentru dezvoltarea sistemelor moderne de servicii pentru clienți și satisfacția acestora. Tel.contact Hussein

  • Consilier juridic cu experienta, ofer consultanta online/telefonic sau la sediul dv. cu privire la probleme juridice de Drept Civil (Contracte Civile, redactare, executare, încetare, clauze abuzive) - Drept Comercial, Drept Societar (orice problema juridică cu referitoare la desfășurarea activității unei societăți comerciale etc.) Va stau la dispoziție pentru obtinerea unor raspunsuri rapide si profesioniste la orice problema de natura juridică cu îndrumarea necesară, exceptând reprezentarea in instanța. Colaborez in principal cu societăți! Deoarece timpul este pretios, stim ca o deplasare poate fi costisitoare din acest punct de vedere.

  • Salveaza cautarea