Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Vaslui

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    EFECTUEZ ANALIZE DE RISC LA CELE MAI AVANTAJOASE PRETURI SI IN CEL MAI SCURT TIMP. Incepand cu 01.07.2018, AMENZI DE LA 10.000-20.000 LEI pentru neintocmirea analizei de risc de catre fiecare societate comerciala, institutie centrala si locala a administratiei publice, regie autonoma, companie si societate nationala. Analiza de risc se efectueaza inaintea instituirii masurilor de securitate si se revizuieste in una din urmatoarele situatii: - cel putin odata la 3 ani, pentru corelarea cu dinamica parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitatea fizica a unitatii; - in cel mult 60 de zile de la producerea unui incident de securitate la unitatea respectiva; - in cel mult 30 de zile de la modificarea caracteristicilor arhitecturale, functionale sau a obiectului de activitate al unitatii. Conform H.G. 301 din 2012, toate societatile comerciale si punctele de lucru care detin bunuri sau valori cu orice titlu trebuie sa efectueze analiza de risc la securitatea fizica, prin evaluatori autorizati, inscrisi in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii sau pentru o oferta de pret:0764747383.Va stau la dispozitie in judetele:Iasi, Bacau, Neamt,Vrancea, Suceava, Botosani, Covasna.

  • SPECTRAL MOBILA angajeaza ASISTENT MANAGER la fabrica de mobila din Tutova. Cerinte: cunostinte avansate de Microsoft Excel cum ar fi functia vlookup sau pivot. Transportul la fabrica este asigurat cu masinile firmei care merg zilnic din Barlad, Zorleni sau Grivita. CV-urile se trimit pe e-mail folosind aplicatia din site.

  • 2

    Caut colaborare in business gen activitate de birou ( reprezentantă,agenție ,filială ,etc ) .Dețin spațiu adecvat in zonă centrală-Bârlad ,jud.Vaslui .

  • 3

    Informații la nr

  • 3

    Angajam operator calculator relatii la nr de tel sau la depozitul Badelmad

  • 1

    Angajez gestionarea cu experienta în domeniu. Program de lucru flexibil, salariu atractiv Magazin plus bar. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Ofer toate condițiile pentru o buna colaborare.

  • 1

    SC ORIGINAL SRL cu sediul în Huși str Dobrina nr 43a Huși angajează OPERATOR PC, pentru mai multe detalii sunati la de LUNI pana VINERI intre orele 08-16 ,sau la sediul firmei din str Dobrina nr 43a Huși

  • 5

    Descrierea postului 1. Competente personale: - sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); - sa fie apt din punct de vedere medical 2. Atributii sa verifice conformitatea datelor introduse in calculator, cu datele din documentele/mediile primare sa salveze periodic si in situatii critice datele introduse si pastreaza copiile de siguranta ale datelor salvate sa restaureze la nevoie datele salvate si ii ajuta pe utilizatori sa-si recupereze informatiile sa selecteze si sa verifice datele inainte de a le introduce in calculator sa preia datele de pe documentele/mediile primare si le introduce in calculator sa corecteaza erorile intalnite sau le raporteaza supervizorului direct sa gestioneze suporturile magnetice si asigura securitatea acestora sa efectueze prelucrarea primara a datelor introduse sa asigure buna functionare si intretinerea a echipamentelor cu care lucreaza sa respecte normele de securitate si sanatate in munca, normele de protectie a mediului sa se preocupe de perfectionarea pregatirii profesionale sa se preocupe de planificarea activitatii proprii sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei 3. Aptitudini si competente personale - incredere in sine; - atentie; - ascultare activa - indemanare; - concentrare; - punctualitate; - capacitatea de a invata; - aptitudini tehnice; - dispus intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte - limbi straine - operativitate in furnizarea informatiilora Persoanele interesate pot trimite CV la adresa de email elenavantu00 @ gmail.com

  • 1

    Sc WOODLINEMOB SRL angajeaza Asistent manager Cerințe: Experiență în contabilitate primară; Bune cunoștințe de utilizare a pachetului MS Office ; Abilități de comunicare, organizare și sistematizare; Atenție către detalii, ordine, corectitudine și punctualitate; Capacitatea de a lua initiativa si de a-si asuma responsabilitatea Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp și respectarea termenelor limită Sarcini și responsabilități generale: 1. Contabilitate primară (centralizare, plăti facturi, facturare) 2. Trimitere state de plata și pontaje 3. Verificare plăți în extrase pentru facturile emise; 4. Completarea și crearea diverselor rapoarte solicitate; 5. Diverse alte activități specifice biroului. CV-urile se pot trimite pe e-mail: Pentru relatii Tel. sau la sediu in str Metalurgiei nr.6 Vaslui www.woodlinemob.ro

  • Salveaza cautarea