2
                            
                        
                    Inspector securitate
Specificații
Numele companiei
                                            
ARD SECURITY 
 
                                        Tip job
                                            
full time
 
                                        Descriere
                            Descrierea postului:
Identifica permanent asteptarile si obiectivele clientilor beneficiarilor referitoare la serviciile prestate de personalul de securitate;
Gasirea de solutii optime care sa permita diminuarea semnificativa a pierderilor suferite de beneficiari;
Identifica si analizeaza specificul proceselor pentru protectia proprietatii, comparativ cu specificul proceselor desfasurate de beneficiar, pentru aplicarea unor metode de imbunatatire, cu orientare catre nevoile si asteptarile clientului beneficiarului;
Cunoaste si evalueaza afacerea clientilor beneficiarilor, anticiparea nevoilor acestora, prin optimizarea rezultatelor prestatiilor pentru protectia proprietatii;
Analizeaza procedurile si instructiunile de lucru ale beneficiarului, pentru intocmirea si implementarea procedurilor interne la nivelul beneficiarului, procedand astfel si la instruirea formarea continua a echipei de securitate;
Urmareste permanent respectarea procedurilor de lucru aplicate de beneficiar, de catre echipa de securitate;
Recomanda beneficiarului solutii de securitate, pentru imbunatatirea proceselor de preventie si reducere a riscurilor, pierderilor rezultate din furturi, frauda, distrugeri, deseuri, etc;
Identifica aspecte ce caracterizeaza eficienta proceselor de protectie a proprietatii (valoarea adaugata si pierderile determinate de fiecare proces);
Procedeaza la abordarea si rezolvarea continua a incidentelor problemelor aparute in activitatea de securitate, pentru a permite imbunatatirea rezultatelor obtinute;
Aplica metode si tehnici de colectare si analiza a datelor, de planificare, instrumente de imbunatatire (metode de standardizare a muncii, management vizual semnalizarea atingerii conditiilor care pot determina producerea unei situatii anormale, astfel incat sa fie posibila aplicarea la timp a unei actiuni corective);
Monitorizeaza relatiile de lucru, intre membrii echipei de securitate si membrii echipei beneficiarului pentru furnizarea de sugestii de imbunatatire a acestora;
Intocmeste rapoarte specifice de lucru, prin care monitorizeaza activitatea echipelor de securitate, isi autoevalueaza activitatea desfasurata in relatia cu beneficiarul (probleme identificate, masuri propuse beneficiarului, masuri aplicate, rezultate statistice obtinute);
Solicita periodic feedback de la beneficiar referitor la activitatea de servicii prestate de echipa de securitate;
Cerinte:
O buna cunoastere a pietei serviciilor de securitate, marcata printr-o experienta relevanta in domeniu (minim 5 ani);
O buna cunoastere a activitatilor din domeniul securitatii private (Legea 333 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor);
Excelente abilitati de organizare, analiza, planificare si control evaluare;
Abilitatea de a lucra cu oamenii, de a coordona echipe;
Orientare spre satisfactia clientului beneficiarului;
Abilitati in managementul vizual si managementul timpului;
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
Dinamic, cu initiativa, capabil sa gaseasca solutii;
Calitati de formator;
Disponibilitate pentru deplasari frecvente si program de lucru prelungit;
Studii superioare;
Cunostinte PC;
Limba engleza nivel mediu;
Permis de conducere categ. B;
Fara antecedente penale;
Oferta:
Pachet salarial motivant;
Mediu de lucru dinamic;
Masina, telefon, laptop;
Oportunitati de cariera intr-o companie lider de piata.
    
    
        
            
        
        Raportează
    
Identifica permanent asteptarile si obiectivele clientilor beneficiarilor referitoare la serviciile prestate de personalul de securitate;
Gasirea de solutii optime care sa permita diminuarea semnificativa a pierderilor suferite de beneficiari;
Identifica si analizeaza specificul proceselor pentru protectia proprietatii, comparativ cu specificul proceselor desfasurate de beneficiar, pentru aplicarea unor metode de imbunatatire, cu orientare catre nevoile si asteptarile clientului beneficiarului;
Cunoaste si evalueaza afacerea clientilor beneficiarilor, anticiparea nevoilor acestora, prin optimizarea rezultatelor prestatiilor pentru protectia proprietatii;
Analizeaza procedurile si instructiunile de lucru ale beneficiarului, pentru intocmirea si implementarea procedurilor interne la nivelul beneficiarului, procedand astfel si la instruirea formarea continua a echipei de securitate;
Urmareste permanent respectarea procedurilor de lucru aplicate de beneficiar, de catre echipa de securitate;
Recomanda beneficiarului solutii de securitate, pentru imbunatatirea proceselor de preventie si reducere a riscurilor, pierderilor rezultate din furturi, frauda, distrugeri, deseuri, etc;
Identifica aspecte ce caracterizeaza eficienta proceselor de protectie a proprietatii (valoarea adaugata si pierderile determinate de fiecare proces);
Procedeaza la abordarea si rezolvarea continua a incidentelor problemelor aparute in activitatea de securitate, pentru a permite imbunatatirea rezultatelor obtinute;
Aplica metode si tehnici de colectare si analiza a datelor, de planificare, instrumente de imbunatatire (metode de standardizare a muncii, management vizual semnalizarea atingerii conditiilor care pot determina producerea unei situatii anormale, astfel incat sa fie posibila aplicarea la timp a unei actiuni corective);
Monitorizeaza relatiile de lucru, intre membrii echipei de securitate si membrii echipei beneficiarului pentru furnizarea de sugestii de imbunatatire a acestora;
Intocmeste rapoarte specifice de lucru, prin care monitorizeaza activitatea echipelor de securitate, isi autoevalueaza activitatea desfasurata in relatia cu beneficiarul (probleme identificate, masuri propuse beneficiarului, masuri aplicate, rezultate statistice obtinute);
Solicita periodic feedback de la beneficiar referitor la activitatea de servicii prestate de echipa de securitate;
Cerinte:
O buna cunoastere a pietei serviciilor de securitate, marcata printr-o experienta relevanta in domeniu (minim 5 ani);
O buna cunoastere a activitatilor din domeniul securitatii private (Legea 333 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor);
Excelente abilitati de organizare, analiza, planificare si control evaluare;
Abilitatea de a lucra cu oamenii, de a coordona echipe;
Orientare spre satisfactia clientului beneficiarului;
Abilitati in managementul vizual si managementul timpului;
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
Dinamic, cu initiativa, capabil sa gaseasca solutii;
Calitati de formator;
Disponibilitate pentru deplasari frecvente si program de lucru prelungit;
Studii superioare;
Cunostinte PC;
Limba engleza nivel mediu;
Permis de conducere categ. B;
Fara antecedente penale;
Oferta:
Pachet salarial motivant;
Mediu de lucru dinamic;
Masina, telefon, laptop;
Oportunitati de cariera intr-o companie lider de piata.
ID anunț: 1704893072
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!
