Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Persoane Carnet conducere: B Experienta: Fara experienta Disponibil din: Nan-nan-nan-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal: Experiență anterioară în vânzări ar fi un avantaj; Abilități excelente de comunicare și negociere; Orientat către clienți și către atingerea obiectivelor; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului: Prezentarea și promovarea produselor companiei. Oferim : Training; Posibilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si echipa tanara; Birou modern ultracentral; Salariu fix + schema de bonusare; Masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem o organizație care are ca principal obiectiv comercializarea de produse sau servicii către clienți. Obiectivele companiei noastre de vânzări sunt în principal de a-și crește vânzările și de a-și extinde baza de clienți, menținând în același timp un nivel ridicat de satisfacție a clienților dar si a angajatilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte : - Permis de conducere categoria B - Abilitati de comunicare Ce oferim: - Program part time sau full time, flexibil - Salariu fix+ bonusuri de performanta - Seminarii de dezvoltare personala si profesionala - Teambuildinguri impreuna cu echipa!
-
Promovat
Candidatul Ideal: Experiență anterioară în vânzări ar fi un avantaj; Abilități excelente de comunicare și negociere; Orientat către clienți și către atingerea obiectivelor; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului: Prezentarea și promovarea produselor companiei. Oferim : Training; Posibilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si echipa tanara; Birou modern ultracentral; Salariu fix + schema de bonusare; Masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem o organizație care are ca principal obiectiv comercializarea de produse sau servicii către clienți. Obiectivele companiei noastre de vânzări sunt în principal de a-și crește vânzările și de a-și extinde baza de clienți, menținând în același timp un nivel ridicat de satisfacție a clienților dar si a angajatilor.
-
Alătură-te echipei lider în finanțe și câștigă fără limite! Compania noastră, lider de piață în domeniul financiar din România, recrutează consultanți financiari dornici să depășească veniturile minime și să își construiască un venit lunar fără limite, în funcție de implicarea lor directă. Cine suntem: Suntem o companie multinațională dedicată protejării familiilor, sănătății și creării de economii pentru viitorul educațional al copiilor sau pensie. Angajații noștri se bucură de un mediu de lucru de calitate, recunoscut prin titlul de "ANGAJATOR DE TOP" pentru al 6-lea an consecutiv. Ce oferim: - Oportunitatea de a obține venituri proporționale cu efortul și abilitățile tale, fără limite. - Un program de training și dezvoltare recunoscut ca standard de excelență în domeniul financiar. - Acces la resursele necesare pentru desfășurarea activității într-un mod eficient. - Oportunitatea de avansare către poziții de management, pe baza performanței și motivației tale. - Suport pentru susținerea performanței și motivație financiară printr-un sistem de comisionare dedicat consultanților noi. Dacă iti dorești să îți construiești o carieră de succes, alătură-te echipei noastre și îți garantăm că îți vom oferi tot sprijinul necesar pentru a atinge obiectivele tale profesionale și financiare. Aplică acum și începe să îți construiești viitorul alături de noi! Așteptăm CV-ul tău!
-
Angajam agent de vanzari in domeniul auto: distributie/vanzare de baterii auto, stationare si de tractiune, in zona Timisoara+Banat. Activitatea se va desfasura pe teren pe zona TM+Banat si la magazinul din Timisoara si presupune vanzarea/distrubutia de baterii en-gros si onorarea comenzilor en-detail prin livrarea + montarea bateriei pe masina clientului. Program de lucru: L - V : 9 - 18, S: 9 - 14 (prin rotatie) Nu este necesara experienta. Salariu fix + comision din vanzari. Daca aveti permis auto si disponibilitate de a invata va asteptam sa va alaturati echipei SORGETI. Detalii la telefon si pe www.sorgeti.ro. Trimiteti CV la: office sorgeti ro
-
-
Ai nevoie de un job? iCredit este soluția. Alătură-te echipei noastre! Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune și activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix (3600 lei) si bonusuri lunare de performanta plus bonuri de masa incluse (30 lei zi) Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Pentru informatii și potențiale interviuri, mă puteți contacta la numărul Aștept CV urile voastre pe adresa de mail
-
Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor. Responsabilitati : - Promoveaza si vinde D2D produsele si serviciile Orange; - Managereaza si dezvolta portofoliului de clienti. Cerinte: - Bune abilitati de comunicare verbala si abilitati de ascultare activa - Persoana pozitiva si convingatoare - Experienta anterioara este un avantaj. - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Program fix de - luni-vineri - Salariu fix + bonus din vanzari. mail: angajari.d2d#primedevelopmentgroup.ro