Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Agent vanzari/telesales Candidatul ideal: Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descriere job: Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice/fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Companie: Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.

    Repostat automat
  • Candidatul ideal Iti place sa te autodepasesti? Cauti un loc de munca dinamic iar provocarile te motiveaza? Cuvintele: greu, nu se poate, nu vreau, problema, incerc, nu fac parte din formarea ta ci esti ambitios, cauti performanta si faci lucrurile din prima? DACA DA, VREM SA FIM COLEGI! Aplica pentru pozitia de Customer Service la ATP Exodus Group. Cautam pentru echipa noastra de vanzare persoane cu gandire si atitudine pozitiva, cu foarte bune abilitati de relationare si comunicare, cu dorinta puternica de reusita si dezvoltare profesionala. Cerinte de baza - studii medii sau superioare finalizate, de preferinta in domeniul tehnic - experienta in vanzari directe min. 2 ani (avantaj experienta in domeniul comercializarii pieselor de schimb auto/uleiuri/anvelope) - abilitati dezvoltate de operare PC - permis de conducere categoria B, avantaj Descrierea jobului - derularea de operatiuni comerciale cu clientii companiei in scopul vanzarii de piese si accesorii pentru autovehicule comerciale (consultanta de specialitate acordata clientilor in magazin) - mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii din portofoliu; - prospectarea telefonica a pietei pentru a identifica clienti noi si oportunitati de dezvoltare a pachetului de servicii si produse oferite; - urmarirea realizarii targetelor, a obiectivelor cantitative si calitative individuale si ale echipei; - aplicarea politicii de vanzari si urmarirea respectarii conditiilor comerciale privind termenele de plata, instrumentele de plata, conditiile de livrare. Oferim - mediu stimulativ de lucru cu oportunitati de invatare si dezvoltare; - pachet salarial atractiv: salariu fix + bonusare in functie de performanta; - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala; - Oportunitati de avansare in cariera la nivel de ATP Exodus Group. - Preturi preferentiale pentru toate serviciile prestate si produsele comercializate de firmele din Grupul ATP Exodus. Descrierea companiei Suntem o companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european. În cei 23 de ani de activitate în domeniul auto, echipa a crescut și s-a dezvoltat odată cu business-ul, astfel că astăzi avem peste 700 de angajați în firmele din grupul ATP Exodus. Principalele firme din grup sunt: - ATP Exodus - divizia de piese auto; clienții noștri ne cunosc ca fiind un partener de incredere pe piața pieselor de schimb și a accesoriilor pentru camioane și vehicule mari prin rețeaua de sucursale deschise în România, Bulgaria și Ungaria. - ATP Motors RO, dealer pentru mărcile Mercedes-Benz, Mazda, Opel, Suzuki, MAN și Ford Truck; oferim o gamă complexă de produse și servicii prin Centrele Autorizate de Vânzări și Service in Baia Mare, Oradea, Bistrita si Sannicoara (Cluj). - ATP Transit, o componentă importantă a business-ului pe partea de transport și logistică atât in Romania cat si in Europa cu o flota de peste 50 camioane.

  • Vrei sa iti suplimentezi veniturile? Ai posibilitatea sa lucrezi in timpul liber? Intra acum in echipa de vanzari produse bio Life Care si castigi intre 20-30% din vanzarile personale si intre 2-20% din vanzarile celor inscrisi de tine la firma Life Care. Lucrand alaturi de noi castigi bani si traiesti sanatos consumand produse bio. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • Pro West Quality S.R.L mareste echipa si angajeaza agent vanzari: Descrierea postului: - Identificare si contactare noi potentiali clienti - Prezentarea, si vanzarea serviciilor adresate persoanelor juridice - Dezvoltarea permanenta a portofoliului de clienti - Mentinerea unei legaturi permanente cu atat cu clientii propriu-zisi, cat si cu posibilii clienti, acordandu-le asistenta necesara pe durata parteneriatului sau discutiilor cu acestia; - Urmarirea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual si realizarea acestuia; Candidatul ideal: - Experienta in vanzari - Abilitati de comunicare, negociere, organizare, planificare si convingere; - Persoana serioasa, stabila, sociabila, dinamica, cu o gandire constructiva orientata spre rezultate; - Atitudine de vanzator, orientat spre clienti; - Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office, Internet; - Minim studii medii; Beneficii: - Salar atractiv + comision -Telefon de serviciu,laptop, mașina după caz

  • Se ofera un job stabil, program 8h si 6h/zi.

  • Echipa Transilvania Broker Iasi (Transilvania Broker este in top 3 brokeri din Romania) cauta persoane intreprinzatoare, cu sau fara experienta in vanzarea de asigurari de orice tip: RCA, locuinte, travel si medicale, CMR, malpraxis, casco, pentru perosane juridice, de viata etc, la orice societate de asigurari din Romania, oferim o afacere proprie pentru cei care isi doresc intregirea veniturilor sau chiar independenta financiara. CE ITI OFERIM - Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala; - Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii, renta); - Beneficii non - financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri in strainatate gratuite); - Poti combina activitatea de asistent broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual; - Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila; - Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza; - Este un mod usor si rapid de a obtine bani; - Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania; - Poti incheia polite personal sau pe internet, sporindu-ti astfel succesul; - Beneficiezi de o reducere pentru orice tip de polita de asigurare incheiata in nume personal; - Poti emite asigurari de oriunde ai conexiune la internet - Te bucuri de consiliere si indrumare continua din partea coordonatorului tau; - Reprezentante in toate judetele tarii; - Cele mai mai comisioane din tara! Candidatul ideal: - persoana peste 18 ani; - diploma de bacalaureat; - comunicativ, dinamic, perseverent - dornic sa invete lucruri noi si sa se perfecioneze; - proactiv in relatia cu clientii si colegii. Asteptam cv dumneavoastra la adresa de email sau scurta descriere in mesajul anuntului . Doar cei selectati vor fi contactați. Multumesc ! Stim ca nu ai experienta in domeniu.... Noi iti vom acorda tot sprijinul de care ai nevoie pentru un inceput bun. TU trebuie sa vii cu entuziasm si dorinta de a reusi! Contact 748819841

  • Agenția imobiliară IMOBE Bucharest Real Estate angajează agenți imobiliari. CONTACT: 0767.50.30.30 / 0780.999.777 CERINȚE: - Bune abilități de relaționare cu diverse categorii de persoane; - Foarte bune abilități de comunicare în limba româna; - Bune abilități de negociere; - Ținută și aspect profesional îngrijit; - Experienta pe piata imobiliara reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie; RESPONSABILITĂȚI GENERALE: - Promovarea serviciilor companiei; - Crearea, susținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții; - Preluarea detaliată a informațiilor despre proprietăți de vânzare sau închiriere; - Consilierea și reprezentarea proprietarilor în procesul de vânzare sau închiriere (dacă este nevoie, se oferă suport - parte juridică); - Consultanță imobiliară, asistență și negociere în cadrul tranzacțiilor imobiliare (dacă este nevoie, se oferă suport - parte juridică); DESPRE COMPANIE: - Companie cu experiență în domeniul imobiliar din 2014; - Punct de lucru: Militari (Lujerului), Sector 6. - Oferim condiții avantajoase și o pregătire cât mai bună agenților companiei; - Mediu de lucru plăcut, echipă tânără și motivată; POSTURI DISPONIBILE: - Agent/Broker imobiliar - departament vânzari; - Agent/Broker imobiliar - departament închirieri; Dacă vrei să faci parte din echipa noastră și să te bucuri de un job interesant, contactează-ne pentru programarea interviului la: 0767.50.30.30 / 0780.999.777

  • Societate ce ofera servicii de cea mai buna calitatea pe piata din Romania, in domeniul de solutii oftalmologice personalizate. Echipa de profesionisti este in cautare de noi colegi in departamentul de vanzari direct la client. Candidatul ideal - are peste 25 de ani - are permis de conducere categ. B - are experienta in vanzari si este pasionat de acest domeniu - cunosinte de operare PC - detine abilitati excelente de comunicare si relationare - este serios, responsabil, ambitios si persuasiv - personalitate placuta, careia ii place sa interactioneze cu oamenii si sa se afle in jurul lor - are o attitudine proactiva si este orientat catre clienti Responsabilitati si mediu de lucru Consilierea se ofera pe teren (in cadrul birourilor companiilor in care lucreaza clientii). - Vizite la client impruna cu optometristul - Consilierea clientului in alegerea produselor potrivite - Introducerea comenzilor in sistem - Prospectarea pietei - gasirea de noi oportunitati Oferta - Oferta salariala fixa + comision din vanzari - Prime trimestriale de merit si anuale + prime de sarbatori - Reduceri pentru membrii familiei la produsele oferite de companie - Masina + telefon de serviciu - Program L-V 09.00 - 17.30

  • Angajăm lucrător comercial (norma de 2 ore/zi ) la centrul de închiriere costume de carnaval situat in Brașov. Ocupanta postului are ca sarcina consilierea clienților și întocmirea formalităților de închiriere. Nu se solicita experiența. Ocupanta postului trebuie sa fie organizata , ordonata și sa prezinte o atitudine plăcuta către clienți. Solicitanta trebuie sa fie studenta, pensionara sau angajata in alta parte cu norma întreaga sau norma de 6 ore.

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Call Center Agent Responsabilitati: -preluarea apelurilor telefonice de la clienți conform procedurilor și standardelor interne a companiei -furnizare informații corecte și complete privind produsele companiei -analizarea cerințelor clienților și oferirea de consultanta privind serviciile companiei Cerințe: -cunoașterea limbii spaniole nivel avansat -cunostiinte operare PC ( Microsoft Office) -foarte bune abilitați de comunicare și orientare către client Beneficii: -pachet salarial atractiv -perioada training asigurata și plătită de către angajator -posibilități de avansare in funcție de performante Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV și/sau Scrisoare de intenție la adresa de E-Mail.

  • Spectral Mobila angajeaza Consilier Vanzari (doamna) pentru magazinul din Ramnicu Sarat. Cerinte: inclinatie spre vanzari, atentie la detalii, spirit de echipa, cunostinte PC (Microsoft Office si Internet). CV-urile se trimit folosind aplicatia din site sau se aduc direct in magazinul din strada Pietei nr. 1 (etajul 1).

  • Dacă îți dorești să începi propria afacere ca asistent în brokeraj,și nu ști cum,sună la 0747011813

  • Secretul succesului în viața unui om, este cel de a fi pregătit pentru șansa sa atunci când aceasta apare.” – Earl of Beaconsfield. ⏳ Ieși din zona ta de confort, învinge-ți teama și ai să vezi de ce ești în stare Lasămi numărul tău de tel. la adresa... , unde pot să te contactez Nu lăsa pe mâine ce poți face astăzi . . LR Health & Beauty este singura companie de vânzări directe din lume care asigură un VENIT MINIM GARANTAT celor interesați . LR îți pune la dispoziție un program de pregătire atât despre produse, despre afacere și de dezvoltare personală, GRATUIT. LR are ca și traineri parteneri cu experiență și rezultate în afacerea LR. Programul Fast Track este disponibil partenerilor noi, adică și TU poți încasa lunar un venit minim GARANTAT, dacă accesezi programul în următoarele 3 luni. TU știi despre programul FAST TRACK ? Eu sunt aici pentru toți cei care doriți o dezvoltare pe termen lung. . Aștept partenerii interesați și întrebările lor. https://www.lrworld.com/LR-Health-Beauty-Cluj/

  • Candidatul ideal, - Studii medii finalizate; - Permis de conducerere categoria B; - Cunostinte de operare programe de identificare piese auto pentru turisme; - Experienta in lucrul cu clientii persoane fizice/juridice; - Cunostinte de operare PC (MS Office, Internet, E-mail); - Capacitatea de a acumula cunostinte noi; - Cunostinte de operare PC (MS Office, Internet, E-mail); - Abilitati excelente de comunicare, spirit de echipa, rabdare. - Seriozitate, punctualitate si responsabilitate. Responsabilitati: - Identificarea pieselor de schimb pentru autoturisme in programe de specialitate (ex. TecDoc, PartsLink24 etc.); - Preluarea apelurilor telefonice sau prelucrarea cererilor de oferta primite pe email, de la clienti; - Intocmirea documentatiei legale (facturi, bonuri fiscale); - Comanda, receptie, aranjarea marfii pe raft si gestionarea eficienta a stocului din magazin; Beneficii: - Se ofera salariu fix; - Angajare cu contract de munca, perioada de proba 90 zile urmata de contract pe perioda nedeterminata. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze prin mesaj sau telefonic.

  • Dezvoltator Imobiliar din 2005 in zona sud Bucuresti. Cautam consultant / agent imobiliar pentru zona Comuna Berceni . Va rugam sa ne contactati daca aveti cat mai multe dintre aceste aptitudini : - seriozitate, - spontaneitate, - onestitate, - integritate, - receptivitate, - aptitudini de comunicare, - abilitate de negociere ! Program flexibil ! Conditii oferite : masina de serviciu pentru prezentari, smartphone, birou de lucru personal cu laptop. Beneficii financiare nelimitate !!! Acceptam si persoane fara experienta in domeniul imobiliar dar cu cat mai multe abilitati ! Oferim training GRATUIT ! Obligatoriu : permis conducere categoria B. Se ofera BONUS la Performanta ! Astept cv-uri la adresa : Puteti suna la 0767 - 51 51 61 Mihai

  • angsajez agent imobiliar cu studii medii, superioare cunostiinte calculator permis ctg.b trasmiteti un c v

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Salveaza cautarea