Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam agenti imobiliari in Bucuresti, cerem cunostinte in domeniul imobiliar, cunostinte PC, disponibilitate program full-time pentru colaborare pe termen lung, disponibilitate munca de teren-vizionari, oferim si cerem seriozitate. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Sediul agentiei este Ultracentral, 5 minute Universitate. Detalii la telefon.

  • Daca ai telefon, tableta sau laptop si vrei sa muncesti de acasă, eu te pot ajuta poti face intr-o ora suma de 100 $ in functie de timpul pe care vrei sa-l petreci pe dispozitiv. Mai jos voi atașez linkul saitului. Foarte simplu copiază linkul și dăi căutare pe google, creeazati un cont și vino in echipa noastră. Mult succes
 este o soluție eficientă pentru a câștiga pe vizualizarea site-urilor de publicitate! https://behmoney.club/9140188414286/,

  • Dorim sa recrutam 5 persoane ambitioase pe care sa ii ajutam sa se formeze ca leaderi si sa isi dezvolte propria afacere. Vei beneficia de cursuri de pregatire si de tot sprijinul nostru. Suna la numarul de telefon 0775582471 sau completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/

  • Dorim sa recrutam 5 persoane ambitioase din Bucuresti pe care sa ii ajutam sa se formeze ca leaderi si sa isi dezvolte propria afacere. Sistemul de lucru este MultiLevel Marketing.Vei beneficia de cursuri de pregatire si de tot sprijinul nostru . Suna la numarul de telefon 0775582471 sau completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/

  • Detalii pe www.proficoaching.ro

  • Ești o fire dinamică, activă, automotivată și crezi că poți să manifești atenție maximă față de nevoile turiștilor noștri și față de activitatea agenției, aplică la postul - agent de turism la Agenția Sighișoara Tour&Travel! Experiența poate constitui un avantaj, dar dacă crezi că poți asimila repede cunoștințele necesare acestui post și ai atenție maximă la detalii, e perfect! Salarul motivant în funcție de experiență și performanță + alte beneficii și bonusuri acordate Cerințele postului: - cunoștințe bune de operare PC. - vorbitor de limba engleză și/sau maghiară - persoană prezentabilă și dinamică, rezistență la stres. - foarte bune abilități de comunicare și vânzare. - aptitudini organizatorice și de coordonare. - disponibilitate pentru ore suplimentare. Dacă acest job îți prezintă interes trimite intenția ta

  • Candidatul ideal: • Constituie un avantaj experienta in vanzari, in special in domeniul textilelor • Posesor/oare carnet conducere categoria B • Obligatoriu disponibilitate pentru deplasari (in tara) • Persoana dinamica, puternic motivata si dornica de a invata; • Atitudine proactiva, flexibilitate, dinamism, excelente abilitati de comunicare, prezentare, atentie la detalii, orientare catre rezultate • Tehnici de vanzare si cunostinte de promovare a produselor ( materiale textile ) Descrierea jobului: • Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei • Se deplaseaza la sediul clientilor (munca de teren obligatorie, in Bucuresti si in tara) • Creeaza si dezvolta portofoliul de clienti in zona arondata • Participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari • Intocmeste deconturi detaliate ale cheltuielilor proprii pentru fiecare activitate zilnica • Raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clientii proprii si de transmiterea documentelor de vanzare; • Mentinerea legaturilor de colaborare intre clienti si firma noastra • Promovarea produselor si imaginea firmei Beneficii: - Pachet salarial atractiv - Comision din vanzari - Laptop /PC - Telefon de serviciu Euro Moda Tex Srl Program de lucru 08:00 - 16:30 Locatie punct de lucru Afumati Ilfov

  • Cerinţe: • Experiență în limba engleză; • Abilități excelente de comunicare scrisă și orală; • Abilități excelente de servicii pentru clienți; • Abilitatea de a da prioritate eficientă și de a efectua multitask; • Abilitatea de a urma instrucțiuni orale și scrise cu atenție la detalii; • Stabilirea și menținerea relațiilor de muncă pozitive, de cooperare; • Lucrați într-un mediu bazat pe echipă și atingeți obiective comune.

  • Angajam agent vanzari si distributie (boilere electrice ).se solicita experienta in vanzari ,relatia cu clientii. salariu motivant . punct de lucru la Mosnita Noua .Ptr informatii sunati la nr .0722467253

  • SC FRONTERA TRADING SRL angajează Agenți Vânzări Responsabilități: Realizeaza planul zilnic de vanzari. Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti. Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor in zona in care actioneaza. Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora. Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti. Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli. Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal. Experiență in domeniu : minim 1 an

  • Angajam agenti imobiliari cu minimum de experienta, dornici de a persevera si a lucra intr-o agentie imobiliara din Drumul Taberei un job cu posibilitati mari de castig. Tel 0761773955 sau 0726004932.

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • un Training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal Companie cu renume pe piata din Romania in domeniul vanzari servicii, angajeaza Secretara . Te potrivesti cerintelor postului pentru ca : - ai studii superioare in curs sau finalizate; - cunosti limba engleza la nivel conversational - ai competente de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date); - esti o persoana responsabila, proactiva, dedicata si orientata spre rezultat - ai abilitati foarte bune de organizare, planificare, prioritizare - comunicarea este unul din punctele tale forte, iti place munca in echipa si interactiunea cu oamenii. Descrierea jobului - pregatirea activa a ofertelor pentru potentialii clienti si procesarea documentelor relevante pentru desfasurarea activitatilor din cadrul firmei; - comunicarea deschisa atat cu clientii-pentru identificarea si satisfacerea nevoilor acestora, cat si cu celelalte departamente ale companiei; - desfasurarea activitatilor birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente); - participarea la initierea si mentinerea relatiilor cu clientii pe termen lung - activitati de promovare a ofertelor in mediul online - pastrarea relatiei cu clientii si colaboratorii telefonic, prin e-mail si fata in fata; Beneficii: - castiguri motivante, progresive - mediu de lucru placut, echipa tanara, dinamica - contexte de dezvoltare personala si profesionala

  • Societate cu sediul in Cluj-Napoca angajam: Expert achiziții publice full-time, în Cluj-Napoca Responsabilităţi: • Identifică anunţurile publicate pe Website-urile oficiale (e-licitatie.ro), referitor la contractele de achiziţii publice specifice domeniului societatii; • Procură documentaţia de atribuire de la autorităţile contractante; • Analizează şi clarifică condiţiile de participare la procedurile de achiziţii; • Întocmeşte documentaţia cerută prin caietele de sarcini și fişele de date, completează formularele aferente unei licitaţii, participă la elaborarea ofertelor; • Verifică documentele de calificare; • Depune online sau la sediul autorităţii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achiziţie; • Elaborează documentaţii de atribuire, formulează răspunsuri la clarificări, întocmeşte dosarul procedurii de achiziţie publică; • Organizează şi arhivează documentele aferente activităţii desfăşurate. Cerinţe: • Studii superioare si Experienţă în domeniul achiziţiilor publice; • Experienţă în planificarea achiziţiilor, experienţă în elaborarea documentaţiilor de atribuire; • Cunoaşterea legislaţiei naţionale aplicabilă în domeniul achiziţiilor publice; • Abilităţi de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook); • Cunostinţe foarte bune în utilizarea SEAP; • Abilităţi organizatorice, ușurință în comunicare şi în rezolvarea situaţiilor problematice; • Disponibilitate la deplasări. Constituie avantaj: • Participarea în proiecte finanţate din fonduri UE, experienţă în managementul proiectelor; • Certificare în achiziţii publice şi în management de proiect; • Experienţă în elaborarea documentaţiilor de atribuire pentru contracte de lucrări.

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • escriere job Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Oferim un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată, instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar, posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business, libertatea de a-ți stabili programul săptămânal, un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei, asistență juridică și financiară permanentă. Responsabilitati Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor Să ajuți la actualizarea bazei de date Să oferi consultanță și suport clienților Să fii dedicat echipei Ce cautam la tine ? Pasiune pentru relațiile inter-umane Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • un Training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Descriere job Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Oferim un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată, instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de Asistent Manager. Responsabilitati Activităţi administrative: fax, email şi operare pe calculator Preluarea apelurilor telefonice Consilierea telefonică a clienţilor Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei Vizionarea/prezentarea de oferte pe teren la solicitarea clienţilor Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare Ce cautam la tine ? Studii superioare Dinamism şi spontaneitate Abilităţi de comunicare şi relaţionare Abilităţi de coordonare şi munca în echipă Cunoştinţe operare calculator Prezenţă agreabilă, spontaneitate Cunoaşterea unei limbi străine -engleză şi/ sau franceză Disponibilitate de deplasare pe teren pentru prezentare de oferte către client Experienţa într-o poziţie similară constituie avantaj

  • Consultant Vanzari Televizoare Craiova. Cerințe: • Experiența nu este necesară dar constituie un avantaj. Condiții: • Program de muncă Luni-Marti - liber , Miercuri -Duminica 12.00-20.00; • În fiecare lună puteți alege o săptămână în care weekend-ul să fie liber (cele două zile de vânzare se mută la începutul săptămânii, luni si marti; • Contract de munca pe perioada nedeterminata; • Mediu plăcut de lucru; • Bonus pentru vechime; • Bonus pentru ziua de naștere; • Abonament la o clinica de sanatate privata; • Salariu fix motivant 1800 lei net /luna + bonus lunar în funcție de vânzări și performanțe (între 500 si 700 lei net/luna); Responsabilitati: • Promovarea produselor si vanzarea activa in magazin; • Buna comunicare si interactiune cu clientii; • Oferirea de suport clientilor in procesul de cumpararea/vanzare.

  • Cautam baieti, reprezentanti de brand, pentru jobul " Consultant Vanzari Televizoare" in Arad. Reprezentantii de brand vor fi responsabili cu vanzarea activa la raft a televizoarelor comercializate in lanturile de magazine de electronice, electrocasnice si IT&C si mercantizare Responsabilitati: • Promovarea produselor si vanzarea activa in magazin; • Buna comunicare si interactiune cu clientii; • Oferirea de suport clientilor in procesul de cumpararea/vanzare ; • Intocmirea rapoartelor de vanzari solicitate ; • Crearea si intretinerea unor relatii foarte bune cu personalul de vanzari al magazinului, sprijindu-i pe acestia in promovarea produselor companiei; • Pregatirea personalului de vanzari al magazinului cu privire la caracteristicile si beneficiile produselor companiei ; • Mercantizare. Profilul candidatului: • Experienta anterioara in domeniul electronicelor constituie un avantaj; • Amabilitate si orientare catre clienti; • Abilitati tehnice; • Comunicativitate si spirit de echipa; Program de lucru: Luni-marti - liber Miercuri - mercantizare Joi-duminica 12.00-20.00 * În fiecare lună puteți alege o săptămână în care weekend-ul să fie liber (cele două zile de vânzare se mută la începutul săptămânii) Beneficii: salariu garantat 1800 lei net (1500 net + 300 lei bonuri de masa) + bonus variabil ( intre 500 si 1000 lei net/luna) + contract de munca pe perioada nedeterminata + abonament la o clinica de sanatate privata. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul la adresa de mail cu subiectul ''Consultant Vanzari''.

  • Salveaza cautarea