Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Companie de distributie hrana pentru animale angajeaza agent vanzari,zona de activitate Bucuresti si Prahova,program l-v,masina de serviciu ,telefon,salariu motivant + bonusuri.

  • Companie de distributie hrana pentru animale angajeaza agent vanzari,zona de activitate Bucuresti si Prahova ,program l-v,masina de serviciu,telefon,portofoliu de clienti creat,salariu motivant+ bonusuri.

  • Optică medicală angajează consultant vânzări pe optică mobilă. Cunostinte in domeniul optic constituie avantaj. Se cere disponibilitate deplasări obligatorie.

  • Candidatul ideal Experienta in vanzari; Abilitati de comunicare si lucru in echipa; Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat; Orientare catre client; Studii medii sau superioare; Cunostinte operare PC; Disponibilitate pentru un program flexibil; Responsabilitati Consiliaza clientii in magazin in functie de nevoile lor; Consiliaza clientii in ceea ce priveste configurarea mobilierului, a accesoriilor si a electrocasnicelor incorporabile; Furnizeaza date complete referitoare la produsele si serviciile disponibile in magazin; Respecta procedurile si normele interne ale companiei.

  • Agent vanzari/telesales Candidatul ideal: Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descriere job: Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice/fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Companie: Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.

    Repostat automat
  • Angajeaza in conditii avantajoase client service

  • SC Activ Ortopedic S.R.L, angajează agenți de vânzări în domeniul dispozitivelor medicale (proteze pentru membrul superior/inferior) pentru filiala București cu sediul pe Str. Petru Maior, nr. 61, Sector 1, București. Firma GARANTEAZĂ salariu decent + condiții bune de muncă, telefon și masină de serviciu. Candidatul ideal: - studii medii sau superioare; - permis de conducere cat. "B"; - cunoștințe de operare PC; - limba româna și engleză; - responsabilitate, ambiție, optimism, orientare spre rezultat; - abilități de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni; - capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții; - capacitate rapidă de a lua decizii; - inițiativă, spirit organizatoric, tenacitate, seriozitate și atitudine pozitivă; - abilități de comunicare scrisă și orală; Responsabilități - întocmirea ofertelor pentru dispozitivele medicale comercializate; - vânzări directe, online, prin telefon; - monitorizarea și actualizarea bazei de date; - promovarea și comercializarea produselor către clienți; - menținerea legăturii permanente cu clienții; - urmărirea încasării facturilor în termenele prevazute; - preluarea comenzilor; - experiență în domeniul vânzărilor este un avantaj. Beneficii: - integrarea într-o echipa profesionistă și prietenoasă; - pachet salarial atractiv+bonuri; -mașină de serviciu și telefon; - contract de munca full-time; - oportunitatea dezvoltării carierei în cadrul unei echipe tinere, dinamice și profesioniste Despre noi Activ Ortopedic SRL a fost înfiinţată în anul 1993, de asociaţi persoane fizice din judeţul Bihor. În anul 2004 societăţii i s-a schimbat denumirea, obiectul de activitate şi structura acţionariatului. A fost adoptată denumirea actuală, iar obiectul de activitate a fost schimbat în importul şi comercializarea dispozitivelor medicale. Până la jumătatea anului 2009, activitatea societăţii a constat numai în importul şi comercializarea de dispozitive ortopedice, fabricarea acestor dispozitive deţinând o cotă nesemnificativă din cifra de afaceri, procesul efectiv de fabricaţie fiind externalizat către alte societăţi de profil. În prezent Activ Ortopedic acţionează pe piaţa dispozitivelor medicale, pe de o parte în calitate de importator şi distribuitor, pe de altă parte în calitate de producător. Activitatea firmei se desfăşoară atat în relaţie cu sistemul naţional de asigurări de sănătate, cat si pe piata libera. Ca urmare, modalitatea de lucru cu sistemul naţional de asigurări de sănătate nu este una exclusivă. Societatea oferă aceleaşi dispozitive medicale şi în mod direct beneficiarilor finali, prin vânzarea către aceştia a produselor respective.

  • Candidatul ideal Cerinte: - Minim 1 an experienta ca agent de vanzari IKA (preferabil FMCG, retail); - Cunoasterea pietei en gros si en detail - Bune abilitati de negociere si comunicare - Permis de conducere categoria B - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderent in teren; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida; - Abilitati de vanzare, negociere si relationare; - Bune abilitati de planificare; Descrierea jobului - merchantizarea produselor in termenii contractuali stabiliti de catre companie, in retelele : Auchan, Carrefour, Reteaua Supeco si Carrefour.Market pe zona Bucuresti; - respectarea rutelor si frecventelor de vizitare a clientilor din universul de magazine acoperit; - primirea si mercantizarea marfii conform procedurilor companiei - asigura respectarea principiului FIFO - asigura respectarea planogramei - implementare activitati de promovare - intocmirea de rapoarte conform procedurilor companiei - stabilirea si intarirea relatiei comerciale cu clientii din universul de magazine acoperit; - monitorizarea permanenta a pietei; Beneficii: - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari; - decontare transport - bonuri de masa - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala - Mediu de lucru bazat pe comunicare deschisa Descrierea companiei Societate cu capital integral privat înfiintata în anul 1993, situata în judetul Braila avand ca obiect de activitate fabricarea covrigilor,covrigeilor, fusecurilor si distributia de produse alimentare.

  • Absolvent de invatamant mediu sau superior (studii finalizate); Utilizare PC (Word, Excel); Cunostinte de utilizare a documentelor fiscale si intocmirea actelor; Permis de conducere categoria B - obligatoriu; Spirit organizatoric; Abilitati de comunicare si negociere, analiza si planificare; Atitudine proactiva, orientare spre nevoile si dorintele clientilor; Persoana optimista, dinamica, energica, dornica sa invete lucruri noi,capabila sa gaseasca solutii, motivata in a-si atinge obiectivele cunostinte limba engleza(avantaj) permis stivuitor(avantaj) abilitati tehnice,cunostiinte electro-mecanica,sudura(avantaj) Activitati : - vizitarea clientilor, prezentarea de produse si servicii; - crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii; - derularea de proiecte pentru clientii existenti; - identificarea de noi clienti (baza de date clienti actuali si potentiali clienti); - planificarea activitatii de vanzare; - participarea la activitatiile desfasurate in magazin(preluare marfa,facturare,comenzi marfa,inventar)

  • Absolvent de invatamant mediu sau superior (studii finalizate); Utilizare PC (Word, Excel); Cunostinte de utilizare a documentelor fiscale si intocmirea actelor; Permis de conducere categoria B - obligatoriu; Spirit organizatoric; Abilitati de comunicare si negociere, analiza si planificare; Atitudine proactiva, orientare spre nevoile si dorintele clientilor; Persoana optimista, dinamica, energica, dornica sa invete lucruri noi,capabila sa gaseasca solutii, motivata in a-si atinge obiectivele cunostinte limba engleza(avantaj) permis stivuitor(avantaj) abilitati tehnice,cunostiinte electro-mecanica,sudura(avantaj) Activitati : - vizitarea clientilor, prezentarea de produse si servicii; - crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii; - derularea de proiecte pentru clientii existenti; - identificarea de noi clienti (baza de date clienti actuali si potentiali clienti); - planificarea activitatii de vanzare; - participarea la activitatiile desfasurate in magazin(preluare marfa,facturare,comenzi marfa,inventar)

  • Echipa CoverShop angajează consilier vânzări pentru un stand/magazin cu accesorii GSM ! Locație : Iulius Mall Timișoara Bega Shopping Center Salariu: 1500 lei parte fixă + bonusuri din vânzări Program: 2 zile la muncă, cu 2 zile libere Așteptăm CV-urile dumneavoastră pe adresa: andreea.covershop@gmail.com

  • Compania Enel angajează agenți de teren D2D. Recrutam persoane din diferite domenii de activitate. Cautam persoane active, optimiste si cu spirit de echipă. Program de lucru 09-17. Pachetul salarial se negociază la interviu. Pentru detalii: CV-ul la sediu Enel Vaslui sau la nr de tel. 0756724620 / 0722668695

  • Căutăm Consilier Vânzări pentru o optică medicală din Oradea, care oferă clienților săi o gamă variată de produse de calitate, servite cu proptitudine și amabilitate de către o echipă bine pregătită. Cerințe: -experiență în vânzări de minim 1 an; -cunoștințe bune de operare PC; -aspect și comportament business; -persoană orientată spre oameni și rezultate; -abilităţi bune de comunicare; -responsabilitate faţă de angajamentele asumate. Responsabilități: -prezintă și comercializează rame, lentile și ochelari; -descrie oferta de produse și oferă informații clienților companiei; -reprezintă compania pe piață; -transmite informaţii despre companie şi ajută la îmbunătăţirea imaginii companiei. Beneficii: -salariu atractiv + bonuri de masă; -curs de formare 6 luni în cadrul companiei; -mediu de lucru profesionist, într-un colectiv tânăr și orientat spre rezultate; -program de 8 ore, de la 08:00 – 16:00 sau 09:00 – 17:00 de luni până vineri.

  • Despre companie Societate ce ofera servicii de ea mai buna calitatea pe piata din Romania, in domeniul de solutii oftalmologice personalizate. Echipa de profesionisti este in cautare de noi colegi in departamentul de vanzari direct la client. Candidatul ideal - are peste 25 de ani - are permis de conducere categ. B - are experienta in vanzari si este pasionat de acest domeniu - cunosinte de operare PC - detine abilitati excelente de comunicare si relationare - este serios, responsabil, ambitios si persuasiv - personalitate placuta, careia ii place sa interactioneze cu oamenii si sa se afle in jurul lor - are o attitudine proactiva si este orientat catre clienti Responsabilitati si mediu de lucru Consilierea se ofera pe teren (in cadrul birourilor companiilor in care lucreaza clientii). - Vizite la client impruna cu optometristul - Consilierea clientului in alegerea produselor potrivite - Introducerea comenzilor in sistem - Prospectarea pietei - gasirea de noi oportunitati Oferta - Oferta salariala fixa + comision din vanzari - Prime trimestriale de merit si anuale + prime de sarbatori - Reduceri pentru membrii familiei la produsele oferite de companie - Masina + telefon de serviciu - Program L-V 09.00 - 17.30

  • International Trading Services SRL angajeaza Agent comercial, cunoscator de limba engleza, nivel avansat. Persoanele interesate pot trimite CV la adresa

  • Daca doresti sa lucrezi online, simplu si fara stres ai nimerit unde trebuie! Pentru a-ti incepe activitatea ai nevoie doar sa iti creezi un cont pe acest https://irumoney.club/7852250353522/vizioneaza reclame online si primesti 10 centi pentru fiecare reclama plus poti sa inviti prieteni si primesti 50% din castigurile lor permanent pe toata durata ta de activitate pe site.Castiguri intre 50 si 300 de dolari pe zi depinde cat timp ai la dispozitie. Banii se pot retrage folosind PayPal ,MoneyGram sau in cont bancar in 3 ore de la plasarea cererii de retragere,urmand cativa pasi

  • Companie de distributie produse alimentare din Bacau(alimente de baza - zahar, ulei, orez, conserve, faina , etc -branduri renumite) cautam o persoana dinamica, comunicativa, cu spirit comercial (agent de vanzari )care sa deserveasca orasele Piatra Neamt, Targul Neamt, Bicaz si sa prospecteze piata in vederea identificării și abordării de noi clienți. Salariu atractiv plus bonusuri in functie de performante. Persoana trebuie sa detina carnet de conducere minim categoria B, abilitati in comunicarea cu clientii, experienta in vanzari (mai ales in FMCG), Cunoasterea portofoliului de clienti din zona, prezinta avantaj. E de preferat domiciliu stabil in Piatra Neamt.

  • Salveaza cautarea