Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Agent vanzari/telesales Candidatul ideal: Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descriere job: Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice/fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Companie: Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.

    Repostat automat
  • Partener Orange TV angajează agenți de vânzări pentru Județul Vaslui, se oferă salariul fix +comision din vânzări pentru mai multe detalii va rog sa sunați la numărul de telefon 0747171764 sau trimiteți CV-ul la adresa de e-mail

  • Firma de administrare imobiliara agajam Director expansiune Property Management. Un job interesant, dat fiind filozofia societatii, care il provoaca pe viitorul nostru coleg nu doar la gasirea de solutii pentru nevoile dezvoltatorului dar si sa se implice in administrarea obiectivelor finalizate. Va fi obligat sa trateze orice imobil ca si cind ar fi casa lui, pe principiul ca nu conteaza profitul ci satisfactia beneficiarului. Cerinte : obligatoriu portofoliu imobiliar in zona metropolitana Timisoara, imobile de locuinte, mixte sau industriale. Asteptam cu interes cv pe adresa de email Tel 0740077254. Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.

  • Angajam reprezentanți vânzări D2D, persoane ce vor sa se dezvolte profesional alături de o echipă tânără și în plină dezvoltare, se oferă salariu fix, comision din vânzări, vestimentație, decont combustibil plus altele. VENITURI 3500-5000RON Valabil pentru Arad și Timișoara

  • Vrei sa iti suplimentezi veniturile? Ai posibilitatea sa lucrezi in timpul liber? Intra acum in echipa de vanzari produse bio Life Care si castigi intre 20-30% din vanzarile personale si intre 2-20% din vanzarile celor inscrisi de tine la firma Life Care. Lucrand alaturi de noi castigi bani si traiesti sanatos consumand produse bio. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • Firma de distributie din municipiul Arad angajeaza agent vanzari. Cerinte: experienta vanzari, permis cat. B, studii- minim liceu. Se ofera: autoturism, telefon si bonus din vanzari. Informatii la tel. o744 648879 sau 0721917128

  • Magazin prezentare si vanzare materiale ptr. amenajari interioare cauta personal pentru prezentare si vanzare. Se ofera salariu fix comision din vanzari, ambient de lucru curat, posibil si autoturism de serviciu. Relatii la telefon sau puteti atasa CV-ul .

  • Cautam agenti colaboratori in imobiliare pt toate zonele din Bucuresti...Detalii la 0732953774...

  • Descriere Societatea noastra- angajeaza operator vanzari cu program full time in sector 2 Daca esti o fire comunicativa si iti place sa lucrezi in domeniul vanzarilor online, te asteptam cu un CV. Cateva din atributiile postului: – preluarea comenzilor si pregatirea lor pentru livrare – comunicarea cu clientii si oferirea de consultanta telefonica acestora – inregistrarea intrarilor si iesirilor de marfa in gestiune – comunicarea cu colegii intr-un spirit de echipa pentru atingerea obiectivelor – administrare magazin (introducere produse noi, editare stoc...etc) – alte activitati specifice administrative Constituie avantaj cunoasterea limbii Engleze si cunostinte tehnice. -Salariu atractiv

  • Vrei sa ai un loc de munca stabil? Dornic sa inveti si sa dezvolti noi abilități? Intr-o echipa tanara, dinamica si ambitioasa? Vrei salariu si comision? Bonusuri, traininguri, laptop si telefon? Trimite-ne un CV la adresa sau da-ne un telefon la: 0764139175 si hai sa ne cunoastem. Atmosfera placuta o garantam noi, tu vino cu entuziasm si pofta de munca.

  • Vrei să câstigi bani activând intr-un domeniu atractiv, care rămâne în permanență de viitor? Indiferent dacă ești la început de carieră sau ai deja experiența în domeniul vânzărilor, această oportunitate poate să-ți aducă multiple beneficii financiare și non-financiare. Cerințe minime pentru colaborare: - Vârsta de 18 ani împlinită; - Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat; - Cunostințe medii în lucrul cu calculatorul (internet, MS Office, etc.) Constituie avantaj: - Deținerea codului RAF; - Experiență în domeniul vânzărilor și asigurărilor; - Experiență în construirea și conducerea unei echipe; Tot ce ai nevoie pentru o carieră de succes este: - Să fii o persoana dinamică, care dorește obținerea unor venituri suplimentare sau să pună bazele unei afaceri proprii și de viitor; - Ești comunicativ și proactiv în relația cu clienții si colegii tăi; - Ești dornic să înveți lucruri noi și să te perfecționezi întotdeauna; - Ai spirit de inițiativă și capacitate de a lucra în echipă; - Sistemul de carieră oferă posibilitatea de a crește pas cu pas, în ritmul stabilit de tine și coordonatorul tău de la broker de asigurare într-un lider de echipă națională sau poți deveni unul din asociații unei companii stabile și într-o creștere continuă. Ce îți oferim noi? - Dacă ești la început de carieră, îți asigurăm formare profesională pentru obținerea codului RAF, necesar pentru exercitarea activității de broker de asigurări; - Traininguri și cursuri de perfecționare în domeniul asigurărilor, vânzărilor și leadershipului; - Multiple beneficii financiare și non-financiare în funcție de realizări; - Posibilitatea construirii unei echipe de vânzări naționale și propriei afacere în domeniul intermedierilor în asigurări; - Sistem de carieră bazată pe rezultatele proprii și al echipei coordonate de tine; - Platforma de lucru online accesibil 24/24; - Parteneriat cu cele mai importante asigurători și acces la cele mai competitive oferte de asigurari; Dacă ești dorești să te alături echipei noastre din Cluj-Napoca, trimite CV-ul tău și noi te vom contacta pentru un interviu. ‟Dacă tu crezi că nu poţi, ai dreptate. Dacă tu crezi că poţi, din nou, ai dreptate.” Henry Ford

  • Dacă îți plac oamenii și îți surâde ideea de a câștiga în funcție de cât muncești, te vei potrivi perfect în echipa mea. Ce trebuie sa știi despre noi : -suntem o companie lider pe piața serviciilor financiare -oferim remunerare pe masura performantelor -aici poți învață și creste învățând de la profesioniști cu experienta în domeniu. Pentru mai multe detalii despre procesul de recrutare și despre companie, trimite-mi un mesaj sau CV la adresa Anamaria-Alexandra.Singerean@nnconsultant.ro

  • DACA AI INTRE 25 SI 45 ANI DACA AI MINIM BACALAUREATUL DACA ITI PLACE SA VORBESTI LA TELEFON DACA VREI PROGRAM FLEXIBIL DACA VREI COLECTIV DE GASCA DACA VREI SA NU AI SEF ASTEPT CV-UL TAU PE ADRESA ;

  • Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.

  • SC JUNIOR GROUP SRL a fost infiintata in anul 2002 cu scopul de a furniza produse si servicii in domeniul IT si de a oferi consultanta si asistenta in vederea accesarii programelor de finantare. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul comertului si prestarilor de servicii, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la Junior? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Responsabilitati: • administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti autohtoni si straini; • prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale organizatiei; • urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; • participarea la negocieri, intocmirea contractelor , monitorizarea derularii si finalizarii acestora; • respectarea tuturor procedurilor de lucru existente. NECESAR - Experienta minima. Ce oferim noi? Un pachet salarial motivant, posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta.

  • Interactionezi in mod direct cu clientii in scopul promovarii si vanzarii de servicii de energie electrica si gaz; Stabilesti zilnic intalniri pe teren cu clientii contactati in vederea semnarii si colectarii documentelor necesare pentru incheierea unui contract; Asisti clientii pe toata durata procesului de vanzare pana la finalizarea acestuia; Promovezi ofertele de energie electrica si gaz. Ce iti oferim? Stabilitate, un program flexibil de luni pana vineri. Posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Detalii la telefon 0725683897

  • Angajam casieri(baieti/fete), salariu in functie de performanțe(de la 1500 - 2200), program preferențial, pentru mai multe detalii poti apela numărul de telefon.

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Call Center Agent Responsabilitati: -preluarea apelurilor telefonice de la clienți conform procedurilor și standardelor interne a companiei -furnizare informații corecte și complete privind produsele companiei -analizarea cerințelor clienților și oferirea de consultanta privind serviciile companiei Cerințe: -cunoașterea limbii spaniole nivel avansat -foarte bune abilitați de comunicare și orientare către client Beneficii: -pachet salarial atractiv pe 5 ore -posibilități de avansare in funcție de performante Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV și/sau Scrisoare de intenție la adresa de E-Mail.

  • Salveaza cautarea