Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Salut! Esti pregatit pentru o experienta profesionala pe termen lung? Noi, NETROM COMUNICATII, suntem un partener important al TELEKOM ROMANIA in administrarea de portofolii de clienti Business, iar in prezent ne dezvoltam echipa in mai multe judete ale tarii, motiv pentru care avem mai multe pozitii noi deschise de: ACCOUNT MANAGER – (administrare de portofolii de clienti Business) In ce va consta activitatea ta? - vei administra portofolii de clienti existenti si vei identifica potentiali clienti din mediul de afaceri si institutional (B2B) si informatiile relevante despre acestia in vederea initierii procesului de vanzare, iar ulterior vei promova solutii IT si de telecomunicatii din portofoliile TELEKOM ROMANIA si NETROM COMUNICATII cu obiectivul de a creste portofoliul de clienti prin atragerea companiilor mari/institutiilor care utilizeaza servicii de la alti furnizori din industrie; - vei negocia si vei finaliza procesul de vanzare prin contractare, conform termenilor agreati cu clientii, respectand procedurile existente; - vei avea responsabilitati de dezvoltare a clientilor / vei consolida relatiile cu clientii abordati prin castigarea increderii acestora; - vom elabora impreuna solutii in baza unui proces complet de analiza a nevoilor; - vom studia impreuna in mod continuu activitatea competitiei; Care sunt asteptarile fata de tine? -sa te caracterizeze responsabilitatea, etica profesionala, implicarea si proactivitatea, orientarea catre identificarea de solutii; -sa contribui si tu la atmosfera de la locul de munca, iar din aceasta cauza, este perfect daca esti o fire vesela, optimista si lucrezi confortabil in echipa. Ce detalii din profilul tau sunt relevante? - Experienta pe o pozitie de vanzari B2B cel putin 1 an; - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderenta de teren - 80 % activitate pe teren – implicit avem nevoie si de Permis de conducere Categoria B; - Capacitatea de organizare autonoma a activitatii si identificarea facila a potentialilor clienti; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor; respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida de informatii noi; - Abilitati excelente de negociere si planificare; - Comunicare excelenta scrisa si orala si competente de operare PC; Ce iti oferim: - venituri MOTIVANTE suplimentate de bonificatii corelate cu performantele si evolutia profesionala; - autoturism de serviciu 27/7, logistica IT si de telecomunicatii etc; - posibilitatea dezvoltarii profesionale continue prin training, mentoring si coaching;

  • Compania Dentana Cas Group din Bucuresti, sector 6, ofera un post de agent de vanzari. Descriere job: -studii medii sau superioare; -permis de conducere categoria B; -cunoscator al limbii engleze; -bun cunoscator operare PC MS Office; -experienta pe o pozitie similara; -abiltati de comunicare, prezentare, organziare si planificare; -abilitati de persuasiune si perseverenta foarte bine dezvoltate; -spirit de echipa, simtul raspunderii. Asteptam CV-uri dumneavoastra la adresa de e-mail: Pentru detalii suplimentare puteti sa luati legatura cu noi, de luni pana vineri intre orele 9-18 la numarul de telefon: 0724354055. Te asteptam cu drag la clinica noastra!

  • Fata , dețin studioul meu amenajat și angajez 2 fete pentru live chat la calculator! Dețin firma ofer contract de munca operator pc! Socializezi in limba engleză la calculator pe site-uri din străinătate! Ce caută un membru de pe site la un model de chat: Ei vor sa evadeze din rutina zilnică si se relaxează in fata calculatorului discutand cu modelul de chat despre aproape orice lucru și orice subiect! Fiecare minut de Conversație este plătit! Castigurile lunare încep de la 4000 de lei ! Se lucrează fiecare de la calculatorul ei din camera ei! Salariul se da pe data de 5-20 ale lunii! După interviu a doua Zi se poate începe jobul! Zona Salajan! Se poate lucra și de acasa dacă aveți aparatura! Ofer și rog seriozitate! Jobul de chat online este un job respectat și stabil! MESAJ WATSAPP : 0746598006 pentru programare interviu!

  • Manager Showroom Decoratiuni Interioare Decebal - tapet, parchet stratificat si profile decorative. Reprezinta compania in relatia cu clientii si arhitectii si respecta politica de vanzari promovata de companie. Prezinta si promoveaza produsele companiei atat clientului final cat si arhitectilor. Acest post reprezinta o buna oportunitate de dezvoltare a carierei in aceasta perioada, cu posibilitatea de a promova in cadrul companiei. Salariu Minim Garantat 2000 RON

  • Salut! Esti pregatit pentru o experienta profesionala pe termen lung? Noi, NETROM COMUNICATII, suntem un partener important al TELEKOM ROMANIA in administrarea de portofolii de clienti Business, iar in prezent ne dezvoltam echipa in mai multe judete ale tarii, motiv pentru care avem mai multe pozitii noi deschise de: ACCOUNT MANAGER – (administrare de portofolii de clienti Business) In ce va consta activitatea ta? - vei administra portofolii de clienti existenti si vei identifica potentiali clienti din mediul de afaceri si institutional (B2B) si informatiile relevante despre acestia in vederea initierii procesului de vanzare, iar ulterior vei promova solutii IT si de telecomunicatii din portofoliile TELEKOM ROMANIA si NETROM COMUNICATII cu obiectivul de a creste portofoliul de clienti prin atragerea companiilor mari/institutiilor care utilizeaza servicii de la alti furnizori din industrie; - vei negocia si vei finaliza procesul de vanzare prin contractare, conform termenilor agreati cu clientii, respectand procedurile existente; - vei avea responsabilitati de dezvoltare a clientilor / vei consolida relatiile cu clientii abordati prin castigarea increderii acestora; - vom elabora impreuna solutii in baza unui proces complet de analiza a nevoilor; - vom studia impreuna in mod continuu activitatea competitiei; Care sunt asteptarile fata de tine? -sa te caracterizeze responsabilitatea, etica profesionala, implicarea si proactivitatea, orientarea catre identificarea de solutii; -sa contribui si tu la atmosfera de la locul de munca, iar din aceasta cauza, este perfect daca esti o fire vesela, optimista si lucrezi confortabil in echipa. Ce detalii din profilul tau sunt relevante? - Experienta pe o pozitie de vanzari B2B cel putin 1 an; - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderenta de teren - 80 % activitate pe teren – implicit avem nevoie si de Permis de conducere Categoria B; - Capacitatea de organizare autonoma a activitatii si identificarea facila a potentialilor clienti; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor; respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida de informatii noi; - Abilitati excelente de negociere si planificare; - Comunicare excelenta scrisa si orala si competente de operare PC; Ce iti oferim: - venituri MOTIVANTE suplimentate de bonificatii corelate cu performantele si evolutia profesionala; - autoturism de serviciu 27/7, logistica IT si de telecomunicatii etc; - posibilitatea dezvoltarii profesionale continue prin training, mentoring si coaching; Puteti trimis CV la adresa:

  • Cautam agenti de vanzari call-center,cu sau fara experienta B2B. Viitorul coleg/a trebuie sa aiba urmatoarele atribute: -capacitatea de a invata rapid,dorinta de a se dezvolta profesional -bune abilitati de comunicare -atitudine pozitiva -capacitatea de a gestiona optim situatiile aparute -capacitatea de a se adapta usor,spirit de echipa,punctualitate -coerenta si claritate in exprimarea verbala -orientat spre atingerea rezultatelor -rabdare,calm,diplomatie -cunostinte operare calculator Postul implica urmatoarele: -initierea apelurilor telefonice catre clienti existenti sau fosti clienti cu scopul prezentarii si promovarii serviciilor companiei Telekom -negocierea si incheierea unor contracte cu persoane juridice -identificarea nevoilor si ofertarea clientilor noi Avantaje: -salariu fix atractiv plus comisioane din vanzari; -sprjin constant pentru desfasurarea activitatii si pentru a te dezvolta profesional; -training individualizat si cursuri de formare -mediu de lucru profesionist -program luni-vineri 9:00-17:00 Daca te regasesti in acest anunt, trimite-ne un CV.

  • Salut! Esti pregatit pentru o experienta profesionala pe termen lung? Noi, NETROM COMUNICATII, suntem un partener important al TELEKOM ROMANIA in administrarea de portofolii de clienti Business, iar in prezent ne dezvoltam echipa in mai multe judete ale tarii, motiv pentru care avem mai multe pozitii noi deschise de: ACCOUNT MANAGER – (administrare de portofolii de clienti Business) In ce va consta activitatea ta? - vei administra portofolii de clienti existenti si vei identifica potentiali clienti din mediul de afaceri si institutional (B2B) si informatiile relevante despre acestia in vederea initierii procesului de vanzare, iar ulterior vei promova solutii IT si de telecomunicatii din portofoliile TELEKOM ROMANIA si NETROM COMUNICATII cu obiectivul de a creste portofoliul de clienti prin atragerea companiilor mari/institutiilor care utilizeaza servicii de la alti furnizori din industrie; - vei negocia si vei finaliza procesul de vanzare prin contractare, conform termenilor agreati cu clientii, respectand procedurile existente; - vei avea responsabilitati de dezvoltare a clientilor / vei consolida relatiile cu clientii abordati prin castigarea increderii acestora; - vom elabora impreuna solutii in baza unui proces complet de analiza a nevoilor; - vom studia impreuna in mod continuu activitatea competitiei; Care sunt asteptarile fata de tine? -sa te caracterizeze responsabilitatea, etica profesionala, implicarea si proactivitatea, orientarea catre identificarea de solutii; -sa contribui si tu la atmosfera de la locul de munca, iar din aceasta cauza, este perfect daca esti o fire vesela, optimista si lucrezi confortabil in echipa. Ce detalii din profilul tau sunt relevante? - Experienta pe o pozitie de vanzari B2B cel putin 1 an; - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderenta de teren - 80 % activitate pe teren – implicit avem nevoie si de Permis de conducere Categoria B; - Capacitatea de organizare autonoma a activitatii si identificarea facila a potentialilor clienti; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor; respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida de informatii noi; - Abilitati excelente de negociere si planificare; - Comunicare excelenta scrisa si orala si competente de operare PC; Ce iti oferim: - venituri MOTIVANTE suplimentate de bonificatii corelate cu performantele si evolutia profesionala; - autoturism de serviciu 27/7, logistica IT si de telecomunicatii etc; - posibilitatea dezvoltarii profesionale continue prin training, mentoring si coaching; Puteti trimite un CV la dresa:

  • Partener Orange TV angajează agenți de vânzări pentru Județul Bacău, se oferă salariul fix +comision din vânzări pentru mai multe detalii va rog sa sunați la numărul de telefon 0747171764 sau trimiteți CV-ul la adresa de e-mail

  • Partener Orange TV angajează agenți de vânzări pentru Județul Vaslui (Bârlad, Huși, Negresti) pentru cei interesați și dornici de munca sunt rugați să sune la numărul de telefon 0747171764 sa trimită CV-ul la adresa de e-mail Se oferă salariul fix +comision din vânzări, mașina și telefon de servici.

  • Salut! Esti pregatit pentru o experienta profesionala pe termen lung? Noi, NETROM COMUNICATII, suntem un partener important al TELEKOM ROMANIA in administrarea de portofolii de clienti Business, iar in prezent ne dezvoltam echipa in mai multe judete ale tarii, motiv pentru care avem mai multe pozitii noi deschise de: ACCOUNT MANAGER – (administrare de portofolii de clienti Business) In ce va consta activitatea ta? - vei administra portofolii de clienti existenti si vei identifica potentiali clienti din mediul de afaceri si institutional (B2B) si informatiile relevante despre acestia in vederea initierii procesului de vanzare, iar ulterior vei promova solutii IT si de telecomunicatii din portofoliile TELEKOM ROMANIA si NETROM COMUNICATII cu obiectivul de a creste portofoliul de clienti prin atragerea companiilor mari/institutiilor care utilizeaza servicii de la alti furnizori din industrie; - vei negocia si vei finaliza procesul de vanzare prin contractare, conform termenilor agreati cu clientii, respectand procedurile existente; - vei avea responsabilitati de dezvoltare a clientilor / vei consolida relatiile cu clientii abordati prin castigarea increderii acestora; - vom elabora impreuna solutii in baza unui proces complet de analiza a nevoilor; - vom studia impreuna in mod continuu activitatea competitiei; Care sunt asteptarile fata de tine? -sa te caracterizeze responsabilitatea, etica profesionala, implicarea si proactivitatea, orientarea catre identificarea de solutii; -sa contribui si tu la atmosfera de la locul de munca, iar din aceasta cauza, este perfect daca esti o fire vesela, optimista si lucrezi confortabil in echipa. Ce detalii din profilul tau sunt relevante? - Experienta pe o pozitie de vanzari B2B cel putin 1 an; - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderenta de teren - 80 % activitate pe teren – implicit avem nevoie si de Permis de conducere Categoria B; - Capacitatea de organizare autonoma a activitatii si identificarea facila a potentialilor clienti; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor; respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida de informatii noi; - Abilitati excelente de negociere si planificare; - Comunicare excelenta scrisa si orala si competente de operare PC; Ce iti oferim: - venituri MOTIVANTE suplimentate de bonificatii corelate cu performantele si evolutia profesionala; - autoturism de serviciu 27/7, logistica IT si de telecomunicatii etc; - posibilitatea dezvoltarii profesionale continue prin training, mentoring si coaching; trimiteti CV la adresa:

  • Infomunca recruteaza agent de vanzari pentru o companie/ service din Floresti. Compania are proiecte in domeniul echipamentelor de ridicat, oferind servicii de vanzare, inchiriere, service si piese de schimb pentru acestea. Atributii : - Promovarea imaginii firmei, a produselor si serviciilor acesteia - Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor/ serviciilor - Identificarea de noi clienti si mentinerea contactului cu potentiali clienti si cei existenti ( stabileste si participa la intalniri cu acestia) Cerinte Cunostinte in domeniul mecanic- prezinta un avantaj Experienta minim 2 ani in domeniu pe o pozitie similara Permis de conducere cat. B Cunostinte de limba engleza Cunostinte de operare Microsoft Office Cunostinte privind principiile si procesele legate de interactiunea cu potentialii clienti ( evaluarea nevoilor, prezentarea produselor/ serviciilor, evaluarea satisfactiei) Se ofera : - beneficii salariale pe baza experientei - contract pentru perioada nedeterminata - telefon, laptop, masina de serviciu Programul de munca este de Luni pana Vineri : 8-17

  • 1.Fii propriul tau sef 2.Alege un partener de incredere ( Allianz Tiriac este un brand de TOP, de peste 25 de ani pe piata romaneasca, cu peste 60 de reprezentante in toata tara) 3. Allianz Tiriac ofera permanent o gama variata de cursuri pentru dezvoltarea abilitatilor si cunostintelor in domeniul asigurarilor. 4. Agentii de TOP au cariere de peste 5 ani in companie. 5. Pachetul de beneficii oferit este unul atractiv si motivant. 6. Peste 3000 de agenti au ales Allianz Tiriac ALEGE SI TU!!!! Nu vei fi dezamagit!

  • Vino în echipa AXXA Consultanta si Investitii! Angajăm pentru Bucuresti reprezentanţi de vânzări (activitate de birou si teren). Invata sa vinzi alaturi de profesionisti instrumente financiare, bancare.\ Iti place industria auto? Invata totul alaturi de noi! De ce tu? ✔ Ești o persoană dinamică şi îţi place flexibilitatea activităţii. ✔ Ești organizat(a) și responsabil(a) ✔ Ești ambițios și iți dorești să realizezi lucrurile într-o maniera profesionistă. Beneficiile tale: ✔ Program fix (norma full time) ✔ Contract de muncă și salariu fix, DAR si comisioane din vanzari ✔ Un portofoliu de clienți deja existent, pe care tu îl poți dezvolta ✔ Telefon serviciu ✔ Posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes într-o companie cu capital 100% romanesc, aflata in dezvoltare ✔ Acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregătire. Așteptările noastre: ✔ Promovarea produselor de creditare ale companiei ✔ Identificarea de potențiali noi clienți ✔ Dezvoltarea, fidelizarea şi gestionarea portofoliului de clienţi De ce noi Având oportunităţi de carieră, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Infomunca recrutează agent de vânzări pentru unul din clienții săi. Atribuții: - promovarea imaginii firmei, a produselor și a serviciilor acesteia - prospectează piața pentru identificarea potențialilor clienți - menținerea relației cu actualii clienți - creșterea cotei de piață a produselor/serviciilor - prezentarea, promovarea și vânzarea produselor/serviciilor Beneficii: - salariu negociabil, în funcție de abilitățile fiecăruia - telefon, laptop, mașină de serviciu Program: L-V 08:00 - 17:00 Data începerii activității: 06.01.2020 Cerinte - cunoștiințe în domeniul mecanic - avantaj - experiență minim 2 ani pe o poziție similară - carnet de șofer - cunoștiințe de lb. engleză - working proficiency - Microsoft Office - gândire logică - capacitate de analiză și sinteză - capacitate de organizare - foarte bune abilități de comunicare - orientare către rezultate - corectitudine - seriozitate - time-management

  • nfomunca recrutează consilieri vânzări (cu atribuții de șofer) și un șef de magazin pentru unul din clienții săi din Gherla. Atribuții: - realizarea unui raion atractiv din punct de vedere comercial - oferă informații clienților pentru a-i consilia în procesul de cumpărare - cunoaște și informează clienții asupra caracteristicilor tehnice specifice fiecărui produs - asigură încasarea produselor - asigură proba și garanția produselor - realizează și menține ordinea în rezerva de marfuri și în celelalte spații de depozitare - participă la inventarele magazinului - promovează produsele prioritare transmise de către societate Program: Luni - Vineri 09:00 - 18:00 Sâmbătă: 09:00 - 13:00 Duminică: închis Pachet salarial: salariu fix + cominsion + bonuri de masă Cerinte - bune abilități de organizare - adaptabilitate și seriozitate - atitudine orientată către client - flexibilitate - spirit de echipă - capacitate de concentrare, atenție sporită - carnet de șofer

  • Angajam agent vanzari inghetata Nestle Candidatul ideal: - Abilitati de comunicare, negociere si planificare - Orientat catre rezultate, cu atitudine pozitiva - Carnet de conducere categoria B - Spirit de echipa,integritate si incredere - Experienta in vanzari constituie un avantaj Descrierea jobului: - Asigura realizarea obiectivelor (distributie, volum si incasari) pentru zona alocata - Urmareste consolidarea distributiei in zona alocata - Marirea portofoliului de clienti - Identifica oportunitati pentru amplasarea de lazi frigorifice la clienti si monitorizeaza lazile existente; - Asigura incadrarea in termen a soldurilor; - Colaboreaza cu celelalte departamente pentru a asigura clientilor sai cele mai bune servicii pentru vanzari. Se ofera: -Pachet salarial atractiv + bonusuri - Training specific - Mediu de lucru placut si dinamic - Telefon si tableta de serviciu Programul de lucru L-V, 8 ore Pentru mai multe detalii sunati la nr. de tel: 0722.566.422, 0724.081.102 sau trimiteti CV-urile la adresa:

  • Angajam agent vanzari inghetata Nestle Candidatul ideal: - Abilitati de comunicare, negociere si planificare - Orientat catre rezultate, cu atitudine pozitiva - Carnet de conducere categoria B - Spirit de echipa,integritate si incredere - Experienta in vanzari constituie un avantaj Descrierea jobului: - Asigura realizarea obiectivelor (distributie, volum si incasari) pentru zona alocata - Urmareste consolidarea distributiei in zona alocata - Marirea portofoliului de clienti - Identifica oportunitati pentru amplasarea de lazi frigorifice la clienti si monitorizeaza lazile existente; - Asigura incadrarea in termen a soldurilor; - Colaboreaza cu celelalte departamente pentru a asigura clientilor sai cele mai bune servicii pentru vanzari. Se ofera: -Pachet salarial atractiv + bonusuri - Training specific - Mediu de lucru placut si dinamic - Telefon si tableta de serviciu Programul de lucru L-V, 8 ore Pentru mai multe detalii sunati la nr. de tel: 0722.566.422, 0724.081.102 sau trimiteti CV-urile la adresa:

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Salveaza cautarea