Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Buna! Daca ai deschis acest anunt probabil iti doresti o schimbare. Ai experienta in vanzari produse alimentare(mezeluri, lactate, alimente de baza) de minim 2 ani? Experienta in distributie si retail traditional/canalul HORECA? Esti o persoana ambitioasa si energica? Iti doresti un salariu atractiv? Vrei sa lucrezi intr-o companie in dezvoltare? Iti place sa identifici nevoile clientilor si sa propui solutii rapide si viabile? Reusesti sa-ti expui clar si cu usurinta ideile? Daca raspunsul este DA, noi chiar vrem sa te cunoastem! Te invitam sa aloci putin timp cerintelor de mai jos pentru ca esti cu un pas mai aproape de schimbarea dorita! Reprezentant Vanzari HORECA cu acoperirea judetelor Ilfov si Bucuresti. Scopul tau principal va fi: Atragerea de noi clienti, cunoasterea pietei de profil si concurentei. Descriere job: • Promovarea produselor companiei; • Înțelegerea și promovarea obiectivelor companiei; • Prospectarea pietei in vederea dezvoltarii portofoliului propriu; • Crearea si dezvoltarea relatiilor de parteneriat cu clientii, pregătirea și depunerea comenzilor; • Negocierea tuturor contractelor cu potențiali clienți; • Implicarea in gasirea de solutii pentru cresterea vanzarilor; • Vizitarea clienților și a potențialilor clienți pentru a evalua nevoile sau a promova produse; • Generarea de leaduri; • Respectarea si indeplinirea cu acuratete a sarcinilor primite. Candidatul ideal: • Experiență în vânzări pe teren, in domeniul HoReCa; • Orientare catre client si rezultate, avand un angajament pentru servicii excelente; • Abilități interpersonale foarte bune, inclusiv capacitatea de a construi rapid relatii bune atât cu clienții; • Înțelegerea procesului și dinamicii vânzărilor; • Capacitatea de a acumula cunostinte noi; • Capacitate de planificare si organizare, • Flexibilitate, sociabilitate, Beneficii: • Telefon, masina de serviciu. • Salariu fix +comision (care va fi negociat in urma interviului). • Oportunitati de dezvoltare profesionala.

  • Anunt disponibil în Caransebes. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Tunari si Voluntari. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Mogosoaia. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Mosoaia si Poiana Lacului. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Chitila. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Lupeni si Uricani. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Vulcansi imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Candidatul ideal: - Disponibil la deplasari - Posesor permis conducere categoria B - Ambitios,corect, punctual Descrierea jobului: -Promovarea si vanzarea de produse ale companiei - Publicitate online - Abordarea potentialilor clienti in mod politicos si recomandarea produselor companiei

  • Doresc sa imi măresc echipa. Dacă ești mămică sau studenta si iti dorești un venit suplimentar. Câștigi în funcție de timpul pe care il acorzi.Oferta job, 3h pe zi, 1000 euro lunar, detalii in mesaj privat. Valabil doar in Romania.

  • Vrei să câstigi bani activând intr-un domeniu atractiv, care rămâne în permanență de viitor? Indiferent dacă ești la început de carieră sau ai deja experiența în domeniul vânzărilor, această oportunitate poate să-ți aducă multiple beneficii financiare și non-financiare. Cerințe minime pentru colaborare: - Vârsta de 18 ani împlinită; - Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat; - Cunostințe medii în lucrul cu calculatorul (internet, MS Office, etc.) Constituie avantaj: - Deținerea codului RAF; - Experiență în domeniul vânzărilor și asigurărilor; - Experiență în construirea și conducerea unei echipe; Tot ce ai nevoie pentru o carieră de succes este: - Să fii o persoana dinamică, care dorește obținerea unor venituri suplimentare sau să pună bazele unei afaceri proprii și de viitor; - Ești comunicativ și proactiv în relația cu clienții si colegii tăi; - Ești dornic să înveți lucruri noi și să te perfecționezi întotdeauna; - Ai spirit de inițiativă și capacitate de a lucra în echipă; - Sistemul de carieră oferă posibilitatea de a crește pas cu pas, în ritmul stabilit de tine și coordonatorul tău de la broker de asigurare într-un lider de echipă națională sau poți deveni unul din asociații unei companii stabile și într-o creștere continuă. Ce îți oferim noi? - Dacă ești la început de carieră, îți asigurăm formare profesională pentru obținerea codului RAF, necesar pentru exercitarea activității de broker de asigurări; - Traininguri și cursuri de perfecționare în domeniul asigurărilor, vânzărilor și leadershipului; - Multiple beneficii financiare și non-financiare în funcție de realizări; - Posibilitatea construirii unei echipe de vânzări naționale și propriei afacere în domeniul intermedierilor în asigurări; - Sistem de carieră bazată pe rezultatele proprii și al echipei coordonate de tine; - Platforma de lucru online accesibil 24/24; - Parteneriat cu cele mai importante asigurători și acces la cele mai competitive oferte de asigurari; Dacă ești dorești să te alături echipei noastre din Cluj-Napoca, trimite CV-ul tău și noi te vom contacta pentru un interviu. ‟Dacă tu crezi că nu poţi, ai dreptate. Dacă tu crezi că poţi, din nou, ai dreptate.” Henry Ford

  • Business Division Group, firmă Partener Orange de mai bine de 11 ani, își mărește echipa de vânzări. Angajăm colegi noi, care sa promoveze și să vândă serviciile Orange pe zona rurală a județului Neamț, din poartă în poartă. Se lucrează în echipă, se oferă mașină și telefon de serviciu, salarizarea e compusă din salariu fix și bonusuri din vânzări. Dacă vrei sa-ți începi o carieră în domeniul vânzărilor, poți veni în echipa noastră! Relații suplimentare la telefon 0758.07.27.78.

  • Angajam Asistent Vanzari in Sibiu. Acrivitate: -Vanzarea si promovarea articolelor (portofele) Salariul-1950 net -Bonus din vanzari -Program: de la 10:00 la 22:00, saptamana lunga cu saptamana scurta:( Sapt scurta:marti, joi, vineri, sapt lunga: luni, miercuri, sambata, duminica) Detalii la 0775 593 037, mail

  • Candidatul ideal Ai mai lucrat intr-un call center si ai nevoie de o noua provocare in domeniu? Esti o persoana deschisa si dai randament in cadrul unei echipe? Perfect! Si noi cautam un consultant prietenos pentru clientii nostri. Te-am convins? Ce ne-ar placea sa aduci echipei noastre: - experienta in domeniul serviciilor de relatii cu clientii/Call Center sau vanzari prin telefon; - cunostinte de baza de MS Office (Word, Excel), aplicatii pe internet, precum si abilitatea de a introduce informatii intr-o baza de date; - mod de gandire orientat spre client si rezultate; - abilitate dezvoltata de a rezolva probleme (abordare logica, analitica); - abilitati dezvoltate pentru comunicare telefonica; - spirit de echipa; Descrierea jobului Iata ce trebuie sa faci: - initiezi apeluri telefonice catre clientii existenti si potentiali; - preiei solicitarile primite de la clienti (telefonic sau prin e-mail) si deservesti cu promptitudine si profesionalism fiecare potential client; - identifici nevoile clientilor si oferi raspunsuri profesioniste; - asiguri interfata cu clientii, pentru furnizarea infirmatiilor solicitate, atat telefonic cat si pe e-mail; - raspunzi solicitarilor clientilor transmise prin intermediul site-ului si pe e-mail; - introduci datele potentialilor clienti in baza de date; - asiguri raportarea zilnica a activitatii desfasurate; Ce iti oferim: - pachet salarial motivant; - contract de munca pe durata nedeterminata; - pregatire profesionala; - asigurare medicala; - program de lucru full time de luni pana vineri; De ce noi? Aici vei gasi: O atmosfera placuta si provocari continue; Mediu activ si antrenant; Feedback constant pentru dezvoltare personala; Echipa tanara, dinamica; Hai sa ne cunoastem! Descrierea companiei www.imobiliare.ro, Portalul Afacerilor Imobiliare, este o proprietate a companiei SC Realmedia Network SA. Serviciile pe care le punem la dispozitia clientilor nostri inglobeaza 18 ani de experienta in domeniul afacerilor imobiliare online. Cu o baza de date de proprietati imobiliare din toate regiunile tarii si peste 1.600.000 vizitatori unici lunar, suntem lideri pe piata de profil din Romania.

  • Cautam reprezentati de vanzari accesorii pentru telefoane mobile , pentru punctul de lucru din Buzau . Cerinte: - domiciliu stabil in Buzau; - minim studii medii; - spirit de echipa si adaptabilitate; - orientare catre client; - responsabilitate, punctualitate, implicare si seriozitate; - experienta in vanzari telecom / accesorii gsm constituie un real avantaj. - interesat de noile tendinte in domeniu. Descrierea jobului: - intampina clientii in mod corespunzator; - relationeaza cu acestia si identifica metoda potrivita de prezentare a produselor; - promoveaza si vinde corespunzator produsele firmei, oferind intr-un mod profesionist toate informatiile necesare; - identifica ocaziile de a vinde si produse complementare; - asigura receptionarea produselor in locatie atat cantitativ cat si calitativ; - mentine un mediu de lucru curat; - asigura aprovizionarea si reaprovizionarea cu produsele existente in stoc a zonei de vanzare; - intocmirea zilnica a documentelor aferente vanzarilor . Oferim: - contract de munca cu norma intreaga pe perioada nedeterminata ; - pachet salarial atractiv, comision din vanzari si bonusuri pentru performanta ; - un loc de munca sigur intr-o companie nationala in dezvoltare continua cu posibilitati reale de avansare. Asteptam CV pe adresa de mail :

  • Cautam colaboratori Agenti comerciali. Pentru vânzarea unui produs nou funcțional 100%. Ați fost deja prezentat în restaurante, pizzerii, hoteluri, bistros, saloane de înghețată, magazine self-service, parohii, coafor, esteticieni, tatuatori, solarii sau activități similare? Te căutăm! 20% imediat la vânzare. Diferite bonusuri in functie de implicarea dumneavoastra.Trimiteți-ne CV-ul dvs. Grăbiți-vă, cei care încep mai întâi sunt la jumătatea drumului! Zonele libere din toată România.

  • Candidatul de succes are: Abilitati de comunicare Dorinta permanenta de dezvoltare Viziune Disciplina Orice nivel de experienta Descrierea jobului Beneficii: Posibilitatea de a castiga mai multi bani decat in oricare alt domeniu Program de lucru flexibil Un mediu de lucru prietenos si productiv Sansa de a face parte dintr-o echipa talentata si cu obiective marete Echipament necesar in vederea atingerii performantei Schema de comisionare atractiva.Cel mai mare avantaj este sediul care este amplasat stradal si ofera posibilitatea agentilor de a lucra ofertele din strada in regim de exclusivitate.

  • Agent vanzari/telesales Candidatul ideal: Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descriere job: Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice/fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Companie: Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.

    Repostat automat
  • Angajam reprezentanți vânzări D2D, persoane ce vor sa se dezvolte profesional alături de o echipă tânără și în plină dezvoltare, se oferă salariu fix, comision din vânzări, vestimentație, decont combustibil plus altele. VENITURI 3500-5000RON Valabil pentru Arad și Timișoara

  • HPA recruteaza pentru clientul sau, firmă romano-austriaca de tehnica industriala din Arad, un Reprezentant vanzari - specialist Hidraulica RESPONSABILITATI: • Vânzarea de produse si echipamente hidraulice (pompe), • Identificarea potențialilor clienți pe domeniul de activitate specificat, • Oferirea de consultanta tehnică clienților in alegerea produsului dorit, • Prezentarea si discutarea soluției tehnice specifice; • Ofertarea tehnica si comerciala a cererilor din partea clienților; • Urmărirea cererilor pana la finalizarea acestora • Urmărirea derulării contractelor si a încasărilor de la clienți; • Realizarea de deplasări si vizite la clienți • Întreține relația cu clienții din portofoliu si urmărește creșterea numărului acestora; • Monitorizarea pieței; • Participarea la târguri si expoziții in domeniu; CERINTE: • Studii superioare tehnice, de preferinta în domeniul MAŞINI şi SISTEME HIDRAULICE • Se considera avantaj experiența in domeniul instalațiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; • Capacitate tehnica de asimilare a produselor, • Disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunoștințe noi într-un domeniu dinamic; • Dinamic, motivat, implicat, cu bune abilitați de comunicare si negociere; • Capacitate de lucru in echipa, inițiativa, seriozitate; • Cunoștințe operare PC (Word, Excel); • Cunoștințe limba engleză și/sau germană avansat; • Permis de conducere cat B; • Disponibilitatea la deplasări în țara și străinătate; BENEFICII: • Pachet salarial fix; • Bonus din vanzari; • Tichete de masa; • Al 13lea salariu; • Bonus de sarbatori; • Asigurare de viata; • Posibilitatea de a avansa in cadrul firmei; • Masina de servici. Detalii la nr. de tel: 0735 220 056 Eunika Kiss

  • Salveaza cautarea