Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Pentru ca esti: mama, femeie, studentă , prietenă sau sotie esti specială, asa ca ofera-ți ceva special: - mai mult timp petrecut alături de cei dragi, - timp de lucru 2 sau 3 ore/zi - suport si instruire pas cu pas asigurat de către o echipă minunată - cadouri - posibilitatea de a călători împreună cu familia în locuri inedite. Ți-am stârnit curiozitatea? Dacă da, atunci nu ezita sa ma contactezi!! Fa o schimbare in viata ta!!

  • Producator bauturi alcoolice spirtoase angajeaza reprezentant vanzari cu experienta pe Bucuresti. Acesta trebuie sa mearga cu agentii firmelor de distributie pe traseu si sa promoveze produsele. Salariu incepand cu 3000 lei pe luna plus bonusuri. Asteptam cv-urile la adresa de mail:

  • Ești interesat de o carieră în domeniul imobiliar? Keller Williams Romania își mărește echipa . Căutam colegi asemenea nouă, care să fie plini de energie, să iubeasca oamenii, să își dorească dezvoltarea propriei afaceri, atingând caștiguri care îți pot permite să atingi visurile care merită împlinite. Îți punem la dispoziție modelul care poate face o schimbare în câștigurile tale. De asemenea, credem în formare continuă, astfel că la noi găsești cele mai bune traininguri și resurse pentru a crea oportunități, a-ți redefini potențialul și a dezvolta cariera ta. Beneficiezi de tehnologie de top, pentru a facilita îndeplinirea obiectivelor afacerii tale Vrem ca echipa să fie ca o familie, de aceea suntem atenți la nevoile celorlalți, ne apreciem, suntem energici, entuziaști și clădim împreună succesul. Keller Williams este o companie creata de agenti pentru agenti. Misiunea noastra este clara : de a crea cariere care merita avute, afaceri ce merita detinute si vieti care merita traite. Lucrul acesta inseamna ca cea mai importanta parte a afacerii noastre esti tu și modul în care afacerea ta poate înflori.

  • Crezi că ai atins potențialul maxim în cariera ta? Ai ajuns să câștigi banii pe care îi dorești? Ai toate uneltele, mediul suportiv, lidership-ul care să te ajute să evoluezi în această industrie complexă și fascinantă? Keller Williams este răspunsul tău, dacă ai răspuns negativ la oricare din aceste întrebări. Ești binevenit dacă vrei să duci afacerea ta la un alt nivel , sau ești interesat să începi o carieră în acest domeniu. Te potrivești echipei noastre pentru că: - Ești un antreprenor pasionat - Vrei să lucrezi independent și să deții controlul dezvoltării tale profesionale - Îți dorești să ai succes și lucrezi după standarde morale înalte. - Ai abilități excelente de comunicare și abilitatea de a dezvolta rețele de oameni în jurul tău pentru creșterea afacerii tale. De ce Keller Williams? Pentru ca aici totul este despre TINE. - Iti punem la dispozitie modelul care poate duce la un alt nivel castigul tau. - Lucrezi independent, - Gasesti cele mai bune traininguri si resurse pentru a crea oportunitati, a-ti redefini potentialul si a dezvolta cariera ta. - Beneficiezi de tehnologie de top, pentru a facilita indeplinirea obiectivelor afacerii tale - Lucrezi alaturi de o echipa energica, entuziasta. Cand alegi Keller Williams, iti unesti fortele cu cea mai dinamica companie imobiliara din lume! Construita de agenti, pentru agenti Keller Williams a fost intotdeauna mai mult decat o agentie imobiliara. Misiunea noastra este clara : de a crea cariere care merita avute, afaceri ce merita detinute si vieti care merita traite. Lucrul acesta inseamna ca cea mai importanta parte a afacerii noastre este agentul.

  • Magazinele Ideal Construct din Bacau, specializate in vanzarea de produse de produse de finisaje ,instalații sanitare și electrice angajeaza personal pentru postul de lucrator comercial. Candidatul ideal: -Studii medii si experienta in domeniu -Abilitati de comunicare si relationare -Spirit de echipa -Orientare catre client -Initiativa -Determinare si seriozitate Responsabilitati: -Plasarea produselor la raft -Manipularea produselor -Informarea clientilor cu privire la produse -Incasarea corecta a numerarului -Pastrarea ordinii si curateniei la locul de munca Salariu atractiv .

  • Ritz Imobiliare isi mareste echipa si cauta agenti imobiliari cu program full-time ! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: comunicare, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, call center, relatii cu publicul, consultanta sau similare. * nu este necesara experienta in domeniul imobiliar, conteaza implicarea si seriozitatea . Daca iti place sa lucrezi in domeniul serviciilor, esti motivat/a serios, organizat, corect, ai abilitati de comunicare si negociere, esti o persoana dinamica, vrei sa te dezvolti, noi iti oferim sansa sa lucrezi pe un post la biroul din Slatina, cu contract de munca sau contract de prestari servicii . CE OFERIM ; La noi poti gasi tot suportul intr-un sistem de lucru nou care genereaza venituri peste medie, avand posibilitatea de a lucra in cea mai experimentata si recunoscuta agentie din Slatina . Iti oferim : training, portofoliu clienti, mod de lucru standardizat, independenta financiara, birou ultracentral, softuri performante si expunere maxima, etc., pentru ca avem o vasta expertienta pe piata imobiliara de peste 19 ani într-un mediu de lucru profesionist, organizat și eficient . Descrierea postului(NU CAUTAM SEZONIERI) Responsabilitatile dumneavoastra: - va administra o baza de date cu oferte si clienti; - negociaza ofertele imobiliare; - prezenta imobile clientilor companiei; - intermediaza tranzactii. - sa fie orientat catre client - incheierea contractelor cu clientii - promovarea serviciilor - promovarea imaginii companiei - prospectare clienti(FSBO) - asistenta clientilor - stabilirea relatiilor cu clientii si servicii post-vanzare - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea proprietatilor in sistemul de marketing; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. - sa detina permis de conducere cat.B - se cunoasca o limba straina: engleza, italiana . Cerem corectitudine, seriozitate, responsabilitate, implicare ! CRITERII PRINCIPALE DE DEPARTAJARE A CANDIDATILOR : 1. BUNE ABILITATI DE COMUNICARE 2. PERSOANA MOTIVATA, DINAMICA SI ACTIVA 3. RESPONSABILITATE PERSONALA 4. EXPERIENTA IN VANZARI SI MARKETING 5. SIGURANTA DE SINE SI ASPECT ELEGANT 6. EXPERIENTA CALL CENTER 7. STUDII SUPERIOARE 8. CUNOSTINTE CALCULATOR 9. PERMIS DE CONDUCERE Daca esti o persoana dinamica, activa, serioasa, organizata, ai initiativa, iti place sa comunici, te regasesti in descrierea de mai sus si iti place acest tip de job, programeaza-te la un interviu . DORIM CV-URI DE LA PERSOANE REAL INTERESATE DE ACEST JOB SI CARE SE INCADREAZA IN CRITERIILE PRINCIPALE DE DEPARTAJARE ! Te asteptam ! Relatii la : 0744.82.11.26 www.ritzimobiliare.ro

  • Angajăm ofițeri de credite în magazine de mobilier. Cerințe minime : Bacalaureat și experienta în domeniu. Salariu de la 3000 lei net. Relații la telefon.

  • Recrutăm Reprezentant Vănzări! Te caracterizează proactivitatea, asumarea inițiativei și simțul responsabilității? Dacă prin pachetul larg de calități pe care îl deții se numără bune abilități de comunicare, de interacțiune, de analiza situațională și gândire logica, aplică! Cerinte Posesor carnet de conducere - categoria B Cunostinte de limba engleza de nivel mediu Abilitati bune de comunicare Experienta in vanzari constituie un avantaj Flexibilitate (sarcinile includ munca de teren si de birou) Responsabilitati: Studiu de piata intern pentru analiza si predictia cererilor clientului Atentie sporita relatilor cu clientii Contactarea clientilor cu scopul de ofertarii servicilor Intocmire schema si plan de afaceri pentru regiunea atribuita Negocierea contractelor si planurilor de afaceri Gestionarea conturilor de datorii Soluționarea și gestionarea cererilor și plângerilor clienților Obiective: Realizarea atribuirilor aferente functiei Capacitatea de identificare a potentialului si valorificarea acestuia Demonstrarea abilitatilor de rezolvare de probleme Focusare pe mentinerea relatiilor interumane Participarea proactiva la imbunatatirea continuua a modului de desfasurare a activitatii Actualizarea datelor Managementul deseurilor complexe Beneficii: Pachet salarial fix si comision performant, plus alte beneficii (tichete de masa, beneficii medicale etc.) Telefon si autoturism de serviciu

  • Vrei sa câștigi bani fără vreo investiție? Strângi bani pentru o mașină, telefon, ori o vacanta sau pur și simplu vrei sa îți rotunjește veniturile? Lasă.mi un comentariu și discutam mai multe în privat!

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • un Training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • escriere job Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Oferim un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată, instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar, posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business, libertatea de a-ți stabili programul săptămânal, un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei, asistență juridică și financiară permanentă. Responsabilitati Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor Să ajuți la actualizarea bazei de date Să oferi consultanță și suport clienților Să fii dedicat echipei Ce cautam la tine ? Pasiune pentru relațiile inter-umane Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes

  • Descriere job Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Oferim un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată, instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de Asistent Manager. Responsabilitati Activităţi administrative: fax, email şi operare pe calculator Preluarea apelurilor telefonice Consilierea telefonică a clienţilor Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei Vizionarea/prezentarea de oferte pe teren la solicitarea clienţilor Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare Ce cautam la tine ? Studii superioare Dinamism şi spontaneitate Abilităţi de comunicare şi relaţionare Abilităţi de coordonare şi munca în echipă Cunoştinţe operare calculator Prezenţă agreabilă, spontaneitate Cunoaşterea unei limbi străine -engleză şi/ sau franceză Disponibilitate de deplasare pe teren pentru prezentare de oferte către client Experienţa într-o poziţie similară constituie avantaj

  • Candidatul ideal Companie cu renume pe piata din Romania in domeniul vanzari servicii, angajeaza Secretara . Te potrivesti cerintelor postului pentru ca : - ai studii superioare in curs sau finalizate; - cunosti limba engleza la nivel conversational - ai competente de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date); - esti o persoana responsabila, proactiva, dedicata si orientata spre rezultat - ai abilitati foarte bune de organizare, planificare, prioritizare - comunicarea este unul din punctele tale forte, iti place munca in echipa si interactiunea cu oamenii. Descrierea jobului - pregatirea activa a ofertelor pentru potentialii clienti si procesarea documentelor relevante pentru desfasurarea activitatilor din cadrul firmei; - comunicarea deschisa atat cu clientii-pentru identificarea si satisfacerea nevoilor acestora, cat si cu celelalte departamente ale companiei; - desfasurarea activitatilor birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente); - participarea la initierea si mentinerea relatiilor cu clientii pe termen lung - activitati de promovare a ofertelor in mediul online - pastrarea relatiei cu clientii si colaboratorii telefonic, prin e-mail si fata in fata; Beneficii: - castiguri motivante, progresive - mediu de lucru placut, echipa tanara, dinamica - contexte de dezvoltare personala si profesionala

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • un Training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Loc de munca de acasa pentru fete studente mai multe detalii in mesaj!Firma noua în România, în continuă dezvoltare ,cauta consultanți, manageri ! Poti castiga destul ! Banii se virează pe card Vrei detalii? In mesaj!Sau la telefon.

  • Cunostiinte operare calculator pachet Office si retele sociale Abilitati de comunicare Experienta in relatia cu clientii constituie avantaj Cunostiinte sumare contabilitate primare Descriere post: Promoveaza online anunturile firmei Raspunde solicitarilor online si telefonic Urmareste comenzile pana la livrare Intocmeste comenzi la furnizori si curieri Intocmeste facturi Organizeaza si optimizeaza activitatea showroom-ului Supravegherea permanenta a competitiei online Consilierea si informarea clientilor Vanzare directa catre client cand se impune Se ofera salariu fix + comision vanzari

  • Descriere Locuri de munca Candidatul ideal Esti ambitios, iti doresti sa progresezi si sa iti imbunatatesti continuu abilitatile profesionale; Pastrezi mereu o atitudine pozitiva, tip „can-do”; Actionezi hotarat pentru indeplinirea obiectivelor profesionale individuale si ale echipei; Esti o persoana motivata, orientata spre indeplinirea targetului si disciplinata; Esti rabdator, consecvent si persuasiv; Ai abilitati de ascultare avansate si poti sa intelegi nevoile clientului; Inveti repede, esti atent la detalii si detii abilitati excelente de promovare si negociere. Fie ca ai experienta sau nu in telesales, te asteptam sa faci parte din echipa noastra. Cunostinte medii de operare PC Cunostinte avansate de LIMBA SPANIOLA Responsabilitati Identificarea corecta a potentialilor clienti din baza de date interna care au nevoie de serviciile firmei; Identificarea si contactarea clientilor cu cel mai bun potential; Indeplinirea obiectivelor de vanzare prin eforturi eficiente de telesales; Livrarea unor servicii excelente, prin depasirea asteptarilor clientilor si gestionarea cererilor intr-o maniera profesionista; Beneficii Salar fix + bonuri de masa + comision din fiecare vanzare. Program de munca standard 5 zile pe saptamana, weekend-uri si sarbatori legale libere! Birou cu acces la mijloacele de transport in comun, banci si magazine Bonusuri lunare Echipa tanara

  • Candidatul ideal Esti ambitios, iti doresti sa progresezi si sa iti imbunatatesti continuu abilitatile profesionale; Pastrezi mereu o atitudine pozitiva, tip „can-do”; Actionezi hotarat pentru indeplinirea obiectivelor profesionale individuale si ale echipei; Esti o persoana motivata, orientata spre indeplinirea targetului si disciplinata; Esti rabdator, consecvent si persuasiv; Ai abilitati de ascultare avansate si poti sa intelegi nevoile clientului; Inveti repede, esti atent la detalii si detii abilitati excelente de promovare si negociere. Fie ca ai experienta sau nu in telesales, te asteptam sa faci parte din echipa noastra. Cunostinte medii de operare PC Cunostinte avansate de LIMBA SPANIOLA Responsabilitati Identificarea corecta a potentialilor clienti din baza de date interna care au nevoie de serviciile firmei; Identificarea si contactarea clientilor cu cel mai bun potential; Indeplinirea obiectivelor de vanzare prin eforturi eficiente de telesales; Livrarea unor servicii excelente, prin depasirea asteptarilor clientilor si gestionarea cererilor intr-o maniera profesionista; Beneficii Salar fix + bonuri de masa + comision din fiecare vanzare. Program de munca standard 5 zile pe saptamana, weekend-uri si sarbatori legale libere! Birou cu acces la mijloacele de transport in comun, banci si magazine Bonusuri lunare Echipa tanara

  • Descrierea jobului - România Responsabilitatile postului: - Dezvoltarea vânzarilor de pe zona alocata (racolarea de noi piete, analizarea concurentei) - Gestionarea responsabila a judetelor MM, SM, SJ din punct de vedere al vânzarilor si financiar - Stabilirea obiectivelor de vânzari, în conformitate cu strategia companiei, elaborata de catre top management - Mentinerea si îmbunatatirea relatiei profesionale cu clientii strategici ai companiei - Întocmirea unor statistici, rapoarte pentru transmiterea lor catre top management Cerinte Cerinte necesare ocuparii postului: - Studii superioare - Experienta relevanta in vanzari pe aceasta zona chiar la alte firme de distributie de produse identice sau asemnatoare; - Abilitati excelente de comunicare - Gândire orientata spre rezultate si spre clienti - Persoana hotarâta, ferma în luarea deciziilor - Capacitatea de auto-organizare si o larga viziune strategica, dinamica - Cunostinte avansate de operare PC - Permis de conducere categoria B Aptitudini necesare ocuparii postului: - Seriozitate; - Credibilitate; - Optimism; - Dinamism. - Corectitudine Se ofera: - Pachet salarial motivant cu parte fixa si bonusuri de performanta - Masina de serviciu, laptop, telefon - Autoritate operationala pentru îndeplinirea obiectivelor - Un plan de implementare bine stabilit - Conditii moderne de lucru, oportunitatea de a activa într-o echipa de succes - Un program de munca fix, de L-V 8h/zi (cu weekend-uri libere)

  • Salveaza cautarea