Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Persoane Disponibil din: 2020-01-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la numarul de telefon din anunt, pe whatsapp, în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar Non-Bancar in cadrul unei Multinationale de Top. Ce cautam? Suntem in cautarea persoanelor comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil. CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat. Ce iti oferim? Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil. Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare. Grila de salarizare motivanta!!! Contract de colaborare ( Se poate lucra atât Full-time cât și Part-time) Ce inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar? - indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor - sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent - lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse. Dacă ești interesat, contactează-mă la numărul de telefon . Postul se adreseaza pentru judetul Dolj- Agentia Craiova
-
Promovat
Societate comerciala din Slatina, Olt, specializata in PANIFICATIE angajeaza agent vanzari, soferi livratori. Pt. detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon din anunt sau sa ne trimiteti mesaj cu nr. dvs. de tel. si va contactam noi. Pt.interviu, de Luni-Vineri, dupa ora 14 la adresa B-dul Sf.Constantin Brancoveanu nr.3, Slatina (intre stadion si podul Olt)
-
Promovat
Candidatul Ideal: Experiență anterioară în vânzări ar fi un avantaj; Abilități excelente de comunicare și negociere; Orientat către clienți și către atingerea obiectivelor; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului: Prezentarea și promovarea produselor companiei. Oferim : Training; Posibilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si echipa tanara; Birou modern ultracentral; Salariu fix + schema de bonusare; Masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem o organizație care are ca principal obiectiv comercializarea de produse sau servicii către clienți. Obiectivele companiei noastre de vânzări sunt în principal de a-și crește vânzările și de a-și extinde baza de clienți, menținând în același timp un nivel ridicat de satisfacție a clienților dar si a angajatilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania STEFAN SECURITY, angajeaza AGENT VANZARI pentru sisteme de securitate Candidatul ideal Studii medii/superioare (minim diploma de bac) Cunostinte pc/office Cunostiinte in sisteme de securitate, electronica Experienta in vanzari pe teren-prezinta avantaj Organizat si atent la detalii Serios si responsabil Dornic sa invete lucruri noi Spirit de colaborare in echipa Fire comunicativa Permis de conducere cat b Fara cazier Disponibilitate pentru deplasari in teren Descrierea postului Activitate atat la birou cat si pe teren Indeplinirea sarcinilor date de manager Asistarea pe teren la vanzarea servicilor de instalare a sistemelor de securitate Deplasarea pentru achizitia diferitelor materii prime si materiale Livrare diferitelor materii prime si materiale la locatia instalarii Completarea anumitor acte/formulare pentru desfasurarea activitatii Predare documente fiscale la clienti, efectuare incasari Beneficii Salariu motivant in functie de performanta Tichete de masa (card) CV-urile se pot trimit pe adresa: Mai multe detalii la telefon:
-
Cautam coleg pentru promovare, ofertare si vanzare servicii pe piata spaniola.Daca vorbesti limba spaniola la nivel avansat, te asteptam in echipa! Iti vom oferi un loc de munca stabil, salariu fix, tichete de masa, plus comision din vanzari.
-
Dacă îți doresti o cariera in asigurari și dezvoltare atât personală cât și profesional suna la !
-
* Pozitia presupune apeluri telefonice catre o baza de date. *Program part-time (4h) in functie de disponibilitate. *Salariu format din parte fixa si comision+bonusuri lunare. Te asteptam in echipa noastra!
-
Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Activitate in teren( D2D ) 60%; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant;
-
Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Activitate in teren( D2D ) 60%; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant;
-
Cautam oameni noi pentru echipa noastra. Flexibilitate si autodeterminare. Daca esti pasionat de partea financiara si vrei sa incepi o cariera ca si consultant financiar acesta este momentul. Numai implicarea ta este ceea ce decide cat de departe poti ajunge la noi. O cariera de consultant in cadrul Companiei ICredit este locul ideal in care poti sa te dezvolti pe plan profesional cat si pe plan personal - nu trebuie sa fii expert in probleme financiare pentru a putea incepe la noi - implicarea ta iti va determina renumerarea - poti sa iti structurezi intreaga activitate de zi cu zi in conformitate cu ideile proprii Esti pregatit pentru o noua provocare?
-
Suntem în căutare de vorbitori la nivel avansat de limba franceză pentru partenerul nostru ce furnizează servicii suport din zona IT. Compania activează pe piață din 2006 și au un portofoliu de clienți din 75 de țări. Locație: Iași, full-time, de la birou Cerințe: Nivel avansat a limbii franceze, atât în scris, cât și vorbit. Abilități avansate de comunicare în interacțiunea cu clienții. Cunoștințe medii de limba engleză sunt un avantaj. Atitudine pozitivă, constructivă și orientată spre rezultate. Cunoștințe de bază în utilizarea programului MS Excel. Experiență sau cunoștințe în sistemul de operare Windows (configurare troubleshooting) și în retelistica de bază. Responsabilități: Înregistrarea tuturor solicitărilor primite prin telefon și e-mail în sistemele dedicate. Aplicarea acțiunilor conform procedurilor pentru rezolvarea solicitărilor. Monitorizarea funcționării corespunzătoare a echipamentelor și intervenția rapidă la alerte. Elaborarea rapoartelor zilnice de activitate în termenele stabilite. Participarea la programele de training specific oferite la începutul contractului de muncă. Beneficii: Traininguri interne atât tehnice, cât și soft skills. Decontarea certificărilor conform planului de training și dezvoltare profesională. Oportunități de avansare în carieră. Bonusuri pentru recomandarea de noi colegi și pentru cunoștințele unei a doua limbi străine. Pachet Lunar de Beneficii: Beneficii Fixe: Asigurare medicală privată. Decontare transport. Prima de Paște și de Crăciun. Acces gratuit la platforma Bookster. Beneficii Flexibile: Tichete de masă. Vouchere de vacanță și culturale. Vouchere pentru diverse magazine retail (eMAG, IKEA). Alătură-te echipei și fii parte dintr-un mediu de lucru dinamic și stimulant, unde îți poți dezvolta abilitățile într-o atmosferă prietenoasă și profesionistă! Trimite-ne CV-ul tău si te vom contacta in cel mai scurt timp!
-
Suntem în căutarea de profesionisti dedicati și pasionati de domeniul financiar bancar-credite, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant financiar - Broker de Credite avand potentialul de a castiga venituri substantiale in functie de performanta personala. Avem experienta in domeniul financiar si oferim consultanta în intermedierea de credite bancare, facem posibilă îndeplinirea nevoilor financiare ale clienților noștri, oferind soluții personalizate și avantajoase în domeniul creditelor bancare. Alaturi de noi: - Ai oportunitatea sa lucrezi intr-o organizatie dinamica ce intermediaza relații cu instituțiile financiare si ofera soluții personalizate și avantajoase în domeniul creditelor bancare, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client - Ai posibilitatea de a invata lucruri noi si ati dezvolta cunostintele si abilitatile in domeniul serviciilor financiare, alaturi de o echipa competitiva si dinamica, intr-un mediu de lucru placut si modern; -Identifici și abordezi potențiali clienți pentru a promova si intermedia produsele financiare, cu accent pe credite bancare -Dezvolti și mentii relatia cu clienții în vederea identificarii oportunitatilor de afaceri -Îti gestionezi eficient timpul si resursele pentru a maximiza rezultatele -Independenta financiara, castig corelat cu performantele, dezvoltare personala, workshop si training specializat pentru dezvoltarea continuă a abilităților tale Cerinte: - studii medii (studiile superioare constituie un avantaj) - abilitati d vanzare (experienta in vanzarea de produse financiare, bancare constituie un avantaj) - orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate - abilitati d relationare si comunicare, gandire logica, atentie la detalii - abilitati de planificare a timpului, atitudine pozitiva si proactiva, spirit d echipa - abilităti de analiza financiara si ințelegere a pietei financiare Pentru mai multe detalii despre procesul de recrutare, trimite mesaj cu CV-ul tău actualizat
-
Daca locuiesti in Mun.Piatra Neamt si ai nevoie de un job, avem un loc pentru tine in noul call center Telekom din Dumbrava Rosie. Atributii: contactarea de clienti noi (persoane juridice) pentru incheierea de contracte Telekom Mobile. experienta nu este necesara, urmeaza sa inveti la job. Asteptam CV-ul tau pe adresa de mail: si noi revenim cu un apel catre tine, succes!
-
DescriereCandidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.
-
Prietenii spun despre tine că ai abilitatea de a negocia și de a convinge oamenii să cumpere un anumit produs? Acum ai ocazia de a-ți pune în valoare abilitățile în rolul de Consultant Vanzari Call Center Vodafone- limba romana-proiect Vodafone Optima Solutions Services caută următorul profil de candidat: Esti bun in comunicare si negociere si ai capacitatea de a aborda clientii si de a le castiga interesul pentru produsul promovat; Organizarea, inovatia si orientarea catre client sunt punctele tale forte; Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii; Nu iti sta in fire sa te dai batut cu una cu doua; Ai rabdare si iti place sa lucrezi in echipa; Esti persoana care se implica 100% in ceea ce face; Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time in intervalul 09:00-17:30 cu pauza de 1h i (se lucreaza de la birou minim 10 zile) , suntem la 5 minute de metroul Pipera) Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Asigurare medicala privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Coaching one2one investim pentru a-ti creste performanta; Evenimente interne, concursuri lunare cu premii atractive, activitati impreuna cu echipa. Te asteptam! :)
-
Cerinte : - Permis de conducere categoria B - Abilitati de comunicare Ce oferim: - Program part time sau full time, flexibil - Salariu fix+ bonusuri de performanta - Seminarii de dezvoltare personala si profesionala - Teambuildinguri impreuna cu echipa!
-
Compania DyAndy Nuts, producător și distribuitor snaks caută agenți de vânzări colaboratori pe zona Brașov Candidatul ideal: -experientă în domeniu -persoană comunicativă,abilități de analiză și organizare -permis de conducere categoria B Descriere jobului: -Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți -Prospectarea pieței și promovarea produselor -Asigurarea vânzării,prezența și vizibilitatea produselor în magazine Beneficii: -Salariul 5200 lei brut,bonusuri la realizarea targeturilor -Posibilitatea de avansare în cadrul companiei
-
Ce zici de un job de acasa, fara program fix, fara target, fara sefi si cu beneficii corelate cu eforturile tale? Daca esti determinat si competitiv, iti vei gasi repede locul in echipa noastra! Aici performanta este incurajata si rasplatita! Vrei detalii? Ne gasesti aici :
-
JOB REMOTE - lucrezi de acasa! Ne marim echipa si cautam noi colegi! Despre noi: - Partener Destine Broker de Asigurare - Reasigurare, societate prezenta de 13 ani pe piata, broker in top 3 national - Colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - Avem o oferta completa, atat pentru persoane fizice, cat si juridice: toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, cargo, raspundere civila, etc.) Activitate: - Promovarea, prospectarea, pregatirea si vanzarea tuturor tipurilor de asigurari prezente in portofoliul societatii. - Mentinerea relatiei cu clientii existenti si facilitarea comunicarii cu acestia. - Plata pe baza de comision (cele mai ridicate din piata) Cerinte: - Studii superioare sau medii - Cunostinte operare PC - Abilitati foarte bune de comunicare - Capacitate de colaborare si lucru in echipa - Experienta in asigurari/ vanzari/ management constituie un avantaj Beneficii: - Ai un portofoliu divers de servicii (asigurari, leasing, vacante, imobiliare) - Nu ai target impus - Sprijin permanent, nu ai sef, dar ai colegi care te vor indruma spre cele mai bune rezultate - Training si pregatire profesionala continua - Program de lucru flexibil: part-time sau full-time - Sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa - Posibilitate de a dezvolta o echipa proprie de consultanti - Primesti comision si pentru incasarile echipei - Bonusuri atractive Alege sa lucrezi din confortul si siguranta casei tale, sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Ai nevoie de mai multe detalii? Ne gasesti pe Facebook si Instagram----> Cibinum Consulting
-
Hello, Suntem în căutarea unor persoane dornice să se alăture echipei noastre tinere și dinamice! Dacă vrei să începi o inițiere în lumea vânzărilor și să aprofundezi taina acestui domeniu, aceasta este șansa ta! Activitate de teren de luni pana vineri Comision din vanzari Bonus de vechime Tichete de masă Salar fix Telefon si abonament de serviciu Training-uri gratuite care te ajuta sa-ti dezvolti creativitatea in vanzari Trimite un CV și te voi contacta in cel mai scurt timp!!!
-
Descriere firma: Fabrica de procesare si preparare a produselor din carnecu sediul in Lumina jud.Constanta angajam AGENT DE VANZARI CRAIOVA Candidatul Ideal - Studii medii superioare ; - Experienta relevanta in posturi similare constituie un avantaj; - buna cunoaştere a mediului concurenţial de afaceri, spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficienţă, reale şi excelente abilităţi de comunicare şi negociere. Descrierea jobului -Cuantifică gradul de satisfacere a nevoilor clientului în corelaţie cu necesităţile identificate în momentul vânzării prin compararea produsului vândut cu produsele concurente de pe piaţă. -Acordă asistenţă de specialitate în perioada post-vânzare la sesizarea clientului sau în conformitate cu prevederile contractului de vânzare-cumparare încheiat -Administrează și dezvoltă portofoliul de clienţi -Prezintă, promovează si vinde produsele în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei -Urmărește realizarea planului de vânzări -Intocmeşte documentele comerciale (contracte, chitante, monetare) -Răspunde de încasarea la scadenta a sumelor datorate de către clienţii din postofoliul sau -Participă activ la planificarea şi implementarea strategiei de vânzări -Prospecteaza in permanenta piata pentru identificarea de noi clienti Rugam seriozitate.Relatii suplimentare la nr.de tel. . - pers.contact Salavastru Constantin
-
EskyoTeam ,companie imobiliara,angajeaza agent vanzari proiecte dezvoltator. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Ce vei face Vei întâmpina clienții și vei răspunde solicitărilor acestora privind procesul de vânzare; Vei identifica și implementa cele mai bune soluții pentru client; Vei gestiona baza de date, activitățile administrative, activități de protocol, Știi că te potrivești dacă detii: Abilități de comunicare Atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj. Oferim: Comisioane atractive functie de implicare; Dezvoltare profesionala; Mediu de lucru placut alaturi de o echipa de profesionisti aflata in expansiune.
-
Doresc sa lucrez merchandiser in Rm.Valcea program part time Am experienta. Mihai 48 ani.