Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Persoane Disponibil din: 2020-02-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 46

    Secretara 6800 lei

    Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu: - 6800 lei Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri

  • Angajez agent vânzări

    Angajam agent vânzări ( fete , baieti) pentru un magazin din Iulius Mall Suceava. Mai multe detalii la numarul de telefun sau CV-ul trimis aici sau pe whatsApp.

  • Angajăm consultanți de credite

    IFN,angajeaza Consultanti de Credite pentru orasul Rosiori de Vede si comunele limitrofe. Ce cautam la tine? Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fii comunicativ și ambițios, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Ce va trebui sa faci ? Oferi consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; Responsabil pentru colectarea ratelor la creditele acordate; Informezi permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Ce iti oferim? poti sa castigi, in functie de efortul depus,totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri. Detalii la tel. - Iulian

  • Back Office Assistant

    Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to

  • 7

    Recrutez consultant financiar

    Companie financiara de top din domeniul asigurărilor, cu peste 27 de ani de experiență pe piața din România. Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu?! - ești sociabil și responsabil - știi că rețeta succesului este o combinație optimă între ambiție, perseverență și determinare - ești orientat spre rezultate - ai abilități de leadership și comunicare - ești un bun negociator - ai experiență în vânzări, nu este condiție eliminatorie - îți dorești o carieră de succe - deții cunoștințe medii pachet MS Office. De ce noi? -  îți oferim pregătire și training în domeniu -  ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale -  ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale -  ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă

  • 4

    Activitate online

    Vrei o activitate online unde poți lucra cât dorești? Construirea de rețele împreună cu marketingul afiliat reprezinta o soluție pentru din ce în ce mai mulți tineri o aleg pentru venituri suplimentare care în funcție de implicarea lor devine propria afacere a lor. Deja mulți studenți fac acest lucru în timpul facultății, mămici care cresc copii dar și persoanele care doresc o activitate extra pe lângă jobul lor. Beneficii? Bonusuri lunare în funcție de implicare calculat pe un plan de marketing pe 10 nivele de câștig, stimulente precum vacante și mașini. Fara targheturi sau taxe de incepere, fara program fix.  Dacă te uiți în jurul tău sunt persoane care au toate aceste beneficii și te întrebi cum au reușit, ele au avut curaj și au început activitatea. Dacă vrei cu adevărat sa schimbi viața ta cere-mi detalii.

  • Recrutam Agent Vanzari D2d

    RECRUTĂM AGENT VÂNZĂRI recrutează agenți vânzări pentru promovarea și vânzarea serviciilor de internet, televiziune, telefonie fixă, în sistem Door-to-Door (din ușa în ușa). Oferim: - program flexibil (în cea de a 2-a parte a zilei, muncă efectivă în teren 4 ore); - salariu fix 2087 lei+ bonuri de masă 500 lei+ comision din vânzări+ bonusuri de performanță și de vechime; - instruire la locul de muncă. Căutăm persoane sociabile, serioase, organizate ,dornice de câștig și afirmare. EXPERIENȚĂ ÎN VÂNZĂRI NU ESTE OBLIGATORIE, DAR CONSTITUE AVANTAJ. Pentru informații: , CV-urile se vor trimite pe adresa de mail:

  • 2

    Angajam Agenti Vanzari D2D in localitatea TURDA

    NextGen Communications isi doreste un coleg a nou a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D! Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu fix, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant; Te asteptam in echipa noastra !

  • 5

    angajare operator aparate cafea

    Distribuitor cafea pe judetul Bistrita Nasaud angajeaza operator cafea aparate in judetul Bistrita Nasaud Postul presupune vizitarea in vederea alimentării si întreținerea automatelor de cafea pe raza judetului Bistrita Nasaud Cerințe : -permis conducere categoria B -nu este necesara experienta intr-un post similar, ne ocupăm noi sa inveti -seriozitate si deschidere la nou, responsabilitate si promptitudine Avantaje : -salariu atractiv -masina de serviciu -contract de munca pe perioada nedeterminata -posibilitate de promovare in cadrul companiei Informatii la numarul de telefon (in timpul orelor de program 08-16,00 luni -vineri) sau la sediul firmei str.Libertatii nr.50

  • Destine Holding Agenti vanzari asigurari-turims

    Căutăm profesioniști motivați și ambițioși care vor să facă parte dintr-o echipă de top în industria asigurărilor. Destine Holding oferă oportunități de creștere personală și profesională, venituri competitive și sprijin constant. Suntem dedicați să îți oferim resursele și instruirea necesare pentru a-ți atinge potențialul maxim. De ce să te alături echipei Destine Holding? Posibilități nelimitate de dezvoltare și avansare în carieră. Acces la produse de asigurare de încredere și de calitate superioară. Un mediu de lucru stimulant și echipe solide. Venituri atractive și un sistem de recompense generos. Șansa de a face o diferență semnificativă în viețile clienților noștri. Dacă ești pasionat de domeniul asigurărilor, ambițios și dornic să înveți și să crești profesional, atunci Destine Holding este locul potrivit pentru tine. Te invităm să faci parte din echipa noastră și să contribui la succesul nostru continuu. Pentru mai multe informații și pentru a discuta despre oportunitățile noastre, te rugăm să ne contactezi la Hai să construim împreună un viitor mai sigur și mai strălucitor pentru clienții noștri și pentru tine!

  • Colaboratori în Asigurări

    Cauți o sursa de venit EXTRA? Alătură-te echipei Destine Broker și devino și tu agent de asigurări! De Ce? #iti dezvolți propria ta afacere care funcționează și în timp de criza #iti punem la dispoziție tot ce e necesar ca să ai succes #veniturille sunt în funcție de implicare(Nu Este cu Salariu Fix) #nu ai program fix și nici target #poti lucra de acasa #nu ai șef, ai doar un coordonator care te ajuta CONSTITUIE un avantaj dacă ai un spațiu comercial (magazin, birou, atelier, service, etc.) ai experienta în vânzări asigurări. Pentru mai multe informații la telefon.

  • recrutare colaborator asigurari

    Partener Allianz Tiriac contract de colaborare Allianz-Țiriac își mărește echipa si vrem să te cunoaștem! Ce asteptari avem de la tine? Studii medii; Sa ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare catre rezultate; Sa fii persuasiv si perseverent; Sa ai spirit antreprenorial, spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni; Sa ai cunostinte operare calculator la nivel mediu. Ce responsabilitati vei avea? Prospectare piata si abordare potentiali clienti; Elaborezi oferte personalizate pentru potentialii clienti in baza solutiilor financiare identificate; Mentii o legatura permanenta cu clientii si le oferi asistenta acestora pe durata contractului cu acestia; Identifici oportunitatile de business. Ce iti oferim? Beneficii non-financiare Schimbul de experienta cu colegii din intreaga tara; Recunoasterea si promovarea performantei tale la nivel national prin intermediul concursurilor si evenimentelor Allianz Tiriac si a mijloacelor de comunicare interna (publicatiile Allianz Tiriac); Sa lucrezi sub cel mai apreciat brand de asigurari din Romania si de la nivel global; Programe de pregatire profesionale constante oferite de companie. Beneficii financiare pentru Parteneri Allianz Tiriac: Comision din vanzari proprii si bonusuri trimestriale; Bonusuri din Campanii de Vanzari; Reduceri importante la achizitionarea produselor si serviciilor de asigurare (asigurarea bunurilor personale, asigurarea de viata, asigurarea de sanatate); TI-AM PREGATIT UN LOC IN ECHIPA NOASTRA! Iubim ce am devenit! Aplica numai daca esti dispus sa creezi si tu diferenta in piata, in viata ta si a fiecarui membru al acestei echipe. Te provocam sa te dezvolti conform aspiratiilor tale sociale si financiare alaturi de noi! Nota: Acest material este dedicat tuturor persoanelor indiferent de gen. *Informatii privind protectia datelor si drepturile pe care le ai in ceea ce priveste datele tale personale sunt disponibile pe site, in sectiunea Cariere - Notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - candidati, pe care te invitam sa o consulti.

  • 1

    Agentă vânzări

    SRL avand obiectul de activitate vânzarea de materiale construcții, agregate, angajează agentă vânzări. CANDIDATUL IDEAL: Experienta minim 3 ani in vanzari a materialelor de constructii Disponibilitate pentru deplasari ; Prezenta agreabila si comunicativa Atitudinea independenta si responsabila Experienta in utilizarea PC, program facturare SmartBill. RESPONSABILITATI BENEFICII: Contactare a potentialilor clienti, prezinta produsele. Intocmirea de oferte sau alte documente , urmarirea ofertelor, incheierea de contracte, finalizarea lor pana la incasare. Dezvolta reteaua de clienti, Obtine comenzi si contracte, Viziteaza si pastreaza direct si constant legatura cu clientii, Ofera consultanta de specialitate clientilor firmei, Permis auto categoria: B, Salariu motivant- negocierea se face in momentul interviului, Bonusuri + beneficii: In functie de vanzarile realizate, Masina de serviciu,telefon.

  • 13

    Castiga bani din ASIGURARI

    Cautam colaboratori noi. Daca vrei sa te alaturi echipei DESTINE BROKER pentru o cariera in ASIGURARI, informeaza-te la: 0742.274.158-Elena Dragan Candidatul Ideal • Studii-minim BAC iar codul RAF, constituie un avantaj; • Cunostinte medii de utilizare PC; • Perseverent, bune abilitati de comunicare, negociere • Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni; Acum, ori NICIODATA... ;) Grabeste-te, ca ti-o ia altul inainte... :)

  • Caut munca cu limba italiana

    Caut un loc de muncă în care să pot fi util cu limbile italiană (nativă) și engleză (B1). Pot lucra din call center, ca consultant de vanzari si sa organizez site-uri web si campanii de generare de lead-uri. Sunt disponibil să vă evaluez oportunitățile de angajare și remunerația oferită.

  • Consultant in vanzari

    Promovare - Afacerea DESTINE

  • 1

    Oportunitate Unică pentru Tineri cu Spirit Antreprenorial!

    Ești tânăr, plin de energie și îți place să faci vânzări? Ai nevoie de un loc de muncă care să îți ofere libertate și să-ți hrănească pasiunea pentru interacțiunea cu oamenii? Ei bine, pregătește-te să te alături echipei noastre ca Agent de Vânzări cu Zâmbetul Pe Buze! Dacă ești la fel de confortabil pe șosea ca și într-o conversație interesantă, atunci ești candidatul perfect pentru noi! Și da, un permis de conducere categoria B este must-have! Ce îți oferim: Un mediu de lucru plin de entuziasm și zâmbete (și bonusuri, desigur!) Oportunitatea de a-ți dezvolta abilitățile de vânzare și de a crește în carieră Flexibilitate și libertate pentru a-ți organiza programul așa cum dorești (da, poți să faci acel selfie perfect în timpul pauzei de prânz!) O echipă tânără și dinamică care îți va deveni a doua familie Ce așteptăm de la tine: Abilități excelente de comunicare și negociere (și, desigur, să știi să faci pe plac clienților chiar și atunci când îți vine să râzi) Atitudine pozitivă și dorință de a învăța mereu lucruri noi Disponibilitate de a merge acolo unde este nevoie, căci drumurile noastre sunt pline de aventuri! Dacă te simți atras de provocări și ești gata să faci parte dintr-o echipă care nu se teme să iasă din tipare, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă prezentare care să ne arate de ce ești candidatul ideal pentru această poziție. Hai să transformăm fiecare vânzare într-o poveste amuzantă și profitabilă! P.S. Dacă îți plac mașinile frumoase, vei avea parte de o mulțime de drumuri interesante și aventuroase în timpul serviciului!

  • 2

    Responsabil garantii auto

    Suntem o companie de renume în domeniul auto, dedicată furnizării de servicii de înaltă calitate și satisfacție a clienților noștri. Ne străduim să fim lideri în industrie, oferind soluții inovatoare și fiabile pentru nevoile clienților noștri. Suntem în căutarea unui Responsabil Garantii Auto dedicat și pasionat, responsabil de gestionarea și monitorizarea procesului de garantie auto al companiei noastre. Candidatul ideal va fi responsabil de evaluarea, procesarea și soluționarea cererilor de garanție, menținând în același timp standardele noastre ridicate de calitate și serviciu. Responsabilități: Evaluarea și procesarea cererilor de garanție auto conform politicilor și procedurilor stabilite. Comunicarea eficientă cu clienții și cu echipele interne pentru a soluționa în mod corespunzător cererile de garanție. Monitorizarea și raportarea datelor legate de garanție pentru a identifica tendințele și îmbunătăți procesele. Efectueaza casarea pieselor schimbate in garantie si nesolicitate de catre constructor. Cerințe: Experiență anterioară într-o poziție similară în industria auto sau în domeniul garanțiilor auto. Abilități excelente de comunicare. Atentie la detalii și orientare către rezultate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume în industria auto. Mediu de lucru dinamic și provocator. Pachet competitiv de beneficii și oportunități de dezvoltare profesională. Dacă ești un profesionist dedicat și motivat, care îndeplinește cerințele de mai sus, te invităm să aplici pentru această poziție trimițându-ne CV-ul tău .

  • 2

    Orange

    Orange Romania Comunication isi mareste echipa ! Posturi disponibile : 1 (Agent Vanzari) oraș: . Vanzari servicii Orange (Internet ; Tv; Mobil) Vrei sa iti controlezi venitul lunar prin implicarea ta? Consideri ca munca de echipa te face mai puternic? Ce iti oferim noi? : Salariu constituit din 5 parti : 1. Parte fixa 2. Bonuri de masa 3. Comisioane 4. Bonusuri atingere target 5. Bonusuri de vechime Program super avantajos Training Gadgeturi Postul nu necesita experienta sau permis . Număr telefon contact : Sau trimite un CV pe adresa de email:alexandru Vă mulțumesc pentru share

  • Consilier imobiliar

    Fidelia Casa -companie imobiliară ce activeaza de 22 de ani - este in cautare de talente in vanzari. Responsabilități: Identificarea și evaluarea proprietăților potențiale pentru clienți. Organizarea și conducerea vizitelor la proprietăți. Negocierea ofertelor între cumpărători și vânzători. Asigurarea satisfacției clienților prin servicii de calitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul imobiliar constituie un avantaj. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. Beneficii: Salariu și bonusuri de performanță. Training specializat și posibilități de dezvoltare profesională. Flexibilitate în program și mediu de lucru dinamic.

Salvează căutarea