Joburi, locuri de munca Agenti consultanti vanzari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal -Ne dorim ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -Ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -Pentru ca noi suntem o echipa sociabila, zambareata si pasionata de ceea ce face, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -Lasa-ne pe noi sa te ajutam sa evoluezi profesional! -Te-ai saturat sa mergi la interviuri si sa fii respins doar pentru ca nu ai experienta in domeniu, sau pentru ca nu indeplinesti conditiile de varsta? -Toate aceste prejudecati se opresc aici, pentru ca noi dorim sa te sustinem si credem ca meriti sansa sa te afirmi din punct de vedere profesional! -Tu trebuie doar sa iti doresti, de restul ne ocupam noi! Descrierea jobului -Job-ul se desfasoara in limba Romana si ne place sa investim in oameni din toate punctele de vedere! -De aceea iti oferim training specializat, pentru ca tu sa fii pregatit a in momentul inceperii job-ului, iar colegii de echipa te vor ajuta oferindu-ti sfaturi. -Stim cat este de importanta pentru tine siguranta economica si tocmai de aceea iti oferim contract de munca pe perioada nedeterminata inca de la inceput si salariu fix + bonus in urma performantelor, iar in fiecare zi, tu vei sti exact ce salariu ai in urma vanzarilor. -Stim cat de mult conteaza sa fii motivat a si sa nu devii mecanic in ceea ce faci! -Ne place sa incurajam competitivitatea atat cea de grup cat si individuala; si pentru asta organizam periodic concursuri unde poti castiga diferite premii. Acordam atentie vietii tale personale si de aceea job-ul, avand program: 09:
-
Promovat
Parfumeria: "KHALIFA" angajează consultant vânzări pentru insula de parfumuri orientale din locația: IULIUS MALL TIMIȘOARA Cerinte: - studii medii sau superioare, - prezentabil,respectuos,sociabil, - experiență în domeniul vânzărilor, - experiență în întocmirea actelor, - experiență în domeniul parfumeriei constituie un avantaj. Condiții: - Program: Full time - Orar: 10: zile cu 2 zile libere, - Bonusuri de performanță, - Prime cadou de sărbători, - 30% reducere la produse. - Salariu : avantajos + bonus din vanzari (detalii suplimentare la telefon) Responsabilități: - promovarea și vânzarea produselor, - împărțirea testerelor parfumate, - gestiunea magazinului, - depunerea numerarului, - întocmire actelor,etc. Trimite-ți un CV pe WHATSAPP, la numărul de telefon din anunț și va voi contacta eu!
-
Promovat
Magazinul Arman Sport din Iulius Mall Cluj angajază consultant vânzări, cu și fără experienţă în domeniu. Cerinţe: - Seriozitate - Abilităţi bune de comunicat - Adaptabilitate și lucrat în echipă - Disponibilitate de a lucra 2 weekenduri lună - Se lucrează 15 zile lună, program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să ne contactaţi sau să ne vizitaţi la sediul magazinului nostru - Arman Sport, Iulius Mall Cluj, etajul 1.
-
Promovat
Poți fi chiar tu următorul manager pregătit prin Sales Management Academy! Metropolitan Life este una dintre cele mai mari companii de asigurări din lume și ne dorim să creștem în continuare. Numai împreună putem să ne dezvoltăm exact așa cum ne dorim. Căutăm oameni dornici să devină din ce în ce mai bine pregătiți pentru a avansa constant. Prin programul Sales Management Academy pregătim următorii manageri care își doresc tot mai mult de la parcursul lor profesional. Vei avea oportunitatea să te dezvolți îmbinând activitățile de învațare cu cele practice. Înțelegerea rolului de Consultant de Asigurări de Viață practicând această activitate o perioada definită de timp va fi punctul de plecare al călătoriei noastre în lumea managementului performant al vânzărilor. Ulterior, provocările rolurilor manageriale vor fi din ce în ce mai complexe datorită activităților pe care vei fi instruit să le implementezi. Beneficii Program de dezvoltare profesională cu rezultate dovedite Oportunitatea de a promova, pe baza unor criterii clare Îmbinarea metodelor de învățare pe platforme online cu aplicabilitatea practică imediată Posibilitatea accesării unor poziții cheie în Managementul Distribuției de Vânzări Mediu de lucru dinamic, adaptat contextului Resursele necesare dezvoltării unei colaborări de lungă durată alături de Metropolitan Life Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat Cerințe Dorința pentru a învăța de la zero un domeniu nou de activitate Comunicare eficientă în discuțiile față în față și online Perspicace in gândirea de afaceri, fără impunerea unor limite sau prejudecati Implicare în dezvoltarea noilor colegi Motivație pentru a oferi întotdeauna servicii de calitate Deschidere în fața schimbărilor si adaptare cu ușurință la idea de nou Descrierea companiei Metropolitan Life este parte din MetLife, Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife oferă, la nivel global, asigurări de viață, planuri de pensii, beneficii pentru angajați și servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienți, MetLife are operațiuni deschise în peste 50 de țări și deţine poziţii de conducere în piețe din Japonia, America Latină, Asia, Europa şi Orientul Mijlociu. În România, Metropolitan Life are 21 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. 2.5 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local. Daca este de interes pentru tine ataseaza CV-ul.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Optică medicala mobila sector 4 , angajăm consultant vânzări, cu sau fara experienta . Necesita permis categoria B .
-
Optica medicala mobila , angajam consultant vanzari cu sau fara experienta . Obligatoriu permis categoria B . Detalii la urmatorul numar de telefon , de luni pana vineri , intre orele 10.
-
Destine Holding caută colaboratori în domeniul brokerajului în asigurări! Vrei să lucrezi în asigurări? Vrei un venit în plus ? Să lucrezi de acasă fară program fix, șef sau target impus? Atunci postul de broker în asigurări este pentru tine! Aplică acum! Descrierea Postului: Intermediere asigurări de orice tip RCA, CASCO, VIAȚĂ, SĂNĂTATE, MALPRAXIS și altele, rezervări vacanțe sau intermediere credite/leasing. Colaborăm cu toate firmele de asigurări! Se lucreaza remote (de acasă), fără program fix sau target, fără șef. Remunerația este sub formă de comision din polițele încheiate. Descrierea companiei: Destine Holding a fost înființată în anul 2007 având doar un obiect de activitate și anume acela de intermediere asigurări de orice tip. În prezent, este numărul 3 în top firme de brokeraj la nivel național, iar domeniul de activarea a fost lărgit astfel în prezent poți intermedia : credite, leasing sau rezervări de vacanțe. Pentru mai multe detalii poți vizita site-ul nostru: https://destine-holding.ro/. Ce îți oferim: Platformă de lucru operaționala 24/24 Traing-uri permanente Comision în funcție de performanțe Bonusuri și premii Posibilitatea de a lucra de acasă Program flexibil Suport din partea echipei Sistem de carieră transparent Posibilitatea de a activa și în alte domenii precum: turism sau domeniul bancar. Cerințe: Absolvent minim 12 clase, examen de bacalaureat Cunoștințe operare calculator, browser, mail Dorință de învățare și dezvoltare profesională Persoană responsabilă, organizată și atentă la detalii ! Experința în domeniu NU este necesară.
-
Îmi măresc echipa! Ești timid și ai vrea să lucrezi din confortul casei tale? Eu îți sunt alături pentru a te ajuta să devii un om de succes! Pentru detalii mă poți contacta pe whatsapp .
-
Suntem în căutarea unui coleg/colegă, pentru mai multe detalii lăsați un mesaj. Cerem și oferim seriozitate maxima
-
, n IASI ! ( ); ; ; , . ? ; ( ); ; ; ; . : ; ; . Pentru programarea unui interviu si pentru trimiterea CV-urilor dumneavoastra va astept cu un mesaj catre adresa de e-mail: sau contactati-ma cu un mesaj WhatsApp la nr de telefon . Succes!
-
Bună ziua Ne mărim echipa În primul rând îți dorești un nou început Echipa Mc Ideal este soluția Contactează-ne la numărul sau lasă-ne un mesaj privat și te contactam noi
-
Caut Baieti pentru împărțit reclame jn Austria Se lucrează 8 ore pe zi Salariul este de 1000 Euro. Luna din care se plătește 5 euro pe seara chiria Se ofera mâncare Mai multe detalii la Tell
-
Draga candidat, Daca vrei sa fii propriul tau sef si sa ai parte de suport permanent din partea celor mai buni in domeniu, vino in echipa noastra! Imaginea ta va fi asociata cu cea a companiei lider pe piata asigurarilor si pensiilor! Ce vei face: -vei ajuta oamenii sa-si asigure fonduri de urgenta in cazul problemelor de sanatate, in caz de deces sau le vei oferi cel mai bun sfat referitor la modalitatile de mentinere a nivelului de trai si la pensie! Cerinte: -studii superioare sau medii ( diploma de bac); -atitudine si determinare, mai precis, chef de munca :); -abilitati de relationare, adica sa-ti faci usor prieteni. Ce oferim: - colectiv prietenos; - venit atractiv (comisioane+bonusuri); - program flexibil (full time sau part time); - cursuri de dezvoltare personala si profesionala. Hai sa ne cunoastem si sa detaliem un pic la interviu!
-
Angajam Operatori CallCenter in sectorul 1, Bucuresti (zona Baneasa) - full time. Cautam persoane comunicative si ambitioase. Acceptam si pensionari. Program de lucru: Luni-Vineri. Pachet salarial foarte bun: contract de munca, salariu de baza si comision consistent din vanzari, bonus de performanta, oportunitati de avansare in functie de rezultate. Detalii telefonic si la interviu. Asteptam apelul dumneavoastra cu interes. Zona Sector 1 - Baneasa
-
Există 3 moduri de a câștiga bani Economii-> 50% din prețurile de catalog, pentru totdeauna la toate produsele Venituri directe -> venituri imediate pe care consultantul le are prin revânzarea produsului cu 50% mai mult decât ceea ce a cumpărat în companie Câștiguri directe -> câștiguri imediate pe care le are consultantul prin revânzarea produsului cu 50% mai mult decât ceea ce l-a cumpărat în companie Venit indirect -> venitul care vă vine din rețeaua dvs. de distribuție. Pentru mai multe detalii mă puteți contacta în privat.
-
Cauti un loc de munca part-time in care sa-ti faci singur programul? Esti o persoana perseverenta, convingatoare si nu accepti usor un refuz? Vrei sa lucrezi din confortul casei tale? Daca raspunsul este da la toate intrebarile, aplica pentru postul de consultant de credit in echipa iCredit Vrancea. Jobul presupune marketare, contactare telefonica a clientilor si incasarea ratelor acestora atunci cand ei nu pot achita online sau la PayPoint. Ai parte de sustinerea noastra si te vom ajuta de fiecare data in realizarea obiectivelor. Remuneratia este formata din bonusul pe contracte noi + procent din incasari si poate ajunge la 4000 de lei pe luna cu 5-6 ore lucrate pe saptamana. Mașina personala reprezinta un avantaj.
-
Magazinul Bella din Centru comercial Junior,angajează lucrător comercial!Mai multe detalii la magazin unde va așteptam cu un CV!
-
S.C. BTC Ceramic angajeaza agent de vânzări în domeniul HORECA. Cerințe: -deținere permis de conducere -experienta în domeniu(minim 1 an) Pentru mai multe detalii apelati la .
-
Ești în căutarea unei modalități flexibile de a-ți câștiga venitul? Avem o oportunitate perfectă pentru tine! Suntem în căutarea a 5 persoane motivate care doresc să lucreze de acasă într-un mediu confortabil și să-și gestioneze propriul program de lucru. Ce presupune acest loc de muncă? Adunarea de persoane pe un site web prin intermediul rețelelor sociale, forumurilor și altor platforme online. Completarea unei oferte simple disponibile pe site. Obiectivul este de a aduce 1000 de persoane pe site și de a completa oferta pentru fiecare. Ce oferim: Remunerare competitivă: 400 Euro lunar pentru atingerea obiectivului de 1000 de persoane aduse pe site și completarea ofertei. Flexibilitate: Lucrezi de acasă și îți gestionezi propriul program de lucru. Plată lunară prin PayPal: Primești venitul în contul tău PayPal la sfârșitul fiecărei luni. Cerințe: Motivație și perseverență în atingerea obiectivelor stabilite. Abilități bune de comunicare și persuasiune. Acces la internet și dispozitiv pentru a lucra de acasă. Experiență în marketing online sau în domenii similare reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă ești o persoană entuziastă, independentă și dornică să-și construiască propriul venit, te încurajăm să aplici pentru acest loc de muncă. Alătură-te echipei noastre și începe să câștigi bani din confortul propriei case!
-
-
Ai nevoie de un job? iCredit este soluția. Alătură-te echipei noastre! Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune și activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix (3600 lei) si bonusuri lunare de performanta plus bonuri de masa incluse (30 lei zi) Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Pentru informatii și potențiale interviuri, mă puteți contacta la numărul Aștept CV urile voastre pe adresa de mail
-
Agent Vanzari Teren - Persoane Fizice RCS&RDS 1 post Anunț verificat Criterii de selecție Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Peste o lună de experiență Candidatul Ideal Cerinte: - experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj; - cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj); - abilitati dezvoltate d negociere si persuasiune; - traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj); - diplomatie, proactivitate si orientare catre client; - foarte bune abilitati d comunicare; Descrierea jobului Respons bilitati si b neficii: - prezentare si promovarea serviciilor companiei catre persoanele fizice / juridic ; - prospectarea pietei si identificarea de noi clienti persoane fizice / juridice; - negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice; - preponderent activitate de teren. Oferta (bonusuri, beneficii): - contract de munca; - bonusuri in functie de performanta; - posibilitate de evolutie profesionala. Mai multe detalii în privat sau la numărul de telefon Punct de lucru Galați.
-
Dacă îți dorești un venit suplimentar prin intermediul unui job part time în care sa îți respecți propriul program,te aștept în echipa mea. Cautam consultant de credit pentru zona Piatra Neamt ,Dumbrava Rosie,Savinesti,Roznov,Bicaz care sa răspundă cu zâmbetul pe buze clienților și sa le ofere suport și seriozitate!
-
Manager Echipa - ICredit Romania Candidatul ideal: Proactiv și focusat pe rezultat; Abilități de operare PC Abilități profesioniste de comunicare și negociere; Descrierea jobului: Recrutarea, coordonarea și controlul activ al echipei; Îndeplinirea obiectivelor propuse; Menținerea relațiilor cu clienții; Beneficii: Mediu de lucru dinamic, cu posibilităti reale de avansare într-o companie multinațională; Contract de munca pe perioada nedeterminată; Programe de training și dezvoltare personală; Salariu fix + bonusuri de performanță; Zile de concediu de odihnă suplimentare; Asigurare de viata privată; Servicii medicale private; Zona de lucru -Sector 5 Bucuresti Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la nr.