Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Persoane Disponibil din: 2020-12-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Promovat
Am decis sa dau o mana de ajutor persoanelor care fie au intrat in somaj tehnic, fie au fost demise, fie isi doresc venituri suplimentare dintr-o activitate care poate fi realizata si part-time: Intermediar Consultant in Asigurari in Compania Destine Holding. De ce poate fi pentru tine: - 18 forme de profit (asigurari, leasinguri, pachete turistice, etc.) - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este user friendly - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target, iar veniturile sunt in functie de implicare - cursuri gratuite, training gratuit Cerinte minime obligatorii: - studii minim 12 clase - cunostinte PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou Atentie! Salariu pe baza de comision!
-
Promovat
Societate comerciala din Slatina, Olt, specializata in PANIFICATIE angajeaza agent vanzari, soferi livratori. Pt. detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon din anunt sau sa ne trimiteti mesaj cu nr. dvs. de tel. si va contactam noi. Pt.interviu, de Luni-Vineri, dupa ora 14 la adresa B-dul Sf.Constantin Brancoveanu nr.3, Slatina (intre stadion si podul Olt)
-
Promovat
Magazinul Arman Sport din Iulius Mall Cluj angajază consultant vânzări cu și fără experienţă în domeniu. Cerinţe: - Seriozitate - Abilităţi bune de comunicat - Adaptabilitate și lucrat în echipă - Disponibilitate de a lucra 2 weekenduri lună - Se lucrează 15 zile lună, program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să ne contactaţi sau să ne vizitaţi la sediul magazinului nostru - Arman Sport, Iulius Mall Cluj, etajul 1.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
BILKA Campulung angajeaza personal pentru a se alatura echipei noastre. CERINTE: cunostinte de operare pe calculator; permis de conducere categoria B. RESPONSABILITATI: Procesarea facturilor; Incasarea platilor; Avizarea documentelor; calcularea cantitatii necesare de tabla pentru acoperisuri (aceasta deprindere se va invata pe parcurs, la fata locului). Anuntul se adreseaza si cadrelor militare în rezervă cu cunoștințe în domeniu. Pentru detalii suplimentare, contactați-ne la numarul de telefon: .
-
Angajam VANZATOR magazin Liu Jo din Palas Mall, program de lucru o zi, cu o zi libera. Vrei sa te dezvolti intr-un mediu de lucru placut si modern? Daca esti tanar, ambitios si pasionat de moda te vrem in echipa noastra. Hai sa ne cunoastem daca ai un zambet si atitudine pozitiva, orientare catre client, spirit de lucru in echipa si disponibilitate. Poti aplica la adresa de mail:
-
Tehnocom Liv (www.tehnocomliv.ro) companie cu 19 ani vechime in piața, ce comercializeaza produse electrice (www.rezistenteelectrice.ro ) si mecanice (www.etansari-mecanice-pompe.ro) pentru domeniu tehnic scoate la concurs postul de inginer ofertare. Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica, in care sa te dezvolti atat profesional cat si personal. Atributii: - ofertarea produselor din portofoliu - intretinerea si creare de noi relatii comerciale cu clientii si furnizorii - intocmirea de facturi si negocierea contractelor cu clientii din portofoliu. Cerințe - cunoștințe PC și limba engleza nivel mediu - studii superioare in domeniu electric, mecanic, energetic - permis categoria B - consecventa si disciplina in activitate - dorinta de a-si construi o cariera pe termen lung in companie. - persoana dinamica, sociabila, comunicativa, spirit de echipa. - atent la detalii, bun organizator, orientat spre rezultate, proiecte. Oferta (bonusuri, beneficii): - Program de lucru de 8 ore (liber in weekend) - salariu de baza.incepand de 4000 lei net plus bonusuri lunare de performanta intre 1000 si 3000 lei - Concediu de odihna - condiții de lucru la nivel European - Mediu profesional competitiv.si prietenos CV-urile se depun pe urmatoarea adresă de e-mail:
-
Candidatul Ideal AMBITIOS PERSEVERENT DISPUS ORICAND SA COORDONEZE O ECHIPA SA AIBA O MENTALITATE DESCHISA CATRE ANTREPRENORIAT MINIM 12 CLASE ABSOLVITE CUNOSTINTE OPERARE PC Descrierea jobului Hai in echipa DESTINE, unde ai ocazia sa iti creezi propria afacere, in care veniturile sunt nelimitate. Acest job iti da posibilitatea sa emiti polite de asigurare pentru tine si prietenii tai, cunostiintele tale, sa lucrezi de acasa, sa iti faci bani in plus pentru ceea ce iti doresti, practic iti creezi propriul tau portofoliu de clienti pentru propria ta afacere. Activitatea se desfasoara din confortul propriei tale case, unde programul ti-l vei face asa cum vrei tu, nu vei depinde de nimeni, tu esti propriul tau sef. Nu vei avea niciun target de atins, castigi pentru fiecare asigurare incheiata, iar decontul se face la fiecare sfarsit de luna si atunci primesti banii in functie de politele incheiate. Această afacere îți va permite să îți crești veniturile exponential, fiind o oportunitate cu risc mic, dar cu un mare potential de recompensare. Tot ce ai nevoie este diploma de bac sau liceul si se începe cu o investitie financiară modică de 150 lei, reprezentand taxa de pregatire profesionala, avand acces complet pe platforma noastra. Acolo se regaseste toata tematica pentru sustinerea examenului ISF (examen necesar pentru toata lumea din domeniul asigurarilor) si teste de simulare pe capitole. Taxa pentru examenul ISF este de 320 lei. Vei putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: RCA, CASCO, locuinta (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele. De asemenea iti oferim posibilitatea extinderii activitatii catre zona de Imobiliare, Credite sau Travel. Ai posibilitatea sa iti faci propria structura (echipa), unde automat devii coordonator si exista posibilitatea sa cresti in nivel de cariera (11 nivele disponibile) unde automat comisioanele vor creste in functie de nivel. Prin urmare, exista doua modalitati de unde vei putea produce bani,: din munca si realizarile proprii si din realizarile propriei echipe. Plata va fi din comision in functie de nivelul fiecaruia. Avem parte de pregatiri permanente prim seminarii online de la experti in domeniul asigurarilor, atat managerii companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care invatam si ne dezvoltam continuu. Iti oferim acces la cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare), bonusuri de performanta, produse (camera foto, laptop, etc.), seminarii si cursuri gratuite, training-uri de dezvoltare personala si profesionala, sistem de comisionare foarte atractiv, grup comun de whatsapp unde invatam sa facem bani, excursii, diploma broker, suportul nostru si indrumarea catre o cariera de succes. Dacă ti-am atras atentia, te vezi facand asta, nu ezita sa ma contactezi!!
-
Esti o persoana ambitioasa, ai minim 18 ani si 12 clase absolvite de liceu ? vrei sa castigi niste bani lucrand de oriunde online fara target, fara sef ? hai intr o echipa entuziasta de oameni cu simtul raspunderii care doresc sa si suplimenteze veniturile ! cat muncesti atat castigi ! Te asteptam in echipa noastra ! Suna ma la si iti dau orice fel de relatii doresti !
-
-
Contakt te vrea in Echipă! Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor? Alătură-te echipei noastre dinamice și prietenoasă în magazinul nostru modern. Oferim un pachet salarial competitiv, bonusuri atractive și oportunități de dezvoltare profesională. Beneficii: Salariu motivant + comision din vânzări Traininguri de produs și dezvoltare personală Mediu de lucru modern și echipamente de ultimă generație Aplică acum și devino parte a aventurii noastre în lumea tehnologiei mobile!
-
Destine Holding caută colaboratori în domeniul brokerajului în asigurări! Vrei să lucrezi în asigurări? Vrei un venit în plus ? Să lucrezi de acasă fară program fix, șef sau target impus? Atunci postul de broker în asigurări este pentru tine! Aplică acum! Descrierea Postului: Intermediere asigurări de orice tip RCA, CASCO, VIAȚĂ, SĂNĂTATE, MALPRAXIS și altele, rezervări vacanțe sau intermediere credite/leasing. Colaborăm cu toate firmele de asigurări! Se lucreaza remote (de acasă), fără program fix sau target, fără șef. Remunerația este sub formă de comision din polițele încheiate. Descrierea companiei: Destine Holding a fost înființată în anul 2007 având doar un obiect de activitate și anume acela de intermediere asigurări de orice tip. În prezent, este numărul 3 în top firme de brokeraj la nivel național, iar domeniul de activarea a fost lărgit astfel în prezent poți intermedia : credite, leasing sau rezervări de vacanțe. Pentru mai multe detalii poți vizita site-ul nostru: https://destine-holding.ro/. Ce îți oferim: Platformă de lucru operaționala 24/24 Traing-uri permanente Comision în funcție de performanțe Bonusuri și premii Posibilitatea de a lucra de acasă Program flexibil Suport din partea echipei Sistem de carieră transparent Posibilitatea de a activa și în alte domenii precum: turism sau domeniul bancar. Cerințe: Absolvent minim 12 clase, examen de bacalaureat Cunoștințe operare calculator, browser, mail Dorință de învățare și dezvoltare profesională Persoană responsabilă, organizată și atentă la detalii ! Experința în domeniu NU este necesară.
-
Îmi măresc echipa! Ești timid și ai vrea să lucrezi din confortul casei tale? Eu îți sunt alături pentru a te ajuta să devii un om de succes! Pentru detalii mă poți contacta pe whatsapp .
-
, n IASI ! ( ); ; ; , . ? ; ( ); ; ; ; . : ; ; . Pentru programarea unui interviu si pentru trimiterea CV-urilor dumneavoastra va astept cu un mesaj catre adresa de e-mail: sau contactati-ma cu un mesaj WhatsApp la nr de telefon . Succes!
-
Bună ziua Ne mărim echipa În primul rând îți dorești un nou început Echipa Mc Ideal este soluția Contactează-ne la numărul sau lasă-ne un mesaj privat și te contactam noi
-
Caut Baieti pentru împărțit reclame jn Austria Se lucrează 8 ore pe zi Salariul este de 1000 Euro. Luna din care se plătește 5 euro pe seara chiria Se ofera mâncare Mai multe detalii la Tell
-
Draga candidat, Daca vrei sa fii propriul tau sef si sa ai parte de suport permanent din partea celor mai buni in domeniu, vino in echipa noastra! Imaginea ta va fi asociata cu cea a companiei lider pe piata asigurarilor si pensiilor! Ce vei face: -vei ajuta oamenii sa-si asigure fonduri de urgenta in cazul problemelor de sanatate, in caz de deces sau le vei oferi cel mai bun sfat referitor la modalitatile de mentinere a nivelului de trai si la pensie! Cerinte: -studii superioare sau medii ( diploma de bac); -atitudine si determinare, mai precis, chef de munca :); -abilitati de relationare, adica sa-ti faci usor prieteni. Ce oferim: - colectiv prietenos; - venit atractiv (comisioane+bonusuri); - program flexibil (full time sau part time); - cursuri de dezvoltare personala si profesionala. Hai sa ne cunoastem si sa detaliem un pic la interviu!
-
Cauti un loc de munca part-time in care sa-ti faci singur programul? Esti o persoana perseverenta, convingatoare si nu accepti usor un refuz? Vrei sa lucrezi din confortul casei tale? Daca raspunsul este da la toate intrebarile, aplica pentru postul de consultant de credit in echipa iCredit Vrancea. Jobul presupune marketare, contactare telefonica a clientilor si incasarea ratelor acestora atunci cand ei nu pot achita online sau la PayPoint. Ai parte de sustinerea noastra si te vom ajuta de fiecare data in realizarea obiectivelor. Remuneratia este formata din bonusul pe contracte noi + procent din incasari si poate ajunge la 4000 de lei pe luna cu 5-6 ore lucrate pe saptamana. Mașina personala reprezinta un avantaj.
-
Magazinul Bella din Centru comercial Junior,angajează lucrător comercial!Mai multe detalii la magazin unde va așteptam cu un CV!
-
Ești în căutarea unei modalități flexibile de a-ți câștiga venitul? Avem o oportunitate perfectă pentru tine! Suntem în căutarea a 5 persoane motivate care doresc să lucreze de acasă într-un mediu confortabil și să-și gestioneze propriul program de lucru. Ce presupune acest loc de muncă? Adunarea de persoane pe un site web prin intermediul rețelelor sociale, forumurilor și altor platforme online. Completarea unei oferte simple disponibile pe site. Obiectivul este de a aduce 1000 de persoane pe site și de a completa oferta pentru fiecare. Ce oferim: Remunerare competitivă: 400 Euro lunar pentru atingerea obiectivului de 1000 de persoane aduse pe site și completarea ofertei. Flexibilitate: Lucrezi de acasă și îți gestionezi propriul program de lucru. Plată lunară prin PayPal: Primești venitul în contul tău PayPal la sfârșitul fiecărei luni. Cerințe: Motivație și perseverență în atingerea obiectivelor stabilite. Abilități bune de comunicare și persuasiune. Acces la internet și dispozitiv pentru a lucra de acasă. Experiență în marketing online sau în domenii similare reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă ești o persoană entuziastă, independentă și dornică să-și construiască propriul venit, te încurajăm să aplici pentru acest loc de muncă. Alătură-te echipei noastre și începe să câștigi bani din confortul propriei case!
-
Ai nevoie de un job? iCredit este soluția. Alătură-te echipei noastre! Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune și activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix (3600 lei) si bonusuri lunare de performanta plus bonuri de masa incluse (30 lei zi) Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Pentru informatii și potențiale interviuri, mă puteți contacta la numărul Aștept CV urile voastre pe adresa de mail
-
Agent Vanzari Teren - Persoane Fizice RCS&RDS 1 post Anunț verificat Criterii de selecție Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Peste o lună de experiență Candidatul Ideal Cerinte: - experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj; - cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj); - abilitati dezvoltate d negociere si persuasiune; - traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj); - diplomatie, proactivitate si orientare catre client; - foarte bune abilitati d comunicare; Descrierea jobului Respons bilitati si b neficii: - prezentare si promovarea serviciilor companiei catre persoanele fizice / juridic ; - prospectarea pietei si identificarea de noi clienti persoane fizice / juridice; - negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice; - preponderent activitate de teren. Oferta (bonusuri, beneficii): - contract de munca; - bonusuri in functie de performanta; - posibilitate de evolutie profesionala. Mai multe detalii în privat sau la numărul de telefon Punct de lucru Galați.
-
Companie din Bucuresti angajeaza Ingineri, Sef santier, Instalatori și Electricieni cu experienta si disponibilitate deplasari în țara. Salariu bi-lunar, Tichete de masa, cazare gratuita, diurna pentru deplasari. Detalii la numărul de telefon
-
Ai o pasiune pentru designul interior și abilități remarcabile în vânzări? Ești pregătit să aduci inspirație în casele și spațiile comerciale ale clienților noștri? Compania noastră caută un Agent de Vânzări dedicat și dinamic pentru a se alătura echipei noastre pasionate de design interior. Dacă ai o atitudine proactivă, abilități excelente de comunicare și o capacitate demonstrată de a influența și a convinge, aceasta ar putea fi o oportunitate de carieră perfectă pentru tine! Responsabilități: Identifică și contactează potențiali clienți interesați de serviciile noastre de design interior. Consultă clienții în procesul de selecție și achiziție a produselor și serviciilor noastre. Dezvoltă și menține relații solide cu clienții, oferindu-le suportul necesar pe tot parcursul proiectelor lor. Colaborează strâns cu echipa noastră de design interior pentru a înțelege nevoile și preferințele clienților și a oferi soluții personalizate. Monitorizează tendințele din industrie și concurența pentru a identifica oportunități noi de afaceri. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria designului interior sau a produselor de lux. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra în mod independent și de a gestiona eficient timpul. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge și depăși obiectivele de vânzări. Studii superioare în domeniul vânzărilor, marketingului sau designului interior constituie un avantaj. Dacă ești motivat să faci parte dintr-o echipă dinamică, să-ți dezvolți abilitățile în vânzări și să aduci frumusețe în viețile oamenilor prin design interior, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email: