Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Persoane Disponibil din: 2021-0-15 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Asistent comercial Dacia

    SC VERBIȚĂ SRL, o companie în plină expansiune din industria auto, suntem în căutarea unui coleg colege pentru postul de asistent comercial , dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Cerințe: Abilități excelente de comunicare, Orientare către clienți și abilități de rezolvare a problemelor, Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii, Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office). Responsabilităţi: Raportează livrările din ziua precedentă. Raportează numărul de vehicule sosite la agent în întreprindere. Imprimă şi transmite documentele de urmărire cerute de Directorul de Vânzări (livrări în curs şi stoc comercial, vehicule sosite nelivrate, îmbătrânirea stocului, lista de opţiuni, etc.). Creează şi urmăreşte dosarele vehiculelor noi. Verifică dosarele în momentul recepţiei (termen, contract de finanţare, copii ale documentelor, etc.) Completează şi transmite fişele de calitate a vehiculelor noi în momentul recepţiei. Validează conformitatea stării vehiculului cu ajutorul fişei de calitate a vehiculelor trimisă către pregătirea de vânzare. Pregăteşte facturile pentru clienţi. Recuperează după livrare fişele de calitate a VN semnate de client. Trimite dosarele de creditare cu documentele justificative către RCI. Urmăreşte sosirea vehiculelor. Verifică periodic programarile clienţilor pentru livrare. Urmăreşte vehiculele aflate în pregătire pentru expunere (showroom, expoziţii, etc). Transmite către gestionarul de parc planning-ul livrărilor şi fişele de calitate ale livrărilor. Beneficii: Salariu motivant și tichete de masa, Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și prietenos, Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru continuu, asteptam cv-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii suplimentare la numarul de telefon : 0 *************** 5 .

  • 2

    Angajam consultanti financiari in Craiova

    Companie Multinațională,recrutăm Consultanți Financiari în Craiova! Dacă ești pasionat de domeniul financiar și vânzările te motivează, avem o oportunitate de carieră excelentă pentru tine! Cerințe: - Experiența în vânzări sau consultanță financiară (reprezintă un avantaj) - Abilități excelente de comunicare și negociere - Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor - Dorința de a învăța și de a crește profesional Oferim: - Venituri consistente mult peste media salarială, în funcție de performanțe - Oportunități de dezvoltare profesională și personală - Suport și training constant din partea echipei noastre experimentate - Mediu de lucru dinamic și motivant - Program flexibil Alătură-te echipei noastre și construiește-ți o carieră de succes într-unul dintre cele mai dinamice domenii ale pieței financiare! Trimite-ne CV-ul tău sau mesaj în privat pentru mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm despre oportunitățile de colaborare!

  • 4

    Angajam in Constanta

    Buna ziua , Angajam personal CONSTANTA pentru magazin Cash and Carry Bdl Aurel Vlaicu # *5 posturi livrari *2 posturi legume fructe *5 posturi casier Sos. Mangaliei# * 1 post casier * 1 post congelate * 3 posturi pickeri * 1 post receptia marfa Program :8h zi , 5 zile pe saptamana 5:30-14 13- 21:30 Cerinte: * minim 10 clase Plata : 2300 lei + 30 lei bon zi Pentru mai multe detalii Claudia

  • Agent vanzari reprezentant vanzari

    NU ESTE NECESARA EXPERIENTA! CU SIGURANTA VEI FACE PARTE DIN ECHIPA NOATRA DACA: -ai abilitai de comunicare -esti o persoana pozitiva -punctualitatea si seriozitatea te caracterizeaza -detii permis de conducere categoria B si masina personala ITI OFERIM: -salariu atractiv cu bonusuri foarte motivante - priogram flexibil -training gratuit - jobul presupune activitati de teren Asteptam sa ne cunoastem! Lasati mesaj cu numele complet si nr dvs. de telefon!

  • 69

    Icredit Constanta angajeaza consultant credit part time-full time

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • 1

    Sc Badelmad srl angajeaza agent vânzări

    Sc Badelmad srl angajeaza agent vânzări relatii la

  • 6

    Operator platforma Benzinarie

    Benzinaria Gazprom din Oradea Calea Borsului nr. 53 c (intrare Santion) cauta personal operator platforma si curatenie ( 2 ture de zi 07-19, 2 zile liber). Deservire clienti la pompa, curatenie, spatii verzi, mica mentenanta. Nu necesita experienta Informatii la 074576330

  • 1

    angajam agenti imobiliari si asistent marketing publicitate

    angajam agenti imobiliari cu experienta

  • 2

    Angajam casier operator

    Statie peco cu sediul în Craiova angajam casieri operatori cu contract de munca pe perioada nedeterminata.

  • 6

    Agent comercial

    JOMA SPORT S.A, brand spaniol angajeaza agent comercial pentru Iasi si imprejurimi.Daca esti serios , ai dorinta sa inveti si vrei sa faci parte din echipa noastra, te rog sa ne contactezi. Necesar permis auto, masina si sa poti functiona ca P.F.A.

  • 11

    Asistent in brokeraj ( Broker asigurari)

    Cautam colaboratori !!! Ne marim echipa ! Despre noi Doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista cu principii moderne? Destine Holding te invata cum sa devii pentru inceput destribuitor in asigurari, iar pe parcurs poti dezvolta o cariera de invidiat. Destine Holding este o companie de top in brokerajul din Romania, se ocupa cu distributia produselor de asigurare de la cei mai cunoscuti asiguratori de pe piata mondiala la cele mai bune preturi. De asemenea sub tutela Destine se afla si agentia de turism Destine Holidays. Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala. Avem o oferta completa : vindem toate tipurile de asigurari (RCA, Casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, raspunderi civile, CMR, malpraxis, etc) si in plus ofertam vacante, imobiliare, credite. Cerinte studii minime 12 clase. cunostinte operare PC. abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere. abilitati de colaborare si lucru in echipa. ATENTIE la detalii. autorizare ISF intermediar in asigurari, daca nu aveti cod RAF veti primi suport pentru obtinerea acestuia. Activitate Activitatea propriu-zisa consta in pregatire, promovare, prospectare si vanzarea de asigurari. In urma incheierii contractului de colaborare veti primi acces pe platforma DESTINE de unde veti putea emite polite . TAXE 100 RON taxa curs pregatire profesionala 320 RON taxa examinare ISF ( institutul de studii financiare) pentru autorizare. Beneficii Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii, renta). Beneficii non - financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri in strainatate gratuite). Poti combina activitatea de asistent broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actualIti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila. Program flexibil, fara target. Traininguri si cursuri. Poti emite asigurari de oriunde ai conexiune la internet. Te bucuri de consiliere si indrumare continua din partea coordonatorului tau. Cele mai mari comisioane din tara. Acest job nu este cu salariu fix, veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea ta! Stim ca nu ai experienta in domeniu. Noi iti vom acorda tot sprijinul de care ai nevoie pentru un inceput bun. TU trebuie sa vii cu entuziasm si dorinta de a reusi! Vino in echipa DESTINE !

  • 2

    Agent vânzări

    Compania DyAndy Nuts, producător și distribuitor snaks caută agenți de vânzări colaboratori pe zona Brașov Candidatul ideal: -experientă în domeniu -persoană comunicativă,abilități de analiză și organizare -permis de conducere categoria B Descriere jobului: -Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți -Prospectarea pieței și promovarea produselor -Asigurarea vânzării,prezența și vizibilitatea produselor în magazine Beneficii: -Salariul motivant,bonusuri la realizarea targeturilor -Posibilitatea de avansare în cadrul companiei

  • 37

    Consultant Vanzari Call Center-Vodafone

    Ce faci la Optima? Identifici nevoile clientilor si mentii standardele de calitate impuse de catre Client; Propui oferte customizate, in functie de nevoile clientilor, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate; Vinzi prin telefon servicii produse conform contractelor aflate in derulare; Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa; Cum ne dorim sa fie viitorul coleg: cu o atitudine energica, spontana, competitiva; deschis la noi informatii, serios si responsabil; proactiv si orientat catre rezultat; cu abilitati deosebite de comunicare, putere de convingere si negociere un team player care isi sustine colegii in atingerea obiectului propus. Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil, full-time, de luni pana vineri; Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Abonament medical la o clinica privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Evenimente interne, concursuri motivationale, activitati impreuna cu echipa

  • 2

    Agent vânzări

    Vrei un job stabil dar iti place sa ai timp si pentru prieteni?Vrei siguranța unui salar fix dar iti place sa câștigi mai mulți bani din vanzari?Vrei sa înveți ceva nou in fiecare zi si sa vorbesti cu oamenii? Vino in echipa noastră si o sa ai parte de: -program flexibil -salar fix si comision din vanzari - training constant si suport pentru realizarea obiectivelor. Pentru mai multe detalii suna la sau trimite un CV la

  • 19

    Fast Fire Protection SRL angajeaza asistent,reprezentant firma,tehnician instalare/intretinere SU

    FAST FIRE PROTECTION SRL angajeaza asistent,reprezentant firma,tehnician instalare/intretinere SU Descriere Avand in vedere ca ne marim echipa prin extinderea activitatii, atat in domeniu prevenirii,stingerii si combaterii incendiilor cat si in cel al securitatatii in munca ,dam posibilitatea atat candidatilor cu experienta cat si celor fara experienta in domeniu ,dar dornici sa invete,de a opta pentru posturile disponibile din cadrul firmei. Cerinte pentru posturile din cadrul firmei sunt: - De la studii medii in sus,in domeniul tehnic si nu numai - Cunostinte de operare pe calculator - Carnet de conducere cat. B (de preferat fara incidente si fara cazier) - Seriozitate,disciplina,responsabilitate,punctualitate,spirit de echipa/lider Asadar daca esti o persoana comunicativa,sociabila,adaptabila,indeplinesti cerintele de mai sus si esti dornica/dornic de afirmare ,asteptam CV-ul tau Programul de lucru este de Luni pana Vineri intre orele 08:30-17:00

  • 2

    Angajare Agent Vanzari Targoviste

    Descrierea postului. Punctul de lucru se afla situat in Targoviste in proximitatea Spitalului Judetean de Urgenta. 1.Activitate de birou -program de 8 ore -gestiune -contabilitate primara -operare PC -intocmeste documente facturi contracte -administreaza punctul de lucru 2.Activitate de teren -conduce masinile firmei(preluare parada catering) -participa la activitatile din teren(preluari manipulari depuneri),evenimente funerare,catering -activitati extra program Cerinte: -nationalitate romana -casatorit -optional(stagiu militar) -liceu+diploma bacalaureat -permis conducere experienta minim 5 ani -experienta in vanzari minim 3 ani -fara antecedente penale -cazier judiciar -disponibilitate extra program -abilitati de comunicare -spirit de echipa Oferim. -contract de munca -salariu de baza+comisioane -echipament de lucru -echipament de protectie -telefon servici -posibilitati promovare avansare -scolarizari,trainiguri,etc

  • Recrutare agenti

    Ești pasionat de vânzări? Oferta Asirom: Suport si schema de finantare pentru autorizarea ca agent de asigurare (obtinerea codului RAF RAJ) Schema de comisioane si bonusuri attractive Posibilitatea de promovare in cadrul programului Trepte de cariera Cursuri de dezvoltare profesionala si personala gratuite Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes pe termen lung in cadrul companiei Responsabilitati principale: Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare ale companiei Efectuarea analizei de nevoi financiare si de risc pentru client, construirea ofertelor corespunzatoare si finalizarea vanzarilor

  • 1

    consultant financiar - NN Pitesti

    CV-ul contează, dar modul tău de a fi contează și mai mult. Construiește-ți cariera la NN! Ai vrea un job în care chiar să fii plătit pe măsura eforturilor tale? Iți surâde ideea de a avea un program flexibil? Ești o persoană comunicativă, cu înclinație către oameni? Ai măcar diploma de Bacalaureat? Atunci nu mai sta pe gânduri și fă primul pas pentru a deveni Consultant Financiar în echipa NN, liderul pieței de asigurări și pensii private din România. *job-ul este disponibil în agentia Pitesti si vine la pachet cu cea mai misto echipa, cu cel mai tare Unit Manager si cu un Agency Manager pe masura, care te vor ajuta sa excelezi! Ce iți oferim? - oportunitatea unui job care te recompensează pe măsura eforturilor - un program flexibil, care îți va permite să te concentrezi pe toate lucrurile importante din viața ta - venituri pe măsura efortului depus, unde limita o stabilești chiar tu - pregătire și training în domeniu, recunoscute ca fiind cele mai bune din industrie Ce înseamnă să lucrezi alaturi de NN? - identifici potențiali clienți, cărora le evaluezi nevoile financiare, oferindu-le soluții potrivite nevoilor și stilului lor de viață - menții legătura și dezvolți o relație de încredere cu clienții tăi - lucrezi într-o echipă unită, care contribuie la dezvoltarea ta ca profesionist și care crede că succesul tău înseamnă succesul tuturor Aplica și alătură-te echipei noastre! *fara carte de munca

  • 1

    Operator telefonic agent de vanzari cu experienta

    Descriere Suntem o companie internationala care se ocupa de telemarketing (vanzari DRTV si reclame prin canale TV). Oferim produsele noastre printr-o varietate de canale media (TV, ziare, internet), Compania noastra se extinde acum mult pe departamentul romanesc (Apeluri de iesire, intrari ). Ce oferim: -munca la domiciliu extrem de comoda,full time ,part time 6-8 ore -salar fix+bonus din vanzari -munca intr o echipa mutinationala -treininguri gratuite -salar atractiv Cerinte Ce cerem angajatilor: -calculator propriu si conexiune la internet -headset propriu -cunoasterea limbii romane la nivel avansat -abilitati bune de comunicare in relatii cu clientii -experienta in vanzari poate constitui un avantaj Vă rog să atașați cv-ul sau sunați la numarul de tel.

  • 4

    Consultant de credit Braila

    Suntem in căutarea unui coleg entuziasmat și proactiv pe postul de consultant de credit in cadrul companiei Icredit Braila. Poți avea un venit suplimentar între 500-4000Ron în functie de implicarea ta. Multinațională de tip IFN avem disponibile contracte colaborare pentru consultanți de credit: Contract de colaborare de tip PFA. Atributii: Consilierea clienților cu comportament de plată inadecvat, în vederea dezvoltării unui obicei de plată sănătos. Negocierea termenelor de plată și monitorizarea respectării acestora. Redactarea documentelor și semnarea acestora cu clienții, ca urmare a înțelegerilor de plată negociate și a cererilor de credite. Munca se desfășoară în 80% pe teren Persoana responsabila cu publicitatea zonei unde activează,încasarea clienților și întocmirea documentelor necesare acordarii creditelor. Bonusuri din încasări și vânzări Program de lucru part-time sau full-time Posibilitatea de avansarea în cadrul companiei Program Luni-Vineri.

Salvează căutarea