Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Persoane Disponibil din: 2021-09-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea jobului: -Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. -Asigurarea unei comunicări profesionale și eficiente pentru a obține informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată. -Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor. Va rog trimiteti CV-urile pe WhatsApp: .
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Promovat
Societate comerciala din Slatina, Olt, specializata in PANIFICATIE angajeaza agent vanzari, soferi livratori. Pt. detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon din anunt sau sa ne trimiteti mesaj cu nr. dvs. de tel. si va contactam noi. Pt.interviu, de Luni-Vineri, dupa ora 14 la adresa B-dul Sf.Constantin Brancoveanu nr.3, Slatina (intre stadion si podul Olt)
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la numarul de telefon din anunt, pe whatsapp, în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam reprezentant vânzări servicii DDD, experienta in SEAP SICAP constituie un avantaj. Salariu atractiv cu posibilitate de dezvoltare. Tel.
-
Cautam reprezentant vânzări de servicii DDD, experiența constituie un avantaj, absolvent al Universității Agricole. Pachet salarial atractiv cu posibilitate de dezvoltare. Tel.
-
Angajăm Agent de Vânzări în Optică Medicală Locație: Timisoara Descriere: Suntem în căutarea unui agent de vânzări dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Ca agent de vânzări, veți promova și vinde produse și servicii în domeniul optică medicală către clienți. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți. Prezentarea produselor și serviciilor noastre în mod profesionist și convingător. Întocmirea ofertelor personalizate și negocierea contractelor. Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți. Răspunderea la întrebările și solicitările clienților. Monitorizarea tendințelor de piață și identificarea oportunităților de creștere. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări este obligatorie, preferabil în domeniul optică medicală sau medical. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări zilnice. Abilitatea de a lucra în echipă și de a dezvolta relații pe termen lung cu clienții. Beneficii: Pachet salarial competitiv și comisioane atractive. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru plăcut și susținător. Beneficii suplimentare în funcție de performanță. Dacă sunteți un profesionist motivat în căutarea unei oportunități de carieră în optică medicală, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră și o scrisoare de intenție.
-
Ne mărim echipa - Agent de asigurari Descoperiți șansa de a lucra într-un mediu profesional și cooperant care încurajează munca în echipă și implicarea personală. Știm ca banii sunt importanți pentru fiecare dintre noi și va promitem ca toți cei care își vor asuma sa muncească serios și sa desprindă abilități specifice, vor fi mulțumiți de veniturile lor. Îmi poti trimite CV-ul tău pe adresa de mail: [email protected] sau ma poți contacta la numărul de telefon:
-
Firma straina angajeaza pt. biroul din Oradea operatoare call-center suport clienti munca de birou pe calculator Cerințe: Persoana serioasa, responsabila si organizata Voce placuta Studii medii cu diploma de absolvire BAC sau studii superioare Bune abilități de comunicare, cunoasterea foarte bine a limbii romane Limba engleză maghiara eventual slovaca ceha constituie un avantaj Cunostinte PC ( Pachet Office, Gmail, Internet ) Cunostintele din domeniul tehnic sau prelucrari mecanice prin aschiere constituie un avantaj Locul de munca se afla intr-un birou cu un climat linistit si placut in centrul orasului Oradea Experiența anterioara la un call-center este un avantaj Atribuții: - Contactarea telefonică zilnică a clienților din baza de date a firmei ( domeniul industrial, masini-unelte) - Administrarea biroului si organizarea intilnirilor de afaceri a reprezentantului firmei - Program de lucru: luni-vineri 8:00-16:30 - Pachetul salarial este compus din salar fix 2.500 RON + bonus in functie de realizari. CV-urile cu poza se trimit la adresa de e-mail: gsk.kon(arond)gmail.com Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.
-
Recrutam consultanti credite pe P.F.A sau cu C.I.M, posibilități de promovare, program flexibil, venituri incepand de la 1000 lei pe luna. Postul este doar ptr. ZONELE : OBOR, COLENTINA, TEI, PIPERA, VOLUNTARI, AFUMATI, STEFANESTII de JOS, STEFANESTII de SUS, PETRĂCHIOAIA, GANEASA, MOARA DOMNEASCA, PASAREA, NUCI,LIPIA.
-
Vrei sa castigi un venit suplimentar? Te vrem in echipa noastra! Easy Asset Management este o Instituție Financiara Nebancara fondata in anul 2005, care activeaz in 6 tari: România, Bulgaria, Polonia, China, Macedonia si Ucraina, in prezent, compania este unul dintre liderii de piata in industria de credite rapide din Europa Centrala si de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. in Romania, sub marca iCredit, compania detine un portofoliu in valoare de peste 12 milicane de euro, lar echipa din tara noastr este format din peste 1.000 de profesionisti, care activeaz in biroul central din Bucuresti si in cele peste 100 de biouri din intreaga tara. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient sa fiti comunicativi si ambitiosi, indiferent de varsta, sex, studii sau experient . Responsabilitati - Ofera consultanta clientilor in alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informeaza permanent clientii despre promotile curente, produse si servicii noi. Alte informații Care sunt beneficile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult, totul depinde de tine, iti faci singur programul de lucru ,beneficiezi de credite in conditi exclusive, avantajoase, te poti dezvolta profesional in cadrul companiei.Esti ajutat sa ti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri. Cautam consultanti de credit pentru Bucuresti sector 2, Afumati, Voluntari, Stefanestii, Gradistea, Piteasca, Moara Vlasiei
-
Vrei sa iti deschizi propria afacere de Succes ? Noi suntem solutia ta !!! Oferim de vanzare Franciza in Afaceri & Consultanta in Creditare, Investitii imobiliare cu posibilitatea de exclusivitate pe judet. Management & Marketing personalizat, initiere in afacere pas cu pas,training gratuit, parteneriat unic si rapid int-o franciza de Succes .Noi suntem singurii pe piata care vindem mult mai multe produse fara stocuri proprii. Mai multe detalii si informatii, te rog suna pentru o programare, sa vedem daca in orasul tau mai este disponibila aceasta afacere .
-
VINO IN ECHIPA NOASTRA!!! CE CRITERII TREBUIE SA INDEPLINESTI? * Sa fii o fire ambitioasa si perseverenta; * Sa comunici usor si sa ai initiativa; * Sa te organizezi si sa iti planifici cu usurinta activitatile zilnice; * Sa ai permis de conducere categoria B. CE TREBUIE SA FACI? * Sa prospectezi noi zone si sa cresti portofoliul de clienti; * Sa promovezi si sa prezinti produsele noastre si sa oferi consultanta necesara clientilor; * Sa monitorizezi permanent piata, sa respecti programul si rutele alocate; * Sa negociezi cu clientii pentru vanzarea produselor; * Sa realizezi analize si rapoarte despre activitatea depusa. CE ITI OFERIM? * Masina, laptop si telefon de serviciu; * Mediu de lucru placut si dinamic; * Contract de munca pe perioada nedeterminata; * Pachet salarial atractiv; * Training si suport asigurat din partea echipei. Pentru a stabili un interviu si pentru a discuta mai multe detalii, asteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs pe adresa de e-mail: sa sa sunati la nr. de telefon : .
-
S.C ATE FERESTRE ȘI UȘI angajează șef de echipă (montaje tâmplărie pvc aluminiu), cu experiență în domeniul tâmplăriei PVC ALUMINIU ! AVANTAJE: Loc de muncă stabil, contract de muncă pe o perioada nedeterminată; Prezintă avantaj deținerea permisului de conducere; Pachet salarial motivant; Posibilitatea de a acumula cunoștințe noi în domeniu. CERINTE: Coordonarea activitatii echipei din subordine pentru atingerea obiectivelor; Executarea lucrarilor conform proiectului impreuna cu echipa din subordine; Urmarirea si raspunderea de modul de executie a lucrarilor din punct de vedere calitativ; Incadrarea si respectarea termenelor de executie a lucrarilor; Asigurarea si raspunderea de utilizare corecta a echipamentelor si a sculelor din dotare; Asigurarea unei atitudini profesioniste fata de colaboratori; Transmiterea raportului privind stadiul lucrarilor. Daca esti interesat sa faci parte din echipa noastra , asteptam sa ne contactezi la numarul de telefon : .
-
Suntem in cautare de noi colegi, motivati de rezultate si de o evolutie constanta pentru postul de agent teren vanzari! CE CRITERII TREBUIE SA INDEPLINESTI? Sa fii o fire ambitioasa si perseverenta; Sa comunici usor si sa ai initiativa; Sa te organizezi si sa iti planifici cu usurinta activitatile zilnice; Sa ai permis de conducere categoria B. CE TREBUIE SA FACI - Sa prospectezi noi zone si sa cresti portofoliul de clienti; - Sa promovezi si sa prezinti produsele noastre si sa oferi consultanta necesara clientilor; - Sa monitorizezi permanent piata, sa respecti programul si rutele alocate; - Sa negociezi cu clientii pentru vanzarea produselor; - Sa realizezi analize si rapoarte despre activitatea depusa. CE ITI OFERIM? > Training constant si toate resursele necesare pentru a te dezvolta constant si pentru a obtine cele mai bune rezultate; > Masina, laptop si telefon de serviciu; > Mediu de lucru placut si dinamic; > Contract de munca pe perioada nedeterminata; > Pachet salarial : 3150 ron; Pentru a stabili un interviu si pentru a discuta mai multe detalii, asteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs pe adresa de e-mail: sau sa sunati la nr. de telefon:
-
-
Suntem în căutarea de profesionisti dedicati și pasionati de domeniul financiar bancar-credite, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant financiar - Broker de Credite avand potentialul de a castiga venituri substantiale in functie de performanta personala. Avem experienta in domeniul financiar si oferim consultanta în intermedierea de credite bancare, facem posibilă îndeplinirea nevoilor financiare ale clienților noștri, oferind soluții personalizate și avantajoase în domeniul creditelor bancare. Alaturi de noi: - Ai oportunitatea sa lucrezi intr-o organizatie dinamica ce intermediaza relații cu instituțiile financiare si ofera soluții personalizate și avantajoase în domeniul creditelor bancare, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client - Ai posibilitatea de a invata lucruri noi si ati dezvolta cunostintele si abilitatile in domeniul serviciilor financiare, alaturi de o echipa competitiva si dinamica, intr-un mediu de lucru placut si modern; -Identifici și abordezi potențiali clienți pentru a promova si intermedia produsele financiare, cu accent pe credite bancare -Dezvolti și mentii relatia cu clienții în vederea identificarii oportunitatilor de afaceri -Îti gestionezi eficient timpul si resursele pentru a maximiza rezultatele -Independenta financiara, castig corelat cu performantele, dezvoltare personala, workshop si training specializat pentru dezvoltarea continuă a abilităților tale Cerinte: - studii medii (studiile superioare constituie un avantaj) - abilitati d vanzare (experienta in vanzarea de produse financiare, bancare constituie un avantaj) - orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate - abilitati d relationare si comunicare, gandire logica, atentie la detalii - abilitati de planificare a timpului, atitudine pozitiva si proactiva, spirit d echipa - abilităti de analiza financiara si ințelegere a pietei financiare Pentru mai multe detalii despre procesul de recrutare, trimite mesaj cu CV-ul tău actualizat
-
Echipa noastra iti ofera oportunitatea de a te alatura ca si Consultant de Credit in cadrul programului nostru part-time. Rolul tau va fi de a oferi consultanta de calitate clientilor nostri, de a raspunde la nevoile lor financiare si de a construi relatii durabile. Hai in echipa iCredit!
-
Compania Media Credit srl firma cu experienta mai buna de 25 ani de zile in domeniu de intermediere din creditelor, cu un portfoliu bancar foarte interesant, cauta 3 persoane da integrare in echipa proprie. Candidatilor ideali trebuia sa fie leader cu viziune, carisma, cu abilitati de comunicare, interesat/a de dezvoltare personale, avend ambitiune de construi o cariera solida cu ventiturii foarte actrative si eventual o afacere proprie in domeniu intermediere de credite ipotecar si de nevoie personala. Media Credit srl ofera un curs la sediul proprie. CERINTE: - constituirea portfoliu de clienti in creditare de nevoie personale si ipotecar - coordonare unei echipa de consultanti cu acelasi profil de activitate BENEFICII: - Comisioni actrative pentru toate tipuri de credite finalitate, cu platii destul de repede - Program de lucru flexibil CONDITII MINIME: - Sa fi din Bucuresti - Sa ai cel putin o diploma de bacalaureat AVANTAJE - Experienta in domeniu prin alte firme de brokeraj cu portfoliu clientilor proprii sau studii in domeniu bancar/contabil este un avantaj Tremiti CV-ul pe aici si vor fie contactati cit mai repede. Media Credit srl va astepta!
-
De ce să vi alături de noi? Te vom ghida,pas cu pas,să-ți construiești o carieră așa cum îți dorești. Ne vom implica în dezvoltarea ta continuă. Te susținem să îți atingi țintele personale de venit Te integram în comunități de excelență profesională Îți oferim oportunități de antreprenoriat într-un mediu digital. Contează unde ești în prezent,dar contează și mai mult unde vei ajunge alături de o echipă de elită. Ce vei găsi la noi? Training și dezvoltare Training constant,standard în industrie evenimente și comunități dedicate dezvoltării Best practices ELearning Tutoriale video On-boarding Programe de dezvoltare a abilităților de vânzare Susținerea performanței de către companie și manageri. Mentorat Dezvoltarea business-ului Educatie financiară Programe de dezvoltare a abilităților în social media Generarea de venituri mult peste media salarială prin atragerea de noi clienți Programe de dezvoltare accelerată Motivarea financiară va fi: Crescatoare și motivantă în primele 1-3 luni,veniturile se pot situa între 5000-7000 lei așa cum colegii actuali,conform performanțelor au atins venituri similare,oferindu-ți un start solid in carieră, dar valoarea finala a veniturilor depinde de tine. Stabilă și competitiva în următoarele 4-9 luni,veniturile cresc,reflectând dezvoltarea ta constantă și competitivitatea noastră pe piața. Amplificata de experiența,deoarece odată cu exersarea și câștigarea experienței după 10-15 luni veniturile devin tot mai stabile,depășind chiar 10.000 lei pe luna,iar noi continuăm să investim în tine și în dezvoltarea ta. Reprezintă un avantaj: Studiile superioare Permisul de conducere Experiența în vânzări Cerințe minime: Diploma de bacalaureat Pentru a candida vă rugăm să trimiteți CV-ul pe whatsapp către numărul de telefon de mai jos,iar pentru a solicita mai multe informații putem fi contactați.
-
Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000
-
Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000
-
Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000
-
Cautam agent vanzari cu atributiuni in promovarea produselor noastre in uniunea europeana, salar fix+comision, contract de munca la distanta.