Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Persoane Disponibil din: 2021-11-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la numarul de telefon din anunt, pe whatsapp, în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar - in cadrul unei Multinationale de Top. Ce cautam? Suntem in cautarea persoanelor comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil. CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat. Ce iti oferim? Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil. Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare. Grila de salarizare motivanta!!! Contract de colaborare ( Se poate lucra atât Full-time cât și Part-time) Ce inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar? - indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor - sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent - lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse. Dacă ești interesat, contactează-mă la numărul de telefon . Postul se adreseaza pentru judetul Dolj- Agentia Craiova
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Pentru a avea succes in acest rol, trebuie sa indeplinesti cat mai multe din criteriile urmatoare: Persoana comunicativa; Capacitatea de a lucra atat independent cat si in echipa; Seriozitate dublata de abilitati foarte bune de organizare ; Responsabilitate si perseverenta ; Asimilarea rapida a portofoliului companiei; Fire implicata in activitatea desfasurata in timpul programului; Experienta in merchandising nu este obligatorie dar poate reprezenta un avantaj; Descrierea jobului Mercantizarea produselor pe rafturile principale cat si in plasarile secundare, Expunerea produselor in conditii maxime de atractivitate si curatenie, Implementarea campaniilor promotionale, Plasarea si intretinerea corecta si eficienta a tuturor materialelor promotionale, Verificarea stocului de produse din magazine, Suport pentru comanda si receptia produselor din portofoliu, Consilierea clientilor la raft, Construirea si mentinerea relatiilor cu angajatii din magazinele in care isi desfasoara activitatea, Completarea de rapoarte saptamanale lunare. Activitatea se desasoara in magazinele de tip bricolaj . Program Full Time - 09:00-17:30 de Luni pana Vineri Pentru a-ti desfasura activitatea la cote maxime, iti oferim: Un salariu fix; Bonus in functie de performanta; Decontarea transportului; Bonuri de masa; Prime sarbatori Pachet de servicii medicale private; Instruire formare profesionala; Telefon mobil; Suportul intregii echipe. Descrierea companiei Smart Merchandising ofera servicii comerciale de calitate companiei Henkel de peste 14 ani cu ajutorul unei echipe stabila si unita.
-
Angajam: - Ce iti oferim: -Contract de munca -Pachet salarial atractiv -Mediu de lucru placut si dinamic -Training Postul are disponibilitate imediata!!!
-
Ești in căutarea unui posibil job? Ești deschis la noi provocări ? Nu ezita sa trimiți CV la alin.vasiliu Update 2024 Provocări noi ! Situații noi ! Produse și servicii noi! Aceași echipa de succes ASIROM Focsani CV la :alin.vasiliu #like &share
-
- - -PRODUSE CU FACTOR DE PROTECTIE SOLARA Căutăm FEMEI-BARBATI cu vârsta cuprinsă între 18-60 DE ANI CU PIGMENT FOARTE INCHIS LA CULOARE -DURATA PROIECT: 7 saptamani (program de vizita: ZILNIC de LUNI, pana VINERI) -PLATA PROIECT: 3.500 RON -BONUSUL DE RECOMANDARE IN PREZENT ESTE DE: 500 RON PERSOANA RECOMANATA NOUA (CARE NU A MAI FOST PANA IN PREZENT LA CENTRU) SI CARE SA SE INCLUDA LA ACEST PROIECT; Fă o programare, recomandă sau cere mai multe informatii pe whapp: sau teleofnic (BUCUREȘTI)
-
- - -PRODUSE CU FACTOR DE PROTECTIE SOLARA Căutăm FEMEI-BARBATI cu vârsta cuprinsă între 18-60 DE ANI CU PIGMENT FOARTE INCHIS LA CULOARE -DURATA PROIECT: 7 saptamani (program de vizita: ZILNIC de LUNI, pana VINERI) -PLATA PROIECT: 3.500 RON -BONUSUL DE RECOMANDARE IN PREZENT ESTE DE: 500 RON PERSOANA RECOMANATA NOUA (CARE NU A MAI FOST PANA IN PREZENT LA CENTRU) SI CARE SA SE INCLUDA LA ACEST PROIECT; Fă o programare, recomandă sau cere mai multe informatii pe whapp: sau teleofnic (BUCUREȘTI)
-
CAUTAM COLABORATORI ÎN DOMENIUL ENERGIEI ELECTRICE SI A GAZELOR NATURALE (D2D) CU EXPERIENTA MINIMĂ IN VANZARI. PROGRAM FLEXIBIL, SE OFERA TRAINING. POSTUL ESTE PERFECT PENTRU CEI CARE DORESC O MUNCA FARA STRES,FULL TIME SAU PART-TIME
-
-
Ce ne dorim de la tine? Experienta profesionala in vanzarea consultativa, activitate de teren, minim 3 ani (constituie avantaj activitate in domeniul constructiilor, tamplariei pvc, aluminiu, pereti cortina); Capacitatea de a realiza cercetari, analiza de informatii si de a formula concluzii si recomandari relevante; Absolvent studii superioare tehnice economice constituie avantaj; Buna cunostere a MS Office; Abilitati de comunicare, negociere si prezentare; Ai spirit pozitiv si vezi mereu partea buna a situatiei; Pretuiesti fiecare coleg din echipa si fiecare client; Ii tratezi pe ceilalti asa cum iti doresti sa fii tratat; Consideri ca numai in echipa poti reusi; Esti perseverent in atingerea obiectivelor profesionale; Esti in fiecare zi, cea mai buna varianta a ta. Ce vei avea de făcut? Vei dezvolta in permanenta portofoliul de clienti al firmei, prin prospectare, contactare, vizitare, ofertare, consiliere si contractare, lead-uri. Vei consolida pozitia companiei pe piata si vei creste notorietatea brandului prin atitudinea si actiunile pe care le intreprinzi. Iti vei insusi un bagaj de cunostinte necesar proiectarii ferestrelor si portofoliului de produse Alidor. Ce oferim? Venituri motivante formate din parte fixa si bonus corelat cu realizarile individuale, incepand de la 3.500 lei net, care pot fi completate prin bonusuri suplimentare, in functie de gradul de indeplinire a unor indicatori specifici. Prima de Paste si Craciun; Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; Un mediu de lucru placut, modern si dinamic, orientat spre dezvoltarea oamenilor; Oportunitati de dezvoltare (training-uri, program de integrare personalizat). Autoturism marca Skoda.
-
Angajez vanzator ( e ) pentru rulota fast - food in zona Lidl. Salariu 3500 - 4000 lei net. Informatii la tel. .
-
Societatea noastra cauta colaboratori, agenti de vanzari pentru produse din domeniul medical. Activitatea se va desfasura in proportie de 10 % birou - sedinte de marketing si management, restul de 90% se va desfasura asa cum va considera angajatul sau colaboratorul. Procentul din vanzari este unul considerabil. Anuntul vizeaza inclusiv persoane fara experienta.
-
Locuri de munca la Generali Romania Asigurare Reasigurare Consultant în asigurări/ agent de asigurări Generali Romania Asigurare Reasigurare Agent vânzări, reprezentant vânzări, consultant financiar. Nivel carieră Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani) Limbi vorbite: Română Adresa: Târgoviște CANDIDATUL IDEAL: - Diploma de BAC - Studii medii/ studiile superioare constituie avantaj; - Cunoștințe medii de utilizare PC; - Atitudine proactivă, persuasiv și perseverent; - Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; - Experiența anterioară în vânzări constituie un avantaj; - Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă. BENEFICII: - Suport pentru autorizare ca agent de asigurare (Cod RAF); - Finanțare 24 luni în funcție de rezultate; - Grile de comisionare progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional și de a devenii manager de echipă în funcție de performanțele înregistrate și de interesul manifestat pentru activitatea desfășurată. RESPONSABILITĂȚI: - Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; - Promovarea, prezentarea și vânzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; - Prospectarea permanentă a pieței și promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clienților pe durata derulării contractului.
-
Asociere cu PF SAU PJ care detin spatiu comercial sau locatie privata in vederea deschiderii sau implementarii serviciilor de asigurari, turism ,daune,credite si imobiliare. DESTINE BROKER DE ASIGURARE REASIGURARE este o companie specializata in consultanta si intermedierea de servicii in asigurari ! Alaturi de brokerul de asigurare, celelalte companii ce alcatuiesc Grupul DESTINE HOLDING sunt: DESTINE LEASING IFN S.A.; DESTINE ASIG BROKER DE ASIGURARE REASIGURARE Republica MOLDOVA; DESTINE HOLIDAYS S.R.L.; DESTINE IMOBILIARE S.R.L., Alaturi de noi poti intermedia: Asigurări (la toate societățile de asigurări din piață) Credite (colaborăm cu bănci, companii de Leasing si ifn-uri). Pachete turistice (oriunde in lume) Tranzacții imobiliare . Valabil in orice localitate . Se primeste procent ( comision) + alte beneficii in functie de implicare. Necesar cod RAF sau Diploma liceu pentru cursul de pregatire initiala. Va rog sa aplicati doar daca cunoasteti despre ce este vorba. Restul detaliilor se discuta in urma aplicarii.
-
Compania New Credit angajează consultanți financiari la sediul din Giurgiu. Nu este necesară experiența în acest domeniu. Varsta intre 19-28 ani Ce beneficii ai dacă lucrezi cu noi : - salariu + comisioane crescătoare pe masura muncii depuse, - mediu de lucru plăcut și dinamic, - training-uri săptămânale, - avansarea în funcție pe măsura rezultatelor aferente. Hai sa facem cunoștință, apelați-ne pentru a stabili un interviu la numărul de telefon: -Daniel-
-
Te aștept în echipa mea Luna aceasta mai pot înscrie doar 2 persoane! Pe lângă suport și susținere, mai poți beneficia și de CEL MAI MARE DISCOUNT de pe piață Înscrierea este GRATUITĂ, trebuie doar sa îmi ceri detalii Fii independenta și bucura-te de un venit suplimentar https://www.chogangroupspa.com/chogangroup/registration/1/SIM3B5779/19
-
-Candidatul Ideal - Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor? Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si negociere? Esti o persoana care interactioneaza cu usurinta cu ceilalti? Iti plac provocarile si esti motivat de atingerea obiectivelor de vanzare? Ai cunostiinte generale de IT? Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor de mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta! -Descrierea jobului - Ce cautam in echipa noastra? Promovarea activa a produselor noastre din magazinul nostru de accesorii pentru telefonia mobila. Identificam nevoia clienților și oferim soluții conform asteptarilor acestora. Înregistrarea vânzărilor pe casa de marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancar -Ce oferim ? - Lucru intr-o echipa faina ! Posibilitati de dezvoltare a carierei Salariu+Bonusuri lunare pentru performanta in vanzari Alte bonusuri -Descrierea companiei - Suntem o companie din domeniul GSM, cu capital romanesc, fondata in anul 2002 la Timisoara. Contakt a cunoscut o dezvoltare continua, extinzandu-si reteaua de magazine in fiecare an si ajungand astazi la un numar de peste 220 de magazine proprii in orasele importante ale Romaniei: Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Bucuresti, Baia Mare, Satu Mare, Deva, Alba Iulia, Pitesti, Bistrita, Sibiu, Turda, Alexandria, Craiova, Targu Mures, Constanta, Galati, Targu Jiu, Braila, Focsani, Suceava, Brasov, Bacau si Iasi, dar si online pe www.contakt.ro si in social media pe Facebook, Instagram si Linkedin. Astazi, Contakt este unul dintre primii trei jucatori la nivel national in randul companiilor care distribuie accesorii pentru telefoane mobile si tablete, un brand creat in concordanta cu standardele de calitate in care compania crede si pe care le respecta. Suntem importatori de accesorii GSM si distribuitori pentru firme de renume din piata prin intermediul retelei proprii de magazine si ne vedem ca fiind una din companiile europene lidere in distributia de accesorii si tehnologii dedicate dispozitivelor mobile. Prin crearea celei mai bune experiente de shopping, prin cresterea continua a nivelului de satisfactie si prin localizarea acestuia, misiunea Contakt este de a dezvolta un parteneriat pe termen lung cu clientul. Suntem proactivi si multidimensionali, drept urmare, am fost permanent inaintea trendului, promovand principiile unei piete de profil ideale, respectandu-ne munca si partenerii, impartasind aceleasi valori profesionale si personale. Suntem devotati, uniti si seriosi, lucruri ce ne-au propulsat in topul firmelor de profil din tara noastra. Ca angajator, suntem convinsi ca angajatii sunt principala resursa strategica a companiei. Contakt acorda o importanta maxima dezvoltarii personale a angajatilor, in corcondanta cu obiectivele personale si cu cele ale organizatiei. Suntem preocupati permanent de motivarea personalului, de evaluarea performantelor profesionale si de conceperea modalitatilor de imbunatatire ale companiei conform cerintelor de business. Echipa Contakt, formata din peste 650 de angajati, reprezinta o valoare solida a organizatiei, echipa ce impreuna cu cei peste 18 ani de experienta, ofera o perspectiva viabila in atingerea viziunilor si obiectivelor noastre. Te asteptam sa faci parte din echipa Contakt!
-
Angajam asistenta vanzari, part time, pentru magazin de materiale textile. Operare PC obligatoriu. Pentru mai multe detalii asteptam sa ne contactati.
-
Angajam Agent vânzări (barbat) van-sale ambalaje și alte produse sezoniere. Se oferă mașina de servici, salar atractiv intre 2500-5000lei. Rog seriozitate. Detalii la nr de telefon .
-
Compania noastra este interesata sa colaboreze cu firme si persoane autorizate pentru distributie echipamente piscine, saune, echipamente centre SPA. Oferim preturi competitive la produse aflate IN STOC in depozitul nostru, consultanta GRATUITA tuturor persoanelor ce activeaza in domeniul montarii de echipamente (specialisti, instalatori piscine, saune si echipamente). Dorim sa incheiem parteneriate de succes si de lunga durata . Dacă ai lucrări de montaj piscine şi saune şi alegi o colaborare de lungă durată cu noi, îţi vom oferi produsele cu un discount cuprins între 10-50% la achiziţia produselor. Contactează-ne la numărul pentru colaborare.