Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Persoane Disponibil din: 2022-05-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazinul Arman Sport din Iulius Mall Cluj angajază consultant vânzări, cu și fără experienţă în domeniu. Cerinţe: - Seriozitate - Abilităţi bune de comunicat - Adaptabilitate și lucrat în echipă - Disponibilitate de a lucra 2 weekenduri lună - Se lucrează 15 zile lună, program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să ne contactaţi sau să ne vizitaţi la sediul magazinului nostru - Arman Sport, Iulius Mall Cluj, etajul 1.
-
Promovat
Parfumeria: "KHALIFA" angajează consultant vânzări pentru insula de parfumuri orientale din locația: IULIUS MALL TIMIȘOARA Cerinte: - studii medii sau superioare, - prezentabil,respectuos,sociabil, - experiență în domeniul vânzărilor, - experiență în întocmirea actelor, - experiență în domeniul parfumeriei constituie un avantaj. Condiții: - Program: Full time - Orar: 10: zile cu 2 zile libere, - Bonusuri de performanță, - Prime cadou de sărbători, - 30% reducere la produse. - Salariu : avantajos + bonus din vanzari (detalii suplimentare la telefon) Responsabilități: - promovarea și vânzarea produselor, - împărțirea testerelor parfumate, - gestiunea magazinului, - depunerea numerarului, - întocmire actelor,etc. Trimite-ți un CV pe WHATSAPP, la numărul de telefon din anunț și va voi contacta eu!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
S.C. BTC Ceramic angajeaza agent de vânzări în domeniul HORECA. Cerințe: -deținere permis de conducere -experienta în domeniu(minim 1 an) Pentru mai multe detalii apelati la .
-
-
Ai nevoie de un job? iCredit este soluția. Alătură-te echipei noastre! Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune și activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix (3600 lei) si bonusuri lunare de performanta plus bonuri de masa incluse (30 lei zi) Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Pentru informatii și potențiale interviuri, mă puteți contacta la numărul Aștept CV urile voastre pe adresa de mail
-
Agent Vanzari Teren - Persoane Fizice RCS&RDS 1 post Anunț verificat Criterii de selecție Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Peste o lună de experiență Candidatul Ideal Cerinte: - experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj; - cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj); - abilitati dezvoltate d negociere si persuasiune; - traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj); - diplomatie, proactivitate si orientare catre client; - foarte bune abilitati d comunicare; Descrierea jobului Respons bilitati si b neficii: - prezentare si promovarea serviciilor companiei catre persoanele fizice / juridic ; - prospectarea pietei si identificarea de noi clienti persoane fizice / juridice; - negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice; - preponderent activitate de teren. Oferta (bonusuri, beneficii): - contract de munca; - bonusuri in functie de performanta; - posibilitate de evolutie profesionala. Mai multe detalii în privat sau la numărul de telefon Punct de lucru Galați.
-
Manager Echipa - ICredit Romania Candidatul ideal: Proactiv și focusat pe rezultat; Abilități de operare PC Abilități profesioniste de comunicare și negociere; Descrierea jobului: Recrutarea, coordonarea și controlul activ al echipei; Îndeplinirea obiectivelor propuse; Menținerea relațiilor cu clienții; Beneficii: Mediu de lucru dinamic, cu posibilităti reale de avansare într-o companie multinațională; Contract de munca pe perioada nedeterminată; Programe de training și dezvoltare personală; Salariu fix + bonusuri de performanță; Zile de concediu de odihnă suplimentare; Asigurare de viata privată; Servicii medicale private; Zona de lucru -Sector 5 Bucuresti Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la nr.
-
Angajăm Consultant Vânzări în Domeniul Tâmplăriei PVC și Aluminiu! Ești pasionat de vânzări și dorești să te alături unei echipe dinamică în domeniul tâmplăriei PVC și aluminiu? Avem oportunitatea perfectă pentru tine! Locatie: Ramnicu Valcea Cerințe: Experiență în vânzări Oferim: Salariu motivant Bonuri de masă Program fix, pentru o planificare eficientă a timpului tău Dacă ești ambițios, orientat către rezultate și dornic să te dezvolți profesional într-un mediu dinamic, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne la numărul de telefon .
-
Responsabilitățile postului: Consilierea clienților și promovarea produselor noastre; Promovarea valorilor și imaginii companiei în relațiile cu clienții; Asigurarea și menținerea unui aspect impecabil al magazinului; Realizarea planului lunar de vanzări; Întocmirea actelor zilnice ( contabilitate primară); Inventare săptămânale. Cerințe: Abilități de vanzare și comunicare; Experiență în domeniile: customer service și vanzari constituie un avantaj; Responsabilitate și orientare către rezultate; Inițiativă și dinamism; Engleza la nivel mediu. Oferta (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Prime de Sărbători; Bonus lunar în funcție de atingerea indicatorilor de performanță; Traininguri interne și externe; Posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Candidații interesați pot transmite cv-ul la următoarea adresa: info @ nicheparfumerie.ro Mai multe informații la numărul de telefon .
-
Cautam CONSULTANTI VANZARI in vederea promovarii serviciilor de energie electrica , gaze naturale si credite. (activitatea se desfasoara pe teren D2D) Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tânără si daca faci fata unor cerințe minime, te așteptam cu drag sa faci parte din echipa noastră! Cerințele postului : - seriozitate si punctualitate; - dorința de a învăța si de a avansa in cariera; - permisul de conducere (cat. B) reprezinta un avantaj. Ce oferim? Salariu fix și comision. Training de vanzari Posibilitate de dezvoltare profesionala si personala Așteptăm CV-ul dumneavoastră
-
Cautam CONSULTANTI VANZARI in vederea promovarii serviciilor de energie electrica , gaze naturale si credite. (activitatea se desfasoara pe teren D2D) Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tânără si daca faci fata unor cerințe minime, te așteptam cu drag sa faci parte din echipa noastră! Cerințele postului : - seriozitate si punctualitate; - dorința de a învăța si de a avansa in cariera; - permisul de conducere (cat. B) reprezinta un avantaj. Ce oferim? Salariu fix și comision. Training de vanzari Posibilitate de dezvoltare profesionala si personala Așteptăm CV-ul dumneavoastră
-
Alatura-te echipei noastre dinamice ca si consultant vanzari si exploreaza o cariera plina de oportunitati si recompense. Cautam persoane pasionate, orientate catre rezultate si dornice sa construiasca relatii durabile cu clientii. BENEFICII: Comisioane si bonusuri atractive Traning specializat si suport continuu pentru dezvoltarea ta profesionala si personala Portofoliu de produse divesificat si adaptat cerintelor pietei Oportunitati de avansare rapida in cariera Program de munca flexibil CERINTE: Abilitati de comunicare si negociere Dorinta de a atinge si depasi obiectivele de vanzari Atitudine proactiva orientata spre client si nevoile lui Daca esti gata sa iti construesti propria cariera intr-o companie multinationala si sa ai un impact pozitiv in vietile oamenilor trimite-ne un CV sau trimite mesaj in privat pentru mai multe informatii. Alatura-te echipei noastre si incepe sa iti construiesti un viitor financiar sigur, atat pentru tine cat si pentruclientii tai!
-
Aplica sa devii noua noastra colega in Magazinul din ETIC Constanta . Cerinte: - Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre client - Abilitati de comunicare, motivata de dezvoltare profesionala Descrierea jobului Atributii: - Ofera consultanta clientilor pentru a face alegerea potrivita - Va avea in vedere fidelizarea clientilor - Va fi activ in buna gestionare a echipei si a magazinului Beneficii: - Training si oportunitate - dezvoltare profesionala - Echipa de succes - Program de lucru in ture - Salariu fix + bonusuri motivante.
-
Descriere jobului: - promovezi si inchei contracte de furnizare energie electrica si gaze naturale cu persoane fizice, - ai munca de teren 90% in timpul de lucru, - respecti un target de vanzari zilnic lunar - raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierahici LOCUL DE MUNCA ESTE IN BUCURESTI !!!
-
STERGERE ISTORIC NEGATIV DIN BIROUL DE CREDITE AVEM SOLUTII PENTRU TOATE TIPURILE DE CREDITARE: Nevoi Personale Carduri de Credit Credite Ipotecare Prima Casa Credite pentru IMM-uri CERINTE : Minim 3 luni la actualul loc de muncă Contract de muncă pe perioadă nedeterminată MAI MULTE DETALII LA :
-
Angajam personal preluare comanezi, facturare și introducere recepții marfa pentru articole evenimente ( Complex Doraly Afumati Ilfov). Program -8.30 16.30 ( luni-vineri) -8.30-14 (sambata o sambata libera in luna) Salariu net 4000 lei plus masa de pranz asigurata. Conditii de angajare : -capacitate de conversatie si prezentare produse ( scris si vorbit perfect gramatical ) -cunostinte minime de calculator ( folosire de programe de facturare, scaner produse) - cunostinte de limba engleza nivel mediu - capacitatea de a stii sau invata program de receptie invoice si alte documente generate de programe de calculator utile firmei ( awb produse online, stocuri marfa) -studii superioare
-
Firma telemarketing angajeaza colegi, pentru vanzarea produselor naturiste prin telefon. Program de luni - vineri. Salar atractiv. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon: .
-
Vrei sa faci parte din echipa noastră? MARTES SPORT angajează consilier Vanzari program de 8 ore. Sarcinile tale: - Consiliere clienți - Serviciu cu casa de marcat - Grija pentru recepția,pregătirea și expunerea mărfurilor și aspectul magazinului Oferim: - pachet salarial+ tichete de masa - Bonus de vânzare - Posibilități de promovare în cadrul rețelei de magazine Martes Sport Așteptăm CV-ul tau la adresa de e-mail: Mai multe detalii la numărul de telefon:
-
Cautam coleg pentru postul de tehnician vânzări full-time sau part-time Cerinte: Cunoștințe operare PC Relaționare cu clienții CV-urile se pot trimite la adresa de mail Tel
-
Cautam coleg/a pentru a ocupa postul Consultant Vanzari in cadrul unui magazin ce comercializeaza produse de parfumerie. Daca esti inzestrat cu urmatoare calitati : - Pasiune pentru parfumerie - Punctualitate - Esti o persoana organizata si responsabila - Esti o persoana comunicativa Te asteptam cu mare drag la o intalnire Iti punem la dispozitie : - Salariu atractiv - Contract de munca - Mediu de lucru placut - Pregatire tangentiala continuua - Program de lucru permisiv Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la nr. sau puteti trimite cv-urile dvs la adresa
-
Angajare agent de teren D2D Orange Astral Conect doresti sa te alaturi uneia dintre cele mai mari companii de vanzari? Vino alaturi de noi in echipa de reprezentanti D2D. Expert Connection este o echipa profesionista de experti in vanzari.Suntem parteneri Orange Romania de peste 11 ani. Esti candidatul ideal daca: - iti place sa interactionezi cu oamenii, ai abilitati bune de comunicare - esti energic, pozitiv, ai putere si dorinta de munca - esti perseverent, negociezi cu succes - esti organizat, responsabil si orientat spre rezultate Descrierea jobului: - interactionezi in mod direct cu clientii persoane fizice pentru a promova si incheia contracte de fibra,internet si telefonie mobila Orange - ai munca de teren 90% din timpul de lucru - respecti un targhet de vanzari zilnic lunar - raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierarhici Pachetul tau de beneficii: - salariu fix - bonusuri lunare - contract de munca 8h zi pe perioada nedeterminata - program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale - loc de munca stabil - posibilitati reale de promovare ca leader de echipa celor care demonstreaza rezultate si abilitati necesar
-
reprezentant vânzări, zona ardeal, middle level, permis ctg B, se oferă salar motivant, comision + beneficii multiple !