Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Persoane Disponibil din: 2022-07-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Responsabil client si Logistica

    Responsabilitati: Intocmirea contractelor cu clientii, monitorizarea, derularea și incheierea lor, dar și respectarea clauzelor specificate în ele; Disponibilitate la deplasare în țară sau în străinatate în vederea participării la întâlnirile cu clienții și pregătirea documentației pentru acestia; Gestionarea comenzilor in portalul clientului; Transmiterea comenzilor in organizatie departamentelor implicate in procesul de productie; Consolidarea incarcarilor, planificarea articolelor in camion in functie de traseul descarcarilor, realizarea boockingurilor pentru descarcare; Mentinerea unei relatii de comunicare eficienta cu compania de logistica de transport pentru verificarea incararilor descarcarilor transporturilor in termenii agreati; Transmiterea pe e-mail clientilor a documentelor insotitoare a transporturilor; Urmarirea incasarilor de la clienti in termenii agreati; Transmiterea reclamatilor primite de la clienti in organizatie si asigurarea transportului privind inlocuirea pieselor articolelor de schimb. Cerințe: Experienta de lucru ca responsabil logistica si in managementul clientului constituie avantaj; Cunoștințe MS Office: Outlook, Word, PPT, Excel-nivel mediu; Studii medii Absolvent Licență în afaceri sau un domeniu conex; Limba engleză - nivel mediu (citit, scris, vorbit); Limba germană - nivel mediu (citit, scris, vorbit), constituie un avantaj; Motivat și orientat spre rezultat; Excelente abilități de negociere și comunicare; Abilități de prioritizare, management al timpului și organizare.

  • Operator Call-Center

    DESCRIERE Candidatul Ideal: Să fie focusat pe indeplinirea scopurilor Să fie o fire prietenoasă și politicoasă Să fie încrezător in sine Să fie articulat și clar în exprimare Studii medii Experienta in vanzari constituie un avantaj Descrierea jobului: Contact cu clientii in vederea prezentarii ofertelor Ce vă oferim: Program de lucru norma intreaga Training de formare profesională Salariu fix + comisin si bonusuri de performanta Posibilitate de promovare si avansare Activitatea se desfasoara la birou Lucrezi într-o echipă tânără. Codul vestimentar este informal O să îți îmbunătățești abilitățile de comunicare Nu ai nevoie de multă experiență, ci doar de dorința de a lucra - noi te vom învăța totul!

  • 2

    Colaboratori asigurări

    Societate de brokeri DESTINE BROKER, una dintre cele mai cunoscute de pe piata de asigurari din Romania, este în căutare de noi colaboratori. Cerinte : 12 clase absolvite, laptop PC pentru desfasurarea activitatii, cunostinte minime laptop PC. Program : Part - Time (lucru de acasa). Nu se impun restrictii de activitate. Nu conteaza din ce oras esti, acceptam colaboratori din toate orasele. Mesaj sau telefon pentru mai multe detalii.

  • 52

    Opertator call center in Timisoara

    Iti place sa vorbesti la telefon, ai o voce placuta si o dictie buna , esti o persoana calma, distractiva si vesela? Institut privat de limbi straine angajeaza opertator call centre in Timisoara . Iti oferim: - Training; - Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si faina; - Program part time ( 3 ;30 h - luni -vineri) Salariu fix + bonus de performanta; Ne interesează mai mult omul, experiența o dobandesti la noi! Te invităm să ne contactezi la nr de telefon din anunt info @ numarul de telefon din anunt https: www.facebook.com englishcenterTM

  • ANGAJĂM! Customer Service cu limba Croată

    Căutăm persoane fluent în limba croată pentru partenerul nostru care oferă servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO - Business Process Outsourcing). Compania are o experiență de piață începând din 2010 și este specializată în mai multe industrii diferite. Locație: Cluj-Napoca, full-time, on-site Responsabilități: Revizuirea și adnotarea datelor furnizate; Asigurarea exactității și consistenței datelor (prin sistem de tichete); Identificarea și rezolvarea discrepanțelor datelor; Colaborarea cu membrii echipei; Respectarea termenelor limită ale proiectelor; Furnizarea de feedback; Menținerea confidențialității și securității datelor sensibile; Colectarea și analizarea feedback-ului clienților pentru eficentizarea experienței generale a clienților. Cerințe: Cunoștințe avansate de limba croată; Nivel intermediar de limba engleză; Cunoștințe de operare pe calculator; Abilități bune de comunicare și relaționare. Beneficii: Bonus de relocare Bonuri de masă in valoare de 30 de lei Bonus de performanță Training-uri plătite și posibilitate de avansare internă Abonament medical privat Acces la 7card Dacă te consideri o persoană dinamică, organizată și cu excelente abilități de comunicare, te încurajăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email [] sau să ne contactezi telefonic la numărul: .

  • 3

    Cautam colaboratori asigurari

    Caut colegi noi sa se alature echipei noastre de vanzari Generali Giurgiu.Cerinte: minim Bac.

  • Agent de asigurare

    Căutăm consultanți entuziaști care să răspundă cu zâmbetul pe buze clienților și să le ofere suport în alegerea celei mai potrivite soluții de asigurare. Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post vânzare. Pentru a avea succes în acest rol, este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect. Cum ești tu? Îți place să comunici și poți face să zâmbească inclusiv persoanele care nu au avut cea mai bună zi Îți place să faci lucrurile bine și ești atent(ă) la detalii Îți place să ai un impact pozitiv în viața oamenilor din jurul tău Ești punctual(ă) și îți respecți promisiunile Îți place ideea de digitalizare și ți-ai dezvoltat competențe în această direcție Ești organizat(ă) și știi să iți prioritizezi sarcinile Ești la curent cu evenimentele din orașul tău și profiți de orice oportunitate de a cunoaște oameni noi atunci când se ivește ocazia În ce constă jobul? Vei identifica potențiali clienți și vei analiza împreună cu ei nevoile de protecție prin asigurare Vei propune clienților soluții de asigurare Vei fi vocea clienților în relația cu Generali Vei completa baze de date și vei utiliza platfome digitale în activitatea zilnică Vei participa la întâlniri de echipa, traininguri Vei avea o pagină de facebook profesională Procesul nostru de recrutare: Completezi formularul sau ne trimiți un CV la adresa de mail sau pe whatsapp la Vei participa la cel puțin 2 interviuri Vei decide împreună cu managerul direct și directorul de agenție dacă acest job este cea mai bună oportunitate pentru tine Ce beneficii vei avea? Iți oferim acces gratuit la cursul în baza căruia vei obține codul RAF (diploma care iți permite să practici această meserie) Vei avea un mentor de la care să înveți în ritmul tău Îți punem la dispoziție intrumente de lucru care îți oferă posibilitatea să desfășori activitatea de oriunde și oricând Poți să evoluezi ca manager dacă iți dorești Vei participa împreună cu echipa la cursuri de vânzări, evenimente de agenție, teambuilding-uri De ce să alegi Generali? Avem o experiență de peste 190 de ani în piața internațională a asigurărilor și de aproape 30 de ani în piața din România Clienții ne apreciază pentru calitatea serviciilor, dar și pentru profesionalism Nu suntem perfecți, dar ne prețuim echipa și ne-ar plăcea să lucrăm mult timp împreună (avem colegi care sunt în echipa noastră de peste 25 de ani) Credem că performanța trebuie sărbătorită cu distracție pe masură Investim permanent în pregatire personală și profesională, dar și în digitalizare, pentru a îndeplini cu succes asteptările clienților noștri.

  • 2

    Agent vanzari Orange

    Se cauta colegi pentru vânzarea serviciilor de telecomunicații ale companiei Orange Romania. Cerințe: dorința de a câștiga peste media pieței. dorința de a gestiona singur veniturile. capacitatea de automotivare și orientare spre rezultat. capacitatea de adaptare. Beneficii: Pachet salarial atractiv, format din: salariu fix + comision din vânzări. cursuri de vânzări si suport constant. deplasare cu auto din flota. echipamente de lucru. bonusuri vechime. abonament de serviciu + device serviciu. bonuri de masa. Experiența nu este obligatorie. Posibilitatea de avansare in cadrul companiei. Activitate de teren. Angajarea se face prin partenerul Agenția de servicii Professional. Cei interesați sa atașeze cv-ul in mesaj si va vom contacta pentru programarea unui interviu. P

  • 2

    Agent vanzari Orange

    Se caută doi colegi pentru vânzarea serviciilor de telecomunicații ale companiei Orange Romania. Cerințe: dorința de a câștiga peste media pieței. dorința de a gestiona singur veniturile. capacitatea de automotivare și orientare spre rezultat. capacitatea de adaptare. Beneficii: Pachet salarial atractiv, format din: salariu fix + comision din vânzări. cursuri de vânzări si suport constant. deplasare cu auto din flota. echipamente de lucru. bonusuri vechime. abonament de serviciu + device serviciu. bonuri de masa. Experiența nu este obligatorie. Posibilitatea de avansare in cadrul companiei. Activitate de teren. Angajarea se face prin partenerul Agenția de servicii Professional. Cei interesați sa atașeze cv-ul in mesaj si va vom contacta pentru programarea unui interviu.

  • 1

    Agent vanzari Orange

    Se caută doi colegi pentru vânzarea serviciilor de telecomunicații ale companiei Orange Romania. Cerințe: dorința de a câștiga peste media pieței. dorința de a gestiona singur veniturile. capacitatea de automotivare și orientare spre rezultat. capacitatea de adaptare. Beneficii: Pachet salarial atractiv, format din: salariu fix + comision din vânzări. cursuri de vânzări si suport constant. deplasare cu auto din flota. echipamente de lucru. bonusuri vechime. abonament de serviciu + device serviciu. bonuri de masa. Experiența nu este obligatorie. Posibilitatea de avansare in cadrul companiei. Activitate de teren. Angajarea se face prin partenerul Agenția de servicii Professional. Cei interesați sa atașeze cv-ul in mesaj si va vom contacta pentru programarea unui interviu. Pu

  • 6

    consultant/formare manager

    Intra in echipa noastra si descopera libertatea de a-ti face programul asa cum vrei. Hai in echipa noastra si fa-ti viata la birou asa cum visezi. Noi credem ca e normal sa ai un program flexibil si un venit lunar la fel. Sa lucrezi atat cat iti place, de unde iti place si sa programezi in ritmul tau. Asa e in echipa noastra. Tu decizi cum vrei sa-ti arate ziua de lucru, iar noi te sustinem cu programe de dezvoltare profesionala si cu venituri pe masura ambitiei tale. Ce competente trebuie sa ai: Cunostinte medii de utilizarea PC; Atitudine proactiva si perseverenta; Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; Spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; Diploma de bacalureat/Studii superioare constitue un avantaj Experienta in vanzari constitue un avantaj; Vanzarea produselor recomandate conform optiunii clientilui; Ce responsabilitati vei avea: Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor companiei; Efectuarea analizei nevoilor clientilor; Construirea ofertelor pentru clienti conform nevoilor identificate; Ce beneficii iti vom oferi: Suport pentru autorizare (cod RAF); Suport financiar pentru primele 24 de luni de activitate in functie de rezultate; Comision din vanzari; Grile de comisionare progresive; Traninguri gratuite; Posibilitatea de apromova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. Publi24_1583335046

  • 2

    Angajez agent vanzari

    Firma de distributie detergenti si cosmetice angajeaza agent vanzari pe judetul Constanta si Tulcea. Salariu atractiv

  • Cauti o modalitate de a obtine venituri 100 % de acasa ?

    Am decis să organizăm pe 15 mai, o Prezentare online a afacerii Destine Evenimentul se va desfășura pe platforma Zoom, miercuri, începând cu ora 17:00 și va avea o durată de 30 de minute. Cei interesați, vă rog lăsați un MESAJ SAU ADRESA DE EMAIL pentru a vă da datele de logare

  • Ma numesc Murariu Anca

    Bună ziua! Caut un loc de munca botosani, am 20 de ani ,permis categoria B , acum dețin un post de cosilier vanzari ,dar am renunțat astăzi și după data de 22 sunt libera

  • 1

    Broker asigurări

    Vrei sa câștigi bani din asigurări? Contract de colaborare Comision vanzari -Cerinte: Diplomă Bacalaureat. Detalii watshapp!

  • Agent de asigurari

    Agent de asigurari Ne mărim echipa! Se lucrează part-time, full time, în funcție de timpul avut la dispoziție, se oferă suport continuu, se organizează cursuri interne, oportunitate de dezvoltare, creștere in trepte de carieră, posibilitate de formare echipă. Cresterea progresiva a veniturilor lunare si perspectiva de avansare in functie de rezultatele acumulate. Cerințe: Perseverenta, seriozitate, implicare, dorinta de dezvoltare pe un plan de cariera. Îmi poti trimite CV-ul tău pe adresa de mail: sau ma poți contacta la numărul de telefon:

  • 6

    Devino Broker - 7 moduri de a câștiga bani

    Caut persoane serioase și ambițioase CU SAU FĂRĂ EXPERIENȚĂ pentru a lucra în domeniul asigurarilor în cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare și Reasigurare. Este o companie în topul brokerilor de asigurare din Romania și cu siguranța cea mai complexă dintre toate, oferind cele mai multe produse clienților. Activitatea propriu-zisă constă în a găsi clienți cărora să le emitem orice tip de asigurare ar avea nevoie. Se lucrează de acasă, din fața calculatorului sau de la un birou. Nu veți avea sef sau target, veți lucra cât vă permite timpul și cât doriți, însă odata intrați în echipa Destine Broker veți primi instruire continua și ajutor oricând veți avea nevoie. Este un loc de munca inițial part-time, putându-se lucra de la câteva minute pe zi, la câteva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, însă cu beneficii mult mai mari decât dacă ați fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Compania îți oferă 8 moduri de a câștiga comisioane din asigurări: Auto Viață Sănătate Pensii Imobiliare Călătorie Răspundere civilă Credite Vom putea oferi clienților toate tipurile de asigurari: de la RCA, CASCO, de locuințe (PAD și facultative), asigurări de calatorie, asigurări de sănătate, asigurări CMR (de marfă), asigurări de viață și multe altele! De asemenea aveți posibilitatea să încheiați și pachete turistice în cadrul agenției de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, a intermedia credite sau leasing prin Destine LEASING&CREDITE sau tranzacții imobiliare prin Destine Imobiliare. Cerințe: - Să aveți minim 18 ani; - Diploma de BAC; - cazier judiciar curat care sa ateste integritatea dumneavoastra sociala; Ce este foarte important și trebuie cunoscut de la început este faptul că orice persoană ce dorește să lucreze în acest domeniu trebuie să treacă printr-o perioada de pregătire profesională, în care va primi câteva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui învățate și se va susține un examen pentru acreditare. Acest examen se susține pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) și presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate în calcul de la început. Acestea sunt de 100 lei la înscrierea în cadrul societații și de 320 lei pentru susținerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoană, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vă stau la dispoziție pentru mai multe detalii pe whatsapp: - Milea Radu https: chat.whatsapp.com FalB6NqaduWBofKiOZi19b

  • 13

    Asistenta Manager - Secretara

    Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu full time: - 6800 lei Salariu part time: se negociaza la interviu. Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri

  • 47

    Secretara 6800 lei

    Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu: - 6800 lei Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri

  • Angajez agent vânzări

    Angajam agent vânzări ( fete , baieti) pentru un magazin din Iulius Mall Suceava. Mai multe detalii la numarul de telefun sau CV-ul trimis aici sau pe whatsApp.

Salvează căutarea