Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Persoane-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate comerciala din Slatina, Olt, specializata in PANIFICATIE angajeaza agent vanzari, soferi livratori. Pt. detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon din anunt sau sa ne trimiteti mesaj cu nr. dvs. de tel. si va contactam noi. Pt.interviu, de Luni-Vineri, dupa ora 14 la adresa B-dul Sf.Constantin Brancoveanu nr.3, Slatina (intre stadion si podul Olt)
-
Promovat
Descrierea jobului: -Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. -Asigurarea unei comunicări profesionale și eficiente pentru a obține informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată. -Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor. Va rog trimiteti CV-urile pe WhatsApp: .
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Promovat
Candidatul Ideal Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descrierea jobului Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Îi invităm pe vorbitorii comunicativi de limba germană să ne contacteze: vă rugăm să sunați numai, conversație în germană
-
#Recrutez consultant în domeniul financiar! Doresc sa-mi dezvolt o echipa de vânzări puternica. Pentru asta caut persoane motivate si deschise la noi oportunități în cariera. Va trebui sa lucrezi mult cu oamenii, sa promovezi serviciile si produsele companiei, sa le propui cele mai bune solutii si sa iti dezvolti permanent relatia cu ei. La noi vei gasi un mediu in care poti sa inveti si sa cresti, sa castigi bani pe masura muncii tale dar si sa iti faci prieteni. Dacă ai terminat studiile si doresti sa ai un loc de munca de viitor, te gândești la o schimbare în cariera sau vrei o suplimentare a veniturilor, trimite-mi CV- ul tău aici pentru a te contacta!
-
Alatura-te echipei noastre de consultanta in asigurari si turism,dupa obtinerea cod RAF. Cerinte: -Diploma de liceu, cunostinte medii de utilizare PC, persoana comunicativa, serioasa, ambitioasa , deschisa spre a invata. Responsabilitati: - Intermedierea serviciilor si produselor de pe platforma in functie de necesitatile clientului. Benefecii: -Suport pentru autorizarea ca asistent in brokeraj (cod RAF). Relatii la tel. sau la sediul din Primaverii 26, Botosani-(La Asigurari)
-
GICA IMPORT EXPORT ITALIA S.R.L. Firma care activeaza in sectorul pneumatic si hidraulic, cu Sediu Central in ARAD si filiale in TIMISOARA - BRASOV - CLUJ NAPOCA - SEBES ALBA CAUȚA: NR. 3 AGENȚI DE VÂNZĂRI: UN AGENT PENTRU JUDETUL BRASOV UN AGENT PENTRU JUDETUL CLUJ NAPOCA UN AGENT PENTRU JUDETUL TIMISOARA Sunt necesare următoarele caracteristici: - Experienta ca agent de vanzari sau comercial - Studii medii sau superioare de preferință (dar nu obligatorii) în sectorul mecanic, pneumatic sau hidraulic. - Cunostinte practice (de preferinta, dar nu obligatorii) in mecanica, pneumatica, hidraulica. - Engleza scrisa si vorbita de la nivelul B1 in sus. - Limba italiana (de preferat, dar nu necesar). Oferim - Salariu fix atractiv. - Ticket de masă. - Rambursări la evenctuale transferuri. - Mașină companiei. - Laptop - telefon.
-
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: -Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; -Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; -Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; -Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; -Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: -amabilitate față de client și profesionalism la locul de muncă -Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; -Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; -Aptitudini interpersonale si de comunicare excelente. Ce oferim: -un loc de muncă cu posibilitatea de dezvoltare personală -un salariu avantajos care va fi discutat la interviu -înțelegere față de angajat
-
ABILITATI: - Bune abilitati de comunicare, convingere si negociere, relationare, lucru in echipa - Orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor, cu initiativa si capacitate de analiza, bine organizat, perseverent - Atentie concentrata si distributiva - Persoana punctuala - Prezenta agreabila, serioasa - Spirit de observatie, dinamism, gândire comercială, eficientă, initiativa - Mod de gandire orientat catre client, dar si focusat pe rezultate. Descrierea jobului ATRIBUTII: - Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti - Prospecteaza piata si identifica oportunitatile de dezvoltare a companiei - Preia comenzile de la clienti si se ocupa de onorarea lor - Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului - Respecta politica comerciala a companiei referitoare la limita de credit, modalitate de plata, discount-uri si pachete de servicii pentru fiecare client - Incaseaza contravaloarea produselor vandute si depune monetarul la casieria companiei, recupereaza creditele din piata - Urmareste atingerea target-ului de vanzari alocat dupa criteriul teritorial - Se implica activ in activitatile de promotie desfasurate in cadrul companiei - Respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor Cerinte: - Studii medii sau superioare - Operare MS Office ( Excel, Word) CV-urile se pot depune in aplicatie sau la sediul companiei din Tg. Mureș, str. Dezrobirii nr. 30A
-
Iti place sa lucrezi cu oamenii, sa le cunoști poveștile și sa le poți oferi ajutor atunci când au nevoie? Locul tău este în echipa noastră dacă: Vrei un loc de munca stabil și/ sau un venit suplimentar; Esti o persoana căreia ii place munca de teren; Esti o persoana ambițioasă și apreciezi programul flexibil; Vrei sa îți faci singur programul de lucru; Ce vei face? Vei promova serviciile de asigurare ale companiei, Vei gestiona și dezvolta portofoliu de clienți. Vei oferi suporta clienților pentru a alege cea mai bună ofertă de asigurare adaptată nevoilor lor. Ce vei câștiga? Intre 500- 4000 lei net, Acces la programe de pregătire și dezvoltare. Experienta ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea sa cunoști oameni noi și sa te dezvolți împreună cu ei, Acționăm cu responsabilitate, respect și transparență, Te-am convins? Aștept Cv-ul tău.
-
Ne marim echipa! Suntem Destine Holding, o companie de brokeraj ce se ocupa cu intermedierea urmatoarelor produse: -Asigurari ( RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) -Credite ( colaboram cu bani, companii de Leasing si ifn-uri) -Pachete turistice ( oriunde in lume) -Tranzactii imobiliare pe intreg teritoriul Romaniei Cerinte: -Absolvent studii liceale ( diploma de 12 clase minim) -Nu se cere TARGET -Traininguri de dezvoltare profesionala si personala, materiale,platforma online -Seminarii si cursuri gratuite -Posibilitatea de lucru in orice localitate din tara. -veniturille sunt în funcție de implicare(Nu Este cu Salariu Fix) -nu ai program fix -poti lucra de acasa -nu ai șef, ai doar un coordonator care te ajuta ! Experința în domeniu NU este necesară. Contact : Turcu Ionut