Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Carnet conducere: B

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi clienti

  • 1

    Esti pasionat/ă de ținutele office și te regăsești în ele ? Optează pentru o carieră în domeniul imobiliar. Ne mărim echipa! Agenția Evo Imobiliare este compusă dintr-o echipă tânără, dinamică, și ne mândrim cu faptul că participăm activ și zilnic în lumea imobiliară. Se spune că este cea mai bine platită meserie, dar posibilitatea de a câștiga venituri considerabile este direct proporționale cu determinarea și munca depusă. Program flexibil în care poți jongla între activități personale și cele profesionale. Iți place să fii o persoană diplomată, sociabilă, organizată, pozitivă și orientată spre rezultat.. Căutăm colegi cu sau fară experiență, care să performeze în cadrul echipei noastre pe următoarele segmente: Vânzări apartamanete Vânzări case / vile Vânzări spații comerciale / birouri / producție Închirieri spații comerciale / birouri / producție Închirieri apartamente / case Dacă.. Ai bune abilită i de rela ionare. Ai bune abilități de comunicare atât verbal. cât și scris în limba română. Ai carnet de conducere cat.B ( mașina personală constituie un avantaj ) Ai disponibilitatea de a lucra atât la birou, cât i pe teren. Esti în căutarea unei cariere pe termen lung și de succes... Aplică acum și hai să ne cunoaștem la o cafea! Suport de marketing Prin site-urile personale. www.evo-imobiliare.ro, www.3camere.ro, www.2camere.ro, www.1camera.ro, www.apartamentiasi.ro, www.casedevanzareiasi.ro, www.agentieimobiliaraiasi.ro Prin Google Ads, Facebook Ads, Prin pagini personale de Facebook www.facebook.com/EvoImobiliareIasi/, www.facebook.com/ImobiliareIasiAnunturi, cât și grupuri. Prin multiple site-uri de specialitate. Info / CV Pe adresa de e-mail Ne puteți trimite CV-ul și pe WhatsApp

  • 1

    Esti o fire activa si dinamica,deschisa sau mai ales pozitiva? Crezi despre tine ca esti o persoana care are simtul umorului? Iti plac noile provocari? Cunosti tehnicile de vanzari si a bunelor practici in domeniu ? Esti echilibrat,dispus sa investesti in propria dezvoltarea ? Esti motivat de dorinta de a reusi prin propiile forte? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu energizant care sa te sustina sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera? Ai perimis categoria B? Atunci te vrem in echipa noastra! Promovare permanenta in functie de rezultatele obtinute, urmatorul post este de Team Leader, iar apoi Sales Manager. Masina de serviciu si benzina decontata. Bonusuri stimulative corespunzatoare performantelor individuale. Dezvoltare profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si in strainatate. Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si negociere. Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamica si plina de oportunitati. Vei fi sprijinit permanent de un leader de vanzari. Vacante, teambuildinguri de 6 ori pe an, 3 in Europa si 3 in Romania, alaturi de cei mai buni colegi. Padusteam Business este parte din reprezentanta americana de 25 de ani in Romania, experienta de peste 105 ani, prezenta in Romania cu peste 40 de birouri deschise in Bucuresti, dar si in toata tara : Brasov, Focsani , Sibiu, Cluj, Iasi, Timisoara, Constanta, Craiova, Pitesti, Ploiesti, Targoviste. Primiti o reteta completa de afacere creata de specialistii nostrii in business, start up si business development. Ce vom face impreuna? Atingem si depasim obiectivele de vanzari. Dezvoltam un portofoliu stabil de clienti. Ne perfectionam si crestem impreuna!

  • 2

    Esti o fire activa si dinamica,deschisa sau mai ales pozitiva? Crezi despre tine ca esti o persoana care are simtul umorului? Iti plac noile provocari? Cunosti tehnicile de vanzari si a bunelor practici in domeniu ? Esti echilibrat,dispus sa investesti in propria dezvoltarea ? Esti motivat de dorinta de a reusi prin propiile forte? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu energizant care sa te sustina sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera? Ai perimis categoria B? Atunci te vrem in echipa noastra! Promovare permanenta in functie de rezultatele obtinute, urmatorul post este de Team Leader, iar apoi Sales Manager. Masina de serviciu si benzina decontata. Bonusuri stimulative corespunzatoare performantelor individuale. Dezvoltare profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si in strainatate. Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si negociere. Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamica si plina de oportunitati. Vei fi sprijinit permanent de un leader de vanzari. Vacante, teambuildinguri de 6 ori pe an, 3 in Europa si 3 in Romania, alaturi de cei mai buni colegi. Padusteam Business este parte din reprezentanta americana de 25 de ani in Romania, experienta de peste 105 ani, prezenta in Romania cu peste 40 birouri deschise in Bucuresti, dar si in toata tara: Brasov, Focsani , Sibiu, Cluj, Iasi, Timisoara, Constanta, Craiova, Pitesti, Ploiesti, Targoviste. Primiti o reteta completa de afacere creata de specialistii nostrii in business, start up si business development. Ce vom face impreuna? Atingem si depasim obiectivele de vanzari. Dezvoltam un portofoliu stabil de clienti. Ne perfectionam si crestem impreuna!

  • Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.

  • 9

    VISEZI LA O CARIERA IN IMOBILIARE? TE VREM IN ECHIPA NOASTRA! De atat ai nevoie pentru a incepe o cariera in imobiliare la #trancandtranc . De dezvoltarea celorlalte abilitati necesare pentru a deveni un agent imobiliar de succes, ne ocupam noi. Ce inseamna sa fi agent imobiliar #trancandtranc: - Poti lucra de unde vrei, de la birou, de acasa sau chiar de pe terasa. - Castigi munti de bani.... chiar poti castiga, dar depinde numai si numai de tine, castigul este, asa cum ai mai auzit probabil, nelimitat. - Iti faci multe relatii. - Pe langa cursurile clasice in imobiliare pe care le vei parcurge, noi iti vom oferi si coaching si te vom ghida pana iti vei atinge potentialul maxim. - Rezultatele cele mai bune, implicarea si ideile inovatoare sunt rasplatite pe masura. - Ai ocazia sa lucrezi in singura Agentie Imobiliara VR din Arad, unde clientii pot vedea proprietatile din portofoliu cu ochelari VR. Pentru a te integra in echipa noastra trebuie sa sti despre noi ca: - Suntem muncitori si ne place sa ne dezvoltam, in continuu. - Ne implicam in dezvoltarea colegilor nostri de fiecare data cand avem un sfat valoros de oferit si de fiecare data cand avem ocazia. - Nu ne place sa fim deranjati atunci cand dam telefoane. - Suntem proactivi si ne place sa cautam solutii, iar daca nu stim ceva, intrebam, dar in nici un caz nu ne plac scuzele. - Suntem oameni responsabili si daca ne stabilim un plan de comun acord, il indeplinim. - Oricat ne-ar fi de greu si oricate refuzuri am primi, nu renuntam, suntem niste razboinici! - Atmosfera la locul de munca este extrem de importanta pentru noi. Venim la birou pentru ca ne place sa ne distram, sa socializam, sa invatam si sa muncim, iar cand nu avem chef de birou muncim de unde vrem. - Ne mandrim cu faptul ca suntem agenti imobiliari Tranc & Tranc si ne face placere sa ne laudam tuturor cu asta, de fiecare data cand intram intr-o discutie cu cineva. Te poti angaja part-time sau full-time. Remuneratia se obtine pe baza de comision, din tranzactiile efectuate, nu se ofera salariu fix. Pentru a incepe activitatea de agent imobiliar la Tranc & Tranc trebuie sa deti o firma (PFA, II, SRL). Daca nu ai deja o firma, te putem ajuta noi sa o obti (PFA-ul si II-ul se deschid cu costuri 0) Daca si tu te regasesti in cele de mai sus, trimite-ne CV-ul pe whatsapp la

  • Căutăm persoane care vor să înceapă o carieră în domeniul imobiliar, dinamice, motivate și dornice de a învăța lucruri noi. Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Care sunt cerințele? *Permis de conducere (categoria B); *Abilități de comunicare și negociere. *Gandire analitica *Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. *Atitudine de auto-invatare Ce îți oferim? *Susținerea echipei în vânzările directe; *Bonificatie din vânzări + salariu fix *Telefon/ Laptop Dacă vrei să devii un Consilier Imobiliar de succes, așteptăm CV-ul tău cu o poză actualizată casa.casiani @ gmail.com sau agcasacasiany @ gmail.com

  • 1

    Căutăm persoane care vor să înceapă o carieră în domeniul imobiliar, dinamice, motivate și dornice de a învăța lucruri noi. Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Care sunt cerințele? *Permis de conducere (categoria B); *Abilități de comunicare și negociere. *Gandire analitica *Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. *Atitudine de auto-invatare Ce îți oferim? *Susținerea echipei în vânzările directe; *Bonificatie din vânzări + salariu fix *Telefon/ Laptop Dacă vrei să devii un Consilier Imobiliar de succes, așteptăm CV-ul tău cu o poză actualizată casa.casiani @ gmail.com sau agcasacasiany @ gmail.com

  • 2

    1 / 1 FAST FIRE PROTECTION SRL angajeaza asistent,reprezentant firma,tehnician instalare/intretinere SU DescriereAvand in vedere ca ne marim echipa prin extinderea activitatii, atat in domeniu prevenirii,stingerii si combaterii incendiilor cat si in cel al securitatatii in munca ,dam posibilitatea atat candidatilor cu experienta cat si celor fara experienta in domeniu ,dar dornici sa invete,de a opta pentru posturile disponibile din cadrul firmei. Cerinte pentru posturile din cadrul firmei sunt: - De la studii medii in sus,in domeniul tehnic si nu numai - Cunostinte de operare pe calculator - Carnet de conducere cat. B (de preferat fara incidente si fara cazier) - Seriozitate,disciplina,responsabilitate,punctualitate,spirit de echipa/lider Asadar daca esti o persoana comunicativa,sociabila,adaptabila,indeplinesti cerintele de mai sus si esti dornica/dornic de afirmare ,asteptam CV-ul tau Programul de lucru este de Luni pana Vineri intre orele 08:30-17:00

  • 3

    Daca iti doresti sa lucrezi in cadrul companiei ENEL, acum ai ocazia! Ce ar trebuii? -sa fi absolvent de studii medii. -sa fi o persoana activa si implicata in activitatile zilnice -sa ai abilitati de comunicare -sa ai capacitatea de a lucra in echipa. Ar fi ideal -daca detii permis de conducere -daca ai experienta in vanzari. Ce iti oferim? -comision din vanzari.(avem o grila de comisionare foarte avantajoasa) -autoturism de serviciu -tableta -toate instrumentele necesare activitatii tale zilnice -training in cadrul companiei -posibilitatea de a te dezvolta in cadrul companiei. Tot ce ar trebuii sa faci este sa aplici cu CV-ul tau aici, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp pentru un interviu.

  • 8

    DE CE AGENT IMOBILIAR?  Pentru ca iti place sa relationezi cu alti oameni, sa ii ajuti sa-si implineasca visurile in a cumpara, a vinde sau inchiria imobile, vrei sa iti cresti continuu succesul, zi de zi, luna de luna, iar banii reprezinta pentru tine doar o masura a succesului!. DE CE MATISSO IMOPREST? Pentru ca nu iti promitem nimic in avans! Dar daca vom avea ocazia sa colaboram, iti garantam un parteneriat bazat pe onestitate si profesionalism, iti vom spune cum si ce sa faci pentru a-ti creste succesul iar daca ai deja experienta in imobiliare, vom fi onorati sa facem schimburi de informatii care duc la finalizarea tranzactiilor si sa te completam in munca ta cu ajutor de tip logistic, administrativ, etc. Programul de lucru depinde doar de tine (si clientii tai-:), fara sefi, doar cu colegi care respecta ca si tine aceeasi conduita profesionala in raport cu clientii si firma pe care o reprezinta. Parteneriatul nostru poate incepe acordandu-ti statutul de "angajat partime" pentru o vreme iar in viitor sa te ajutam sa-ti creezi propria firma prin care vom dezvolta acest parteneriat.   Daca esti de acord si te regasesti in raspunsurile la cele doua intrebari, te invitam la un dialog (chiar si telefonic ) in care sa ne expui ideiile tale, sa ne intrebi si tu orice legat de propunerea noastra, astfel, de comun acord, sa luam decizia de incepere a acestui parteneriat! O experienta anterioara în lucrul cu oamenii, care sa îți dovedească în primul rand ție ca esti persoana potrivita, va fi punctul de plecare spre acest parteneriat!

  • SC ROTECH TOTAL SYSTEMS angajeaza pentru DEPARTAMENTUL VANZARI - reprezentant vanzari organe de asamblare si scule .    CERINTE : - bune abilitati de comunicare , organizare - studii tehnice superioare - zona industriala , constructii - cunostinte PC (MS Office) - permis auto categoria B - disponibilitati de deplasare - engleza si/sau italiana OFERTA : - Salariu + bonus in functie de vanzare departament - Tichete masa - Asistenta si training in procesul de invatare produse - Colectiv si mediu relaxat Descrierea companiei: ROTECH TOTAL SYSTEMS este reprezentantul pentru România a firmei italiene RIVIT SRL, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de fixare i ma ini de tras profesionale. De 16 de ani, suntem unul dintre cei mai importanți furnizori de organe de asamblare, sisteme de fixare și de prelucrare tablă pentru industrie și construcții. Colaborarea cu această firmă consacrată în Europa reprezintă pentru noi garan ia unor produse de calitate ce pot satisface pe deplin exigen ele dumneavoastră. Activitatea de bază a firmei noastre o reprezintă importul i distribu ia de elemente de fixare, organe de asamblare, ma ini de tras nituri i piulițe nit, ma ini de tăiat i prelucrat foi de tablă, unelte i scule diverse. Ne dorim ca fiecare colaborare să fie una reușită pentru ambele părți, așa că oferim cele mai bune servicii pentru clienții noștri.

  • Responsabilitați: Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienți din teritoriu.Promovarea si vânzarea produselor conform condițiilor comerciale ale companiei. Cerințe: Daca ai experiență in domeniul vânzărilor,dacă deții deja o bază personala de clienți activi atunci poți fi unul din noii noștri colegi. Despre noi: Distribuitor autorizat al cafelei Hausbrandt ,Mazio Caffe,Andraschko dar și cu proiecte noi de viitor. Va așteptăm la sediul firmei din Buzău strada Aurel Vlaicu Nr 6,pentru a ne cunoaște.

  • 1

    Cristian Imobiliare isi mareste echipa! Esti in cautarea unui loc de munca ? Daca esti o persoana dinamica, sociabila si detii permis categoria B, atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra dornica sa te cunoasca si sa te ajute sa te dezvolti! Cristian Imobiliare angajeaza agent imobiliar, program de lucru 8 ore/zi. Cerinte obligatorii : permis categoria B , cunostinte operare PC si word. Pentru mai multe informatii puteti suna la numarul de telefon sau mesaj in privat.

  • 1

    Candidatul Ideal Echipa noastra este in cautare de persoane motivate spre obtinerea succesului, cu calitati precum perseverenta, seriozitate, disciplina, ambitie si dedicare, pregatite sa cucereasca piata imobiliara. Alăturându-te echipei noastre vei avea la dispoziție un întreg sistem de lucru și intrumentele necesare : sediu, birou personal, laptop, anunțuri pe site-uri de specialitate, promovare diversa și suportul necesar pentru activitatea specifică. Acest post este pentru tine daca: Iti doresti sa te dezvolti profesional continuu si sa obtii succesul prin determinare si munca; Ai bune abilitati de comunicare, socializare si prezentare; Esti prezentabil si ingrijit; Daca ai experienta in domeniul imobiliar este extraordinar, dar NU obligatoriu Sa iti doresti sa devii un profesionist in imobiliare, este OBLIGATORIU! Sa iti doresti sa inveti si sa te specializezi in vanzari de imobiliare este de dorit Ne-am bucura sa ai carisma, empatie si capacitate foarte buna de comunicare Carnet conducere categoria B reprezinta un avantaj avand in vedere deplasarile constante. Un nivel ridicat de motivatie si energie iti vor aduce SUCCESUL! Descrierea jobului Prospectarea si cunoasterea continua a pietei; Asistarea clientilor de-a lungul intregului proces de tranzactionare imobiliara; Promovarea proprietatii si gasirea celui mai potrivit client; Pastrarea legaturii si a relatiei cu portofoliul de clienti; Consultanta in achizitionarea si vanzarea de bunuri imobiliare; Evaluarea si prezentarea imobilelor Beneficiile pe care le ai in echipa noastra: Limita superioară a câștigurilor va depinde doar de tine, ai libertatea să-ți gestionezi timpul după bunul plac și să îți prioritizezi activitățile astfel încât să ai randament maxim. Vei incheia tranzactii si vei incasa comisioane, proportionale cu munca depusa. Bonusuri in functie de performanta; Suport evolutiv in vederea atingerii scopului propus; Un mediu de lucru modern, dinamic si placut; Program flexibil; Posibilitatea de a lucra de acasa.

  • ANGAJAM AGENT VANZARI/ MARKETING ( legume si fructe ) Atributii: Asigura promovarea si vanzarea directa a marfurilor societatii catre Supermarketuri. Experienta in vanzari directe catre Supermarketuri. Pospecteaza piata pentru identificarea potentialilor clienti Urmareste realizarea planului de vanzari lunar stabilit.

  • Angajam Consultant de Credite Program de lucru flexibil; 1 h pe zi. Se poate mari la 4h sau 8h; in functie de disponibilitate. Angajarea se poate face prin contract individual de munca sau P.F.A. Pentru contract de munca trebuie sa ai deja un loc de munca full-time sau pensie, insa oferim tot suportul necesar pentru infiintarea unui P.F.A. Activitatea se desfasoara pe teren pe o zona alocata din Ludus. Salariul este format din parte fixa si comision. In functie de implicare se poate castiga intre 300 si 4000 Lei net. Daca iti doresti sa lucrezi intr-un mediu placut si cu un program flexibil adaptat cu programul tau personal nu ezita sa ma contactezi telefonic.

  • 18

    Fă parte din proiectul nostru Freelancer Destine Holidays Acest proiect oferă șansa de dezvoltare tuturor pasionaților de călătorii. Dacă pasiunea ta este turismul sau ai activat în acest domeniu și acum vrei să continui pe cont propriu, fără a fi constrâns de un program fix, ai ajuns în locul potrivit. Alătură-te proiectului Freelancer Destine Holidays și haide să aducem împreună zâmbete și experiențe memorabile turiștilor. Hai în echipa noastră și vei beneficia de: Venituri suplimentare obținute dintr-o activitate independentă; Participarea la cursuri de profil, traininguri și infotripuri; Program de lucru flexibil, de acasă; Vacanțe la tarife preferențiale sau chiar gratuite în funcție de performanțe. Desfășurarea activității în calitate de freelancer: Noi îți vom pune la dispoziție toată baza software (site, sisteme de rezervări). Tot ce trebuie să faci este să identifici clienții și să le ofertezi serviciile noastre turistice. În momentul în care se decide oferta, tu ne vei trimite toate informațiile necesare rezervării serviciului turistic ales de către client. De aici preluăm noi rezervarea și finalizăm documentele. Venitul obținut din activitatea de freelancer: Venitul pe care îl vei câștiga din activitatea prestată se bazează pe comision. Asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail:

  • Fomco Export este un furnizor de top la nivel european. Dezvoltăm i livrăm clienților din România i Europa produse de înaltă calitate. Misiunea noastră este de a crea valoare pentru partenerii, clienții și toți investitorii, oferind soluții rapide la cerințele pieței, produse și servicii de înaltă calitate. Pentru realizarea cu succes a misiunii, căutăm un reprezentanț de vânzări, dinamic, cu spirit de echipă și orientat spre rezultate. Activitatea ta va consta în principal, în sarcini admnistrative și conexe unei vânzări de succes: de la menținerea relației cu actualii clienți, la atragerea de noi clienți și până la comercializarea produselor B2B, participarea la târguri de profil și vizitarea partenerilor. Pentru a reuși este necesar să ai pregătire superioară, cel puțin 3 ani de experiență în domeniul comercial (B2B sau B2C) și să fii din Tg Mureș sau împrejurimi. Este important să fii vorbitor de limba engleză și să deții permis categoria B. Vorbești și alte limbi? Atunci ai un avantaj în plus. Ne dorim să fii credibil, respectabil, să ai o voință neclintită de a lucra sub presiune și să îndrăgești schimbarea. De asemenea să fii conștient de termenii de cultură și valori organizaționale . Dacă ai citit până aici și cerințele nu te- au speriat și ești dispus să te dezvolți alături de noi, te chemăm în echipa noastră și promitem să îți oferim tot sprijinul de care ai nevoie. Dacă accepți provocarea, aplică cu încredere!

  • Salveaza cautarea