Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Experienta: Experienta peste 3 ani

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 17

    Angajam AGENT DE VANZARI, pentru clientul nostru, un dealear auto premium! Orase disponibile: DEVA, ARAD, TIMISOARA si SIBIU! Cerinte: - Studii superioare; - Experienta anterioara de minim un an la un dealer auto premium; - Foarte bune abilitati de comunicare, si negociere; - Cunoastinte de limba engleza; - Cunostinte Microsoft Office; - Pro-activ; - Permis de conducere. Responsabilitati: - Prospectarea pietei si dezvoltarea portofoliului de clienti; - Promovarea produselor si serviciilor; - Atragerea de noi clienti; - Indeplineste obiectivele de vanzari ale companiei; - Intocmirea corecta a documentelor necesare vanzarii; - Efectuarea comenzilor, contractelor; - Proceduri post-vanzari. Beneficii: - Salariu fix + comision; - Posibilitatea unei cariere pe termen lung; - Activitatea in cadrul unei echipe tinere, sub branduri consacrate; - Formare profesionala continua; - Baza logistica conform jobului (laptop, telefon, etc.); - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 8-17.

  • Dezvoltarea biroului RE/MAX Alpine este strict corelată cu servicii de consultanță în imobiliare, de top. Așadar, ne mărim echipa de consultanți în imobiliare. Noul coleg/ă se va ocupa de oferirea de servicii de consultanță clienților care doresc să vândă sau să achiziționeze imobile. Te invitam să ne contactezi dacă îndeplinești criteriile obligatorii de mai jos: 1. Ai dorința de a-ți dezvolta propriul business de succes și ai în vedere să îți deschizi o firmă (SRL, PFA etc). 2. Locuiești în Municipiul Brașov. 3. Ai minim un an experiență în câmpul muncii. 4. Esti dispus să iți aloci 100% din timpul tău acestei cariere. 5. Esti interesat să investești în dezvoltarea ta personală și profesională. 6. Îți dorești să ai venituri considerabile, direct proporționale cu munca depusă. Cum va arata activitatea ta în cadrul RE/MAX? 1. În prima luna vei parcurge un proces de traininguri și integrare astfel încât să ne asigurăm că vei deține toate informațiile de care ai nevoie pentru a deveni un profesionist în imobiliare. 2. Vei suna clienți în piața rece pentru a stabili întâlniri de semnare de contract. 3. Vei stabili și vei participa zilnic/săptămânal la întâlniri cu clienții vânzători/cumpărători sau cu dezvoltatori pentru a le prezenta serviciile oferite de RE/MAX. 4. Vei lucra zilnic CRM, în baza ta de date, pentru a te asigura ca ai efectuat toți pașii pentru promovarea proprietăților. 5. Îți vei organiza calendarul astfel încât să te asiguri că vei efectua toate activitățile necesare care să îți asigure succesul. 6. Vei interacționa cu evaluatori, notari, arhitecți etc, pentru a putea oferi informații avizate clienților tăi. 7. Te vei educa continuu cu privire la procesul de vânzare, time management, generare de leaduri, promovare, legislație etc. 8. Vei interacționa și vei colabora cu alți specialiști în imobiliare din rețeaua RE/MAX sau din piața imobiliară pentru a găsi cele mai bune oportunități de tranzacționare pentru clienții tăi vânzători sau cumpărători. 9. Vei veni zilnic la birou pentru a fii la curent cu noutățile din piață și pentru a face schimb de idei cu colegii tăi. 10. Vei participa la trainingurile naționale RE/MAX și vei implementa noile informații din cursuri, pentru a atinge performanța maximă. 11. Vei efectua acțiuni continue de follow up cu clienții tăi, pentru a te asigura că oferi cele mai bune servicii de consultanță în imobiliare. 12. Vei efectua analize comparative de piață pentru a stabili prețul corect al unei proprietăți. 13. Vei participa la sedințele săptămânale ale biroului pentru a înțelege strategia biroului. Ce iți oferim? 1. Procent motivant de comision în funcție de tranzacțiile efectuate. 2. Brand recunoscut la nivel național care îți va aduce recunoaștere și clienți. 3. Know how de succes testat la nivel national și internațional. 4. Acces la instrumente de tehnologie de ultimă ora pentru a putea performa. 5. Anual vei participa la Convenția Națională RE/MAX, cel mai amplu eveniment de imobiliare din Romania. 6. Sesiuni de coaching săptămânal pentru a te ajuta să îți dezvolți abilitățile necesare pentru a avea succes. 7. Acces la cea mai mare baza de date pentru imobiliare din Romania. 8. Apartenența la cea mai mare rețea de agenți imobiliari din România și din lume. 9. Cultura companiei în care promovăm comunicarea, colaborarea și performanța echipei. 10. Acces nelimitat la platforma online cu sute de ore de training în vânzări, marketing, time management, business. 11. Practic, îți oferim suportul, informațiile și instrumentele necesare astfel încât să ai cea mai mică șansă de a eșua și cea mai mare oportunitate de a avea succes. De când avem nevoie? Cât mai repede! Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești cu descrierea din punctele de mai sus, contacteaza-ne! Trimite-ne un CV pe adresa de e-mail recrutare.alpine at remax.ro și răspunde la următoarea întrebare: De ce îți dorești să fii consultant în imobiliare RE/MAX Alpine?

  • REPREZENTANT VANZARI AUTOMACARALE, PLATFORME, TRANSPORT PENTRU ZONA TRANSLIVANIA Candidatul ideal Persoana dinamica, responsabila, cu experienta in vanzari de utilaje, pentru diferite zone din tara. Abilitati de comunicare si negociere Capacitate de lucru in echipa Capacitate de lucru cu respectarea termenelor Cuno tin e de limba engleză (limba germana constituie un avantaj) Cunoasterea pachetului MS Office Cunostinte tehnice de ofertare Permis de conducere categoria B Descrierea jobului Inchirieri utilaje - platforme, motostivuitoare, automacarale, nacele, transport agabaritic. Incheierea de contracte comerciale conform politicii firmei; Supervizarea derularii contractelor comerciale (negociere-ofertare-intocmire-derulare); Dezvoltarea si intretinerea relatiilor cu clientii existenti si identificarea potentialilor clienti; Analizarea concuren ei pe pia ă i stabilirea solu iilor de optimizare a activitatii de vanzare; Coordonarea echipelor in locatiile de lucru, asigurarea de suport logistic impreuna cu celelalte departamente; Intocmirea rapoartelor cerute de management; Negocierea preturilor si oferirea asistenta tehnica clientilor;

  • 2

    Kubala Tools Romania angajeaza reprezentant vanzari scule si unelte de constructii pentru zona de Vest - pentrul brandul Kubala Cerințe: - Abilitati de comunicare, negociere, organizare, planificare si convingere; - Persoana sociabila, dinamica, cu o gandire constructiva orientata spre rezultate; - Atitudine de vanzator, orientat spre clienti; - Identifica usor si intelege nevoile si dorintele clientilor; - Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office, Internet; - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; - Studii medii absolvite; - Experienta in vanzarea sculelor de mana sau produse similar, cunoasterea clientilor si specificul pietei din Romania; - Disponibilitate deplasari pe tritoriul Romaniei - Permis de conducere categoria B - Prezenta agreabila - Experienta în vânzari - Domiciliul in judetele : Timis,Arad. Condiții: - Pachet salarial complet format din: Salar fix + comision - Loc de munca stabil si interactiv - Implicarea in proiectele noastre organizationale - Telefon + masina

  • Lider regional in sisteme pentru balustrade (inox si sticla) si alte sisteme de arhitectura si design, doreste sa-si completeze echipa. Cum arata o zi la birou: - monitorizezi proiectele de constructii (cu ajutorul programelor de monitorizare si informatii santiere) si filtrezi datele esentiale care ajuta la generarea vanzarii - intocmesti oferte, facturezi si generezi documentele de livrare - oferi consultanta tehnica clientilor - urmaresti ofertele intocmite anterior, incasarile, reclamatiile clientilor - tii legatura cu clientii principali si initiezi procesul de vanzare - monitorizezi concurenta Ce calitati urmarim: - cunoasterea foarte buna a limbii maghiare (vorbit, scris) - afinitate pentru domeniul tehnic (intelege o schita, stie sa masoare) - atitudine pozitiva, capacitate de a asimila informatii - punctualitate si disciplina - capacitate de a lucra independent si de a respecta termene limita - cunoastrea foarte buna a pachetului Office (Excel in special) - ai mai lucrat cu sisteme ERP si CRM - ai studii superioare Ce oferim: - pachet salarial fix, proportional cu experienta relevanta pentru afacerea noastra. Pachetul fix poate creste in functie de performantele atinse. - pachet variabil (bonus) pentru realizarea indicatorilor de performanta - tichete de masa - alte beneficii direct proportionale cu performanta atinsa - mediu de lucru placut - sustinere pentru performata: calculator, instruire, auto (daca este cazul)

  • Salveaza cautarea