Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2020-0-27

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    PestControl Bucuresti angajam asistent manager - om de birou

    Candidatul Ideal: Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale in pozitia de vanzari. Persoana organizata, calma, cu atentie la detalii Experienta in vanzari telefonice. Abilitati de vanzare si negociere (Tehnici de negociere în vânzări; Elemente de persuasiune în comunicare; tehnici de deschidere sau inchidere a vanzarii telefonice). Calmitate si tonalitate placuta a vocii. Cunostinte operare PC nivel mediu-superior (word, excel, etc). Studii medii superioare Descrierea jobului: Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii; Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu colegii; Acorda asistenta tehnica clientilor si potentialilor clienti prin telefon e-mail; Redacteaza si transmite oferte clientilor potentiali sau existenti; Completeaza documentele specifice presatarii serviciilor DDD; Indosarieaza scaneaza documentele specific; Promoveaza imaginea Companiei. Cerintele postului: Domiciliul stabil in Bucuresti Ilfov; Resedinta stabila in zona de sud constituie un avantaj, biroul deservit va fi in Popesti-Leordeni. Experienta in vanzari si preferabil prin telefon constituie un avantaj si este de dorit. Studii: minim studii medii (diploma de bacalaureat) studii superioare constituie un avantaj. Cunostinte operare PC. Abilitati de asimilarea rapida de informatii; Atitudine pozitiva orientata catre client si rezultat; Initiativa, ambitie, capacitati multitasking si spirit de competitie; Orientat spre noi oportunitati si dezvoltare a relatiei cu clientul; Abilitati de comunicare personala si interpersonala; Putere de convingere, atentie la detalii; Dorinta de colaborare pe termen lung, cat mai multi ani (nu cautam personal sezonier) Beneficii: Oferta salariala intre 2500 si 3200 Lei Net in functie de experienta si aptitudini. Training de specialitate si cursuri permanente de dezvoltare profesionala; Reduceri si beneficii in cadrul companiei; Suport in probleme de sanatate Mediu de lucru placut si conditii bune de munca; Se lucreaza de la 09:00 18:00 zilnic de luni pana vineri, sambata si duminica liber. In functie de implicare, rezultate, realizari, capacitatea de apartenenta la o echipa, se pot acorda bonusuri. Descrierea companiei PestControl Bucuresti ofera intreaga gama de servicii DDD (dezinsectie si deratizare) clientilor persoane fizice, juridice sau institutii publice. Companie cu o vasta experienta in sectorul DDD activam inca din anul 2010 pe piata din Bucuresti-Ilfov. PestControl Bucuresti ( Servicii de deratizare ) Adresă: Birou Popesti Leordeni Drumul Fermei Telefon: Mai multe informatii despre companie, pe site: www.pestcontrol-bucuresti.ro Va rugam frumos, daca sunteti interesat a trimiteti doar CV pe sau whatsapp , numai daca indepliniti conditiile din cerintele postului.

  • 2

    Agentia ACORD IMOBILIAR isi mareste echipa

    Ne marim echipa si suntem in cautare de oameni entuziasti, pozitivi si super energici. Experienta in vanzari si bune tehnici de negociere reprezinta un plus pentru cei ce doresc sa ni se alature. Avem o echipa foarte colorata , cu oameni implicati, ce provin din domenii de activitate diverse si diferite. Pe langa abilitatile mentionate avem nevoie de persoane ce detin permis de conducere avand in vedere ca jobul este foarte dinamic si necesita multe deplasari. Daca va intrebati ce va putem oferi noi?! Va garantam un mediu de lucru relaxat, program flexibil si multi colegi dornici sa isi impartaseasca experinta si sa imparta cafeaua la birou. Ne-am propus sa formam si sa dezvoltam profesional fiecare persoana ce doreste sa ni se alature . Veniturile pe care le puteti obtine sunt direct proportionale cu implicarea si seriozitatea . Pentru detalii suplimentare si negocierea salariului va asteptam la biroul nostru de pe Str. Ferdinand. Contact: 0.7.4.0.0.0.7.4.0.7

  • 3

    Angajam Consultanti Credit

    Consultanti Credit Multinationala de tip IFN,Angajeaza Consultanti de Credit atat Full Time cat si Part Time în orașul Brad,si in Proximitatiile Orasului Brad cat si in Deva si in Zonele de Proximitate. Oferim: Training gratuit, portofoliu de clienti existent, bonusuri si alte cadouri in functie de performanta, contract de colaborare, program flexibil, salariu in functie de implicare intre 500-5000 lei. Responsabilitati: mentine relatia intre clienti si companie, oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit, colecteaza ratele la creditele acordate, informează permanent clienții cu privire la noile oferte de creditare. Se accepta si pensionari. Solicitam persoanele interesate sa aiba domiciliu intr-una din localitatile mai sus mentionate. Munca se desfășoară 80% in Teren. Detalii la Telefon : sau trimiteți un CV la adresa de E-mail: ( Pentru Brad si Proximitati ). Sau ( Pentru Deva si Proximitati ).

  • 15

    Angajez personal pentru functionar administrativ - asistent brokeraj asigurari cu fractiune de norma

    Precizari pentru profil candidat: - pe langa pensionari, angajam si persoane cu 5 ani inainte de pensionare sau persoane cu varsta care depasesc 45 ani, cu norma intreaga sau fractiune de norma, precum si absolventi facultatte sau liceu, in primul an, dupa absolvire, care s-au inregistrat la somaj in cautarea unui loc de munca cu norma intreaga sau fractiune de norma, inclusiv studenti part-time. Conditiile necesare: - cunostinte privind operarea pe calculator; - abilitati de comunicare si relationare cu clientii; - integritate morala; - dorinta de a invata lucruri noi; Avantajele postului: - flexibilitate in program (de preferat intre orele 13-18); - salariu negociabil; - conditii de mediu confortabile cu munca de birou; - stabilitate privind continuitatea activitatii. Se poate aplica pentru post transmitand CV-ul pe adresa de mail: sau informatii suplimentare la numarul de telefon .

  • Colector principal

    iCredit își mărește echipa Colector principal Cerințe: Ofera suport clientilor sau Consultanților de Credite, ce intampina probleme de colectare, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele si dobânzile cumulate; Colecteaza, administreaza și preda corespondența purtată cu clienții care au întârzieri. Condiții: studii minim bacalaureat; disponibilitatea de a colabora in baza unui PFA Responsabilități: - Participă la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale împotriva clienților care au întârzieri; - Ofera consultanta legat de calitatea procedurilor de gestionare a clienților care au întârzieri. Sistem de plata motivant, functie de performanta.

  • 46

    Opertator call center in Timisoara

    Iti place sa vorbesti la telefon, ai o voce placuta si o dictie buna , esti o persoana calma, distractiva si vesela? Institut privat de limbi straine angajeaza opertator call centre in Timisoara . Iti oferim: - Training; - Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si faina; - Program part time ( 3 ;30 h - luni -vineri) Salariu fix + bonus de performanta; Ne interesează mai mult omul, experiența o dobandesti la noi! Te invităm să ne contactezi la nr de telefon din anunt info @ numarul de telefon din anunt https: www.facebook.com englishcenterTM

  • Colector recuperare creante

    Candidatul Ideal Disponibilitate de a efectua activitati de teren (80% din timpul alocat activitatii); Abilitati foarte bune de negociere, comunicare si rezolvare de probleme; Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate; Masina proprie si permis categoria B - obligatoriu; Formele de colaborare - PFA, sau CIM partial Descrierea jobului Interacționează cu debitorii la domiciliul acestora; Aplica procedurile de colectare specifice companiei; Identifica cele mai bune solutii de plata; Negociaza termene de plata intr-o maniera profesionista; Actualizeaza baza de date cu informatii corespunzatoare activitatii. Sunt acceptate aplicatii si fara experienta. Trimie-ne CV-ul pe adresa de e mail si in cel mai scurt timp vei fi contactata.

  • Angajam agent vanzari coordonator transport

    Descrierea jobului: Contactacteaza potentiali clienti si prezinta serviciile oferite de companie; Menține relația cu clienții existenți și oferă cele mai bune soluții în derularea comenzilor primite Prelucrează comenzile primite de la clienți în programele dedicate și le transmite către operatorii de transport Gestionează cererile de cotații - calculează costurile și prețurile Informează clienții cu privire la transportul alocat (estimare date livrare) Monitorizează evoluția transportului Identifica solutiile optime de transport si le comunica catre client in cel mai scurt timp; Beneficii : Loc de munca stabil unde spiritul de echipa bine dezvoltat asigura o relatie de calitate pe termen lung; Pachet salarial motivant, bonus in functie de performanta; Cresterea progresiva a veniturilor lunare si perspectiva de avansare in functie de rezultatele acumulate; Birou in centrul orasului si ustensile de lucru. Selectarea candidatului ideal se va face in baza unui CV. Nu vom lua in considerare alte metode de aplicare.

  • 7

    Agenti imobiliari cu sau fara experienta.

    Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.

  • 5

    Agenti imobiliari,cu sau fara experienta.

    Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.

  • Cautam Agenti de vanzari - Call center

    Cine suntem? Europx HR Solutions este o agentie de recrutare specializata in plasarea fortei de munca din ASIA. Ce cautam? Suntem in cautare de noi colegi care sa se alature echipei noastre de vanzari. Suntem o echipa tanara, ambitioasa si pregatita sa-ti ofere sprijinul necesar pentru a evolua impreuna. Experienta in vanzari, call center poate reprezenta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie. Daca preferi munca la birou, iti place sa vorbesti cu persoane noi si sa actionezi in baza unui target, primul pas este facut. :) Ce oferim? Program de lucru de Luni pana Vineri. Salariu echivalent cu performantele tale. Bonusuri din vanzari. Care este urmatorul pas? Daca ai intrebari suplimentare ne poti contacta la numarul de telefon sau trimite-ne CV-ul tau si vom reveni cu un apel in cazul in care te potrivesti cu ceea ce cautam!

  • Angajare

    Insula cu bijuterii din incinta mallului Promenada și Shopping City angajează personal. Se lucrează 12 ore într-o săptămână luni miercuri sâmbătă și duminică în cealaltă săptămână marți joi și vineri. Salariul 2700 de lei fix. Detalii la

  • 3

    Colaborator agentie imobiliara

    Caut colaborator asistent pentru back office agentie imobiliara Sibiu. Viitorul asistent o sa aiba ca unica sarcina preluarea de proprietati in vederea vanzarii exclusive de catre agentia noastra. Nu se ofera salariu fix, se lucreaza pe baza de comision. Nu o sa ai un program fix si nici obligativitatea prezentei zilnice la birou. Daca ai abilitati de comunicare foarte bune si esti o persoana deschisă și persuasivă, trimite-mi un mesaj cu o scurta prezentare, lasa-mi numarul tau de telefon si te voi contacta.

  • Manpower recruteaza Reprezentant Vanzari Showroom

    CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. LUCREAZA IN SHOWROOM - SIBIU BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon

  • 7

    Angajam agent vanzari part-time

    Se cauta agent de vanzare si colectare cu domiciliul in sectorul 3. Programul este de 6 ore, flexibil. Se ofera salariu fix + comision din vanzari. Detalii la telefon!

  • Agent vanzari part-time. Ideal pensionari!

    Buna seara! Cautam agent de vanzari, cu domiciliul in sectorul 3, pentru activitate de teren. Program part-time (6 ore), cu disponibilitate dupa ora 15. Se ofera salariu fix + comision din vanzari si incasari. Activitatea se preteaza si ca second job. Acceptam si pensionari! Detalii in privat sau la .

  • 1

    Manager de Echipa

    Candidatul ideal Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, financiar (constituie un avantaj); Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare Constituie avantaj permis conducere categoria B. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Abonament servicii medicale Regina Maria; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Dacă ești o persoană motivată, cu abilități excelente de management și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te încurajăm să aplici pentru poziția de Manager de Echipa. Așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm forțele și să construim împreună un viitor de succes.

  • 1

    Consilieri credite

    iCredit își mărește echipa Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren Pentru Bucuresti sector 6 zona Crangasi Giulesti

  • 9

    Agent vanzari Digi

    Descrierea jobului Responsabilitați si beneficii: - prezentarea si promovarea serviciilor companiei către persoanele fizice - prospectarea pietii si identificarea de noi clienti - negocierea si incheierea de contracte la domiciliu - preponderent activitate de teren. Oferta (bonusuri, beneficii): - contract de munca - salariu fix + bonusuri comisioane in functie de performanta - posibilitate de evolutie profesionala - abonament mobil + tableta serviciu Candidatul Ideal - experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj - cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj) - abilitati de negociere si persuasiune - diplomatie, proactivitate si orientare catre client - foarte bune abilitati de comunicare - studii medii CV-ul il puteti aplica la adresa de e-mail raimond.morariu(arond)digi.ro Succes!

  • Lucrator comercial

    Echipa Rotakt este in cautarea unui lucrator comercial. Descrierea jobului Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor companiei ROTAKT; Preluarea comenzilor primite si promovarea produselor prin atragerea de clienti noi, ca urmare a initiativei si demersurilor proprii; Derularea activitatii de gestionare a magazinului: etichetarea marfurilor, verificarea preturilor, inventarierea produselor aflate in gestiune; Aprovizionarea corecta si eficienta, in conformitate cu standardele companiei, a spatiilor de expunere si depozitare din magazin; Expunerea marfurilor pe rafturi si rearanjarea acestora ori de cate ori este nevoie; Servirea amabila si orientata către client; Depozitarea si manipularea corespunzatoare a marfurilor; Insusirea cunostintelor cu privire la produsele si caracteristicile lor tehnice; Intretinerea si utilizarea corespunzatoare a mijloacelor din dotare; Furnizarea de informatii valide si exacte despre produsele disponibile si ofertele promotionale existente; Colaborarea cu Departamentul Tehnic si Logistic in vederea optimizarii procesului de vanzare; Urmarirea incasarilor pentru fiecare client in parte si luarea masurilor necesare pentru a incasa la timp; Utilizarea corecta a casei de marcat, a programului de gestiune si a instrumetelor de plata. Locatia locului de munca: Rm. Valcea, Str. Posada, jud. Valcea. Alaturati-va echipei Rotakt si contribuiti la succesul noului nostru magazin! Descrierea companiei Societatea ROTAKT si-a inceput activitatea in anul 1994, pornind de la ideea de a oferi clientilor o gama variata de scule si utilaje. Fiind printre primele magazine de acest gen din Valcea, am constatat că există interes din partea cumparatorilor, fapt pentru care firma noastra e in continua dezvoltare, avand puncte de lucru in Rm. Valcea, Dragasani si Horezu. Produsele care ne reprezinta sunt utilajele agricole marca ROTAKT, produse de o foarte buna calitate si cu un grad ridicat de performanta. Suntem o echipa tanara si dinamica, orientata spre performante. Cautam colegi noi, optimisti si dornici sa lucreze alaturi de noi. Daca te incadrezi in descrierea de mai sus si iti doresti sa invatam impreuna, te asteptam sa ne cunoastem!

Salvează căutarea