Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Disponibil din: 2020-06-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descrierea jobului Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.
-
Promovat
Manpower angajeaza URGENT Operator Productie Locatie: Sebes, Jud.Alba BENEFICII: - Salariu atractiv; - Tichete de masă in valoare de 30 RON - Se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri; - Transport asigurat din Sibiu, Alba Iulia si Sebes. CERINTE: - Minim 10 clase; - Cunostinte experienta linii de productie, linii de montaj reprezinta un avantaj; - Orientare spre calitate; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat; - Capacitatea de invatare si adaptare. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la numarul de telefon din anunt, pe whatsapp, în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ia-ți un job acum, nu la Sfântu' Așteaptă! Te asteptam in echipa iCredit! iCredit angajeaza Consultanti de Credit in Onesti oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE!
-
Suntem o echipă tânără și dinamică, care îmbrățișează tehnologia și inovația pentru a crea experiențe excepționale pentru clienții noștri. Dacă ești un expert în domeniul financiar sau îți dorești să devii, dacă ești în căutarea unei noi provocări într-o companie dinamică, te invităm să te alături echipei noastre, pentru a crea împreună o diferență în lumea finanțelor! Ne asteptăm să deții: Experientă in domeniul financiar, dar căutam și colegi noi fără experiență dispuși să muncească, sa învețe, să fie ambițioși și să își dorească să aibă succes Cunoștințe MS Office (Word, Excel) Atitudine proactivă orientată către clienți, fire analitică, abilități bune de comunicare și negociere Capacitate bună de organizare și prioritizare a sarcinilor Disponibilitate, seriozitate, integritate. RESPONSABILITĂȚI Oferă consultanță financiară personalizată și soluții adaptate nevoilor și obiectivelor clienților noștri Monitorizează piața financiară și tendințele acesteia, pentru a oferi clienților informații actualizate și oferte competitive de creditare Consiliază clienții în ceea ce privește planificarea financiară și structurarea creditelor Construiește și menține relațiile cu clienții existenți și dezvoltă relații noi de afaceri. BENEFICII Acces la know-how în cadrul companiei noastre Flexibilitate și productivitate prin dezvoltare tehnologică continuă Apartenența la un brand internațional și sprijin din partea întregului grup SVN Romania (Rezidențial, Terenuri, Soluții Financiare, Creditare, Property Management, Evaluare, PR și Comunicare) Pachet atractiv.
-
Ne marim echipa de consultanti vanzari directe ! Avem activitate dinamica care implica atat munca de teren cat si munca de birou . Program de Luni pana Vineri in intervalul 11:00 - 19:00 . Rezerva-ti 30 de minute si hai sa discutam mai multe in cadrul unei discutii fata in fata. Suntem Orange !
-
Ne marim echipa de consultanti vanzari directe ! Avem activitate dinamica care implica atat munca de teren cat si munca de birou . Program de Luni pana Vineri in intervalul 12:00 - 20:00 . Rezerva-ti 30 de minute si hai sa discutam mai multe in cadrul unei discutii fata in fata. Suntem Orange !
-
VINO IN ECHIPA NOASTRA!!! CE CRITERII TREBUIE SA INDEPLINESTI? * Sa fii o fire ambitioasa si perseverenta; * Sa comunici usor si sa ai initiativa; * Sa te organizezi si sa iti planifici cu usurinta activitatile zilnice; * Sa ai permis de conducere categoria B. CE TREBUIE SA FACI? * Sa prospectezi noi zone si sa cresti portofoliul de clienti; * Sa promovezi si sa prezinti produsele noastre si sa oferi consultanta necesara clientilor; * Sa monitorizezi permanent piata, sa respecti programul si rutele alocate; * Sa negociezi cu clientii pentru vanzarea produselor; * Sa realizezi analize si rapoarte despre activitatea depusa. CE ITI OFERIM? * Masina, laptop si telefon de serviciu; * Mediu de lucru placut si dinamic; * Contract de munca pe perioada nedeterminata; * Pachet salarial atractiv; * Training si suport asigurat din partea echipei. Pentru a stabili un interviu si pentru a discuta mai multe detalii, asteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs pe adresa de e-mail: sa sa sunati la nr. de telefon : .
-
SC ATE FERESTRE ȘI UȘI ANGAJEAZĂ AGENȚI TEREN TAMPLARIE PVC/AL: CERINȚE: Experiența în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Permis de conducere, categoria B obligatoriu; Disponibilitate de a utiliza mașina proprie; Seriozitate și implicare; AVANAJE: Bonusuri din vânzări in functie de implicare; Program de lucru flexibil; Posibilitate de avansare; Trainging de instruire. RESPONSABILITĂȚI : Prospectarea pieței ; Prezentarea și promovarea produselor companiei; Creșterea portofoliului de clienți. Pentru mai multe detalii așteptăm CV-ul dvs pe adresa de e-mail : sau ne puteți contacta la nr de telefon : !
-
S.C ATE FERESTRE ȘI UȘI angajează șef de echipă (montaje tâmplărie pvc aluminiu), cu experiență în domeniul tâmplăriei PVC ALUMINIU ! AVANTAJE: Loc de muncă stabil, contract de muncă pe o perioada nedeterminată; Prezintă avantaj deținerea permisului de conducere; Pachet salarial motivant; Posibilitatea de a acumula cunoștințe noi în domeniu. CERINTE: Coordonarea activitatii echipei din subordine pentru atingerea obiectivelor; Executarea lucrarilor conform proiectului impreuna cu echipa din subordine; Urmarirea si raspunderea de modul de executie a lucrarilor din punct de vedere calitativ; Incadrarea si respectarea termenelor de executie a lucrarilor; Asigurarea si raspunderea de utilizare corecta a echipamentelor si a sculelor din dotare; Asigurarea unei atitudini profesioniste fata de colaboratori; Transmiterea raportului privind stadiul lucrarilor. Daca esti interesat sa faci parte din echipa noastra , asteptam sa ne contactezi la numarul de telefon : .
-
Cautam doua colege pentru postul de Consultant-Vanzari, in domeniul Tamplariei PVC. Ne dorim un stil de lucru cat mai profesionist, de aceea punem accent pe urmatoarele aspecte : O maniera cat mai disciplinata si o organizare clara a documentelor interne ale firmei; Promovarea produselor companiei si extinderea portofoliului de clienti; Cunostinte de baza in programele utilizate zilnic: Word, Excell etc. Asimilarea de noi informatii, dorinta de evolutie si adaptarea la diverse situații; Salariu Motivant. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la sau puteti lasa un CV la showroom ul nostru din Botosani, de pe Calea Nationala, Nr 63.
-
Suntem in cautare de noi colegi, motivati de rezultate si de o evolutie constanta pentru postul de agent teren vanzari! CE CRITERII TREBUIE SA INDEPLINESTI? Sa fii o fire ambitioasa si perseverenta; Sa comunici usor si sa ai initiativa; Sa te organizezi si sa iti planifici cu usurinta activitatile zilnice; Sa ai permis de conducere categoria B. CE TREBUIE SA FACI - Sa prospectezi noi zone si sa cresti portofoliul de clienti; - Sa promovezi si sa prezinti produsele noastre si sa oferi consultanta necesara clientilor; - Sa monitorizezi permanent piata, sa respecti programul si rutele alocate; - Sa negociezi cu clientii pentru vanzarea produselor; - Sa realizezi analize si rapoarte despre activitatea depusa. CE ITI OFERIM? > Training constant si toate resursele necesare pentru a te dezvolta constant si pentru a obtine cele mai bune rezultate; > Masina, laptop si telefon de serviciu; > Mediu de lucru placut si dinamic; > Contract de munca pe perioada nedeterminata; > Pachet salarial : 3150 ron; Pentru a stabili un interviu si pentru a discuta mai multe detalii, asteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs pe adresa de e-mail: sau sa sunati la nr. de telefon:
-
Vrei o cariera în asigurări? #TOTUL ONLINE din confortul casei tale. Orice Asigurare la orice Asigurător fără sa va deplasați!!!! Pentru oferte trimiteți documentele necesare la nr .Informatii la același nr, mesaj sau whatzap.
-
Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l O afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Recrutam colaboratori! Ne mărim echipa! Îți dorești un venit suplimentar, sa intermediezi asigurări de orice fel sau sa rezervi vacante? Te așteptam în echipa noastra. Sa fii broker în asigurari înseamnă să lucrezi de unde vrei, când vrei, cât vrei. Suna bine? Un job care îți poate aduce un venit suplimentar fără șef, target sau program fix. Ce îți oferă colaborarea cu Destine Broker? -pregătire continua -suport permanent -platforma 24/24 Vei putea intermedia toate tipurile de asigurari la toate societatile iar pe langa asigurari vei putea vinde si pachete turistice prin Destine Holidays sau vei putea lucra ca agent imobiliar. Singura conditie este sa fii absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat. Suna bine? Contacteaza-ma acum la sau completeaza formularul urmator https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/
-
Suntem parteneri Destine Broker si cautam colaboratori ambitiosi, sociabili si cu spirit intreprinzator. Vei putea intermedia toate categoriile de asigurari, pensii private, credite si chiar oferte de vacanta. Veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea. Vei invata cum sa iti dezvolti propria afacere si cum sa ajungi la un nivel care iti ofera foarte multe oportunitati. Singura conditie este sa detii o diploma de bacalaureat. Contacteaza-ne la numarul de telefon sau completeaza formularul de mai jos: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/
-
Cautam colaboratori din toata tara pentru a face parte din echipa noastra Destine Broker. Singura conditie este sa detii o diploma de bacalaureat. Iti oferim suportul necesar, incepand cu formarea profesionala si continuand cu consultanta personalizata pe tot parcursul colaborarii. Vei putea incheia toate tipurile de asigurari: RCA, CASCO, asigurari de locuinta, asigurari de viata etc. Ca activitati conexe vei putea vinde si pachete turistice prin Destine Holidays sau vei putea deveni agent imobiliar. Veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea. Vei invata cum sa iti dezvolti propria afacere si cum sa ajungi la un nivel care iti ofera foarte multe oportunitati. Singura investitie pe care va trebui sa o faci este taxa de inscriere la cursul de pe platforma de 100 lei iar apoi taxa de examinare pentru obtinerea codului RAF de 320 ron. Contacteaza-ne la
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Sunt în căutarea unei persoane motivate și dornice să se alăture echipei mele în calitate de asistent în asigurări. Daca doresti să iti dezvoltați o carieră într-un mediu dinamic și prietenos si să câștigi un venit suplimentar în timpul tău liber, atunci sunt interesat să te cuonsc mai bine. Vei putea sa lucrezi de oriunde, in funcție de programul tău. Poti face acest mini job chiar pe langa un alt job. Ce se cere? - diploma BAC, - atitudine pozitiva, - abilități de planificare, organizare şi prioritizare - rezistenta la refuz, - tenacitate, - entuziasm şi motivație; - experiența în vânzare si sau asigurari constituie un avantaj. - perseverenţă în atingerea obiectivelor; - responsabil a. Ce oferim? - oportunitatea de a vă dezvolta o carieră într-un domeniu în creștere constantă, - castiguri financiare functie de implicare dar si dezvoltare profesionala, - platforma de educare si emitere polita performanta, - traininguri de dezvoltare profesională și personală - produse de asigurare exclusive, - cursuri de instruire si dezvoltare personala in tara si strainatate. - plata din comisioane - suportul nostru și îndrumarea către o cariera de succes - posibilitate de a avansa în carieră și a-ți crea propria afacere Nu ratați această oportunitate de a vă construi o carieră de succes în industria asigurărilor!
-
Se cauta un colaborator pe partea de asigurari. Ce se cere? - minim 12 clase, - atitudine pozitiva, - rezistenta la refuz, - entuziasm şi motivație; - experiența în vânzare si sau asigurari constituie un avantaj. - responsabil a. Ce oferim? - oportunitatea de a vă dezvolta o carieră într-un domeniu în creștere constantă, - castiguri financiare functie de implicare dar si dezvoltare profesionala, - platforma de educare si emitere polita performanta, - traininguri de dezvoltare profesională și personală - produse de asigurare exclusive, - cursuri de instruire si dezvoltare personala in tara si strainatate. - plata din comisioane - suportul nostru și îndrumarea către o cariera de succes
-
OFERTA PENTRU TINE Compania recruteaza, selecteaza si formeaza Consultanti Financiari pentru piata financiara din Romania. Aceasta oferta se adreseaza: - absolventilor de facultate; - celor care vor sa isi schimbe domeniul de activitate; - celor care activeaza in domeniul vanzarilor dar sunt nemultumiti de veniturile actuale; - celor care vor sa-si dezvolte o cariera in domeniul financiar; BENEFICIILE TALE Iti oferim venituri motivante . Iti oferim beneficii atractive. Te formam profesional prin programe de training si perfectionare gratuite, efectuate de profesionisti cu o experienta internationala de peste 20 de ani in vanzari. OPORTUNITATI DE CARIERA. Iti oferim o cariera si recunoasterea meritelor tale in functie de nivelul de performanta atins. Iti oferim programe de dezvoltare personala. Te ajutam sa devii manager daca asta iti doresti! TI-AM PREGATIT UN LOC IN ECHIPA Trebuie DOAR sa iti DORESTI si sa investesti TIMP! Accepta provocarea si pregateste-te pentru o cariera de succes in echipa noastra! Trimite-ne acum CV-ul tau pe adresa: Nu uita: Oportunitatea bate o singura data la usa! Mirela Zamfir Director Agenția Constanța Specializat Tel: E-mail: